[Center Parcs] Services
- Mariëtte
- Eigenaar en Beheerder
Re: [Center Parcs] Services
Hoi NaMiSe,
dank je wel voor de tip!
Toen ik op Park Allgäu was boden ze een wasservice aan, weet je toevallig of ze dat nog steeds doen?
dank je wel voor de tip!
Toen ik op Park Allgäu was boden ze een wasservice aan, weet je toevallig of ze dat nog steeds doen?
- MMYY
[Center Parcs] Services
WASSERETTE CENTER PARCS PORT ZÉLANDE
AUGUSTUS 2022
Edit Mariëtte: bovenste 2 regels toegevoegd.
Op verzoek van Marriet enkele foto's van de wasserette. Deze zit achter de receptie.

Buitenzijde wasserette naast de receptie.

Openingstijden.

Wasmiddel en wasverzachter inbegrepen.

Binnenzijde wasserette.

Binnenzijde wasserette.
AUGUSTUS 2022
Edit Mariëtte: bovenste 2 regels toegevoegd.
Op verzoek van Marriet enkele foto's van de wasserette. Deze zit achter de receptie.

Buitenzijde wasserette naast de receptie.

Openingstijden.

Wasmiddel en wasverzachter inbegrepen.

Binnenzijde wasserette.

Binnenzijde wasserette.
- Mariëtte
- Eigenaar en Beheerder
Hoi MMY,
Dank je wel voor de foto's!
Weet je misschien ook wat een muntje kost?
Dank je wel voor de foto's!
Weet je misschien ook wat een muntje kost?
- MMYY
Nee, dat weet ik helaas niet. We hebben uiteindelijk toch geen gebruik moeten maken van de wasserette.
Ik had gedacht daarover een bordje te vinden bij de wasserette, maar helaas.
Ik had gedacht daarover een bordje te vinden bij de wasserette, maar helaas.
- Mariëtte
- Eigenaar en Beheerder
Klopt, dat staat er niet bij, maar de tarieven zullen niet veel veranderd zijn, zoals die
in dit topic staan.
Mag ik de foto van het bord met de activiteiten verplaatsen naar het activiteiten-topic?
in dit topic staan.
Mag ik de foto van het bord met de activiteiten verplaatsen naar het activiteiten-topic?
- MMYY
Natuurlijk, verplaats het maar naar waar het best past. Ik wist niet goed waar ik het moest plaatsen, dus daarom bij het topic over Port Zélande gezet 
- jover
Wasserette Park Zandvoort
- Mariëtte
- Eigenaar en Beheerder
- Mariëtte
- Eigenaar en Beheerder
Cottage Onbijtpakket De Vossemeren.
Midweek oktober 2022.
2 personen €95,60.
De eerste dag kregen we een Center Parcs tas met daarin allerlei ontbijtproducten. Kaas, eieren, melk, yoghurt, boter, vruchtensap, muesli
jam, hagelslag, chocoladepasta, koffie, koffiemelk, thee, suiker, ontbijtkoek, crackers en diversen soorten vleeswaren. We kregen daarnaast
elke dag verse broodjes aan de deur met als extra een keer een bakje fruit een extra pak melk, vruchtensap, drinkyoghurt, donuts, muffins,
croissants en krentenbollen.
Dag 1.

Dag 2.

Dag 3.

Dag 4.

Midweek oktober 2022.
2 personen €95,60.
De eerste dag kregen we een Center Parcs tas met daarin allerlei ontbijtproducten. Kaas, eieren, melk, yoghurt, boter, vruchtensap, muesli
jam, hagelslag, chocoladepasta, koffie, koffiemelk, thee, suiker, ontbijtkoek, crackers en diversen soorten vleeswaren. We kregen daarnaast
elke dag verse broodjes aan de deur met als extra een keer een bakje fruit een extra pak melk, vruchtensap, drinkyoghurt, donuts, muffins,
Dag 1.

Dag 2.

Dag 3.

Dag 4.

