Welkom op Center Parcs Informatie.
[Center Parcs] De Vossemeren Informatie & Nieuws
- quincyj1998
Re: [Center Parcs] De Vossemeren Informatie & Nieuws
De lekkage is er al 2 jaar. Op meerdere plekken zijn er lekkages in het dak.
Totaal aantal verblijven op Center Parcs: 35
- Mariëtte
- Eigenaar en Beheerder
Hoi Bianca,
Ik heb je foto rechtgezet. De foto's die je me toestuurde zal ik in een apart bericht gaan plaatsen.
Jeetje, ik dacht dat ze de lekkages nu wel onder controle hebben, maar blijkbaar is het nog steeds een probleem.
Volgens mij is het meest effectief om het hele dak te vervangen, maar dat zal waarschijnlijk te kostbaar zijn.
Wat een gave activiteit met de Rangers, dit is een vrij nieuwe activiteit? Met welke Rangers gingen jullie op vaartocht, waren Rangers Pieter en Gert er ook bij?
Ik heb je foto rechtgezet. De foto's die je me toestuurde zal ik in een apart bericht gaan plaatsen.
Jeetje, ik dacht dat ze de lekkages nu wel onder controle hebben, maar blijkbaar is het nog steeds een probleem.
Volgens mij is het meest effectief om het hele dak te vervangen, maar dat zal waarschijnlijk te kostbaar zijn.
Wat een gave activiteit met de Rangers, dit is een vrij nieuwe activiteit? Met welke Rangers gingen jullie op vaartocht, waren Rangers Pieter en Gert er ook bij?
- Johan2
Vorige week deze foto gemaakt toen waren ze flink wat rollen dakleer het dak op aan het hijsen bij de Market Dome.
- bianca
We zagen die kraan ook maar wisten niet wat er aan de hand was. Nu zijn ze de summer hotspot aan het veranderen naar de herfst
- Mariëtte
- Eigenaar en Beheerder
Bedankt voor de informatie en de foto's.
Ik ben heel benieuwd naar het eindresultaat.
Ik ben heel benieuwd naar het eindresultaat.
- bianca
Ik zal morgen eens kijken hoe ver ze zijn met de herfst hotspot. helaas nu regen.
De kano tocht met de ranger is inderdaad nieuw, wij hadden een meisje dat net 2 maanden in dienst was bij Centerparcs dus geen andere rangers gezien. Maar het is echt een aanrader om te doen, je gaat ook nog bij de waterlelie vijver kijken. Ik heb foto´s gemaakt maar die staan op het fototoestel dus die komen net.
De kano tocht met de ranger is inderdaad nieuw, wij hadden een meisje dat net 2 maanden in dienst was bij Centerparcs dus geen andere rangers gezien. Maar het is echt een aanrader om te doen, je gaat ook nog bij de waterlelie vijver kijken. Ik heb foto´s gemaakt maar die staan op het fototoestel dus die komen net.
- Mariëtte
- Eigenaar en Beheerder
Informatie Aqua Mundo.
Met dank aan forumlid Bianca voor de foto's en informatie.
Het nieuwe bord in de Aqua Mundo, een foto van het informatiebord van de glijbaan met het oude cp logo en een foto van het nieuwe buitenterras.
Het nieuwe bord in de Aqua Mundo, een foto van het informatiebord van de glijbaan met het oude cp logo en een foto van het nieuwe buitenterras.
- Wildwaterbaan_88
Ziet er mooi uit het bord. Past mooi bij het tropische thema. Het buitenterras is super fijn, ik heb er al regelmatig buiten geluncht daar in het zonnetje. Ook het terras boven heeft nieuwe buitenverlichting en een fraaie groenzone. Ik woon er vlakbij en kom hier graag.
- bianca
Summer hotspot of toch niet. Ze zijn vergeten het bord te veranderen
- Mariëtte
- Eigenaar en Beheerder
Ze kunnen denk ik nog geen echt afscheid nemen van de zomer .
Maar het begin van de Herfst Hotspot is gemaakt en ziet er al mooi uit.
Vraagje: Dat witte ding rechts op de foto's, weet jij wat dat is?
Maar het begin van de Herfst Hotspot is gemaakt en ziet er al mooi uit.
Vraagje: Dat witte ding rechts op de foto's, weet jij wat dat is?
- sealynx
Die paal met dat zonnepaneel er op? Ziet er uit als een zonnebranddispenser.Mariëtte schreef: 12 sep 2024, 08:18 Vraagje: Dat witte ding rechts op de foto's, weet jij wat dat is?
- Mariëtte
- Eigenaar en Beheerder
Ja, die paal bedoel ik.
- bianca
Zonnebrand kan je er pakken. Tevens staat erop hoe hoog de uv filter is en of je moet insmeren. Zal wel kijken of ik er nog een foto van kan maken
- Siemen Rommelaere
Dus waarschijnlijk een nieuwe couting in het groen? Nu het de groene glijbaan noemt. Deze is momenteel blauw als ik me niet vergis?
