Welkom op Center Parcs Informatie.

[Center Parcs] Elveden Forest

Lonleat Forest, Sherwood Forest, Whinfell Forest, Woburn Forest, Elveden Forest,
Longford Forest
Plaats reactie
AMFVlogs

[Center Parcs] Elveden Forest

Bericht door AMFVlogs »

Een hussel aan beelden!! Jullie krijgen te zien wat ongeveer nog allemaal gaat komen deze zomer op ons kanaal!

Ben je nieuw? Abonneer dan op ons kanaal, het is gratis!!
Doe je ook een duimpje omhoog!

#opnaarde5000

Yves aendekerk

Re: [Center Parcs] Elveden Forest

Bericht door Yves aendekerk »

Ik heb in 2015 ook het zelfde gedaan woburn en elvenden forest gedaan. Wij willen eens graag naar longleat forest gaan. Gaan Julie hier ook naar toe? Lijkt me een top park grz
AMFVlogs

Bericht door AMFVlogs »

Die plannen zijn er wel. Longleat is wel wat prijziger maar dan ook een heel stuk groter.
AMFVlogs

Bericht door AMFVlogs »

Het 2de Center Parcs park dat we bezoeken in England is Center Parcs Elveden Forest! Een bijzonder park voor ons want het zou moeten lijken op de Vossemeren, maar is dat ook nog zo? In dit deel zie je onze reis erheen en de incheck! Veel plezier bij het kijken.

Tom...

Bericht door Tom... »

Tof dat jullie naar nĆ³g een Brits CP park zijn geweest, de eerste beelden zijn leuk en ik ben heel benieuwd naar de rest.
AMFVlogs

Bericht door AMFVlogs »

die komt er ook snel aan en wel vanavond! En dan zie je of het wel of niet lijkt op De Vossemeren.
AMFVlogs

Bericht door AMFVlogs »

Het tweede Center Parcs park dat we bezoeken in England is Center Parcs Elveden Forest šŸ¤© Een bijzonder park voor ons, want het zou moeten lijken op de #Vossemeren, maar is dat ook nog zo? In dit deel zie je onze eerste indruk van het park en uiteraard ons onderkomen! Veel plezier bij het kijken.
The second Center Parcs park we visit in England is Center Parcs Elveden Forest! A special park for us, because it should resemble the Vossemeren, but is that still the case? In this part you can see our first impression of the park and of course our accommodation! Have fun watching.

AMFVlogs

Bericht door AMFVlogs »

Onze 400ste vlog alweer!
Center Parcs Elveden Forest , een bijzonder park voor ons, want het lijkt toch wel op de Vossemeren als je goed kijkt! In dit deel zie je dat nog beter. In beeld The Plaza en The Village Square. Veel plezier bij het kijken!
Our 400th vlog!
Center Parcs Elveden Forest, a special park for us, because it looks like the Vossemeren if you look closely! You can see that even better in this part. In the picture The Plaza and The Village Square. Have fun watching!

Mariƫtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door MariĆ«tte »

Gefeliciteerd met jullie alweer 400ste vlog!

Leuke vlog weer, we krijgen steeds meer te zien van Elveden Forest, heel fijn.

En dat snoepwinkeltje Treats, wow wat lijkt me dat gaaf daar eens snoep te kopen.

Leuk dat jullie ansichtkaarten hebben verstuurd, ik denk, krijg er ook wel eentje ;).

Misschien heb ik niet goed opgelet, maar verbleven jullie in een Waterfront Appartment?
AMFVlogs

Bericht door AMFVlogs »

Dankje, gaat snel zo die 400. Ja had gekund van het kaartje maar we hebben niet van iedereen de adressen haha.
Treats ja leuk en lekker veel snoep.

Wij zaten idd in het Waterfront dat was vroeger het Lakeview Hotel.
AMFVlogs

Bericht door AMFVlogs »

Het Subtropical Swimming Paradise van Center Parcs Elveden Forest is prachtig, maar geeft ons veel vergelijkingen met een ander bad. Is dat erg? Nee dat is helemaal niet erg. Elk bad is uniek en ook deze met zijn Cabanas die wij in deze vlog hebben gehuurd. weten jullie ook het antwoord op de vraag? Zie het mooie bad helemaal in deze vlog!

Mariƫtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door MariĆ«tte »

Het Subtropical Swimming Paradise lijkt zeker wel op de Aqua Mundo van De Vossemeren, leuk om er bewegende beelden van te zien.

Gaaf zo'n Cabana, lijkt me echt geweldig zo'n privƩ plekje in de Aqua Mundo. Ik dacht echt even, hebben jullie nu de
laptop daar in die Cabana laten liggen en gaan zwemmen, maar het leek heel erg op een laptop maar het was toch iets
anders :lol:.

Goed om te weten dat planten in het zwembad wel echt zijn want die waren toch nep in de Plaza?
AMFVlogs

Bericht door AMFVlogs »

Ja leek echt op een laptop. En het bad was prima en mooi uitgebreid. Met leuke toevoegingen. Het is leuk die cabana hihi. Toen ik de beelden terug zag dacht ik die palmbomen bij die glijbaan zijn vast ook nep. Ze zijn alle even groot dat kan niet hihi. De rest in het bed was wel echt, denk die stukken niet door te weinig licht.
AMFVlogs

Bericht door AMFVlogs »

Het eten was lekker de bediening was vreemd, maar we hebben heerlijk gegeten en gelachen bij las IGuanas op Center Parcs Elveden Forest šŸ¤©
En niet te vergeten de rekening...šŸ‘

Mariƫtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door MariĆ«tte »

Wat een leuke en hilarische foodvlog :lol:.