- Mariëtte
- Eigenaar en Beheerder
De Vossemeren.
Wasservices.
Oktober 2022.
Op De Vossemeren is een wasservice aanwezig. De was wordt dan gewassen en indien gewenst ook gedroogd.
Prijs per kg: Wassen €3,50. Wassen en drogen €5,00.

De openingstijden.

Wasservices.
Oktober 2022.
Op De Vossemeren is een wasservice aanwezig. De was wordt dan gewassen en indien gewenst ook gedroogd.
Prijs per kg: Wassen €3,50. Wassen en drogen €5,00.

De openingstijden.

- SuzieQ
Wat jammer dat bij zo'n ontbijtpakket je alsnog zelf je kaas moet schaven.
Dat doe ik thuis al niet en zou ik op vakantie al helemaal geen zin in hebben.
Ziet er verder wel prima uit allemaal.
Dat doe ik thuis al niet en zou ik op vakantie al helemaal geen zin in hebben.
Ziet er verder wel prima uit allemaal.
- markieanta
- Moderator
Ik vind het wel vreselijk duur voor een ontbijtpakket voor die paar dagen zeg.
Dat zijn leuke verdienmodelletjes.
Dat zijn leuke verdienmodelletjes.
- Madelon
Wij zochten informatie over deze service op centerparks Kempenvennen.
Klopt het dat u voor deze service bijna 50 eur heeft betaaldt per persoon?
Ik zag dit bedrag ook voorbij komen op de centerparks website van Kempenvennen
Als ik de foto zie dan geeft mij het gevoel dat het nogal duurbetaald is. Wat is uw mening hierover? Of meningen van ander?
Klopt het dat u voor deze service bijna 50 eur heeft betaaldt per persoon?
Ik zag dit bedrag ook voorbij komen op de centerparks website van Kempenvennen
Als ik de foto zie dan geeft mij het gevoel dat het nogal duurbetaald is. Wat is uw mening hierover? Of meningen van ander?
Mariëtte schreef: ↑12 okt 2022, 09:56 Cottage Onbijtpakket De Vossemeren.
Midweek oktober 2022.
2 personen €95,60.
- Mariëtte
- Eigenaar en Beheerder
Hoi Madelon,
Het klopt inderdaad dat we bijna €50,00 per persoon betaalde voor het cottage-ontbijtpakket
voor een midweek.
Als ik de producten met de broodjes in een supermarkt zou kopen zou ik veel goedkoper uit
zijn, maar dan moet ik zelf elke dag broodjes halen en slepen met boodschappen vanuit thuis.
Het is duur maar ik vond het de prijs waard, naast het startpakket komen ze elke ochtend vroeg
met broodjes en extra's maar ook de hele beleving ervan vond ik erg leuk, elke ochtend even kijken
in de trolley buiten wat er in in het zakje zit.
Het klopt inderdaad dat we bijna €50,00 per persoon betaalde voor het cottage-ontbijtpakket
voor een midweek.
Als ik de producten met de broodjes in een supermarkt zou kopen zou ik veel goedkoper uit
zijn, maar dan moet ik zelf elke dag broodjes halen en slepen met boodschappen vanuit thuis.
Het is duur maar ik vond het de prijs waard, naast het startpakket komen ze elke ochtend vroeg
met broodjes en extra's maar ook de hele beleving ervan vond ik erg leuk, elke ochtend even kijken
in de trolley buiten wat er in in het zakje zit.
- Madelon
Ik vindt dat wel een hele veel geld.
Bestaan er ook kortingsakties voor?
of bijvoorbeeld inbegreen bij een soort verblijf of bungalow?
Bestaan er ook kortingsakties voor?
of bijvoorbeeld inbegreen bij een soort verblijf of bungalow?
- Mariëtte
- Eigenaar en Beheerder
Het is ook veel geld en wij doen dit eigenlijk ook nooit maar we wilde het een keertje uitproberen.
Helaas is er geen korting voor, bij een VIP cottage krijg je wel elke dag broodjes geleverd aan de
cottage, dat is bij een VIP inbegrepen.
Helaas is er geen korting voor, bij een VIP cottage krijg je wel elke dag broodjes geleverd aan de
cottage, dat is bij een VIP inbegrepen.
- Madelon
Bedankt voor u antwoord.
Wij vinden het een beetje duur voor een beetje beleving in de trolly. Wij gaan het dan denk ik niet doen ook.
Ook hier bedankt voor u snelle reaktie.
Wij vinden het een beetje duur voor een beetje beleving in de trolly. Wij gaan het dan denk ik niet doen ook.
Ook hier bedankt voor u snelle reaktie.
- markieanta
- Moderator
Bij een vip krijg je altijd verschillende broodjes. Haal je een keer beleg aan het begin van de week en dan ben je er volgens mij ook.
- Keiko
Ik weet dat je wel eens de vip broodjesservice bij kon boeken als je in een comfort of premium verbleef. Ik wilde dit er bij boeken maar die deze mogelijkheid niet meer. Is dit parkafhankelijk, of is het helemaal niet meer bij te boeken?
EP '05
BH '11
MD '16 - KV '16
LP '17
VM '18
HH '19
HB '20
EH '21 '22
BT '23
BH '11
MD '16 - KV '16
LP '17
VM '18
HH '19
HB '20
EH '21 '22
BT '23
- simon
Ter plaatse kan je bij de Daily Foodstore wel een blaadje meenemen en invullen met de gewenste broodjes en je cottagenummer. Voor zover ik weet is dit op elk park aanwezig. Op die manier kan je zo ook je broodjesservice zelf samenstellen en bestellen.
Coming up next: Park De Haan (juni) / Kempense Meren (september)
2023: Het Heijderbos
2022: Port Zélande / De Lommerbergen / Limburgse Peel / Les Ardennes / Park De Haan (op visite)
2021: Les Ardennes / Erperheide / De Kempervennen / De Eemhof
2022: Port Zélande / De Lommerbergen / Limburgse Peel / Les Ardennes / Park De Haan (op visite)
- Mariëtte
- Eigenaar en Beheerder
Hoi Keiko,
Zoals Simon al zegt kun je dit ter plekke invullen.
Online kan ook. https://foodstores.online/
Zoals Simon al zegt kun je dit ter plekke invullen.
Online kan ook. https://foodstores.online/
- Keiko
Super dank jullie wel!
EP '05
BH '11
MD '16 - KV '16
LP '17
VM '18
HH '19
HB '20
EH '21 '22
BT '23
BH '11
MD '16 - KV '16
LP '17
VM '18
HH '19
HB '20
EH '21 '22
BT '23
- simon
Ooh, dat wist ik ook niet. Misschien nog een idee om dergelijke websites op één pagina te verzamelen? 

