Welkom op Center Parcs Informatie.
[Center Parcs] Parc Sandur nieuwbouw cottages
- Mariëtte
- Eigenaar en Beheerder
Re: [Center Parcs] Parc Sandur nieuwbouw cottages
Plattegrond met legenda van de nieuw te bouwen cottages.
Bron: Center Parcs Vastgoed.
Bron: Center Parcs Vastgoed.
- Mariëtte
- Eigenaar en Beheerder
Update van de bouw van de eerste nieuwe cottages.
14-07-2024.
Met dank aan forumlid gerritelburg voor de foto's.
14-07-2024.
Met dank aan forumlid gerritelburg voor de foto's.
- Mariëtte
- Eigenaar en Beheerder
COTTAGENUMMER 529, 6 PERSOONS EXCLUSIVE WELLNESS
AUGUSTUS 2024
Deze 6 perssons Exlusive Wellness cottage is bijna klaar.
Het terras + het uitzicht vanaf het terras.
Er is ook een buiten jacuzzi aanwezig.
AUGUSTUS 2024
Deze 6 perssons Exlusive Wellness cottage is bijna klaar.
Het terras + het uitzicht vanaf het terras.
Er is ook een buiten jacuzzi aanwezig.
- SuzieQ
Benieuwd of er ook honden in mogen.
De koopprijzen zijn wel fors hoger dan de bestaande bouw, jammer!
De koopprijzen zijn wel fors hoger dan de bestaande bouw, jammer!
- Mariëtte
- Eigenaar en Beheerder
Dat is een hele goede vraag, ik heb zelf geen hond en heb er nooit aan gedacht om dat na te vragen.
Ik zag het ook, de koopprijzen van de bestaande cottages liggen echt veel lager dan de nieuwe cottages.
Ik ben dan ook heel erg nieuwsgierig wat de verhuurprijzen gaan worden van de nieuwe cottages.
Ik zag het ook, de koopprijzen van de bestaande cottages liggen echt veel lager dan de nieuwe cottages.
Ik ben dan ook heel erg nieuwsgierig wat de verhuurprijzen gaan worden van de nieuwe cottages.
- Martijn
Wauw, wat een prachtige cottage wordt dit al. Zowel binnen als buiten lijkt het weinig met Center Parcs van doen te hebben, maar dat is bij Sundur sowieso wel het geval. Dus geef het park maar een luxe-injectie en zet het als een Nederlandse Terhills in de markt.
- SuzieQ
Wij hadden graag een huisje gekocht.
Maar die nieuwe prijzen…
Vraag me ook af hoe het met de waarde van de oude huisjes gaat.
Maar die nieuwe prijzen…
Vraag me ook af hoe het met de waarde van de oude huisjes gaat.
- stoute
Wow dat ziet er mooi uit zeg
- Mariëtte
- Eigenaar en Beheerder
COTTAGENUMMER 523, 8 PERSOONS EXCLUSIVE BEACH COTTAGE
AUGUSTUS 2024
AUGUSTUS 2024
- Mariëtte
- Eigenaar en Beheerder
Update van de bouw van de nieuwbouw cottages.
07-09-2024.
Er zijn op dit moment 2 cottages zo goed als klaar.
COTTAGENUMMER 523, 8 PERSOONS EXCLUSIVE BEACH COTTAGE.
COTTAGENUMMER 529, 6 PERSOONS EXCLUSIVE WELLNESS COTTAGE.
Met airco zo te zien.
07-09-2024.
Er zijn op dit moment 2 cottages zo goed als klaar.
COTTAGENUMMER 523, 8 PERSOONS EXCLUSIVE BEACH COTTAGE.
COTTAGENUMMER 529, 6 PERSOONS EXCLUSIVE WELLNESS COTTAGE.
Met airco zo te zien.
- simon
En met zonnepanelen, dus ook op vlak van duurzaamheid hier ook weer een mooie sprong vooruit.
Coming up: Park De Haan (september)
2024: KV / VB
2023: HB / HA / MD / KM / HH
2022: PZ / LB / LH / AR / HA (op visite)
2021: AR / EP / KV / EH
- stoute
Wow die zien er mooi uit zeg
- Mariëtte
- Eigenaar en Beheerder
De modelwoningen.
