Ik ben op zoek naar tips over de restaurants op het Heijderbos.
Wij gaan 2 oktober voor een weekend en we twijfelen over de restaurants.
Manlief en de kinderen zijn lastige eters, dus Evergreens was meestal prima omdat we daar van wat ze lusten een beetje kunnen nemen, maar lees nu dat het aanbod erg minimaal is momenteel.
Is het aan te raden toch te kiezen voor Evergreens (misschien een arrangement nemen) ondanks het aanbod of kunnen we beter losse reserveringen maken bij andere restaurants?
B767-300ER schreef: ↑24 sep 2020, 06:36
Iets meer info zou wenselijk zijn.
Je kan natuurlijk ook buiten het park eten...
Heb je nog goede suggesties Niels om wat af te halen/te laten bezorgen in de omgeving van Heijderbos? Liefst iets met vlees (biefstuk/schnitzel/varkenshaas) en wat frietjes of gebakken aardappelen. Hoeft niks exclusiefs te zijn, maar ook geen standaard friettent of shoarmazaak.
Deze informatie kreeg ik pas geleden over Take Away buiten het park.
HET HEIJDERBOS BESTELLEN BUITEN HET PARK
Ik kreeg deze foto's en informatie binnen.
Omdat het aanbod van de Take Away op het park best beperkt is hebben we besteld bij Burgers en Grillers, gevestigd in Heijen. We bestelde via Thuisbezorgd. We werden netjes 10 minuten van te voren gebeld dat ze er aan kwamen. Bij de portier opgewacht. We hadden gyros van kipdij met tzatziki, koolsalade, flatbread, patat en krokante kippendijen. De gyros was ook erg lekker, een 8,5. Zeker een aanrader.
Iedereen bedankt voor de suggesties, ik denk dat we rond Pasen wel lekker kunnen eten. Mochten er nog meer aanraders zijn hoor ik het natuurlijk graag!
In Mei kregen we bij de Evergreenz deze kaart (foto's) bij binnenkomst die dient om daarmee drankjes zelf te gaan halen bij de bar .Daar moet je deze kaart scannen zodat je zelf wijn of bier kunt tappen deze kaart mag niet onder de 18 jaar worden gebruikt (staat er ook op) en als je klaar bent met eten /drinken moet je deze kaart weer inleveren bij de balie voor bij de ingang.
Peer schreef: ↑06 jun 2022, 21:09
In Mei kregen we bij de Evergreenz deze kaart (foto's) bij binnenkomst die dient om daarmee drankjes zelf te gaan halen bij de bar .Daar moet je deze kaart scannen zodat je zelf wijn of bier kunt tappen deze kaart mag niet onder de 18 jaar worden gebruikt (staat er ook op) en als je klaar bent met eten /drinken moet je deze kaart weer inleveren bij de balie voor bij de ingang.
Zo'n kaart is wel leuk en aardig maar ik zie de functie er niet van in. Je hebt die kaart maar je kunt hem aan iedereen geven. Dan dient er controle te zijn bij de tappunten. Dan heb je die kaart ook helemaal niet nodig als er iemand staat. Een onzinnig ding dus en een uitvinding die helemaal niets toevoegt. Ik begrijp de Vossemeren wel.
Wij kregen steeds meer het verzoek, maak eens een foodvlog van wat jullie eten op Center Parcs. Dat hebben we gedaan en zie deze foodvlog van Fuego op Center Parcs Het Heijderbos! Moeten we meer foodvlogs maken horen we dat graag.
Ben je nieuw? Abonneer dan op ons kanaal, het is gratis!! Op naar de 4000.
Doe je ook een duimpje omhoog!
Edit Mariëtte: Bovenste regel toegevoegd en het bericht verplaatst naar dit topic.
De doorkijk naar het zwembad is één van de voorbeelden waarom Het Heijderbos mijn favoriete park is. Zij slagen erin één geheel te creëren van aparte ruimten. Zowel in het café bij de bowling als bij Fuego kijk je op de Aqua Mundo. Daarnaast heeft het één van de meest sfeervolle MD's én parkaankleding van de parken waar ik ben geweest.
De kwaliteit van Fuego vinden wij altijd top. In veel gevallen beter dan Grand Café of Evergreenz.
Absoluut fan van meer foodvlogs! Zeker ook van Evergreenz, altijd leuk om te zien wat het buffet te bieden heeft.
Persoonlijk zelf nog nooit op Heijderbos verbleven. Wel 1x gaan zwemmen en bont en blauw van de wildwaterbaan gekomen. Vond de Market Dome toen niet zo wauw in vergelijking met bv. Erperheide of Kempervennen maar moet eerlijk bekennen dat we er ook niet zolang geweest zijn om er objectief over te oordelen. Doorkijk naar het zwembad bv. nooit gezien, dat geeft inderdaad een meerwaarde en maakt het een stuk gezelliger. Misschien toch eens op de to-do list zetten.
Dat maakt het net ook weer interessanter haha, dus doe maar
Coming up next: Park De Haan (juni) / Kempense Meren (september)
2023: Het Heijderbos
2022: Port Zélande / De Lommerbergen / Limburgse Peel / Les Ardennes / Park De Haan (op visite)
2021: Les Ardennes / Erperheide / De Kempervennen / De Eemhof
Coming up next: Park De Haan (juni) / Kempense Meren (september)
2023: Het Heijderbos
2022: Port Zélande / De Lommerbergen / Limburgse Peel / Les Ardennes / Park De Haan (op visite)
2021: Les Ardennes / Erperheide / De Kempervennen / De Eemhof