- Mariëtte
- Eigenaar en Beheerder
Dat is een goed plan Simon, ik heb het genoteerd.
- Mariëtte
- Eigenaar en Beheerder
Park Allgäu.
Wasserette.
Vanaf heden zijn wasmachines en drogers beschikbaar voor de gasten. De wasserette ligt tegenover cottagenr.587.
De wasserette is 24 uur open en binnenkort is er een automaat beschikbaar voor de aankoop van wasmiddel.
De machines werken klassiek met munten of via de app "appwash".
De tarieven:
€6,50 wassen.
€5,50 drogen.
Wasserette Center Parcs Park Allgäu.

Bron foto 1: C.Jott.
Bron foto 2: Park Allgäu.
Wasserette.
Vanaf heden zijn wasmachines en drogers beschikbaar voor de gasten. De wasserette ligt tegenover cottagenr.587.
De wasserette is 24 uur open en binnenkort is er een automaat beschikbaar voor de aankoop van wasmiddel.
De machines werken klassiek met munten of via de app "appwash".
De tarieven:
€6,50 wassen.
€5,50 drogen.
Wasserette Center Parcs Park Allgäu.

Bron foto 1: C.Jott.
Bron foto 2: Park Allgäu.
- Mariëtte
- Eigenaar en Beheerder
De Kempervennen.
Dogparking.
Bij de ingang van de Market Dome staat een i-Bench om je hond in te stoppen
.

