Welkom op Center Parcs Informatie.
[Center Parcs] Welk park/cottage past het beste bij mij
- markieanta
- Moderator
Re: [Center Parcs] Welk park/cottage past het beste bij mij
Volgens mij hebben de huisjes bij Le Lac een paar jaar geleden nogal onder water gestaan. Dus ik vermoed dat daar de huisjes redelijk recent zijn qua inrichting. Ik zou het park in ieder geval ten zeerste aanraden en vind het leuker dan ltf, qua faciliteiten maar vooral ook qua omgeving.
- Mariëtte
- Eigenaar en Beheerder
Difontaine schreef: ↑20 jan 2024, 10:55 Ik laat weten wat het gaat worden ( ik zie wel dat allgau ook het duurste park is
Van 2 april t/m 6 april naar de Eemhof cottage 328 .
Ik ben benieuwd wat jullie keuze zal gaan worden .
Alvast een fijn verblijf toegewenst op De Eemhof!
- MMYY
Omdat ik totaal blanco ben qua zomervakantie dit jaar vraag ik jullie hulp.
We willen 10 of 11 dagen op vakantie gaan in de zomervakantie (gebonden aan de schoolvakantie). We gaan met 2 volwassenen en 2 kinderen (11 en 9 jaar) en mogelijk nemen wij opa en oma ook mee op vakantie.
De kinderen houden van een fijn zwembad, minimaal 1 glijbaan, een buitenbad, golfbad is ook fijn. Daarnaast doen we meestal een paar activiteiten op het park (midgetgolf, aquapark, pony rijden, kids safari en bowlen zijn de afgelopen jaren bijvoorbeeld gedaan), maar een uitje in de omgeving is ook iets wat wij doen, maar daarvoor gaan we geen uur rijden bijvoorbeeld.
Een park aan het water of in het bos hebben we geen voorkeur voor, dus dat maakt het ook niet makkelijker om te kiezen.
De kinderen vinden het heel fijn tijdens een langere vakantie, zoals de zomervakantie, een eigen slaapkamer te hebben, dus liefst een 6p cottage of 8p cottage als opa en oma mee gaan.
Ivm afstand vanaf onze woonplaats zitten te kijken naar de volgende parken:
NL: Kempervennen, Eemhof, Heijderbos, Park Zandvoort, Port Zelande, Meerdal of Huttenheugte
B: Vossemeren, Erperheide, Park de Haan of Les Ardennes
D: Hochsauerland, Bostalsee of Eifel
F: Lac d'Ailette
We zijn na de renovaties geweest bij Kempervennen, Meerdal en Port Zelande. Voor de renovaties bij Eemhof, Heijderbos, Huttenheugte en de Vossemeren.
Zelf wil ik wel eens iets anders dan de voor ons bekend parken, maar daarmee ook twijfel of de parken wel passend zijn. Wat raden jullie aan?
Ik heb natuurlijk al rondgekeken op het forum, foto's van cottages en van de parken bekeken, maar twijfel nog te veel.
We willen 10 of 11 dagen op vakantie gaan in de zomervakantie (gebonden aan de schoolvakantie). We gaan met 2 volwassenen en 2 kinderen (11 en 9 jaar) en mogelijk nemen wij opa en oma ook mee op vakantie.
De kinderen houden van een fijn zwembad, minimaal 1 glijbaan, een buitenbad, golfbad is ook fijn. Daarnaast doen we meestal een paar activiteiten op het park (midgetgolf, aquapark, pony rijden, kids safari en bowlen zijn de afgelopen jaren bijvoorbeeld gedaan), maar een uitje in de omgeving is ook iets wat wij doen, maar daarvoor gaan we geen uur rijden bijvoorbeeld.
Een park aan het water of in het bos hebben we geen voorkeur voor, dus dat maakt het ook niet makkelijker om te kiezen.
