Dank je wel voor het plaatsen van de link. Ik ben zo vrij geweest het filmpje hier te plaatsen

Ben het wel met jouw eens ik zie ook liever in 1x de foto's dan elke maand 1 zeg maar. Zelf ben ik in november geweest en ga in maart weer en als ik dan deze foto's bekijk zien sommige dingen er alweer heel anders uit. Daarom zou ik ook zeggen plaatsen foto's in 1 keer in dezelfde periode zo krijgen andere geen vertekend beeldsimon schreef: 06 nov 2023, 12:51 Is er een reden dat je telkens 1 foto plaatst van 3 (binnenkort 4) jaar terug? Waarom niet alles ineens?
22-BT-FD schreef: 11 nov 2023, 09:12 Ja, ik probeer elke week op een bepaalde tijdstip een foto te laten zien. Ik heb er niet veel tijd voor. Momenteel ben ik bezig met het bewerken van de beelden van maart 2021 tot nu. Momenteel heb ik zo'n 50 foto's van 2020 klaar staan en er zijn er nu nog een paar van Zandvoort omdat alles in 2020 opnieuw is gemaakt.
Ik denk dat het beter is om maar één foto te laten zien, zodat je er intensiever naar kunt kijken, anders is het teveel in één keer. Ik show altijd op zaterdag, dan kun je na een hele week hard werkenweer uitkijken naar een nieuwe foto en zo heb je in het weekend het Center Parcs-gevoel en misschien zelfs wel een stimulans om dit park tijdens het weekend te bezoeken.
![]()
Beste