Welkom op Center Parcs Informatie.
[Center Parcs] Buffetrestaurant Evergreenz
- Mariëtte
- Eigenaar en Beheerder
Re: [Center Parcs] Evergreenz
Voorpret is zo leuk!
Alvast een fijn verblijf toegewenst.
Alvast een fijn verblijf toegewenst.
- Mariëtte
- Eigenaar en Beheerder
De Eemhof.
Evergreenz avondbuffet.
23-12-2023.
De foto's met informatie is binnengekomen via onze Facebookgroep.
Bij Evergreenz De Eemhof waren we een uur lang gewoon de enigen . Onze zoon was niet fit, daarom helaas niet alles uit kunnen proberen, maar er was een ruime keuze, romige kippensoep en tomatensoep, stokbrood met allerlei smeersels, vegetarische lasagne, ratatouille, pasta, zuurkool, mediterraanse gratine, vispannetje, kogelbiefstuk, varkenshaas, beenham, zoveel lekkers! En supervriendelijk personeel.
Evergreenz avondbuffet.
23-12-2023.
De foto's met informatie is binnengekomen via onze Facebookgroep.
Bij Evergreenz De Eemhof waren we een uur lang gewoon de enigen . Onze zoon was niet fit, daarom helaas niet alles uit kunnen proberen, maar er was een ruime keuze, romige kippensoep en tomatensoep, stokbrood met allerlei smeersels, vegetarische lasagne, ratatouille, pasta, zuurkool, mediterraanse gratine, vispannetje, kogelbiefstuk, varkenshaas, beenham, zoveel lekkers! En supervriendelijk personeel.
- Ona1991
- Contacteer:
[Center Parcs] Evergreenz
Ik zie dat de openingsuren van de restaurants voor ons verblijf volgende week vrij beperkt zijn ivm laagseizoen. Evergreenz is geopend van 17-19u30. Houdt dit in dat je tot 19u30 kan binnenkomen en het buffet dan wel nog blijft staan, of ruimen ze echt om 19u30 alles al af?
- Snakedockter
Ja dat is een goede vraag. Ik denk dat je hiervoor het beste even een bericht via wjlhatsapp kan sturen naar het park. Ik denk dat de receptie dit ook even intern uit moet zetten deze vraag.
Naar welk park ga je?
Naar welk park ga je?
- CPfan2004
Meestal is het zo dat je gewoon 2 uur kunt blijven zitten vanaf moment van binnenkomst. De openingstijd tot 19:30 houd in dat dit de laatst mogelijke tijd is om binnen te komen. Of het buffet dan ook echt 2 uur wordt aangevuld durf ik niet te zeggen.
Je zou met het restaurantreserveringen-nummer kunnen bellen? Daar kom je terecht via keuzemenu van het park of via cottage-info.com
Je zou met het restaurantreserveringen-nummer kunnen bellen? Daar kom je terecht via keuzemenu van het park of via cottage-info.com
2016: Aqua Mundo De Eemhof - 2017: Le Lac d'Ailette - juni 2021: Limburgse Peel -
januari 2022: Aqua Mundo De Eemhof - augustus 2023: Park Eifel - maart 2024: Les Trois Forêts 4p Exclusive
januari 2022: Aqua Mundo De Eemhof - augustus 2023: Park Eifel - maart 2024: Les Trois Forêts 4p Exclusive
- Mariëtte
- Eigenaar en Beheerder
Ik heb geen ervaring met het avondbuffet bij Evergreenz wel met het ontbijtbuffet. Het ontbijtbuffet was toen tot 10.30 en we zijn een paar keer pas gaan ontbijten om 10.15. Het ontbijtbuffet werd toen niet meer aangevuld. Wel konden we gewoon blijven zitten maar ze begonnen langzaamaan wel met opruimen.
- Ona1991
- Contacteer:
We gaan naar Erperheide.
Ik heb veiligheidshalve de eerste avond maar om 17u30 gereserveerd zodat we zeker nog 2u hebben tot 19u30. Dan kunnen we het wat in de gaten houden of ze tegen dan nog vlotjes aanvullen of niet en dan eventueel onze timing voor andere dagen daarop aanpassen.
Ik heb veiligheidshalve de eerste avond maar om 17u30 gereserveerd zodat we zeker nog 2u hebben tot 19u30. Dan kunnen we het wat in de gaten houden of ze tegen dan nog vlotjes aanvullen of niet en dan eventueel onze timing voor andere dagen daarop aanpassen.
- Mariëtte
- Eigenaar en Beheerder
Zo zou ik het ook doen.
Zou je ons willen laten weten hoe het in de praktijk gaat?
Zou je ons willen laten weten hoe het in de praktijk gaat?
- Ona1991
- Contacteer:
Absoluut. Volle parkreview volgt!
- Mariëtte
- Eigenaar en Beheerder
Erperheide.
Evergreenz Avondbuffet.
Midweek 08-12 januari 2024.
Met dank aan forumlid Ona1991 voor de foto's en de informatie.