De kinderen vinden het heel fijn tijdens een langere vakantie, zoals de zomervakantie, een eigen slaapkamer te hebben, dus liefst een 6p cottage of 8p cottage als opa en oma mee gaan.
Ivm afstand vanaf onze woonplaats zitten te kijken naar de volgende parken:
NL: Kempervennen, Eemhof, Heijderbos, Park Zandvoort, Port Zelande, Meerdal of Huttenheugte
B: Vossemeren, Erperheide, Park de Haan of Les Ardennes
D: Hochsauerland, Bostalsee of Eifel
F: Lac d'Ailette
We zijn na de renovaties geweest bij Kempervennen, Meerdal en Port Zelande. Voor de renovaties bij Eemhof, Heijderbos, Huttenheugte en de Vossemeren.
Zelf wil ik wel eens iets anders dan de voor ons bekend parken, maar daarmee ook twijfel of de parken wel passend zijn. Wat raden jullie aan?
Ik heb natuurlijk al rondgekeken op het forum, foto's van cottages en van de parken bekeken, maar twijfel nog te veel.
- Melissab
Dan wordt het wel lastig ja
Ik ben zelf 2 weken geleden voor het eerst naar hochsauerland geweest en toevallig zei ik toen tegen mijn man; volgens mij is dit ook wel een leuk park met mooi weer.
Voor de leeftijd van jullie kinderen is er denk ik best veel te doen op het park en omgeving.
Grenzend aan het park zelf zit een megagrote buitenspeeltuin.
In winterberg zou je dan naar de erlebnisberg kappe kunnen gaan.
En de boodschappen/uit eten gaan is echt goed in Duitsland en goedkoop!
Zelfs op hochsauerland zelf is het goedkoop vergeleken met hier.
Ik vond het wel jammer dat er geen wildwaterbaan was, maar verder echt wel een mooi zwembad met meerdere glijbanen ook 1 bandenglijbaan.
In de zomer heb je ook een grote ligweide bij het zwembad.
En ik zag dat de huisjes niet vernieuwd zijn daar, dat is dan wel een nadeel. Wij zaten in een 2p vip en die was echt wel heel mooi.
Tja het is een beetje lastig als je zelf niet zo goed weet wat je wilt...
Maar een keer naar een onbekend park is misschien ook wel leuk.
Ik ben niet bekend met de overige parken in Duitsland en Frankrijk. De haan,de ardennen en zandvoort ben ik ook nog nooit geweest dus daar kan ik niks over zeggen.
De Haan lijkt mij overigens ook wel leuk omdat dat echt een vakantiegevoel geeft dat je aan zee zit en vanuit daar kun je met de tram naar vele badplaatsen en een keer naar plopsaland de panne vinden de kinderen ook wel leuk denk ik. Via kruidvat heb je vaak acties voor entreekaarten 1+1 gratis.
Ehm ja ik zou denk ik tussen die 2 kiezen...
Qua omgeving en omdat je daar nog nooit geweest bent
Ik ben zelf 2 weken geleden voor het eerst naar hochsauerland geweest en toevallig zei ik toen tegen mijn man; volgens mij is dit ook wel een leuk park met mooi weer.
Voor de leeftijd van jullie kinderen is er denk ik best veel te doen op het park en omgeving.
Grenzend aan het park zelf zit een megagrote buitenspeeltuin.
In winterberg zou je dan naar de erlebnisberg kappe kunnen gaan.
En de boodschappen/uit eten gaan is echt goed in Duitsland en goedkoop!
Zelfs op hochsauerland zelf is het goedkoop vergeleken met hier.
Ik vond het wel jammer dat er geen wildwaterbaan was, maar verder echt wel een mooi zwembad met meerdere glijbanen ook 1 bandenglijbaan.
In de zomer heb je ook een grote ligweide bij het zwembad.
En ik zag dat de huisjes niet vernieuwd zijn daar, dat is dan wel een nadeel. Wij zaten in een 2p vip en die was echt wel heel mooi.
Tja het is een beetje lastig als je zelf niet zo goed weet wat je wilt...