Ik hoop ook dat er nieuwe valbescherming komt aan de glijban boven want die rode/blauwe platen kunnen echt wel nietmeer vind ik
Ik hoop ook dat er nieuwe valbescherming komt aan de glijban boven want die rode/blauwe platen kunnen echt wel nietmeer vind ik
Mariëtte schreef: 11 sep 2024, 10:05 Informatie Aqua Mundo.
- bianca
Prijzen voor drankjes bij de Vossemeren
- bianca
Nieuw varkentjes verblijf bij de kinderboerderij. Het kalfje dat met de hand is groot gebracht is helaas weg, hij werd iets te lomp vertelde de dierenarts.
- markieanta
- Moderator
Bijna vijf euro voor een pilsje.... Tsja, dan snap ik wel dat het rustiger wordt in de dome
- bianca
Alleen vandaag bussen vol met jongeren, die letterlijk het aquamundo over namen. We zijn na 20 minuten vertrokken dit was echt niet normaal zo druk, en ze zijn zo wild. Ik heb er zelf een snee op mijn knie, je wordt gewoon aan de kant geduwd tegen de muur aan. ze springen over je heen. Dit sloeg vandaag echt nergens op. We hebben een klacht ingediend bij de receptie, daar zeiden ze de jongeren te gaan verdelen over het zwembad, aangegeven dat dit onmogelijk was voor de badmeesters want ze waren al overal. Tevens hebben we zowieso al 3 bussen zien staan op de parking, er waren groepen met oranje en rode bandjes. De leraren zaten gezellig met elkaar te kletsen geen oog voor wat er allemaal gebeurde daar. Dit is al de 2 keer deze vakantie dat we dit hebben meegemaakt, vorige week was dit precies hetzelfde. Uiteindelijk zijn we van de receptie naar de check in gestuurd daar kregen we een kaartje mee waar we een klacht kunnen indienen. En dat gaan we nog doen niet alleen voor de drukte maar vooral voor de veiligheid van onszelf en andere gasten.
- Wildwaterbaan_88
Ja dit is al een paar jaar gaande op verschillende parken. Aan het begin en einde van het schooljaar is het bingo! Vaak komen ze in ploegen en komen 2 a 3 uur zwemmen en de volgende groep komt af. Dat echt niet fijn nee. Helaas doet CP weinig hiermee omdat het genoeg geld in het schuifke brengt. Alles draait immers om geld in deze maatschappij.
- bianca
Zo erg hebben we het nog nooit meegemaakt, vorig jaar hadden we er helemaal geen last van
- Mariëtte
- Eigenaar en Beheerder
bianca schreef: 12 sep 2024, 14:06 Zonnebrand kan je er pakken. Tevens staat erop hoe hoog de uv filter is en of je moet insmeren. Zal wel kijken of ik er nog een foto van kan maken
ZONNEBRANDDISPENSER BIJ DE SUMMER HOTSPOT.
Met dank aan forumlid Bianca voor de foto's.
- bianca
Het zwarte bord met de tekening van de wildwaterbaan is alnog weggehaald door centerparcs. Er hangt nu alleen het nieuwe bordje.
- Mariëtte
- Eigenaar en Beheerder
De Daily Foodstore is tijdelijk gesloten.
In de Duitse Facebookgroep wordt melding gemaakt door parkgasten dat de Daily Foodstore wegens omstandigheden tijdelijk gesloten is.
Wat die omstandigheden zijn is nog niet duidelijk geworden en ook niet wanneer de Daily foodstore weer heropend wordt.
Er kunnen nu broodjes worden gekocht in het hotel.
Bron: Informatie en foto: De Duitse Facebookgroep, foto H.Siggers.
In de Duitse Facebookgroep wordt melding gemaakt door parkgasten dat de Daily Foodstore wegens omstandigheden tijdelijk gesloten is.
Wat die omstandigheden zijn is nog niet duidelijk geworden en ook niet wanneer de Daily foodstore weer heropend wordt.
Er kunnen nu broodjes worden gekocht in het hotel.
Bron: Informatie en foto: De Duitse Facebookgroep, foto H.Siggers.
- simon
Oei, klinkt niet zo goed. Volgens de app is de Daily Foodstore vandaag en morgen gesloten, en vanaf vrijdag terug open.
Coming up: Parc Sandur (nov) en Park Zandvoort (nov) / Les Ardennes (jan) / Terhills Resort (maa)
2024: KV / VB / HA
2023: HB / HA / MD / KM / HH
2022: PZ / LB / LH / AR / HA (op visite)
2021: AR / EP / KV / EH
- bianca
Licht spektakel in het centrum van Lommel. Zie foto.
- Martijn
Foto´s bestaande restaurants - De Vossemeren
November 2024
Met het oog op de aanstaande verbouwingen en vernieuwingen van de restaurants door Albron, afgelopen weekend nog maar even extra stilgestaan bij de huidige concepten en veel restaurants binnengelopen voor kiekjes.
Evergreenz
Nonna´s
Today´s - Daily Menu Restaurant
Volgens de bebording wordt dit restaurant vooral gebruikt voor take-away bestellingen, maar daarbij werd je nu verwezen naar Nonna´s.
