Parc Sandur heb ik 9 jaar gewoond, dus dat voelt gek om daar op vakantie te gaan
Andere 2 ga ik even bekijken!
Hallo,Mariëtte schreef: ↑03 mar 2023, 19:56 de 2 persoons VIP cottages op Erperheide hebben een extra kamertje.
Foto's van een 2 persoons VIP op Erpeheide.
TimBerg schreef: ↑20 mar 2023, 16:56 Hi Mariette,
Bedankt voor je reactie en je tips. Ik had helemaal niet gezien dat er ook 6-p Premiums in zone 1 zijn! De meesten liggen namelijk in zone 3 en 4. Fijn dat Aruba een ruim en prettig type is, klopt het dat je naast de grote ramen in de woonkamer ook een raampje aan de zijkant hebt, in de keuken? Of is dat alleen bij bepaalde hoek-cottages?
Wat voor prijscategorie zoek je in? En wat voor huisje?myrtheminicooper schreef: ↑23 mar 2023, 19:43 Bispinger Heide is haast nog duurder dan Allgau in de meivakantie, helaas dus dat is geen optie voor ons. Ziet er verder wel mooi uit, maar echt te prijzig.
Wellicht met de prenatalcode wel betaalbaar?myrtheminicooper schreef: ↑23 mar 2023, 16:49 Hai, ik heb een vraagje.
Wij zijn aan het kijken voor de meivakantie, ergens laatste week april of eerste week mei.
De Nederlandse en Belgische parken willen we mijden ivm de enorme drukte (vorig jaar Kempervennen geweest en dat puilde helemaal uit).
Ben nu aan het kijken voor Duitsland, die parken ken ik niet. Wel allemaal nog erg aan de prijs. Ons zoontje van 7 wil heel graag een wildwaterbaan, maar bv Bostalsee en Hochsauerland hebben die niet en dat zijn wel de parken die qua budget nog net zouden kunnen. Het liefst zouden we qua aanbod en omgeving naar Allgau gaan maar die is echt niet te betalen. Wat zouden jullie ons aanraden en waarom?
myrtheminicooper schreef: ↑24 mar 2023, 13:09 Bij ons is de schoolvakantie van 21 april tm 05 mei.
De Prenatal kortingsactie is niet geldig in die periode en bovendien beschik ik ook niet over een dergelijke bon.
Vorig jaar hebben we lastminute een 4ps Eden premium kunnen boeken in de Kempervennen voor nog geen 900 euro voor een week.
Nu gaat alles al ruim daarboven, ik schrik echt van de prijzen.
Zelfs met waanzinige woensdag was het nog zo duur.
Eigenlijk willen we onder de 1000 euro blijven voor een week, maar ik vrees dat dat niet haalbaar gaat zijn.
De data die ik stuurde valt toch in die periode? Alleen met het verblijf t/m 8 mei zou je dan 1 nacht moeten laten vallen en zondags naar huis moeten gaan. Dat is met de prenatalcode wel boekbaar. Zijn overigens prijzen voor allgau omdat je zei dat je daar het liefste naartoe wil gaan.myrtheminicooper schreef: ↑24 mar 2023, 13:09 Bij ons is de schoolvakantie van 21 april tm 05 mei.
De Prenatal kortingsactie is niet geldig in die periode en bovendien beschik ik ook niet over een dergelijke bon.
Vorig jaar hebben we lastminute een 4ps Eden premium kunnen boeken in de Kempervennen voor nog geen 900 euro voor een week.
Nu gaat alles al ruim daarboven, ik schrik echt van de prijzen.
Zelfs met waanzinige woensdag was het nog zo duur.
Eigenlijk willen we onder de 1000 euro blijven voor een week, maar ik vrees dat dat niet haalbaar gaat zijn.
Bispinger heide heeft een prachtige omgeving tussen de heides. Er zit ook een pretpark vlak naast (Heidepark)myrtheminicooper schreef: ↑25 mar 2023, 07:04 Dat is wel een goede deal voor Bispinger Heide! Vanaf ons bijna 6 uur rijden zie ik. Is die omgeving ook mooi daar?
Voor de prenatalkorting heb je toch een voucher nodig met een code? Daar beschik ik niet over helaas.
Allgau lijkt me wel het meest complete en veelzijdige park van allemaal..
Als je naar Allgäu wilt, moet je naar Allgäu gaan en accepteren dat je er veel voor moet betalen. Dat is nou eenmaal een van de allerduurste parken van Centerparcs met de minste kortingen. Daar kunnen we dan ook niet veel aan doen.myrtheminicooper schreef: ↑25 mar 2023, 07:04 Allgau lijkt me wel het meest complete en veelzijdige park van allemaal..