[Center Parcs] Vragen beantwoord binnen 24 uur
- rob1980
Re: [Center Parcs] Vragen beantwoord binnen 24 uur
Hallo,
Wij zitten nu op het Meerdal. Vrienden van ons wonen hier in de buurt en komen altijd even langs als wij hier zijn. Kopje koffie drinken en gezellig samen eten.
De laatste keer was nog voor het bandjes systeem.
Vroeger haalden we ze gewoon op bij de slagboom. Ze mochten dan door rijden en konden hun auto parkeren. Nu moeten we €6, - betalen.
Is dit iets nieuws? Op de website zijn alle teksten over het ontvangen van visite ook verdwenen, dus daar kan ik het niet meer vinden, maar misschien heb ik een verandering gemist waarvan jullie wel op de hoogte zijn.
Wij zitten nu op het Meerdal. Vrienden van ons wonen hier in de buurt en komen altijd even langs als wij hier zijn. Kopje koffie drinken en gezellig samen eten.
De laatste keer was nog voor het bandjes systeem.
Vroeger haalden we ze gewoon op bij de slagboom. Ze mochten dan door rijden en konden hun auto parkeren. Nu moeten we €6, - betalen.
Is dit iets nieuws? Op de website zijn alle teksten over het ontvangen van visite ook verdwenen, dus daar kan ik het niet meer vinden, maar misschien heb ik een verandering gemist waarvan jullie wel op de hoogte zijn.
- Dave S
Nee dat is niet nieuw. Dat is eigenlijk altijd al zo. Alleen niet ieder park deed dit. Bij de Kempervennen kom je al jaren niet meer binnen zonder te betalen.
Mvg,
Dave
Mvg,
Dave
- rob1980
Ah, dan heb ik altijd mazzel gehad.
Mijn vader zei net dat hij vroeger met die papieren parkeer kaartjes naar de ingang ging om ze achter het raam van de visite te leggen. Daarna mochten ze door rijden.
Mijn vader zei net dat hij vroeger met die papieren parkeer kaartjes naar de ingang ging om ze achter het raam van de visite te leggen. Daarna mochten ze door rijden.
- markieanta
- Moderator
Zo deed ik het ook altijd. Wat je misschien nog kunt doen is de auto opgeven als behorend bij de boeking?
- rob1980
Dat ga ik de volgende keer doen. Dat kon niet meer achteraf. Nog bedankt voor de tip!
- markieanta
- Moderator
Geen probleem, zo doe ik het tegenwoordig maar gewoon als ik weet dat er een keer iemand langs komt. Dan staat het kenteken geregistreerd en zou je zo door kunnen rijden.
- simon
Hebben wij ook zo gehad in De Haan. Onze nummerplaats was geregistreerd in de app en we konden oprijden.
Coming up next: Park De Haan (juni) / Kempense Meren (september)
2023: Het Heijderbos
2022: Port Zélande / De Lommerbergen / Limburgse Peel / Les Ardennes / Park De Haan (op visite)
2021: Les Ardennes / Erperheide / De Kempervennen / De Eemhof
2022: Port Zélande / De Lommerbergen / Limburgse Peel / Les Ardennes / Park De Haan (op visite)
- Sid
Vraagje. Welke parken in Duitsland en Frankrijk zijn NIET voorzien van een wildwaterbaan?
- simon
Hier kan je zien waar ze die wel hebben: https://www.centerparcs.nl/nl-nl/da_aqu ... dwaterbaan
Waar dus niet: Park Eifel, Park Hochsauerland en Park Bostalsee in Duitsland. Momenteel ook niet in Villages Nature, maar die zou er wel komen.
Waar dus niet: Park Eifel, Park Hochsauerland en Park Bostalsee in Duitsland. Momenteel ook niet in Villages Nature, maar die zou er wel komen.
Coming up next: Park De Haan (juni) / Kempense Meren (september)
- Sid
Top. Bedankt voor de info.
- markieanta
- Moderator
Ook nordseekuste heeft geen officiële wildwaterbaan, maar een Crazy River. Is een langzame variant in het begin met een soort hele snelle bandenglijbaan erachter geknoopt. Wel een heel leuk ding, maar geen wildwaterbaan.