September 2024.
Bron: M.Naber.
September 2024.
Bron: M.Naber.
- simon
Dat ziet er wel heel mooi uit!
- stoute
Wow heel mooi zeg
- Fred_45jr
Prachtig, maar ik blijf er toch helaas bij en misschien heb ik azijn gedronken: Dit is GEEN CenterParcs.
Waarom dan niet? Omdat CP voor mij een totaalconcept is, met AM, AD-MS etc. Daarbij wijkt dit park op alle fronten zo van het concept af dat het beter bij Landal zou passen. Ik ben er een aantal jaren geweest, een ontzettend leuke week gehad maar het CP gevoel ontbrak.
Waarom dan niet? Omdat CP voor mij een totaalconcept is, met AM, AD-MS etc. Daarbij wijkt dit park op alle fronten zo van het concept af dat het beter bij Landal zou passen. Ik ben er een aantal jaren geweest, een ontzettend leuke week gehad maar het CP gevoel ontbrak.
- Martijn
Vind het juist ergens wel goed dat Center Parcs inmiddels wat meer differentiatie in het aanbod heeft. Zolang ze het maar goed naar buiten toe communiceren. Je zou van Sandur - net als Terhills - meer een highend-locatie kunnen maken. Minder voorzieningen, maar meer luxe. Al moet er dan echt wel dringend iets gedaan worden aan de bestaande cottages (qua interieur en exterieur) en het meer Wellness maken van het zwembad. De positionering van Parc Sandur zou in mijn ogen dus ook meer mogen zoals bij Terhills, een los-merk maar wel 'by Center Parcs'.
Als je die parken anders positioneert kan het prima binnen de Center Parcs-familie. Zeker nu er ook parken als Park Eifel, Park Zandvoort ect bij de portfolio horen, die in voorzieningen ook (wel minder) afwijken van de standaard.
Als je die parken anders positioneert kan het prima binnen de Center Parcs-familie. Zeker nu er ook parken als Park Eifel, Park Zandvoort ect bij de portfolio horen, die in voorzieningen ook (wel minder) afwijken van de standaard.
- Wildwaterbaan_88
Dat heb je mooi omschreven Martijn, ik sluit me daar volledig bij aan! En ze kunnen de bestaande huizen net als de nieuwe maken. Want die ziet er heel goed uit.
- simon
Volledig akkoord met wat Martijn zegt, en waar ik ook al langer voor pleit.
Ergens hebben die parken op dit moment al veel met elkaar gemeen, want binnen en buiten het park liggen ook nauw verwant met elkaar, de horeca is er helemaal anders, de cottages zijn allen vrijstaand, liggen mooi aan het water, het zwembad is er beperkter, de activiteiten zijn er ook wat minder, maar je kan genoeg in de omgeving ontdekken.
De bestaande huisjes dienen wel een opfrisbeurt te krijgen om zo meer op niveau te komen van de nieuwbouwcottages, en dan zijn ze volgens mij ook weer vertrokken. Aan het zwembad zou ook nog een kleine uitbreiding gebeuren, dus als ze terwijl ook gebruik maken om het wat tropischer te maken, dan kunnen ze hier ook een Aqua Garden van maken i.p.v. een Aqua Mundo.
Ergens hebben die parken op dit moment al veel met elkaar gemeen, want binnen en buiten het park liggen ook nauw verwant met elkaar, de horeca is er helemaal anders, de cottages zijn allen vrijstaand, liggen mooi aan het water, het zwembad is er beperkter, de activiteiten zijn er ook wat minder, maar je kan genoeg in de omgeving ontdekken.
De bestaande huisjes dienen wel een opfrisbeurt te krijgen om zo meer op niveau te komen van de nieuwbouwcottages, en dan zijn ze volgens mij ook weer vertrokken. Aan het zwembad zou ook nog een kleine uitbreiding gebeuren, dus als ze terwijl ook gebruik maken om het wat tropischer te maken, dan kunnen ze hier ook een Aqua Garden van maken i.p.v. een Aqua Mundo.