We hadden op voorhand een halfpension arrangement voor 2 dagen geboekt alsook enkele bonuscheques. Doordat het laagseizoen was, was Evergreenz enkel op maandag en donderdag geopend. We hebben dus 2x zowel ontbijt- als dinerbuffet gegeten bij Evergreenz. Afgaande op het beperkte aantal bezette tafels, konden we de afwisselende openingstijden wel begrijpen. We hebben tijdens het ontbijt echt lang alleen gezeten en nadien zelfs maar met 3-4 andere tafels. Ook bij het avondbuffet waren er eigenlijk nooit 10 tafels tegelijk bezet. Het buffet zelf was desondanks nog steeds heel uitgebreid, warm en vers en veel keuze. We waren hierin aangenaam verrast en hebben heerlijk gegeten. Het avondbuffet vonden wij echt topkwaliteit. Lekkere biefstukjes, varkenshaas, lasagne bolognaise, braadkippetjes, vispannetje, … Er was zoveel keuze dat het onmogelijk was om van alles te proeven. Ook de desserts en voorgerechten waren heel uitgebreid met 3 soorten soep, koude slaatjes e.d.
Voor de prijs van 41,50€ vinden wij het echt een goede deal. Nu met ons halfpension arrangement kwamen we zelfs nog een stukje goedkoper uit en wij hadden echt wel het gevoel waar voor ons geld gekregen te hebben.
Extra informatie.
We zijn bij Evergreenz gaan eten om 17u30 op maandag en konden blijven zitten zolang we wilden. Officieel heb je maar 2 uur maar hier werd echt niks van gezegd. Het was ruim 20u door en de warme gerechten werden nog steeds aangevuld. Ik vermoed dat de cut-off van 19u30 dus echt gewoon het binnenkomen is, maar dat het eten altijd nog wel langer blijft staan. Of het nu echt nog 2u blijft staan na 19u30 (dus tot 21u30) lijkt me dan weer niet, zeker met het weinige volk wat er was zullen ze dit ook weer niet zooo lang rekken. We zijn nadien nog in het Grand Café gaan zitten en rond 21u a 21u30 ish was het wel echt lichten uit bij Evergreenz. Ik denk als je een uurtje voor aangegeven sluitingstijd reserveert, dat je altijd wel safe zal zitten om nog rustig te kunnen tafelen.
Evergreenz Avondbuffet.
Midweek 08-12 januari 2024.
Met dank aan forumlid Ona1991 voor de foto's en de informatie.
We hadden op voorhand een halfpension arrangement voor 2 dagen geboekt alsook enkele bonuscheques. Doordat het laagseizoen was, was Evergreenz enkel op maandag en donderdag geopend. We hebben dus 2x zowel ontbijt- als dinerbuffet gegeten bij Evergreenz. Afgaande op het beperkte aantal bezette tafels, konden we de afwisselende openingstijden wel begrijpen. We hebben tijdens het ontbijt echt lang alleen gezeten en nadien zelfs maar met 3-4 andere tafels. Ook bij het avondbuffet waren er eigenlijk nooit 10 tafels tegelijk bezet. Het buffet zelf was desondanks nog steeds heel uitgebreid, warm en vers en veel keuze. We waren hierin aangenaam verrast en hebben heerlijk gegeten. Het avondbuffet vonden wij echt topkwaliteit. Lekkere biefstukjes, varkenshaas, lasagne bolognaise, braadkippetjes, vispannetje, … Er was zoveel keuze dat het onmogelijk was om van alles te proeven. Ook de desserts en voorgerechten waren heel uitgebreid met 3 soorten soep, koude slaatjes e.d.
Voor de prijs van 41,50€ vinden wij het echt een goede deal. Nu met ons halfpension arrangement kwamen we zelfs nog een stukje goedkoper uit en wij hadden echt wel het gevoel waar voor ons geld gekregen te hebben.
Extra informatie.
We zijn bij Evergreenz gaan eten om 17u30 op maandag en konden blijven zitten zolang we wilden. Officieel heb je maar 2 uur maar hier werd echt niks van gezegd. Het was ruim 20u door en de warme gerechten werden nog steeds aangevuld. Ik vermoed dat de cut-off van 19u30 dus echt gewoon het binnenkomen is, maar dat het eten altijd nog wel langer blijft staan. Of het nu echt nog 2u blijft staan na 19u30 (dus tot 21u30) lijkt me dan weer niet, zeker met het weinige volk wat er was zullen ze dit ook weer niet zooo lang rekken. We zijn nadien nog in het Grand Café gaan zitten en rond 21u a 21u30 ish was het wel echt lichten uit bij Evergreenz. Ik denk als je een uurtje voor aangegeven sluitingstijd reserveert, dat je altijd wel safe zal zitten om nog rustig te kunnen tafelen.
- markieanta
- Moderator
Ziet er allemaal inderdaad prima uit. Evergreens is ook weinig mis mee volgens mij. Wij doen het ook af en toe. Is wel makkelijk met kleinere kinderen. En het is afwisselender dan die andere twee restaurants met allebei op elk park dezelfde kaart haha.
- Mariëtte
- Eigenaar en Beheerder
Erperheide.
