Welkom op Center Parcs Informatie! Hét informatie en nieuws forum over Center Parcs. Voor en door Center Parcs liefhebbers!

[Center Parcs] Welk park/cottage past het beste bij mij

Als je twijfelt tussen een park/cottage dan kun je in dit topic je vraag stellen.
We zullen dan helpen bij het maken van een keuze.
dylan2001

Re: [Center Parcs] Welk park/cottage past het beste bij mij

Bericht door dylan2001 »

B767-300ER schreef:
23 mei 2020, 20:16
In januari heb je zeker in de midweken erg veel rust. Weet niet of dat een optie is?
Daarom willen we ook de boeking van oud en nieuw omzetten naar eind januari op heijderbos.
Zodat mijn zoon dan ook meer kan zwemmen hopelijk. Die van september wachten we nu af tot er meer bekend is. Dat is ook zijn verjaardags kado en daarom is het extra moeilijk.

Groetjes Sandra

AquaSlide
Contacteer:

Re: [Center Parcs] Welk park/cottage past het beste bij mij

Bericht door AquaSlide »

Roy schreef:
23 mei 2020, 19:59
De 8 persoons Waterfront Suite bij De Eemhof zijn prachtig en relatief luxe, verder fantastisch uitzicht vanuit ruim balkon over de haven en het meer. Wel circa 5 a 10 min lopen naar de Market Square die juist in de zomer heel fijn is.
De Nederlandse parken ken ik dóór en dóór. En een voorwaarde van de rest van het gezelschap is dat we parken bezoeken die we nog niet eerder (of heel lang geleden) gezien hebben. Daar valt de Nederlandse parken dus wel vanaf....

Ik vrees geen het dit jaar geen CenterParcs wordt... Moet er niet aan denken eerlijk gezegd :roll: :shock:

Plaats reactie