Welkom op Center Parcs Informatie! Hét informatie en nieuws forum over Center Parcs. BELANGRIJKE MEDEDELING! Vanwege het coronavirus zijn alle Center Parcs parken op dit moment gesloten. Wij hebben hierover een speciaal topic waar we zoveel mogelijk nieuwe informatie plaatsen.

[Center Parcs] Park Zandvoort Renovatie nieuws

De Eemhof, De Huttenheugte, De Kempervennen, Het Heijderbos, Het Meerdal, Park Zandvoort, De Vossemeren, Erperheide, Bispinger Heide,
Park Hochsauerland
TMCThomas

Re: [Center Parcs] Park Zandvoort Renovatie nieuws

Bericht door TMCThomas »

Gaat the grill weg? Daar is het nog wit op dit bovenaanzicht

Devlin

Bericht door Devlin »

Ik denk dat die onveranderd blijft en er daarom niet bij is getekend.

Mariëtte
Beheerder

Bericht door Mariëtte »

Restaurant The Grill gaat niet weg en ik denk ook wat Devlin zegt omdat The Grill onveranderd blijft en daarom er niet bij is getekend.

Een glimp van The Grill op deze impressie.
Afbeelding

Tom...

Bericht door Tom... »

Van de ene kant is het jammer dat ze die niet meteen meenemen in de verbouwing. Maar misschien wachten ze hiermee wel tot het Market Restaurant open is en ze kunnen zien wat de invloed hiervan op The Grill is? Als het daar minder druk wordt ofzo, kunnen ze hier later op inspelen. Ze kunnen The Grill natuurlijk ook later willen verbouwen, maar als aan dat concept weinig tot niets verandert, snap ik dat ze daar nu geen groot geld in gaan stoppen.

Mariëtte
Beheerder

Bericht door Mariëtte »

DEFINITIEF ONTWERP VERNIEUWDE MARKET DOME

MAART 2020

Afbeelding

Bron: Coster Design Services.

Tom...

Bericht door Tom... »

Dank je wel, wat gaaf om te zien!

Dit belooft heel mooi te worden, met het "open en verlaagde" terras in het midden. Dit maakt de boel daar een stuk ruimer.
Ook de vernieuwde entree van de AM lijkt prachtig te worden, alleen jammer dat de toiletgroep daar weg gaat. Al is meer ruimte voor kinderwagens etc. natuurlijk niet verkeerd. Begrijp ik het goed, dat de enige toiletgroep komt (naast) waar die nu al is, bij ingang 2? Op zich is dat weinig, maar het nieuwe, open karakter van de Dome zorgen er wel voor dat de toiletgroep toegankelijker is en makkelijker te vinden.

Zou de vloer van Frites Affairs toch vernieuwd worden? Ik hoop het, want die Billy Burger vloer kan toch echt niet meer. Of het ligt aan mij: die vloer roept echt "jaren '80 Gran Dorado" :lol:

Ook lijkt het Grand Café niet naar achteren doorgebroken te worden. Misschien is dat niet nodig, met het grotere terras? Hopelijk doen ze iets aan de akoestiek in die koepel, want die is echt heel gek, vooral als de muziek (té) hard staat.

Leuk ook dat dit een van de eerste Nederlandse parken wordt met het Shop & Smile concept. Niet dat dit nu zo drastisch anders is dan Toys & Souvenirs, maar toch leuk :)

Dit belooft echt een prachtige verbouwing te worden, ik ben heel benieuwd!

Mariëtte
Beheerder

Bericht door Mariëtte »

Hoi Tom,

Wat ik heb begrepen is dat er inderdaad dan nog één toiletgroep aanwezig is en ze ook wat gaan doen aan de
akoestiek in de koepel met bepaalde materialen die de akoestiek zal verbeteren.

Op de nieuwste impressie van de Frites Affairs van deze maand is de oude Billy Burger vloer vervangen.

Impressie Frites Affairs, maart 2020.
Afbeelding

Bron: Coster Design Services.

Tom...

Bericht door Tom... »

Dank je wel Mariëtte, dat is goed nieuws van die vloer en de akoestiek! Die vloer ziet er zo echt een stuk beter uit en gelukkig nemen ze hiermee totaal afscheid van de oude "Gran Dorado" stijl.

De toiletgroep snap ik niet helemaal, maar ik begrijp dat de ruimte beperkt is in deze MD, dus dat ze keuzes moeten maken.

Mooi weer, die nieuwe tekening :)

En de Shop & Smile, zou daar aan de binnenkant niks veranderen? Omdat daar ook niks ingetekend is, misschien verandert alleen de naam?
Die winkel is prima van binnen hoor, maar het valt me gewoon op.

djpeter

Bericht door djpeter »

Ik vind het op zich niet verkeerd 1 mooie grote toilet ruimte ipv weer die oude benauwde hokjes oplappen.
Nadeel je moet soms een stukje lopen.
In de nieuwe Fransen parken is dat ook zo, en op de Eemhof ook trouwens.

Vendalmeren

Bericht door Vendalmeren »

Ziet er heel goed uit. De Market Dome krijgt nu veel meer karakter en wordt lekker bruisend. Mooie materialen en kleuren, heerlijk! Nu is het er best gedateerd en somber. Dus wat we bovenstaand zien, is wat mij betreft al heel gaaf!

jover

Bericht door jover »

We waren van 13-16 maart een weekendje in Zandvoort. Binnenin was het huisje top vernieuwd. Helaas is de buitenzijde van de meeste huisjes nog altijd de oude vuile grijze steen :( . Gaan deze muren nog geschilderd worden? De eerste reeks vernieuwde huizen is wel geschilderd, en dit toont véél properder en frisser.

Tom...

Bericht door Tom... »

Ja, volgens mij wel hoor. Ik denk dat ze dat door de winter even hebben opgeschoven. Alle cottages worden verkocht met een mooie buitenkant, dus ze kunnen hier niet ineens mee stoppen. Ik neem aan dat dit dus wel goed komt.

En ik ben het met je eens: de buitenkant van de cottages maken echt een wereld van verschil. Die vernieuwingen tillen dit park van "verschraald jaren '80" ze de nieuwe eeuw in :)

marcozandstra

Bericht door marcozandstra »

Klopt de buitenkant wordt bij alle cottages gedaan, enkel door de vele regen van de afgelopen tijd lopen ze iets achter op schema. Alle grijze stenen worden mooi wit

TimBerg

Bericht door TimBerg »

Weet iemand of in het midden een bamboe-dome komt? Het cirkelvormige terras in het midden lijkt daar wel op te wijzen...

Tom...

Bericht door Tom... »

TimBerg schreef:
31 mar 2020, 11:53
Weet iemand of in het midden een bamboe-dome komt? Het cirkelvormige terras in het midden lijkt daar wel op te wijzen...
Ik denk het niet. Volgens mij is dat puur een aanduiding op de grond, zodat men weet tot waar het terras loopt en waar de "wandelpaden" zijn.

Kijk:

Afbeelding

Vendalmeren

Bericht door Vendalmeren »

Zoverre ik weet komt er geen Bamboe dome, tenzij dat veranderd ter plekke, maar dat geloof ik niet. Dan had dat al bekend moeten zijn.

Plaats reactie