Maar een keer naar een onbekend park is misschien ook wel leuk.
Ik ben niet bekend met de overige parken in Duitsland en Frankrijk. De haan,de ardennen en zandvoort ben ik ook nog nooit geweest dus daar kan ik niks over zeggen.
De Haan lijkt mij overigens ook wel leuk omdat dat echt een vakantiegevoel geeft dat je aan zee zit en vanuit daar kun je met de tram naar vele badplaatsen en een keer naar plopsaland de panne vinden de kinderen ook wel leuk denk ik. Via kruidvat heb je vaak acties voor entreekaarten 1+1 gratis.
Ehm ja ik zou denk ik tussen die 2 kiezen...
Qua omgeving en omdat je daar nog nooit geweest bent
- MMYY
Bedankt voor je reactie. Ik weet het, het is echt heel erg ruime vraag
Ik zal Hochsauerland eens verder gaan bekijken.
Zat zelfs bij de Lommerbergen te kijken, als oud CP park misschien ook wel leuk. Luxe probleem zullen we maar zeggen, hahaha.
Ik zal Hochsauerland eens verder gaan bekijken.
Zat zelfs bij de Lommerbergen te kijken, als oud CP park misschien ook wel leuk. Luxe probleem zullen we maar zeggen, hahaha.
- Melissab
Hahaha ja idd.
Ik heb zelf wel altijd dat als ik buiten NL ben dat ik meer een "vakantiegevoel" heb zeg maar.
Maar Limburg is ook zeker een leuke omgeving!
Hoog vaals vonden wij ook een leuk park en mooie omgeving.
Wel zijn de faciliteiten iets minder, meer was zeker leuk.
Wij hadden het huisje met de jacuzzi.
Ik kijk zelf altijd naar waar ik vind dat ik het meeste waar voor mijn geld krijg.
Na mijn verblijf ben ik ook echt wel een beetje fan geworden van hochsauerland.
Maar dat komt denk ik ook mede door het totaalplaatje.
Wij verbleven 7 nachten in 2p vip voor €400, prachtige omgeving. Hebben nog kunnen skiën in winterberg. Het eten is echt lekker en goedkoop in Duitsland en ook op het park zelf.
Succes met kiezen, ben benieuwd wat het wordt
Ik heb zelf wel altijd dat als ik buiten NL ben dat ik meer een "vakantiegevoel" heb zeg maar.
Maar Limburg is ook zeker een leuke omgeving!
Hoog vaals vonden wij ook een leuk park en mooie omgeving.
Wel zijn de faciliteiten iets minder, meer was zeker leuk.
Wij hadden het huisje met de jacuzzi.
Ik kijk zelf altijd naar waar ik vind dat ik het meeste waar voor mijn geld krijg.
Na mijn verblijf ben ik ook echt wel een beetje fan geworden van hochsauerland.
Maar dat komt denk ik ook mede door het totaalplaatje.
Wij verbleven 7 nachten in 2p vip voor €400, prachtige omgeving. Hebben nog kunnen skiën in winterberg. Het eten is echt lekker en goedkoop in Duitsland en ook op het park zelf.
Succes met kiezen, ben benieuwd wat het wordt
- Ona1991
- Contacteer:
Iemand een tip welke 2p VIP op Erperheide een beetje leuk ligt, of zitten hier ook "speciale" cottages bij waar er iets anders is dan bij de andere van dit type?
We hebben de hond en baby voor het eerst samen mee dus een rustig tuintje wat niet al te dicht tegen een wandelpad/weg aan ligt zou fijn zijn. Verder geen gekke wensen.
We hebben de hond en baby voor het eerst samen mee dus een rustig tuintje wat niet al te dicht tegen een wandelpad/weg aan ligt zou fijn zijn. Verder geen gekke wensen.
- Mariëtte
- Eigenaar en Beheerder
Hoi Ona1991,
Er zijn geen speciale 2 persoons VIP cottages, wel zijn er die een zijraampje hebben bij de zithoek met uitzicht op het terras van de buren.
