Welkom op Center Parcs Informatie, hét enige echte Center Parcs Fan Forum zónder verdienmodel. Wij maken het verschil!

[Villages Nature® Paris] Informatie & Nieuws

Le Lac d'Ailette, Les Trois Forêts, Les Bois Francs, Les Hauts de Bruyères,
Le Bois aux Daims, Villages Nature® Paris, Les Landes de Gascogne
Tom...

Re: [Villages Nature® Paris] Informatie & Nieuws

Bericht door Tom... »

Oeh waw, wat een tof nieuws! Dan wordt het park toch weer net iets meer CP. Wel apart dat Disney zijn handen er nu al af trekt, het project lijkt mij niet wat Disney ervan verwacht had.

Een wildwaterbaan vind ik mega gaaf!
SuzieQ

Bericht door SuzieQ »

Ik persoonlijk vind het wel jammer want nu stoppen denk ik ook alle voordelen die je via Disney kunt krijgen. Maar we gaan het zien. Ik heb geen idee of ze een wildwaterbaan bedoelen. Zou wel een gave aanvulling zijn.
AB23061976

Bericht door AB23061976 »

er was bij de bouw van fase 1 van het park dat er uitbreiding van het aantal huisjes zo komen toen zou het om bijna een verdubbeling gaan.
Maar dat zou denk ik nog wel een ding zijn want bv de binnen speeltuin is nu al veel te klein net zoals de horeca daarbij.
en het zwembad is ook niet echt op verdubbeling toegespitst.
Tom...

Bericht door Tom... »

SuzieQ schreef: 21 dec 2022, 10:58 Ik las dit op Cafe Mickey.
Aha, je zag het op hun facebook site?
Dit staat er:

Café Mickey, dé plek voor élke Disneygek
Disneyland Paris heeft zijn aandelen van Village Nature Paris verkocht waardoor dit volledig in handen komt van Pierre & Vacances. Er komen tegen 2025 ook nieuwe huisjes bij en een wilde rivier.

Ik las hier wel dat het om 193 nieuwe cottages gaat en een "additional facility", dus dat is misschien wel de wildwaterbaan:

https://www.businesswire.com/news/home/ ... e-Tourisme

Stel het wordt nu volledig van P&V, dan ontwikkelen ze het park misschien ook nog wat meer als een CP park? Wellicht komt er wel meer en ook dingen overdekt, zodat het meer op een CP park gaat lijken?
Ik ben er nog nooit geweest, weet ook niet of dat bouwtechnisch gezien mogelijk is, maar wie weet :)
SuzieQ

Bericht door SuzieQ »

Ik persoonlijk vond het wel leuk dat het niet overdekt was. Denk ook niet dat dit echt kan. Niet alles is op 1 locatie.
Martijn

Bericht door Martijn »

De promenade overdekken is inderdaad bijna onhaalbaar, ook aangezien er appartementen end. nog boven de winkels en restaurants zitten. Dat maakt dit park ook wel weer uniek, ook dat de winkels en de Aqua Lagoon beide echt op zichzelf staan.

Benieuwd wat het ontwerp gaat zijn van de nieuwe cottages en of we hier ooit nog echt Center Parcs op de gevel zien staan, nu de aandelen van Disney in handen zijn.
Fred_45jr

Bericht door Fred_45jr »

Martijn schreef: 23 dec 2022, 21:18 De promenade overdekken is inderdaad bijna onhaalbaar, ook aangezien er appartementen end. nog boven de winkels en restaurants zitten. Dat maakt dit park ook wel weer uniek, ook dat de winkels en de Aqua Lagoon beide echt op zichzelf staan.

