Welkom op Center Parcs Informatie, hét enige echte Center Parcs Fan Forum zónder verdienmodel. Wij maken het verschil!

[Center Parcs] Port Zelande park & Aqua Mundo foto's & video's

Park & Aqua Mundo foto's & video's
Plaats reactie
Heijderbos1

[Center Parcs] Port Zelande park & Aqua Mundo foto's & video's

Bericht door Heijderbos1 »

Goedemorgen,

Komend weekend gaan wij naar Port Zelande. Ik zag dat er nog geen topic is over dit park.

Op de site van Centerparcs zag ik dat de huisjes sterk afwijken van wat ik ken bij bijv. het Meerdal, de Eemhof, Heijderbos etc.
Ik vind het zelf wel jammer, omdat ik erg van dit type bungalows kan genieten, maar dat hoort bij een mysterie-weekend.

Hoe zit het met de rest van het park? Heeft dit wel alle bekende aspecten?
marcozandstra

Re: [Center Parcs] Port Zelande park & Aqua Mundo foto's & video's

Bericht door marcozandstra »

Zeker wat mij betreft wel: het park heeft een mooie market-dome , een erg leuke Aqua Mundo , een grote action factory en alle gebruikelijke activiteiten. Het strand en de ligging zijn voor mij altijd een dikke plus en ik ben zeer fan van de architectuur.

Qua cottages vind ik het ook een leuk park: mooi ruim en veel diversiteit. Dit park is als 1e vernieuwd dus nog wel een stukje in de vorige stijl dus met de wickerbank. De keukens en de badkamers zijn heel mooi gedaan vooral in de VIP.
marcozandstra

Bericht door marcozandstra »

Bij deze nog een video die ik afgelopen januari heb opgenomen tijdens de Kock-down. Ondanks alles zeer vermaakt toen.

Heb eventueel ook nog een video van de Aqua mundo en een 10 persoons vip

Heijderbos1

marcozandstra schreef: 11 nov 2021, 09:20 Zeker wat mij betreft wel: het park heeft een mooie market-dome , een erg leuke Aqua Mundo , een grote action factory en alle gebruikelijke activiteiten. Het strand en de ligging zijn voor mij altijd een dikke plus en ik ben zeer fan van de architectuur.

Qua cottages vind ik het ook een leuk park: mooi ruim en veel diversiteit. Dit park is als 1e vernieuwd dus nog wel een stukje in de vorige stijl dus met de wickerbank. De keukens en de badkamers zijn heel mooi gedaan vooral in de VIP.
Bedankt! Goed om te horen dat het een fijn park is.

Ben benieuwd naar de huisjes. Ik ben wel fan van de Bakema-huisjes met één verdieping en een keuken waarmee je veel aansluiting met de woonkamer hebt (de hoek die uitkijkt op de woonkamer). Dat geeft voor mij altijd de unieke Centerparcs-sfeer. Maar dit kan natuurlijk ook mooi zijn.

Ik ken je kanaal, bekijk het regelmatig. Ik ga de video's opzoeken, bedankt!
christiaan

Bericht door christiaan »

Slechte ballen, scheve banen! Ja dan moet je wel foetelen! Maar we hadden zeker plezier op deze adventure ⛳️ minigolfbaan op Center Parcs Port Zélande 🤩 We waren er met Pinksteren afgelopen jaar en hebben het voor jullie in de vlog gezet.
Veel plezier bij het kijken!

christiaan

Een market dome mat flamingo's, vissen en schildpadden is altijd leuk. Deze flamingo's kan je zelfs aaien! We nemen jullie mee door en over de wiebelbruggen in de Market Dome van Center Parcs Port Zélande! We waren er met Pinksteren afgelopen jaar en hebben het voor jullie in de vlog gezet.

Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

Leuke vlog weer.

Haha, die wiebelbruggen deed ik ook eens een keer maar vond het niet
fijn met de camera in de hand dat te doen. Hadden jullie dat ook?

Heijderbos1

christiaan schreef: 22 jan 2023, 11:02 Een market dome mat flamingo's, vissen en schildpadden is altijd leuk. Deze flamingo's kan je zelfs aaien! We nemen jullie mee door en over de wiebelbruggen in de Market Dome van Center Parcs Port Zélande! We waren er met Pinksteren afgelopen jaar en hebben het voor jullie in de vlog gezet.

Weer een leuke video! Ik kijk altijd graag naar jullie vlogs.
christiaan

Dankjewel
Plaats reactie

Terug naar “Park foto's & video's”