Dogparking.
Bij de ingang van de Market Dome staat een i-Bench om je hond in te stoppen

- markieanta
- Moderator
Een hondengevangenis bij de entree leuk zeg blaffende honden bij de entree terwijl eigenaar lekker in de dome zit. Ja dit klinkt als een heel diervriendelijke oplossing voor ons super milieu gerelateerde bedrijf.
- Ona1991
- Contacteer:
Ipv honden gewoon toe te laten in de dome gaan ze er een opsluithok voor aanbieden. Echt, waar haal je het! Dit komt toch wel serieus in het straatje dierenmishandeling in mijn mening! Bah bah bah, en dan heb je nog idioten die hun hond daar daadwerkelijk in stoppen. Zo'n mensen zouden ze zelf eens een paar uur in zo'n hokje moeten zetten met een flesje evian en een droge boterham. 

- pinatorq
In de MD vind ik geen goed idee. Je hebt ook mensen die alleegisch zijn. En verder vind ik het zelf ook geen goed idee. Ik kom voor mijn werk bij veel menen thuis en kom toch regelmatig een “valse” hond tegen. Ik moet er niet aan denken dat mijn kind gegrepen wordt tijdens het spelen. Het hoeft natuurlijk niet te gebeuren maar de kans is er wel!
Met zo’n bench vind ik dat mensen hun eigen keus is. Is het dierenmishandeling? Ik zie het zelf niet zo. Die mensen hebben ook al vaak een lange rit naar het park gehad waar de hond vaak beklemment in de kofferbak zit. Wordt daar iets van gezegd? Nee
nogmaals ieder heeft een eigen methode en keuzes. Dat heeft ieder ook met een kind opvoeden. Er zijn altijd wel dingen opaan te merken maar het blijft een eigen methode.
Wij hebben zelf ook een hond maar deze nemen wij zelf nooit mee en blijft gezellig logeren bij familie.
Met zo’n bench vind ik dat mensen hun eigen keus is. Is het dierenmishandeling? Ik zie het zelf niet zo. Die mensen hebben ook al vaak een lange rit naar het park gehad waar de hond vaak beklemment in de kofferbak zit. Wordt daar iets van gezegd? Nee
Wij hebben zelf ook een hond maar deze nemen wij zelf nooit mee en blijft gezellig logeren bij familie.
Groeten john
Coming up:
06-23 Heijderbos
08-23 Erperheide
10-23 Huttenheugte
Huttenheugte 90, 91, 93, 95, 97, 98, 99, 02, 03, 05, 07, 08, 09, 21
Heijderbos 09
Bispinger Heide 10, 22, 23
Meerdal 21
Kempervennen 22
Park Hochsauerland 22
Vossemeren 23
Coming up:
06-23 Heijderbos
08-23 Erperheide
10-23 Huttenheugte
Heijderbos 09
Meerdal 21
Kempervennen 22
Park Hochsauerland 22
Vossemeren 23
- markieanta
- Moderator
Ik gun onze hond altijd vakantie, dus die mag met ons mee. Ligt op de achterbank samen met de kinderen en slaapt dan lekker de hele weg. Maar dan mag hij vervolgens wel vaak hele stukken lopen op en buiten het park.
- simon
Het is inderdaad misschien wat dubbel, maar onze hond gaat soms wel en soms niet mee. Als die meegaat en we gaan naar de Market Dome, dan blijft die in de cottage, tenzij die mee mag (zoals op Limburgse Peel). De bench ziet er misschien erg uit, maar is voor een hond een vertrouwde omgeving waar hij zijn rust vindt. Zo'n iBench vind ik in dat opzicht wat dubbel, want het blijft een vreemde plaats. Ik zie er mijn hond niet ingaan, want daarin zal hij bang zijn...
Ik vind het vooral verwarrend dat op elk park andere regels gelden m.b.t. honden. Dat hij niet binnen mag in winkels en restaurants snap ik, maar de Market Dome doorlopen of terrasje doen (Grand Café of buiten) moet toch wel kunnen? De hond is immers aangelijnd en wordt meestal kort gehouden.
Ik zou liever wat meer eenvoud zien voor honden.
Ik vind het vooral verwarrend dat op elk park andere regels gelden m.b.t. honden. Dat hij niet binnen mag in winkels en restaurants snap ik, maar de Market Dome doorlopen of terrasje doen (Grand Café of buiten) moet toch wel kunnen? De hond is immers aangelijnd en wordt meestal kort gehouden.