November 2024
Met het oog op de aanstaande verbouwingen en vernieuwingen van de restaurants door Albron, afgelopen weekend nog maar even extra stilgestaan bij de huidige concepten en veel restaurants binnengelopen voor kiekjes.
Evergreenz
Nonna´s
Today´s - Daily Menu Restaurant
Volgens de bebording wordt dit restaurant vooral gebruikt voor take-away bestellingen, maar daarbij werd je nu verwezen naar Nonna´s.
- Mariëtte
- Eigenaar en Beheerder
Wat super fijn dat je foto's hebt gemaakt van huidige concepten, zo hebben we straks na de vernieuwingen ervan mooi vergelijkingmateriaal .
- ronaldvos33
Ik hoop ook heel erg dat ze Today's een nieuwe invulling gaan geven, zo'n mooie plek voor een restaurant!
NLD: Huttenheugte - Eemhof - Heijderbos - Kempervennen- Meerdal - Port Zelande - Zandvoort
DUI: Nordseekuste - Bispinger Heide - Allgaü - Eifel - Hochsauerland
BE: Erperheide - Vossemeren - Kempense meren - de Haan
FR: Le lac D'ailette - les trois forets
DUI: Nordseekuste - Bispinger Heide - Allgaü - Eifel - Hochsauerland
BE: Erperheide - Vossemeren - Kempense meren - de Haan
FR: Le lac D'ailette - les trois forets
- simon
Bedankt voor de foto's! Today's ziet er wel best klein uit. Op welke parken kon je deze formule vinden? En waarom is men hiermee gestopt?
Coming up: Parc Sandur (nov) en Park Zandvoort (nov) / Les Ardennes (jan) / Terhills Resort (maa)
- Martijn
Het concept was op Erperheide (de ruimte links van de bowlingbanen, je kunt de bedrukking nog zien op de ramen daar) en De Vossemeren te vinden. Het was eten wat de pot schaft en je kon meen ik per dag tussen 2 dingen kiezen. Maar kan me voorstellen dat dit op papier een heel tof en uniek concept is, maar dit in de praktijk niet altijd zal werken, omdat gasten toch meer zelf een keuze willen maken.simon schreef: 12 nov 2024, 12:59 Bedankt voor de foto's! Today's ziet er wel best klein uit. Op welke parken kon je deze formule vinden? En waarom is men hiermee gestopt?
Bron: Virtuele Tour Center Parcs - Erperheide
- simon
Dus enkel op de Belgische parken? Op zich vind ik het een leuk concept, en past ook wel bij wat Center Parcs vandaag wilt uitstralen. Op die manier kan je ook bijdragen aan de voedselverspilling, door te werken met wat tegen de houdbaarheidsdatum komt. En wat de beperkte keuze betreft, gohja. Op restaurant kan je vaak ook een dagschotel of dagmenu bestellen, en dan heb je ook maar een beperkte keuze tussen 1 of 2 gerechten.
- Mariëtte
- Eigenaar en Beheerder
Onderstaand bericht met reactie(s) verplaatst naar het topic welk park/cottage past het beste bij mij.
Vrouw86 schreef: 16 nov 2024, 08:51 Ten eerste: wat een geweldig forum en mooie foto's!
Wij gaan in december naar de Vossemeren, we hebben nu huisje 314 gekozen, is dit een fijne plaats? (8 persoons cottage)
Of is het leuker om aan de andere kant van de brug te zitten?
En heeft iemand toevallig de laatste tijd nog het 3 gangenmenu van Fuego gehad? Was dit goed, heeft iemand er misschien een kaart van?
En bij welke huisnummers is dit mooie stukje op de foto?
Bedankt alvast!
- 22-BT-FD
Wafelverkoop voor de Warmste Week!
Het is weer die tijd van het jaar! We organiseren een heerlijke wafelverkoop op vrijdag de 13/12 om geld in te zamelen voor de Warmste Week. Tijdens de check-in zal je ons zeker zien staan. Steunen jullie mee voor een goed doel!
Elke doos die je koopt, helpt ons om een verschil te maken. Vraag aan je vrienden, familie en buren of ze mee willen steunen. Laten we samen de warmte verspreiden!
bron: Facebook
Het is weer die tijd van het jaar! We organiseren een heerlijke wafelverkoop op vrijdag de 13/12 om geld in te zamelen voor de Warmste Week. Tijdens de check-in zal je ons zeker zien staan. Steunen jullie mee voor een goed doel!
Elke doos die je koopt, helpt ons om een verschil te maken. Vraag aan je vrienden, familie en buren of ze mee willen steunen. Laten we samen de warmte verspreiden!
bron: Facebook
- Brenda
Kort rondje park gedaan en kwam op 3 plaatsen deze fietsen tegen om te huren.
App kreeg ik niet op de telefoon om te zien wat de prijs hiervan zou zijn.
App kreeg ik niet op de telefoon om te zien wat de prijs hiervan zou zijn.
- quincyj1998
Handig om even een fiets voor een middag te hebben.
Totaal aantal verblijven op Center Parcs: 35