Wij verbleven een keer in 2 persoons VIP cottagenummer 202, Erpheide, deze ligt heerlijk privé zonder een pad achterlangs de cottage.
Er zijn geen speciale 2 persoons VIP cottages, wel zijn er die een zijraampje hebben bij de zithoek met uitzicht op het terras van de buren.
Wij verbleven een keer in 2 persoons VIP cottagenummer 202, Erpheide, deze ligt heerlijk privé zonder een pad achterlangs de cottage.
- Ona1991
- Contacteer:
Iemand een suggestie welke 6p premium cottage er op Villages Nature Paris een beetje handig ligt? Ik zoek ééntje dichtbij de promenade of zwembad, maar ook niet te ver lopen van de parking voor bij de uitstapjes. Heb al wat zitten kijken met google maps en de parkplattegrond maar kom er niet helemaal uit.
Ik zag op het forum nog geen foto's van dit type cottage dus heb een beetje de indruk dat hier misschien nog niet zoveel ervaringen mee zijn. Mocht iemand in zo ééntje verbleven hebben die kan zeggen "dat was een goeie!"...
Ik zag op het forum nog geen foto's van dit type cottage dus heb een beetje de indruk dat hier misschien nog niet zoveel ervaringen mee zijn. Mocht iemand in zo ééntje verbleven hebben die kan zeggen "dat was een goeie!"...
- Mariëtte
- Eigenaar en Beheerder
Die cottages zijn van de binnenkant allemaal hetzelfde. Onderstaand foto's van cottagenummers 345, 611 en 620. Voor cottagenummer 881 zal ik, als je dat wilt, kijken of ik er in mijn fotomap van Erperheide foto's van heb.
Wat de beste keuze is voor de ligging hangt een beetje af van wat jezelf voor ogen hebt qua ligging?
Cottagenr.345, 5 persoons premium
Cottagenr.611, 5 persoons premium
Cottagenr.620, 5 persoons premium
- ronald22
Bedankt voor de links naar de cottages, als het niet al teveel moeite is zie ik graag ook wat foto’s van cottage 881. We zijn op zoek naar een rustig en vrij gelegen cottage nabij een speeltuintje niet al te ver van Market Dome en Aqua Mundo.
- Mariëtte
- Eigenaar en Beheerder
Mijn voorkeur zou dan gaan naar cottagenummers 345 en 620, die liggen beide mooi privé en dichtbij de Market Dome. hoewel eigenlijk alle cottages niet ver liggen. Erperheide is een kleinschaliger park, waarbij de loopafstanden nooit echt ver zijn.
Ik heb helaas geen foto's kunnen vinden van de 5 persoons premium cottagenummer 881. Ik kan ze wel voor je maken volgende maand. Of is dat dan te laat?
Ik heb helaas geen foto's kunnen vinden van de 5 persoons premium cottagenummer 881. Ik kan ze wel voor je maken volgende maand. Of is dat dan te laat?
- ronald22
Bedankt voor de toelichting, volgende maand is voor ons inderdaad te laat voor de foto’s van cottage 881.
- Mariëtte
- Eigenaar en Beheerder
Ik heb wel foto's gemaakt in dat rijtje bij cottagenummer 890, en voor wat ik kan zien liggen die allemaal privé, je kijkt vanaf het terras tegen heel veel groen aan.
Misschien dat Google Earth je verder nog uitkomst kan bieden voor de exacte ligging van cottagenummer 881?
Een fijn verblijf toegewenst!
Zou je ons nog willen laten weten welk cottagenummer het is geworden?
Misschien dat Google Earth je verder nog uitkomst kan bieden voor de exacte ligging van cottagenummer 881?
Zou je ons nog willen laten weten welk cottagenummer het is geworden?