Ik zou liever wat meer eenvoud zien voor honden.
- markieanta
- Moderator
Dat zou ik ook kunnen waarderen Simon, als de honden in de dome en op het grand cafe wel gewoon welkom zouden zijn. Nu blijft die inderdaad altijd in het huisje als we naar de dome gaan.
Overigens zit onze hond nooit in een bench, dus zal hij er sowieso niet in gaan uiteraard.
Overigens zit onze hond nooit in een bench, dus zal hij er sowieso niet in gaan uiteraard.
- Ona1991
- Contacteer:
een "valse" hond bestaat niet. Het enige wat bestaat is een niet goed opgevoede hond, en daar kan de hond in kwestie niks aan doen maar zijn de baasjes degene die je met de vinger zou moeten wijzen.
That said is er niemand die iemand met een allergie of schrik voor honden verplicht om aan een tafeltje naast mijn hond te komen zitten. Keuze genoeg enkele tafeltjes verderop. Een hondenallergie lokt echt geen reactie uit van de éne kant van een terrasje naar de andere of tientallen tafels ver, of je zou gelijk grond hebben om over de hond van pakweg je buren thuis ook te gaan klagen.
Voor ons is de hond deel van het gezin. Die gaat dus gewoon gezellig overal mee. Ideaal als je een weekendje naar de kust of Ardennen gaat, want daar mogen ze gewoon in elk restaurantje of café mee naar binnen. Wel belangrijk dat de hond in kwestie geen overlast veroorzaakt voor anderen uiteraard. De onze gaat gewoon braafjes op zijn dekentje onder of naast de tafel liggen en kijkt gezellig rond naar alles rond hem zonder een kik te geven. Ik ben me er zeker van bewust dat er ook andere honden zijn, maar dat ligt dan grotendeels dan toch weer aan de opvoeding. De onze is van kleins af aan gewend om mee op café, restaurant e.d te gaan en die gedraagt zich dus gewoon netjes.
Wij vinden het dan als hondeneigenaar zeer jammer dat CP zichzelf wil promoten als een huisdiervriendelijke bestemming maar dat je eigenlijk alleen maar je hond in de cottage kan "dumpen" want hij mag nergens mee naartoe. Voor ons ook de reden dat hij tot nu toe nog niet meegeweest is hiernaartoe omdat we het veel te zielig vinden als hij telkens moet achterblijven als wij gewoon een drankje of hapje willen gaan doen. Die zaken kan hij op andere bestemmingen gewoon gezellig mee doen. Ik snap ook niet dat er geen éénlijnige policy is hierin. In Limburgse Peel mogen ze mee in de dome en in het grand café. Waarom hier wel en op andere parken niet?
Dat een hond niet netjes is in een buffetrestaurant of zwembad lijkt me vrij logisch, maar gewoon even mee door de dome wandelen en aan de uitgang van de supermarkt wachten met baasje a tot baasje b de boodschappen gedaan heeft of naast de stoel zitten als we een drankje doen, en uiteraard steeds kort aangelijnd, tjah, ik zie daar geen graten in.
Het alternatief dat ze hierin bieden met deze "I bench" vind ik echt allesbehalve diervriendelijk. Niet elke hond is gekend met een bench, laat staan een vreemde bench op een vreemde locatie die voor de hond vreemd ruikt, waar hij onbekende omgevingsgeluiden hoort e.d . Dit kan je mijn inziens toch echt niet vergelijken met een bench die van thuis uit meegaat, waar de hond thuis ook in gewend is, en zal net eerder traumatiserend en eng zijn voor de hond. Dan eerlijk gezegd liever dat ze niks aanbieden en je de hond enkel in de cottage kan laten. Dat vind ik persoonlijk minder dieronvriendelijk dan dit...
That said is er niemand die iemand met een allergie of schrik voor honden verplicht om aan een tafeltje naast mijn hond te komen zitten. Keuze genoeg enkele tafeltjes verderop. Een hondenallergie lokt echt geen reactie uit van de éne kant van een terrasje naar de andere of tientallen tafels ver, of je zou gelijk grond hebben om over de hond van pakweg je buren thuis ook te gaan klagen.

