Welkom op Center Parcs Informatie.
[Center Parcs] Het Grand Café
- Mariëtte
- Eigenaar en Beheerder
Re: [Center Parcs] Het Grand Café
@Snakedockter, @Bianca, @Dylan2001,
Privébericht verstuurd.
Privébericht verstuurd.
- Highlander71
Ik zou hem ook graag willen ontvangen.
Alvast bedankt.
Alvast bedankt.
- gerritelburg
Zou je hem mij ook willen sturen?
Parc Sandur(16x) De Huttenheugte(10x) Park Zandvoort(7x) Het Heijderbos(5x) Port Zélande(5x) De Kempervennen(5x) Park Bostalsee(1x) Park Hochsauerland(2x) De Eemhof(2x) Les Trois Forêts (1x) Limburgse Peel(1x) Weerterbergen(6x) Vennenbos(1x)
- Mariëtte
- Eigenaar en Beheerder
@Highlander71, @gerritelburg,
Privébericht verstuurd.
Privébericht verstuurd.
- DanniqueMinguel
Heel jammer dat de clubsandwich eraf is..
Was altijd een traditie van mijn vriend en ik om aan te komen smiddags en eerst een clubsandwich te delen met frietjes.
We zullen dus eind november bij ons volgende bezoek in Heijderbos een nieuw gerechtje moeten vinden!
Kan iemand mij misschien ook de albron enquete sturen?
Was altijd een traditie van mijn vriend en ik om aan te komen smiddags en eerst een clubsandwich te delen met frietjes.
We zullen dus eind november bij ons volgende bezoek in Heijderbos een nieuw gerechtje moeten vinden!
Kan iemand mij misschien ook de albron enquete sturen?
- Heijderbos1
Ah ja, wij nemen deze ook vaak, maar dan op de maandag als ontbijt/lunch voordat we weer naar huis gaan.
Zonde!
Zonde!
- Mariëtte
- Eigenaar en Beheerder
Verstuurd via PB.
- AMFVlogs
Ze liggen ook bij de kassa's
- NaMiSe
Is de enquête nog in te vullen?
- pinatorq
De coupon was geldig tot 31-10-2023
Groeten john
Coming up:
12-24 Hochsauerland
3-25 Lommerbergen
HH 90, 91, 93, 95, 97-99, 02, 03, 05, 07-09, 21, 23
HB 09, 23, 24
BH10, 22, 23
MD 21, 24
KV 22
HS 22, 23
VM 23
Erperheide 23, 24
Port Zélande 24
Les Trois Forêts 24
Vennenbos 24
Coming up:
12-24 Hochsauerland
3-25 Lommerbergen
HB 09, 23, 24
BH10, 22, 23
MD 21, 24
KV 22
HS 22, 23
VM 23
Erperheide 23, 24
Port Zélande 24
Les Trois Forêts 24
Vennenbos 24
- Mariëtte
- Eigenaar en Beheerder
Grand Café Erperheide, review met foto's.
Januari 2024.
Met dank aan forumlid Ona1991 voor de review en de foto's.
Woensdag aten we voor aanvang van de Crazy Game Time bij het Grand Café en we hebben hier ook meerdere middagen geluncht. Op maandag had ik hier de videe, op woensdag opnieuw en toen was dit plots een andere receptuur die eigenlijk bijlange zo lekker niet was. Bij het afruimen eerlijk gezegd dat ik hem maandag ook besteld had en toen veel lekkerder vond. Bleek dat ze inderdaad een probleem hadden gehad met de levering en hierdoor op woensdag een andere voorraad hadden binnengekregen dan degene die gebruikelijk was. De manager kwam nog even langs om te bedanken voor de eerlijkheid en gaf aan dat ze er zeker rekening mee zouden houden bij volgende bestellingen dat ze deze dus NIET als alternatief meer zouden aanvaarden.
Door dit heel gebeuren ook wat aan de praat geraakt met onze ober, en het ook wel gehad over het hele vegan-gebeuren en Albron die dit door de strot probeert te rammen. Zij gaven zelf aan er echt niet blij mee te zijn en niks dan klachten erover te krijgen dat het zo opgedrongen wordt en er geen alternatief meer mogelijk is. Blijkbaar ook veel mensen die eroverheen lezen, iets vegan bestellen, en dan gaan klagen omdat ze het echt niet lekker vinden en dan pas na erop gewezen te worden beseffen dat bv. De spaghetti vegan was. Ergens een goede blinde test als mensen zonder het te weten erover gaan klagen dat het echt niet naar hun smaak was.