- Kronatia
Ik lees bij de praktische omschrijving van de Aqua Mundo (https://www.centerparcs.nl/nl-nl/duitsl ... aqua-mundo) de volgende zin:
'Let op: Kinderen onder de 12 jaar moeten een zwemvest dragen.'
We hebben (uiteraard) geen zwemvest, maar wel zwembandjes. Is dit voldoende, moeten we echt een zwemvest aanschaffen of worden deze eventueel ook daar geleverd?
Wel leuk dat de kids op de foto boven deze tekst geen zwemvest of ander hulpmiddel dragen
'Let op: Kinderen onder de 12 jaar moeten een zwemvest dragen.'
We hebben (uiteraard) geen zwemvest, maar wel zwembandjes. Is dit voldoende, moeten we echt een zwemvest aanschaffen of worden deze eventueel ook daar geleverd?
Wel leuk dat de kids op de foto boven deze tekst geen zwemvest of ander hulpmiddel dragen

- Pixel14
Er hangen zwemvestjes van CP die je kan gebruiken. Maar eigen "spierballen" mag ook.
Dus lekker niks aanschaffen
Dus lekker niks aanschaffen
- Kronatia
Top, dankjewel voor het snelle antwoord!
- Ona1991
- Contacteer:
Iemand ervaring met de terrassen van het grand café e.d einde september? Staan deze dan meestal nog (mits het weer een beetje mooi is die maand natuurlijk, bij 8°C heel de maand waarschijnlijk niet) of welke periode is zo'n beetje de "cut off" hiervoor?
Wij willen laatste week september een weekje CP meepikken maar deze is vooral belangrijk voor onze hond die meegaat. Toch fijner als hij meekan als we gewoon een drankje gaan doen.
Wij willen laatste week september een weekje CP meepikken maar deze is vooral belangrijk voor onze hond die meegaat. Toch fijner als hij meekan als we gewoon een drankje gaan doen.

- markieanta
- Moderator
Vaak nog wel hoor. De meeste parken gaan wij heen in september en toen konden we over het algemeen nog buiten zitten op de verschillende parken bij het cafe.
- Snakedockter
Staan wel buiten maar niet altijd bediening of iets mindere dagen.Ona1991 schreef: ↑22 mei 2023, 20:28 Iemand ervaring met de terrassen van het grand café e.d einde september? Staan deze dan meestal nog (mits het weer een beetje mooi is die maand natuurlijk, bij 8°C heel de maand waarschijnlijk niet) of welke periode is zo'n beetje de "cut off" hiervoor?
Wij willen laatste week september een weekje CP meepikken maar deze is vooral belangrijk voor onze hond die meegaat. Toch fijner als hij meekan als we gewoon een drankje gaan doen.![]()
- Suzanne2
Ik heb een vraag betreft de centerparcs app. Als ik de plattegrond laadt, dan zie ik de nummers van de huisjes niet. Wat doe ik fout?
- pinatorq
Dat klopt! Je doet niets fout dit is een fout van Centerparcs in de app. Als je gewoon via internet naar de site gaat kun je daar de plattegrond bekijken. Daar staan wel de nummers.
Groeten john
Coming up:
06-23 Heijderbos
08-23 Erperheide
10-23 Huttenheugte
Huttenheugte 90, 91, 93, 95, 97, 98, 99, 02, 03, 05, 07, 08, 09, 21
Heijderbos 09
Bispinger Heide 10, 22, 23
Meerdal 21
Kempervennen 22
Park Hochsauerland 22
Vossemeren 23
Coming up:
06-23 Heijderbos
08-23 Erperheide
10-23 Huttenheugte
Huttenheugte 90, 91, 93, 95, 97, 98, 99, 02, 03, 05, 07, 08, 09, 21
Heijderbos 09
Bispinger Heide 10, 22, 23
Meerdal 21
Kempervennen 22
Park Hochsauerland 22
Vossemeren 23
- Suzanne2
Dankjewel, ik meende heel even nummers te zien, maar dat zal dan via de website zijn geweest.
- Mariëtte
- Eigenaar en Beheerder
Ook op de nieuwe parkplattegronden die je krijgt bij het inchecken staan de cottagenummers niet meer vermeld, wat ik erg jammer vind.