- ronald22
Ik word niet veel wijzer van Google. Ze zijn in ieder geval allemaal met veel privacy gelegen. Dankjewel, ik heb cottage 345 geboekt.
- Mariëtte
- Eigenaar en Beheerder
Super, die cottage ligt mooi privé en niet ver van de Market Dome.
- molenfreak
Hey,
wij zouden graag eens naar port zeelande gaan met het gezin. Ons gezelschap bestaat uit 2x 55+ 1x18+ en 1 hond.
We zijn op zoek naar een huisje met minstens één slaapkamer op het gelijkvloers. Als we de foto's op de boekingsite zien lijkt het of alle huisjes voorzien zijn van een trap. We vrezen dan ook een cottage aan te treffen zonder slaapkamer op de gelijkvloer.
Moesten jullie ook een leuke deal weten is deze altijd welkom!
bedankt alvast!
wij zouden graag eens naar port zeelande gaan met het gezin. Ons gezelschap bestaat uit 2x 55+ 1x18+ en 1 hond.
We zijn op zoek naar een huisje met minstens één slaapkamer op het gelijkvloers. Als we de foto's op de boekingsite zien lijkt het of alle huisjes voorzien zijn van een trap. We vrezen dan ook een cottage aan te treffen zonder slaapkamer op de gelijkvloer.
Moesten jullie ook een leuke deal weten is deze altijd welkom!
bedankt alvast!
- Mariëtte
- Eigenaar en Beheerder
Hoi molenfreak,
Er zijn cottages met een slaapkamer op de begane grond. Op ons archief-forum staan plattegronden van de (meeste) cottages. Hopelijk heb je er wat aan.
Cottageplattegronden Port Zélande.
Een leuke deal is lastig, ik weet het budget niet, het park (neem aan Port Zélande) en de reisperiode niet .
Heb je nog meer vragen, stel ze gerust.
Er zijn cottages met een slaapkamer op de begane grond. Op ons archief-forum staan plattegronden van de (meeste) cottages. Hopelijk heb je er wat aan.
Cottageplattegronden Port Zélande.
Een leuke deal is lastig, ik weet het budget niet, het park (neem aan Port Zélande) en de reisperiode niet .
Heb je nog meer vragen, stel ze gerust.
- pinatorq
Alleen de 6 pers premium en vip hebben slaapkamers beneden anders kom je uit op een 4 pers appartement(goed nazoeken welke op begane grond zit)
Groeten john
Coming up:
12-24 Hochsauerland
3-25 Lommerbergen
HH 90, 91, 93, 95, 97-99, 02, 03, 05, 07-09, 21, 23
HB 09, 23, 24
BH10, 22, 23
MD 21, 24
KV 22
HS 22, 23
VM 23
Erperheide 23, 24
Port Zélande 24
Les Trois Forêts 24
Vennenbos 24
Coming up:
12-24 Hochsauerland
3-25 Lommerbergen
HH 90, 91, 93, 95, 97-99, 02, 03, 05, 07-09, 21, 23
HB 09, 23, 24
BH10, 22, 23
MD 21, 24
KV 22
HS 22, 23
VM 23
Erperheide 23, 24
Port Zélande 24
Les Trois Forêts 24
Vennenbos 24
- Mariëtte
- Eigenaar en Beheerder
Dat klopt, maar er zijn 2 types 6 persoons premium cottages. Type St.Tropez heeft géén slaapkamer op de begane grond .
- Debbie
Hoi allemaal,
Het is nog ver weg maar wij boeken onze meeste vakanties bijna een jaar van te voren. Op dit moment ben ik aan het kijken naar volgend jaar voorjaarsvakantie. Ik heb een leuke actie gezien voor allgau. Is dit een leuk park in februari? Vonden jullie het haalbaar om in een dag naartoe te rijden?
Alvast bedankt!
Het is nog ver weg maar wij boeken onze meeste vakanties bijna een jaar van te voren. Op dit moment ben ik aan het kijken naar volgend jaar voorjaarsvakantie. Ik heb een leuke actie gezien voor allgau. Is dit een leuk park in februari? Vonden jullie het haalbaar om in een dag naartoe te rijden?