Ik zie dat jullie een statube mayonaise erbij kregen en geen cupje mayonaise, wat apart want ik neem
aan dat die tube weer terug gaat voor de volgende eters?

Aan het begin van de video is een mooi stukje water te zien, waren er daar nog mensen aan het vissen?
AMFVlogs

Bericht door AMFVlogs »

Ja dat was best leuk daar en de sauzen die staan overal op tafel en zijn bij de prijzen inbegrepen. Ketchup, mayo en zelfs HP Sauce. Dit was dan een vegan mayo maar moet zeggen smaakte niet verkeerd.

Ja er vissen heel veel mensen in de week dat wij er waren rondom het meer.
Jooost

Bericht door Jooost »

Bedankt weer heren voor de leuke vlogs! Ik kijk ze met heel veel plezier! Wat een geluk dat jullie allebei fan zijn van Center Parcs. Mijn vrouw vindt het een gruwel!
AMFVlogs

Bericht door AMFVlogs »

ja daar hebben we wel mazzel in. als de 1 een hekel had was dit denk ik nooit tot stand gekomen.
AMFVlogs

Bericht door AMFVlogs »

We pakken de fiets en laten jullie heel veel zien van het park van de Aqua Sana tot aan de boomhutten en alles wat er tussen ligt op Elvend Forest van Center ParcsšŸ¤© Een heerlijk lange vlog speciaal voor jullie, maar het is wel het eerste deel! Veel kijk plezier.

AMFVlogs

Bericht door AMFVlogs »

Valt Chris van de fiets?
We pakken de fiets en laten jullie heel veel zien van het park Elveden Forest, we gaan verder waar we gebleven zijn, bij de boomhutten en dan zie je zo nog veel meer. Een heerlijk lange vlog speciaal voor jullie, dit is deel 2
Veel kijk plezier.

PJK

Bericht door PJK »

Hebben jullie ook nog de Bakema-cottages kunnen inspecteren? Ik ben benieuwd wat daarmee gebeurd is.
AMFVlogs

Bericht door AMFVlogs »

Ja die zijn goed te zien van de buitenkant, ze zijn helemaal bekleed met hout en sommige een klein afdakje bij de deur. Helaas konden wij ze niet van binnen zien want ze gaven geen medewerking.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
PJK

Bericht door PJK »

Wat jammer dat jullie die medewerking niet kregen. Dank voor deze fotoā€™s in ieder geval.
AMFVlogs

Bericht door AMFVlogs »

Ja dat was heel jammer, in 2019 in Ierland mochten we wel binnen kijken maar mochten geen foto's maken. hier en daar zie je wel foto's voorbij komen en op Elveden en Sherwood de oude bakema bouw die hebben nog dezelfde indeling met de bar in de grote huisjes.
AMFVlogs

Bericht door AMFVlogs »

KRIJGEN WIJ DIT WEL OP BIJ CAFE ROUGE! | Elveden Forest Center Parcs | Afternoon Tea | #centerparcs
Na het sporten in de ochtend toch trek gekregen en werd het tijd voor een heerlijke #AfternoonTea bij Cafe Rouge, maar wat is het veel en krijgen we het wel op? Je ziet het in deze korte vlog!
Veel kijk plezier.

AMFVlogs

Bericht door AMFVlogs »

WIJ ZIJN ONZE BALLEN KWIJT!
Eten in het Sports Cafe en Bowlen in de Leisure Bowl op Center Parcs Elveden Forest , maar we zijn wel onze ballen kwijt aan... Je ziet het in deze leuke vlog!
Veel kijk plezier.

AMFVlogs

Bericht door AMFVlogs »

WAT VOOR MOOIS GAAN WIJ MAKEN?

In deze vlog gaan wij iets moois maken in de Pottery Painting Studio van Center Parcs Elveden Forest! Het is activiteit voor jong en oud en is erg leuk om te doen. Een echte aanrader!

AMFVlogs

Bericht door AMFVlogs »

Een reserve vlog, want we zijn op vakantie en kunnen helaas geen nieuwe vlog online zetten. Zondag komt de vlog ook later maar ook wel fijn want dan starten ook de nieuwe avonturen!

My Aerial Adventure at Center ParcsšŸ‘

Een extra vlog van wat klimmerij in My Aerial Adventure Op Center Parcs Elveden Forest!
Veel kijk plezier.

AMFVlogs

Bericht door AMFVlogs »

Ons avontuur op Center Parcs UK is afgelopen! Vanaf volgende week een nieuwe reeks vlogs. In deze vlog nemen we jullie mee met de auto op de Eurotunnel trein (LeShuttle) en in 35 minuten zijn we dan in Frankrijk. We maken een tussenstop in Antwerpen. Benieuwd kijk dan de vlog helemaal! Vanaf zondag weer nieuwe avonturenšŸ¤©

Mariƫtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door MariĆ«tte »

Er is een tijd van komen en van gaan ;).

Leuk deze afsluitvlog van jullie avonturen op Center Parcs UK!
Heel fijn ook dat jullie aandacht hebben besteed hoe er te komen
met de auto, bedankt en op naar weer nieuwe avonturen :D.
AMFVlogs

Bericht door AMFVlogs »

Ja op naar nieuwe avonturen en die starten al zondag :D
Plaats reactie

Terug naar ā€œInformatie Center Parcs UK & Ierlandā€