Benieuwd wat het ontwerp gaat zijn van de nieuwe cottages en of we hier ooit nog echt Center Parcs op de gevel zien staan, nu de aandelen van Disney in handen zijn.
Het is nu volledig in handen van P&V en ik verwacht dat er meer CP in zal komen. In zowel huisstijl als beleid lijkt mij dit bedrijfstechnisch gezien heel normaal. De huisjes worden cottages, de aqualagon een aquamundo etc. Mn nu er meer cottages komen lijkt het mij in ieders geval niet meer dan logisch dat het een echt center parcs gaat worden.
Martijn

Bericht door Martijn »

Zou ook kunnen dat men hier kiest voor juist toch andere benamingen en concepten, en voor een losstaande profilering gaat, zoals bij Terhills. Alles hernoemen kost ook weer onnodig veel geld.
simon

Bericht door simon »

Dit nieuws kwam voor mij eerder onverwacht, maar ben wel benieuwd hoe het zal verder verlopen. Blijft het park zijn eigen koers varen, of gaan ze er toch meer Center Parcs van maken? En wat met de naam van het park?

Ik vermoed dat er enkele onderdelen wel meer Center Parcs zullen worden, zoals bvb. Aqua Mundo i.p.v. Aqualagoon.

Waar bevindt zich de uitbreiding van het park? Iemand die dat weet?
Coming up next: Kempense Meren (september)

2023: Het Heijderbos
2022: Port Zélande, De Lommerbergen, Limburgse Peel en Les Ardennes / Park De Haan (op visite)
2021: Les Ardennes, Erperheide, De Kempervennen en De Eemhof
SuzieQ

Bericht door SuzieQ »

Mogelijk heet het bad aqualagoon ivm de grote mooie lagoon buiten. Of ze de naam dan veranderen geen idee. Het is absoluut geen CP bad.
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

simon schreef: 04 jan 2023, 13:11 Waar bevindt zich de uitbreiding van het park? Iemand die dat weet?

Volgens mij rechts op de parkplattegrond.
simon

Bericht door simon »

Lijkt inderdaad het meest logische, heel benieuwd!
Coming up next: Kempense Meren (september)

2023: Het Heijderbos
2022: Port Zélande, De Lommerbergen, Limburgse Peel en Les Ardennes / Park De Haan (op visite)
2021: Les Ardennes, Erperheide, De Kempervennen en De Eemhof
christiaan

Bericht door christiaan »

Vanaf Villages Nature met de bus en trein naar Parijs.

Op weg naar de Eiffeltoren vanaf Village Nature gaan we met bus en trein naar Parijs! In dit eerste deel, de bus en trein rit naar Parijs en ook zie je het Louvre.
Ben je nieuw? Abonneer dan op ons kanaal, het is gratis!!
Doe je ook een duimpje omhoog!

Edit Mariëtte: Het bericht verplaatst van het topic wat is er in de omgeving van Center Parcs te doen en te eten, naar dit topic.
En extra tekst toegevoegd bovenin het bericht.
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

Hoi christiaan,

Mooie vlog weer, heel handig om te weten hoe dat dan gaat met de bus en trein.

Mag ik het bericht met de video verplaatsen naar het topic Villages Nature Informatie & Vragen?
christiaan

Ja zeker mag dat. Dan komen de vervolg delen daar ook. :D
Sid

Bericht door Sid »

Er zijn vast forumleden die naar dit park gaan en dan ook een dagje Euro Disney bezoeken. Hoe/waar kan ik het beste tickets hiervoor kopen. Via het park of internet?? Eventueel een link? En ik neem aan dat met de auto het makkelijkst is om het park te bezoeken. Alvast hartelijk dank voor de reacties!
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

Hoi Sid,

Misschien kun je wat met onderstaande quote?

Ona1991 schreef: 25 apr 2022, 23:14 Sinds covid geen tickets meer bij de receptie, voor zover ik weet zijn ze hier (nog) niet opnieuw mee gestart.
Houd er rekening mee dat je of een gedateerd ticket op datum moet aanschaffen, ofwel indien je een niet gedateerd ticket koopt je nog (tijdig) een parkreservatie moet maken om toegang te hebben. Een ongedateerd ticket heeft géén automatische reservatie, en sommige data (zeker vakantieperiodes en weekends) zitten snel volboekt en kan je dus niet meer à la minute voor reserveren als je bv. in VN of na aankomst pas je tickets wil gaan kopen.
Alle info over het reservatiesysteem voor de parken is hier terug te vinden: https://www.disneylandparis.com/nl-be/r ... r-tickets/
Sid