Het personeelslid in kwestie vertelde dat ze nog 1,5 jaar aan Albron vasthangen en dat zij eigenlijk zelf ook hopen dat het contract niet verlengd wordt en ze de horeca weer in eigen beheer mogen nemen zoals in bv. De Haan het geval is. Deze ging normaliter ook onder Albron varen maar dit is last minute ivm corona niet doorgegaan en ze zijn daar bij CP volgens hem heel blij mee en zouden dit eigenlijk liever op de overige Belgische parken ook weer zo hebben. Benieuwd wat de toekomst hierin brengt.
Hij raadde in elk geval aan om dit bij de tevredenheidsenquetes in heel duidelijke taal te blijven vermelden zodat ze bij het hoofdkantoor gewoon de éne na de andere klacht erover binnenkrijgen en er hopelijk wijzer van worden. We proberen dat dus maar.
Januari 2024.
Met dank aan forumlid Ona1991 voor de review en de foto's.
Woensdag aten we voor aanvang van de Crazy Game Time bij het Grand Café en we hebben hier ook meerdere middagen geluncht. Op maandag had ik hier de videe, op woensdag opnieuw en toen was dit plots een andere receptuur die eigenlijk bijlange zo lekker niet was. Bij het afruimen eerlijk gezegd dat ik hem maandag ook besteld had en toen veel lekkerder vond. Bleek dat ze inderdaad een probleem hadden gehad met de levering en hierdoor op woensdag een andere voorraad hadden binnengekregen dan degene die gebruikelijk was. De manager kwam nog even langs om te bedanken voor de eerlijkheid en gaf aan dat ze er zeker rekening mee zouden houden bij volgende bestellingen dat ze deze dus NIET als alternatief meer zouden aanvaarden.
Door dit heel gebeuren ook wat aan de praat geraakt met onze ober, en het ook wel gehad over het hele vegan-gebeuren en Albron die dit door de strot probeert te rammen. Zij gaven zelf aan er echt niet blij mee te zijn en niks dan klachten erover te krijgen dat het zo opgedrongen wordt en er geen alternatief meer mogelijk is. Blijkbaar ook veel mensen die eroverheen lezen, iets vegan bestellen, en dan gaan klagen omdat ze het echt niet lekker vinden en dan pas na erop gewezen te worden beseffen dat bv. De spaghetti vegan was. Ergens een goede blinde test als mensen zonder het te weten erover gaan klagen dat het echt niet naar hun smaak was.
Het personeelslid in kwestie vertelde dat ze nog 1,5 jaar aan Albron vasthangen en dat zij eigenlijk zelf ook hopen dat het contract niet verlengd wordt en ze de horeca weer in eigen beheer mogen nemen zoals in bv. De Haan het geval is. Deze ging normaliter ook onder Albron varen maar dit is last minute ivm corona niet doorgegaan en ze zijn daar bij CP volgens hem heel blij mee en zouden dit eigenlijk liever op de overige Belgische parken ook weer zo hebben. Benieuwd wat de toekomst hierin brengt.
Hij raadde in elk geval aan om dit bij de tevredenheidsenquetes in heel duidelijke taal te blijven vermelden zodat ze bij het hoofdkantoor gewoon de éne na de andere klacht erover binnenkrijgen en er hopelijk wijzer van worden. We proberen dat dus maar.
- markieanta
- Moderator
Bedankt voor de leuke review Ona en succes met de zwangerschap.
- quincyj1998
- Moderator
Leuke review om te lezen, dankjewel! Enkel loopt het contract tussen Center Parcs en Albron nog tot zeker 2027. En daarna verwacht ik wederom een verlegging van de samenwerking. En ja, ik zie het ook graag anders. Ben absoluut geen Albron fan.
Totaal aantal verblijven op Center Parcs: 35
- pinatorq
Ook ik heb tijdens mijn verblijf met personeel gepraat en dat was hetzelfde verhaal. Ze zeiden(meerdere mensen) dat ze maar sl te graag van die albron prut af wilden. En dat ze het liefst de wisselautomaat van het contante geld ergens op het hoofdkantoor wilden dumpen en zeggen red je er mee. Ze krijgen bijna geen fooi meer door die automaat. Ze lopen zich uit de naad om het te wissellen(dit deden ze bij ons zodat je niet steeds van tafel moest na je bestelling) want ja een lopende bon mag niet meer…
Groeten john
Coming up:
12-24 Hochsauerland
3-25 Lommerbergen
HB 09, 23, 24
BH10, 22, 23
MD 21, 24
KV 22
HS 22, 23
VM 23
Erperheide 23, 24
Port Zélande 24
Les Trois Forêts 24
Vennenbos 24
Coming up:
12-24 Hochsauerland
3-25 Lommerbergen
HB 09, 23, 24
BH10, 22, 23
MD 21, 24
KV 22
HS 22, 23
VM 23
Erperheide 23, 24
Port Zélande 24
Les Trois Forêts 24
Vennenbos 24
- Mariëtte
- Eigenaar en Beheerder
Nieuwe menukaart van het Grand Café.
