Welkom op Center Parcs Informatie.
[Center Parcs] Park Allgäu Informatie & Nieuws
- marcozandstra
Re: [Center Parcs] Park Allgäu Informatie & Nieuws
De laatste keer dat ik er was( midden november 2021) ging het de laatste dag ontzettend hard sneeuwen, dat was een mooi afscheidscadeau
- jamyoerlemans96
Mariëtte schreef: ↑23 sep 2023, 21:21 Hoi jamyoerlemans96,
Ik ben wel op het park geweest maar niet in de winter, misschien iemand anders wel?
Over het algemeen valt er sneeuw in die periode, maar 100% garantie erop kan niemand je geven .
Om gerichter te kunnen zoeken: Voor hoeveel persoons Exclusive ben je op zoek of gaat het om een
Exclusive Welness cottage?
In ons cottagefoto-overzicht Park Allgäu staan alle cottages die we online hebben staan. Ik heb er meer mocht er vraag naar zijn.
Hoii,
Dankjewel! Super tof die lijst.
Mocht het huisje nog beschikbaar zijn zou ik dan voor 711 gaan gezien het uitzicht denk ik
Snap dat er geen 100% sneeuw garantie is. Na een beetje lezen overral denk ik wel dat Allgau meer kans op sneeuw bied dan park hochsauerland eind December.
Mijn enige twijfel punt is nog de lange rit van 7,5 u met 2 kleine kids. Hoop dat het echt waard is. Vind het op fotos er prachtig uitzien maar de beoordelingen zijn wel erg wisselend over Allgau. Maar we zullen zien:)
Alvast bedankt!
- jamyoerlemans96
marcozandstra schreef: ↑24 sep 2023, 09:48 De laatste keer dat ik er was( midden november 2021) ging het de laatste dag ontzettend hard sneeuwen, dat was een mooi afscheidscadeau
Oh wat leuk! Ik hoop er zo op. Ben echt een wintermens en gek op sneeuw.
Zeker met de feestdagden, wie droomt er nou niet van een witte kerst
- Mariëtte
- Eigenaar en Beheerder
Hoi jamyoerlemans96,
4 persoons VIP Exlcusive cottagenummer 711 ligt prachtig met een speeltuintje vlakbij.
Is de cottage nog vrij?
Het is een pittig eind rijden, persoonlijk vind ik het de moeite waard zo'n eind rijden.
Wij deden de reis in 2 delen met ergens halverwege een hotelovernachting, wat ons
goed is bevallen, misschien ook een optie voor jullie?
Duimen dat er sneeuw ligt, de kans erop is best groot.
Speeltuintje ter hoogte van cottagenummer.711.
4 persoons VIP Exlcusive cottagenummer 711 ligt prachtig met een speeltuintje vlakbij.
Is de cottage nog vrij?
Het is een pittig eind rijden, persoonlijk vind ik het de moeite waard zo'n eind rijden.
Wij deden de reis in 2 delen met ergens halverwege een hotelovernachting, wat ons
goed is bevallen, misschien ook een optie voor jullie?
Duimen dat er sneeuw ligt, de kans erop is best groot.
Speeltuintje ter hoogte van cottagenummer.711.
- jamyoerlemans96
Oh dat is helemaal leuk!
Nou ik loop erg voorruit het is namelijk pas voor kerst 2024 hihi. Dit jaar helaas niet mogelijk ivm de feestdagen werken.
Kan nog niet kijken met boeken dus denk dat die dan nog wel vrij is. Ben er dan op tijd bij
Bedankt voor je info
Nou ik loop erg voorruit het is namelijk pas voor kerst 2024 hihi. Dit jaar helaas niet mogelijk ivm de feestdagen werken.
Kan nog niet kijken met boeken dus denk dat die dan nog wel vrij is. Ben er dan op tijd bij
Bedankt voor je info
- Mariëtte
- Eigenaar en Beheerder
Nieuw: Een zoek en vind boek.
