Ik kwam dit tegen en vind dit zo ontzettend gaaf! Bouw je eigen lodge/cottage. Wat zou het gaaf
zijn als dit ook zou bestaan voor original cottages en hoewel ik totaal geen knutselaar ben zou ik
er meteen mee aan de slag gaan.
Grappig, want die eerste foto, cottage van toen, lijkt exact nog op hoe sommige cottages hier in nl er uit zien. Daar hebben de cottages echt een complete metamorfose gekregen, hier wijken ze minder af van de originele inrichting. Beide heeft wel wat natuurlijk. Zou graag nog wel eens een UK park willen bezoeken.
Center Parcs blijft toch open op dag van uitvaart Elizabeth Center Parcs in het Verenigd Koninkrijk sluit zijn vestigingen toch niet op maandag, de dag van de uitvaart van koningin Elizabeth. Het bedrijf meldde dinsdag dat dit wel het geval zou zijn. Maar Center Parcs kwam op dit voornemen terug na talloze klachten, melden Britse media.
Bezoekers zouden maandag een dagje moeten vertrekken uit respect voor de overleden koningin. Dinsdag zouden zij dan weer terug mogen keren in hun huisjes in Center Parcs. Hier was veel kritiek op gekomen van mensen die in de dagen na het weekend een verblijf hadden gereserveerd.
Center Parcs heeft zes vestigingen in het Verenigd Koninkrijk. De dag van de uitvaart van de donderdag overleden Elizabeth is een officiële vrije dag in het Verenigd Koninkrijk. Veel winkels en officiële instellingen zijn daarom gesloten.
Ik begreep wel dat alle faciliteiten zijn gesloten, maar daar kan je als gast nog op anticiperen en ze krijgen ook een compensatie voor die dag. Maar je kan toch niet van gasten verwachten dat ze maar even weggaan van het park? En waarheen dan, alles is dicht in het land?
Ik vind persoonlijk het dichthouden van faciliteiten al erg ver gaan, maar als het een dag van nationale rouw is dan kunnen ze waarschijnlijk niet anders.