Voor ons is de hond deel van het gezin. Die gaat dus gewoon gezellig overal mee. Ideaal als je een weekendje naar de kust of Ardennen gaat, want daar mogen ze gewoon in elk restaurantje of café mee naar binnen. Wel belangrijk dat de hond in kwestie geen overlast veroorzaakt voor anderen uiteraard. De onze gaat gewoon braafjes op zijn dekentje onder of naast de tafel liggen en kijkt gezellig rond naar alles rond hem zonder een kik te geven. Ik ben me er zeker van bewust dat er ook andere honden zijn, maar dat ligt dan grotendeels dan toch weer aan de opvoeding. De onze is van kleins af aan gewend om mee op café, restaurant e.d te gaan en die gedraagt zich dus gewoon netjes.
Wij vinden het dan als hondeneigenaar zeer jammer dat CP zichzelf wil promoten als een huisdiervriendelijke bestemming maar dat je eigenlijk alleen maar je hond in de cottage kan "dumpen" want hij mag nergens mee naartoe. Voor ons ook de reden dat hij tot nu toe nog niet meegeweest is hiernaartoe omdat we het veel te zielig vinden als hij telkens moet achterblijven als wij gewoon een drankje of hapje willen gaan doen. Die zaken kan hij op andere bestemmingen gewoon gezellig mee doen. Ik snap ook niet dat er geen éénlijnige policy is hierin. In Limburgse Peel mogen ze mee in de dome en in het grand café. Waarom hier wel en op andere parken niet?
Dat een hond niet netjes is in een buffetrestaurant of zwembad lijkt me vrij logisch, maar gewoon even mee door de dome wandelen en aan de uitgang van de supermarkt wachten met baasje a tot baasje b de boodschappen gedaan heeft of naast de stoel zitten als we een drankje doen, en uiteraard steeds kort aangelijnd, tjah, ik zie daar geen graten in.
Het alternatief dat ze hierin bieden met deze "I bench" vind ik echt allesbehalve diervriendelijk. Niet elke hond is gekend met een bench, laat staan een vreemde bench op een vreemde locatie die voor de hond vreemd ruikt, waar hij onbekende omgevingsgeluiden hoort e.d . Dit kan je mijn inziens toch echt niet vergelijken met een bench die van thuis uit meegaat, waar de hond thuis ook in gewend is, en zal net eerder traumatiserend en eng zijn voor de hond. Dan eerlijk gezegd liever dat ze niks aanbieden en je de hond enkel in de cottage kan laten. Dat vind ik persoonlijk minder dieronvriendelijk dan dit...
- Dave S
@Ona1991
"That said is er niemand die iemand met een allergie of schrik voor honden verplicht om aan een tafeltje naast mijn hond te komen zitten. Keuze genoeg enkele tafeltjes verderop."
Deze opmerking is wel heel kort door de bocht. Je mag nergens je hond zomaar mee naar binnen nemen dus waarom bij Centerparcs wel? En ja dat ze dat op Limburgse Peel wel toelaten wil nog niet zeggen dat centerparcs dit overal moet doen. Jij kan ook gewoon lekker naar dat park gaan met je hond als je perse met je hond naar de Market Dome wil.
Mvg,
Dave
"That said is er niemand die iemand met een allergie of schrik voor honden verplicht om aan een tafeltje naast mijn hond te komen zitten. Keuze genoeg enkele tafeltjes verderop."
Deze opmerking is wel heel kort door de bocht. Je mag nergens je hond zomaar mee naar binnen nemen dus waarom bij Centerparcs wel? En ja dat ze dat op Limburgse Peel wel toelaten wil nog niet zeggen dat centerparcs dit overal moet doen. Jij kan ook gewoon lekker naar dat park gaan met je hond als je perse met je hond naar de Market Dome wil.
Mvg,
Dave
- Heijderbos1
Helemaal mee eens. Er lopen/rennen/spelen veel kinderen in de MD en een hond kan als hij schrikt (ook al is hij goed opgevoed) toch uithalen. En daarbij, een hond kan dus wel gewoon vals zijn, ook al komt dat door gebrek aan opvoeding.Dave S schreef: ↑06 feb 2023, 09:34 @Ona1991
Mvg,
Dave
Je hebt niet voor het zeggen wie er naast jou komt zitten. Met de gedachte van Onna kun je roken ook weer toestaan. Dan ga je er toch gewoon niet in de buurt zitten?
Als alles met opvoeding te maken heeft, dan kun je met die gedachte je hond ook zo opvoeden dat hij prima in een bench kan. Ik vind die hokken ook onvriendelijk, maar ik denk dat je de hond prima kan aanleren om even alleen in de cottage te zijn.
- pinatorq
Ik ben het volledig eens met Heijderbos1. Dit was wat ik ook bedoelde.
Groeten john
Coming up:
06-23 Heijderbos
08-23 Erperheide
10-23 Huttenheugte
Heijderbos 09
Meerdal 21
Kempervennen 22
Park Hochsauerland 22
Vossemeren 23
Coming up:
06-23 Heijderbos
08-23 Erperheide
10-23 Huttenheugte
Heijderbos 09
Meerdal 21
Kempervennen 22
Park Hochsauerland 22
Vossemeren 23
- Mariëtte
- Eigenaar en Beheerder
Het Heijderbos.
Funcooking.
Mei 2023.
De foto's met informatie binnengekomen via onze Facebookgroep.
Funcooking in cottage voor 3 personen met een grillplaat. Het Heijderbos.