Een eigen Zoek en Vind boek is er.
Vanaf nu kun je deze kopen in de Allgäuer Lädle.
Ontdek grappige en lieve momenten in Park Allgäu.
Bron: Park Allgäu.
Een eigen Zoek en Vind boek is er.
Vanaf nu kun je deze kopen in de Allgäuer Lädle.
Ontdek grappige en lieve momenten in Park Allgäu.
Bron: Park Allgäu.
- Martijn
Wat leuk, het is te hopen dst uiteindelijk ieder park er eentje krijgt. Leuk voor de kids!
- simon
Dat vind ik nu eens een echt leuk en origineel souvenir! Ik hoop ook dat nog meer parken zoiets krijgen!
Coming up: Park De Haan (september)
2024: KV / VB
2023: HB / HA / MD / KM / HH
2022: PZ / LB / LH / AR / HA (op visite)
2021: AR / EP / KV / EH
2024: KV / VB
2023: HB / HA / MD / KM / HH
2022: PZ / LB / LH / AR / HA (op visite)
2021: AR / EP / KV / EH
- corianne
Wij willen in de meivakantie naar Park Allgäu in Duitsland in een comfort cottage. Nu kunnen we kiezen uit de nummers: 130, 131, 140, 143, 147, 150.158, 163, 164, 167, 172, 181, 184, 188, 189, 202, 238, 241, 246, 255, 320, 325, 328, 347, 350, 362, 367, 368, 455, 1124, 1128....
Heeft iemand foto's van 1 van deze cottages? En bij welke cottage kijk je een beetje vrij weg? En weet iemand hoever/hoelang het ongeveer lopen is van de nummers 130.. tot aan de marketdome?
Alvast super bedankt!
Heeft iemand foto's van 1 van deze cottages? En bij welke cottage kijk je een beetje vrij weg? En weet iemand hoever/hoelang het ongeveer lopen is van de nummers 130.. tot aan de marketdome?
Alvast super bedankt!
- Melissab
Ik ben er nog nooit geweest dus ik heb geen foto's.
Zelf gebruik ik altijd Google earth om de locatie e.d. te bekijken.
Als je de cp app download en niet inlogt kun je ook de interactieve plattegrond gebruiken om de loopafstand te bekijken.
Zelf gebruik ik altijd Google earth om de locatie e.d. te bekijken.
Als je de cp app download en niet inlogt kun je ook de interactieve plattegrond gebruiken om de loopafstand te bekijken.
- myrtheminicooper
Het is een mega groot park, wij zijn er afgelopen meivakantie geweest.
Wij hebben toen wel 59 euro extra betaald om een beetje dichtbij te zitten, zone 12 zaten we, echt maar 2min lopen naar de market dome.
Je kan in de center parcs app, op plattegrond klikken en als je daar een cottage nummer kiest en dan route naar market dome bv, kan je precies zien hoe lang je er ong op loopt. Dan krijg je een beetje een idee.
Wij hebben toen wel 59 euro extra betaald om een beetje dichtbij te zitten, zone 12 zaten we, echt maar 2min lopen naar de market dome.
Je kan in de center parcs app, op plattegrond klikken en als je daar een cottage nummer kiest en dan route naar market dome bv, kan je precies zien hoe lang je er ong op loopt. Dan krijg je een beetje een idee.
2001: Meerdal - 2002: Kempervennen - 2013: Heijderbos - 2014: Kempervennen - 2015: Meerdal - 2016: Erperheide - 2017: Vossemeren - 2021: Limburgse Peel - 2022: Kempervennen - 2023: Allgäu & Eemhof - 2024: Hochsauerland
- NaMiSe
Wij zaten vorige zomer in 176, prachtig gelegen, maar wel gauw 15 minuten lopen (zonder kleine kinderen)corianne schreef: ↑10 dec 2023, 20:15 Wij willen in de meivakantie naar Park Allgäu in Duitsland in een comfort cottage. Nu kunnen we kiezen uit de nummers: 130, 131, 140, 143, 147, 150.158, 163, 164, 167, 172, 181, 184, 188, 189, 202, 238, 241, 246, 255, 320, 325, 328, 347, 350, 362, 367, 368, 455, 1124, 1128....