- Desireew
Uitnodiging: Bezoek ons op de Second Home Beurs in de Brabanthallen in Den Bosch!
https://centerparcsvastgoed.activehoste ... c2353ce948
Ik weet niet of iemand dit al gepost had en interesse in heeft.
Ik had het op de mail gehad. Misschien wel interessant voor sommigen.
Edit Mariëtte: Titel toegevoegd.
https://centerparcsvastgoed.activehoste ... c2353ce948
Ik weet niet of iemand dit al gepost had en interesse in heeft.
Ik had het op de mail gehad. Misschien wel interessant voor sommigen.
Edit Mariëtte: Titel toegevoegd.
- Mariëtte
- Eigenaar en Beheerder
Hoi Desireew,
Bedankt voor de link met uitnodiging.
Ik zou er graag naartoe willen gaan maar dan alleen voor informatie en de foto's/brochures want een cottage kopen is voor ons geen optie, huren is soms al een heel bedrag . Ik vermoed dat ze dat niet heel leuk zullen vinden als ik daar ben voor enkel informatie, ik zie ze al denken, dat is er eentje wel kijken maar niet kopen .
Heb jij plannen om ernaar toe te gaan?
Bedankt voor de link met uitnodiging.
Ik zou er graag naartoe willen gaan maar dan alleen voor informatie en de foto's/brochures want een cottage kopen is voor ons geen optie, huren is soms al een heel bedrag . Ik vermoed dat ze dat niet heel leuk zullen vinden als ik daar ben voor enkel informatie, ik zie ze al denken, dat is er eentje wel kijken maar niet kopen .
Heb jij plannen om ernaar toe te gaan?
- Desireew
Nee dat is mij te ver vanuit overijssel.
En heb ook niet zoveel centjes. Net wat je zegt huren is al een hele aanslag op het budget soms.
Lekker schijt hebben toch. Staat toch nergens dat je niet mag window shoppen hihi. Lijkt me juist de plek voor jou als razende reporter.
En heb ook niet zoveel centjes. Net wat je zegt huren is al een hele aanslag op het budget soms.
Lekker schijt hebben toch. Staat toch nergens dat je niet mag window shoppen hihi. Lijkt me juist de plek voor jou als razende reporter.
- Mariëtte
- Eigenaar en Beheerder
- Fred_45jr
Het wordt alleen geen high end gezien de centrumvoorzieningen ook bestemd zijn voor de wijkbewoners. Het is een park met huisjes en dat is het. Ik ben 2x op Sandur geweest, naar mijn zin gehad en er is niets mis mee. Het is idd hoe je er naar kijkt met bijv het zwembad en je er niets bij voorstelt. Maar is dit CP? Ik ben meer een conceptdenker en als je een high end park wil hebben (zoals bijv Terhills, maar ook een Hof van Saksen) dan is dit niet het juiste park. Ik zou het beter vinden passen in de diversiteit van Landal want met CP heeft het, met alle respect, totaal niets te maken. Ook in de beeldvorming, reclames etc past Sandur niet.Martijn schreef: ↑25 sep 2024, 17:04 Vind het juist ergens wel goed dat Center Parcs inmiddels wat meer differentiatie in het aanbod heeft. Zolang ze het maar goed naar buiten toe communiceren. Je zou van Sandur - net als Terhills - meer een highend-locatie kunnen maken. Minder voorzieningen, maar meer luxe. Al moet er dan echt wel dringend iets gedaan worden aan de bestaande cottages (qua interieur en exterieur) en het meer Wellness maken van het zwembad. De positionering van Parc Sandur zou in mijn ogen dus ook meer mogen zoals bij Terhills, een los-merk maar wel 'by Center Parcs'.
- Wildwaterbaan_88
Zeker waar, ik voel exact hetzelfde. Maar wat een idee kan zijn is de bestaande bouw te vernieuwen met zelfde soort interieurs en facades. En dan ook de hele park infra mee te veranderen. Dat gaat natuurlijk een operatie worden die qua budget veel te duur wordt. Ik zou zeggen lekker verkopen dat park!