Funcooking.
Mei 2023.
De foto's met informatie binnengekomen via onze Facebookgroep.
Funcooking in cottage voor 3 personen met een grillplaat. Het Heijderbos.

- Mariëtte
- Eigenaar en Beheerder
Park Eifel.
Wasserette.
Mei 2023.
Op Park Eifel is er de mogelijkheid om zelf de was te doen bij de wasserette.
De wasserette zit vlakbij het Cycle Center.
Linksaf naar de wasserette.

Tarieven en openingstijden wasserette Center Parcs Park Eifel, mei 2023.

Wasserette.
Mei 2023.
Op Park Eifel is er de mogelijkheid om zelf de was te doen bij de wasserette.
De wasserette zit vlakbij het Cycle Center.
Linksaf naar de wasserette.

Tarieven en openingstijden wasserette Center Parcs Park Eifel, mei 2023.

- bestmayo
Top!
2019' Vossemeren
01/2023 Heijderbos
04/2023 Kempervennen
Uitkijkend naar:
Juli '23 Park Eifel
01/2023 Heijderbos
04/2023 Kempervennen
Uitkijkend naar:
Juli '23 Park Eifel
- Mariëtte
- Eigenaar en Beheerder
Nieuw schoonmaaksetje.
Op Park Eifel kregen we afgelopen weekend een ander schoonmaaksetje dan we vroeger kregen.
Er zit nu een vuilniszak bij, een flesje afwasmiddel en een afwasborsteltje. Vroeger zat er een
vaatdoek, dweil en lucifers in, nu alleen nog de vaatdoek.
Ik weet niet of iemand dit nieuw schoonmaaksetje ook al heeft gehad op een ander park?
Nieuw schoonmaaksetje.

Het oude schoonmaaksetje.

Op Park Eifel kregen we afgelopen weekend een ander schoonmaaksetje dan we vroeger kregen.
Er zit nu een vuilniszak bij, een flesje afwasmiddel en een afwasborsteltje. Vroeger zat er een
vaatdoek, dweil en lucifers in, nu alleen nog de vaatdoek.
Ik weet niet of iemand dit nieuw schoonmaaksetje ook al heeft gehad op een ander park?
Nieuw schoonmaaksetje.

Het oude schoonmaaksetje.