Alvast super bedankt!
- Bertmbelgie
[Center Parcs] Park Allgäu Informatie & Nieuws
Wij gaan eind Juni naar centerparcs algau, nu krijgen we een beetje bang over de staat van het park en de cottages, we hebben al veel negatieve recensies gelezen over onderhoud en netheid van de cottages. Iemand die er recent geweest is en zijn/haar ervaring wil delen?
- Mariëtte
- Eigenaar en Beheerder
Mijn ervaring is dat mensen vaker een negatieve recensie schrijven dan een positieve. Niet teveel laten leiden door de negatieve recensies . In dit topic, maar ook in onze Facebookgroep lees ik vaker positieve recensies dan negatieve.
- guusdebruijn
Is een top park. Mooiste park op dit moment in onze beleving, Ook de omgeving is super. Wij zijn er vorig jaar geweest.Bertmbelgie schreef: ↑15 apr 2024, 20:15 Wij gaan eind Juni naar centerparcs algau, nu krijgen we een beetje bang over de staat van het park en de cottages, we hebben al veel negatieve recensies gelezen over onderhoud en netheid van de cottages. Iemand die er recent geweest is en zijn/haar ervaring wil delen?
Huisjes zijn paar jaar oud en er kan natuurlijk wat zijn. Zal nooit horror zijn en ligt ook aan jouw eigen standaarden hoe je het beleeft. Onze ervaring was in ieder geval helemaal prima.
Park Eifel 05-24
Park Le Lac d'Ailette 07-24
Park Hochsauerland 12-24
Park Le Lac d'Ailette 07-24
Park Hochsauerland 12-24
- NaMiSe
Wij zijn er 1.5 jaar geleden geweest en ook voor ons het mooiste park tot nu toe. Prachtige omgeving!
- rcvanraaij
Het is ons favoriete park, alleen jammer dat het zover rijden is!
Alle parken NL/BE/DE, Trois Foret, Les Bois Franc, Village nature, Lac d’ailette
2024 Les Ardennes, Les bois aux Daims, Bostalsee, Huttenheugte nov. Eifel dec
2025 Longford Forest (Ier)
2024 Les Ardennes, Les bois aux Daims, Bostalsee, Huttenheugte nov. Eifel dec
2025 Longford Forest (Ier)
- NaMiSe
Dat is zeker! Wij zijn toen 2 weken geweest in de zomer, voor een week vinden wij het al te ver. Hebben er toen vanuit de Randstad in totaal 11 uur over gedaan, inclusief stoppen.
- me_sascha
Goedenavond
Heeft iemand enig idee over center Parcs allgau veel last heeft (gehad) van de water overlast? Wij gaan de eerste week van juli en zouden graag willen weten hoe de status daar nu is.
Heeft iemand enig idee over center Parcs allgau veel last heeft (gehad) van de water overlast? Wij gaan de eerste week van juli en zouden graag willen weten hoe de status daar nu is.
- Hellendoorn
Volgens een Instagram bericht die zij gisteren hebben geplaatst, waren er geen problemen.
Het gebied met problemen is ook wat oostelijker van Allgäu.
Het gebied met problemen is ook wat oostelijker van Allgäu.
- Mariëtte
- Eigenaar en Beheerder
Vos gespot bij cottages.
Via onze Facebookgroep.
Vandaag een vos vlak aan de huisjes gespot in Park Allgäu , beestje bleef zeer rustig.
Via onze Facebookgroep.
Vandaag een vos vlak aan de huisjes gespot in Park Allgäu , beestje bleef zeer rustig.
- Wildwaterbaan_88
Wat een mooierd! Leuk dat ze hem hebben vast kunnen leggen