Er is weer een nieuw menukaart van het Grand Café, waar niet veel aan is veranderd, behalve de prijs. Ondanks de soms pittige prijsverhogingen zat het bomvol op de terrassen, soms moesten we wachten op een tafeltje bij het Grand Café en hebben dit nog nooit eerder meegemaakt. Ook de verschillende restaurants zaten bomvol.
Er is weer een nieuw menukaart van het Grand Café, waar niet veel aan is veranderd, behalve de prijs. Ondanks de soms pittige prijsverhogingen zat het bomvol op de terrassen, soms moesten we wachten op een tafeltje bij het Grand Café en hebben dit nog nooit eerder meegemaakt. Ook de verschillende restaurants zaten bomvol.
- Bertmbelgie
Heb je misschien ook foto's van de prijzen in het grand café genomen?
- Mariëtte
- Eigenaar en Beheerder
De hele menukaart op de foto zetten heb ik niet gedaan, het zouden dan wel heel veel foto's worden . Maar je kunt de menukaart bekijken door onderstaande QR code te scannen.
- Bertmbelgie
Dank u wel, inderdaad sterkte prijsstijgingen, voor sommige prijzen van de bieren heb je in de supermarkt een 6pack voor
- Mariëtte
- Eigenaar en Beheerder
Bierproeverij.
De bierproeverij is onlangs toegevoegd aan de menukaart.
Leuk gepresenteerd en de prijs vind ik helemaal prima.
3 speciaal biertjes, 15cl per glas en een schaaltje nootjes.
Prijs: €9.95.
De bierproeverij is onlangs toegevoegd aan de menukaart.
Leuk gepresenteerd en de prijs vind ik helemaal prima.
3 speciaal biertjes, 15cl per glas en een schaaltje nootjes.
Prijs: €9.95.
- Heijderbos1
Oh, leuk. ik kende dit concept nog niet!
Vorige week op de Eemhof geweest, gemiste kans.
Vorige week op de Eemhof geweest, gemiste kans.
- Bjorn99
In 2019 hebben ze dit ook op de Erperheide gehad.
Ik vind dit zelf juist weer een leuke toevoeging aan het Grand Cafe en hoop dat ze dit nu op wel op meerdere parken aanbieden.
Ik vind dit zelf juist weer een leuke toevoeging aan het Grand Cafe en hoop dat ze dit nu op wel op meerdere parken aanbieden.
- simon
Heel leuk!
Coming up: Parc Sandur (nov) en Park Zandvoort (nov) / Les Ardennes (jan) / Terhills Resort (maa)
2024: KV / VB / HA
2023: HB / HA / MD / KM / HH
2022: PZ / LB / LH / AR / HA (op visite)
2021: AR / EP / KV / EH
- Bart_D
Wow, interessant!
Dit lijkt me ook geen 15 cl maar een volwaardig glas?! (33 cl)
Dit lijkt me ook geen 15 cl maar een volwaardig glas?! (33 cl)
'20: Vossemeren BEL
'21: Terhills BEL - Erperheide BEL
'22: Kempervennen NL - Terhills BEL - Erperheide BEL
'23: Heijderbos NL - Vossemeren BEL - Meerdal NL
'24: Huttenheugte NL - Eemhof NL - Terhills BEL - Meerdal NL
Soon '24: Park Eifel GER
'21: Terhills BEL - Erperheide BEL
'22: Kempervennen NL - Terhills BEL - Erperheide BEL
'23: Heijderbos NL - Vossemeren BEL - Meerdal NL
'24: Huttenheugte NL - Eemhof NL - Terhills BEL - Meerdal NL
Soon '24: Park Eifel GER
- Mariëtte
- Eigenaar en Beheerder
Het zijn 3 glazen van 15 cl per stuk, waarvan mijn man al een slokje had genomen van het rechter glas voordat ik de foto kon nemen .
- Ellebel
Ik zag het ook bij het meerdal in het grand cafe bij de bar staan en mocht er een foto van maken
- Mariëtte
- Eigenaar en Beheerder
Leuke foto, bedankt voor het delen.
Heb je de bierproeverij nog uitgeprobeerd?
Heb je de bierproeverij nog uitgeprobeerd?
- simon
Ik heb deze uitgeprobeerd op Park Zandvoort, en vind het zeker de moeite waard. Uiteindelijk krijg je toch wel wat voor je geld, want de overige prijzen vond ik soms wel extreem. Ik zou ook wel durven zeggen dat de meeste glaasjes meer dan 15 cl bier bevatten.
Coming up: Parc Sandur (nov) en Park Zandvoort (nov) / Les Ardennes (jan) / Terhills Resort (maa)
- Snakedockter