Evergreenz ontbijtbuffet.
Januari 2024.
Met dank aan forumlid Ona1991 voor de foto's en informatie.
We hadden op voorhand een halfpension arrangement voor 2 dagen geboekt alsook enkele bonuscheques. Doordat het laagseizoen was, was Evergreenz enkel op maandag en donderdag geopend. We hebben dus 2x zowel ontbijt- als dinerbuffet gegeten bij Evergreenz. Afgaande op het beperkte aantal bezette tafels, konden we de afwisselende openingstijden wel begrijpen. We hebben tijdens het ontbijt echt lang alleen gezeten en nadien zelfs maar met 3-4 andere tafels.
Bij het ontbijt vond ik wel dat de warme gerechten te lauw geserveerd werden (gebakken eitjes, spek, wentelteefjes, pannenkoeken). Deze waren tegen dat je aan tafel zat eigenlijk alweer koud.
Evergreenz ontbijtbuffet.
Januari 2024.
Met dank aan forumlid Ona1991 voor de foto's en informatie.
We hadden op voorhand een halfpension arrangement voor 2 dagen geboekt alsook enkele bonuscheques. Doordat het laagseizoen was, was Evergreenz enkel op maandag en donderdag geopend. We hebben dus 2x zowel ontbijt- als dinerbuffet gegeten bij Evergreenz. Afgaande op het beperkte aantal bezette tafels, konden we de afwisselende openingstijden wel begrijpen. We hebben tijdens het ontbijt echt lang alleen gezeten en nadien zelfs maar met 3-4 andere tafels.
Bij het ontbijt vond ik wel dat de warme gerechten te lauw geserveerd werden (gebakken eitjes, spek, wentelteefjes, pannenkoeken). Deze waren tegen dat je aan tafel zat eigenlijk alweer koud.
- Bart_D
Vraagje: is het als vegetariër interessant voor de Evergreenz All-you-can-eat buffet te doen?
Het is redelijk prijzig (€ 39,95) dus wil wel zeker weten of het de moeite is.
Heb dit enkele jaren geleden gedaan in een CP maar ben dit precies vergeten.
Het is redelijk prijzig (€ 39,95) dus wil wel zeker weten of het de moeite is.
Heb dit enkele jaren geleden gedaan in een CP maar ben dit precies vergeten.
'20: Vossemeren BEL
'21: Terhills BEL - Erperheide BEL
'22: Kempervennen NL - Terhills BEL - Erperheide BEL
'23: Heijderbos NL - Vossemeren BEL - Meerdal NL
'24: Huttenheugte NL - Eemhof NL - Terhills BEL
Soon '24: Meerdal NL - Park Eifel GER
'21: Terhills BEL - Erperheide BEL
'22: Kempervennen NL - Terhills BEL - Erperheide BEL
'23: Heijderbos NL - Vossemeren BEL - Meerdal NL
'24: Huttenheugte NL - Eemhof NL - Terhills BEL
Soon '24: Meerdal NL - Park Eifel GER
- quincyj1998
- Moderator
IK zou hem overslaan, er zijn zeker wel salades en wat groentes. Maar echt volledig gericht op vegetarische gerechten is het niet.
Totaal aantal verblijven op Center Parcs: 35
- bianca
[Center Parcs] Buffetrestaurant Evergreenz
De Kempervennen.
Menukaart Evergreenz.
Menukaart Evergreenz.
- RamonaD
Ik heb eigenlijk 2 vraagjes.
Weet iemand of het ontbijt voor hotelgasten bij evergreenz is of dat dit net als op de vossemeren apart is? En of je bij vossemeren nog steeds als hotelgast een kleine toeslag kan betalen om te ontbijten bij evergreenz. Vorig jaar mocht dit maar ben niet zeker of die nog zo is.
Alvast bedankt
Weet iemand of het ontbijt voor hotelgasten bij evergreenz is of dat dit net als op de vossemeren apart is? En of je bij vossemeren nog steeds als hotelgast een kleine toeslag kan betalen om te ontbijten bij evergreenz. Vorig jaar mocht dit maar ben niet zeker of die nog zo is.
Alvast bedankt
- Mariëtte
- Eigenaar en Beheerder
Re: [Center Parcs] Buffetrestaurant Evergreenz
Voor hotelgasten is het ontbijt in Evergreenz, behalve op De Vossemeren en Park Zandvoort.
Op deze parken is het ontbijt in de ontbijzaal van de hotels.
Op De Vossemeren kun je er voor kiezen om tegen bijbetaling te ontbijten in Evergreenz in
de Market Dome.
Op deze parken is het ontbijt in de ontbijzaal van de hotels.
Op De Vossemeren kun je er voor kiezen om tegen bijbetaling te ontbijten in Evergreenz in
de Market Dome.
- RamonaD
Super bedankt voor de snelle reactie! En excuus voor het verkeerde topic.
- Mariëtte
- Eigenaar en Beheerder
Graag gedaan.
Kan gebeuren hoor, geen excuus nodig .
Kan gebeuren hoor, geen excuus nodig .