Alvast bedankt!
Hartelijke groet,
Debbie
2017 EP-BT
2018 HH-BT
2019 HH-VM-PS
2020 HH-EH
2021 EH-HH-HH-EP-BT-KV-PS
2022 BT-EP-HH
2023 MD-VM-HS-BT-KV-HH-KV-BF-LD-HE
2024 BT-BH-EH-TF-VM-HH-HA
Debbie
2017 EP-BT
2018 HH-BT
2019 HH-VM-PS
2020 HH-EH
2022 BT-EP-HH
- Mariëtte
- Eigenaar en Beheerder
Hoi Debbie,
Ik heb geen ervaring met Park Allgäu in februari, wel zijn wij er een keer geweest in juni en dat is toen heel goed bevallen, het park maar vooral de omgeving is adembenemend mooi. Wat ik vaker voorbij heb zien komen is dat het park in februari ook leuk is en met een beetje geluk ook sneeuw.
Wij wonen zo'n 700km ervandaan en besloten toen de reis in tweeën te doen. Ongeveer halverwege gingen we overnachten in een hotel en dit is ons heel goed bevallen, niet zo vroeg weg in de ochtend en na de hotelovernachting was het nog maar een uurtje of drie rijden en kwamen lekker vroeg en uitgerust aan op het park.
De terugreis deden we wel in 1x en is ook wel te doen, maar veel vermoeiender, vooral omdat we toen veel files hadden, met name in Duitsland.
Succes met de overweging, laat je het ons nog weten?
Ik heb geen ervaring met Park Allgäu in februari, wel zijn wij er een keer geweest in juni en dat is toen heel goed bevallen, het park maar vooral de omgeving is adembenemend mooi. Wat ik vaker voorbij heb zien komen is dat het park in februari ook leuk is en met een beetje geluk ook sneeuw.
Wij wonen zo'n 700km ervandaan en besloten toen de reis in tweeën te doen. Ongeveer halverwege gingen we overnachten in een hotel en dit is ons heel goed bevallen, niet zo vroeg weg in de ochtend en na de hotelovernachting was het nog maar een uurtje of drie rijden en kwamen lekker vroeg en uitgerust aan op het park.
De terugreis deden we wel in 1x en is ook wel te doen, maar veel vermoeiender, vooral omdat we toen veel files hadden, met name in Duitsland.
Succes met de overweging, laat je het ons nog weten?
- 22-BT-FD
Hallo Debbie,
Ik was er ook in de zomer. Het is een erg lange en saaie manier om er te komen, het is haalbar in een dag, je moet wel rekening houden met files. We zijn vrijdagmiddag vertrokken en kwamen ruim na middernacht aan, omdat het 's avonds minder druk is. Op zondag zijn we teruggereden, omdat het ook minder druk is. Natuurlijk is het langer donker in februari.
Ik was er ook in de zomer. Het is een erg lange en saaie manier om er te komen, het is haalbar in een dag, je moet wel rekening houden met files. We zijn vrijdagmiddag vertrokken en kwamen ruim na middernacht aan, omdat het 's avonds minder druk is. Op zondag zijn we teruggereden, omdat het ook minder druk is. Natuurlijk is het langer donker in februari.
- Mariëtte
- Eigenaar en Beheerder
Daar ben ik het deels mee eens, maar hoe meer richting het park vond ik het niet saai meer, vanuit het platte Nederland steeds meer hoogteverschillen wat ik super gaaf vond, soms zijn de hoogteverschillen best groot en kreeg ik soms last van dichtzittende oren .
Bergje af bergje op richting Park Allgäu.
- Debbie
Wij zijn al meerdere keren naar bostalsee geweest en dat vind ik wel erg prettig rijden. Alleen Allgau is voor ons 2x zo ver. Bostalsee rij ik in 1x zonder te stoppen met de kids, 4 uur en dan zijn we er.