Bericht door Sid »

Jazeker, bedankt!
Sid

Bericht door Sid »

Kan iemand melden die recent geweest is hoe het staat met de rattenplaag? Hier ben ik toch wel benieuwd naar…… :?
marcozandstra

Bericht door marcozandstra »

Hoi sid ik ben er afgelopen september 2 weken geweest en ik heb letterlijk geen enkele rat gezien. Ergen in dit topic staat een uitgebreide review van mij. Ik heb er een fantastische vakantie gehad
Sid

Bericht door Sid »

Bedankt. Ik had hem al gelezen. Kwam echter op onder andere zoover ook andere verhalen tegen. Het zet je dan toch aan het denken...... Het park schijnt veel achteruit te zijn gegaan de laatste jaren al heb ik dat dus alleen van reviews op diverse sites. En de ene is lyrisch over het park en de ander geeft het een 4..... Hele wisselende reacties zeg maar....
christiaan

Sid schreef: 14 feb 2023, 18:04 Kan iemand melden die recent geweest is hoe het staat met de rattenplaag? Hier ben ik toch wel benieuwd naar…… :?
Recent 2x geweest. Top park maar ook een schoon park. Heb er veel gezien en ook wel geteld 1 rat. Maar die zat bij het water. En daar zitten ze nu eenmaal. Ik heb ook alle verhalen gelezen maar vindt de meeste zwaar overtroffen
Op ons YouTube kanaal staan ook de videos inclusief Park Tours en het zwembad. Je kunt dan zelf zien dat het een schoon park is en hoe je ook met bus naar Disneyland kan.

Ik zou zeggen. Gewoon gaan.
christiaan

Op weg naar de #Eiffeltoren vanaf #VillageNature gaan we met bus en trein naar #Parijs! In dit tweede deel hebben we de Eiffeltoren bereikt en gaan we helemaal naar de top voor 26 euro🤩👍
Ben je nieuw? Abonneer dan op ons kanaal, het is gratis!!
Doe je ook een duimpje omhoog!

Heijderbos1

Bericht door Heijderbos1 »

Leuke video!

Ik ken alleen wat promotiebeelden van het park, maar heb je daar ook het 'Disney-gevoel' met allemaal verwijzingen naar Disney?
christiaan

Op Village Nature? Nee daar staat wel geteld 1 banner bij het welkoms huis dat je tickets online kan bestellen.
Tom...

Bericht door Tom... »

Het park is sinds kort ook niet meer “van” Disney, dus wellicht halen ze die banner binnenkort óók weg 🤣
christiaan

Op weg naar Center Parcs Village Nature vanaf de Eiffeltoren, gaan we met bus en trein terug! In dit derde deel lopen we vanaf de Eiffeltoren richting het station voor de metro, onderweg nog langs een hele drukke McDonalds!

christiaan

Van Village nature naar Disneyland Paris "GRATIS PARKEREN"👍
Het eerste deel van ons #Disneyland Parijs avontuur, 15 jaar na ons laatste bezoek. Geniet en kijk mee naar deze leuke #Disney Serie!

nickjeeee

Bericht door nickjeeee »

Goedemorgen!

Eventjes een vraag wat ik zo snel niet kan terug vinden.
Als je met Friends voordelen boekt heeft Village Nature Paris ook early check in?
Alvast bedankt!
pinatorq

Bericht door pinatorq »

Als het beschikbaar is kun je het toevoegen aan je winkelmandje bij services. Kan dit niet dat heb je geen early incheck. Early incheck is alleen van toepassing als dit op je factuur staat.
Groeten john

Coming up:

04-23 Bispinger Heide
06-23 Heijderbos

Huttenheugte 90, 91, 93, 95, 97, 98, 99, 02, 03, 05, 07, 08, 09, 21
Heijderbos 2009
Bispinger Heide 2010, 2022
Meerdal 2021
Kempervennen 2022
Park Hochsauerland 2022
Vossemeren 2023
Plaats reactie