Ja leuk hé, ik ben gek op die (hele) oude foto's

Misschien dat ze de daken hebben vernieuwd met de renovaties maar zeker weten doe ik het niet.
Wij gaan vandaag weg na een midweek Lommerbergen. Maar het was heerlijk in het zwembad hoor. Lekker warm overal en ook het zwembad water overal echt lekker warm
Creatief heeft de 2 parken volledig verwaarloosd en Landal is er weer echt gaan investeren. Ik denk dat het destijds een geschenk uit de hemel was dat Landal om de hoek kwam kijken anders waren het, meen in serieus, vervallen parken geworden. De erfenis is wel dat de bungalows wel een moderne look krijgen maar niet worden verbeterd. Ik hoop dat de VVE hier ook serieus naar gaat kijken.sealynx schreef: ↑19 jan 2023, 16:33 Misschien speelt hierin mee dat door Creatief hier gekozen constructie met particuliere eigenaren, het vooral de particuliere eigenaren zijn die in de renovatie/restyling moeten investeren. De verantwoordelijkheden voor de particuliere eigenaren gaan op dit park verder dan op verschillende andere parken. Op bijv. Rabbit Hill of Coldenhove ben je als eigenaar, eigenlijk alleen eigenaar van de muren en het dak. Landal voorziet daar meer zelf in het interieur.