Ik ben nog aan het twijfelen of die lange rit de moeite waard is of het toch weer een week bostalsee gaat worden.
Ik ben nog aan het twijfelen of die lange rit de moeite waard is of het toch weer een week bostalsee gaat worden.
Hartelijke groet,
Debbie
2017 EP-BT
2018 HH-BT
2019 HH-VM-PS
2020 HH-EH
2022 BT-EP-HH
Debbie
2017 EP-BT
2018 HH-BT
2019 HH-VM-PS
2020 HH-EH
2022 BT-EP-HH
- Mariëtte
- Eigenaar en Beheerder
Dat is ook een lastige keuze, ik ben op beide parken 1x geweest en persoonlijk vind ik de cottages en de omgeving van Park Allgäu mooier dan op Park Bostalsee, die ook prachtig ligt maar voor mij net iets minder als Park Allgäu. De Aqua Mundo van Park Allgäu is prachtig en niet te vergelijken met die van Park Bostalsee. De cottages op Park Bostalsee worden wel vernieuwd.
Ik zou zeggen, probeer Park Allgäu een keer, het is wel een langere reistijd, maar je zit dan wel in een vrij nieuw park, die in een prachtige omgeving ligt en een geweldige Aqua Mundo heeft.
Ik ben benieuwd wat voor jou de doorslag gaat geven, zou je het ons nog willen laten weten?
Ik zou zeggen, probeer Park Allgäu een keer, het is wel een langere reistijd, maar je zit dan wel in een vrij nieuw park, die in een prachtige omgeving ligt en een geweldige Aqua Mundo heeft.
Ik ben benieuwd wat voor jou de doorslag gaat geven, zou je het ons nog willen laten weten?
- Debbie
We hebben toch Allgau geboekt! Huisje 1252.
Uiteindelijk voor Allgau gekozen omdat het voor ons een nieuw park is, een andere omgeving en wat groter is qua market dome en aqua mundo dan bostalsee.
Uiteindelijk voor Allgau gekozen omdat het voor ons een nieuw park is, een andere omgeving en wat groter is qua market dome en aqua mundo dan bostalsee.
Hartelijke groet,
Debbie
2017 EP-BT
2018 HH-BT
2019 HH-VM-PS
2020 HH-EH
2022 BT-EP-HH
Debbie
2017 EP-BT
2018 HH-BT
2019 HH-VM-PS
2020 HH-EH
2022 BT-EP-HH
- Mariëtte
- Eigenaar en Beheerder
Wat leuk, echt iets om naar uit te kijken!
Hebben jullie cottagenummer 1252 met voorkeur geboekt?
Hebben jullie cottagenummer 1252 met voorkeur geboekt?
- Debbie
Ja we hebben het huisje met voorkeur geboekt. We willen graag een huisje dichtbij de market dome vandaar deze keus.
Hartelijke groet,
Debbie
2017 EP-BT
2018 HH-BT
2019 HH-VM-PS
2020 HH-EH
2022 BT-EP-HH
Debbie
2017 EP-BT
2018 HH-BT
2019 HH-VM-PS
2020 HH-EH
2022 BT-EP-HH
- Rianne2103
Hi,
Wij willen van de zomer naar Le Lac d'Ailette. Het liefst een huisje aan het water, maar zonder hekwerk erom. Zodat onze dochter lekker kan buiten spelen. Iemand een idee van cottage met een tuin aan het meer? (Liefst premium)
Edit Mariëtte: Bericht naar dit topic verplaatst en de parknaam toegevoegd.
Wij willen van de zomer naar Le Lac d'Ailette. Het liefst een huisje aan het water, maar zonder hekwerk erom. Zodat onze dochter lekker kan buiten spelen. Iemand een idee van cottage met een tuin aan het meer? (Liefst premium)
Edit Mariëtte: Bericht naar dit topic verplaatst en de parknaam toegevoegd.