Welkom op Center Parcs Informatie, hét enige echte Center Parcs Fan Forum zónder verdienmodel. Wij maken het verschil!

[Center Parcs] Center Parcs Informatie Facebookgroep

Nog meer Center Parcs Informatie én cottagefoto's in onze Facebookgroep
Plaats reactie
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

[Center Parcs] Center Parcs Informatie Facebookgroep

Bericht door Mariëtte »

Nog meer Center Parcs Informatie en foto's in onze Facebookgroep.

In ONZE FACEBOOKGROEP is nog meer informatie én foto's te vinden over Center Parcs.

Heb je foto's van de cottage of het park waar je verbleef of informatie over jou Center Parcs Vakantie,
daar zijn we heel blij mee, ook voor fotoverzoekjes en vragen kun je hier én in onze actieve
Facebookgroep terecht :D.
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Re: [Center Parcs] Center Parcs Informatie Facebookgroep

Bericht door Mariëtte »

Hoi iedereen,

Ik merk dat In onze Facebookgroep veel foto's maar ook informatie wordt gedeeld. Ook worden er
veel vragen gesteld met meestal (snel) veel reacties daarop.

Een kleine greep uit de vragen van vandaag in de groep: Is mijn buiten jacuzzi verwarmd bij aankomst,
moet mijn hond ingeënt zijn, is Erperheide een leuk park? Ook zijn er weer nieuwe (cottage) foto's geplaatst.
Die ik zoveel mogelijk ook weer hier plaats.

Mijn vraag is dan waarom niet hier? Is een forum dan echt jaren 90 en is het een achterhaald iets?

Ik hoor het graag van jullie!
Jolandake1969

Bericht door Jolandake1969 »

Hallo mariette

Facebook krijg je gewoon meldingen als er iets geplaatst wordt, en ik merk aan mezelf dat ik op facebook wel meerdere keren per dag kijk en op het forum soms 3x per week.
Maar dat is mijn mening.
Maar gezellig op een forum is ook leuk, dat is wat meer overzichtelijker.
Met vriendelijke groet, Jolanda :)
2023* EP-LP-KV
2022* KV- MD-KV
2021* EH-EP
2019* LP-VM
2018* HB-LP
2017* HH-LB-MD
2016* KV
2015* HB-EH
2014* EP-MD-HH-MD
Tom...

Bericht door Tom... »

Ik vind een forum een stuk overzichtelijker, maar ik ben dan ook erg oldskool, zonder Facebook oid 🤪

De Facebookgroep is privé, dus ik kan het niet vergelijken met het forum 😊
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

Dank jullie wel voor de reacties.

Een forum is inderdaad een stuk overzichtelijker, meldingen is ook mogelijk op het forum dat kun je instellen bij een topic
dan ontvang je een e-mail dat er een nieuwe reactie is geplaatst, maar op Facebook is dat wel makkelijker, net zoals het
plaatsen van foto's. Hopelijk komt phpBB ooit een keer met software waarbij het plaatsen van foto's net zo makkelijk is
als op Facebook.

@Tom, de groep is inderdaad privé en ik besef me nu pas dat er ook mensen zijn zonder Facebook die dan niks kunnen zien.
Het forum staat inderdaad openbaar en is voor iedereen toegankelijk. Ik probeer wel zoveel mogelijk de foto's die op Facebook
worden geplaatst ook hier te plaatsen en relevante informatie ook.
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

Hoi iedereen die dit leest,

Via onze Facebookgroep worden zoveel foto's én informatie gedeeld.

Ik hoop dat dit hier op het forum ook meer zal gaan gebeuren! Ik ben de forumleden die (ook) hier een reactie plaatsen, reviews en
foto's delen of naar mij opsturen om te plaatsen op het forum, zeer dankbaar :D!

Maar heel eerlijk soms denk ik weleens, waar doe ik het nog voor hier op het forum, maar niet getreurd ik blijf hier sowieso al mijn
informatie, ervaringen en mijn enorme eigen database ( niet om uit te sloven hoor) aan foto's blijven delen hier op het enige forum
zonder enig verdienmodel, sterker nog, het kost handen vol geld (en tijd ;) ) maar dat is nu eenmaal met een hobby wat ik er meer
dan graag voor over heb en heel graag doe, het is mijn passie! Ook de parkbezoekjes blijf ik gewoon doen voor de fotoverzoekjes,
nieuwtjes en alles wat ik dan op de foto kan zetten.
Rivière sauvage

Bericht door Rivière sauvage »

Fijn dat je het forum ook blijft doen!
Ik ben zelf gestopt met Facebook (account opgezegd) omdat Facebook een website is met een enorm verdienmodel: zoveel mogelijk data verzamelen over de gebruikers en die data verkopen.
Zou dit forum stoppen, dan ga ik center parcs informatie echt missen…
Frequent bezoeker van Franse CP parken. Hautes des Bruyeres, Bois Francs, Lac d'Ailette, Trois Forets, Bois aux Daims.
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

Hoi Rivière sauvage,

Ik ga zeker niet stoppen maar het valt me gewoon enorm op dat op Facebook zoveel meer interactie is in onze groep.
Facebook is één groot verdienmodel dat klopt helemaal, zit ik hier thuis op de WiFi of een ander gezinslid zoekt iets
dan krijg ik of een familielid "opeens heel toevallig" reclames te zien van waar op gezocht is, hoezo privacy ;).

Ook geeft Facebook géén mogelijkheid om het één en ander netjes te rangschikken dat is toch wel een groot voordeel
van het forum.

Ik blijf sowieso doorgaan met het forum daar vind ik het veel te leuk voor!
NaMiSe

Bericht door NaMiSe »

Ik kom toch ook het liefste hier buurten hoor! Soms is FB wel handig voor een snelle vraag, maar hier kan ik gericht zoeken en vragen….
Sander lipsch

Bericht door Sander lipsch »

Ik sluit me helemaal bij u aan dit is een Zeer fijne
Website en fijn overzichtelijk alle informatie wat ik zoek krijg ik hier
Heijderbos1

Bericht door Heijderbos1 »

Ik vind het forum ook prettig, maar vind het ook vooral leuk als 'naslagwerk'.
Voordat ik naar een park ga kijk ik vaak naar foto's, reviews en gestelde vragen hier.

Je zou een poll kunnen uitzetten om te zien of forumleden ook op facebook zitten en vice versa.
Dan weet of het het elkaar versterkt óf dat je juist twee doelgroepe naanspreekt.
markieanta
Moderator

Bericht door markieanta »

Volgens mij zit ik niet eens op je Facebook groepje Mariette, zegt dat genoeg.
Rob

Bericht door Rob »

Facebook heeft al menig leuk forum om zeep geholpen. Foto en berichtje plaatsten is dan ook super makkelijk vanaf je smartphone. Echter, terug kijken en zoeken in de berichten zoals op een forum gaat je niet lukken. Het is vluchtig een vluchtig medium en gemaakt om je (leeg) te entertainen.

Zet eens een wat uitgebreidere omschrijving van wat je kan vinden op het forum. Een schat aan informatie hier.
quincyj1998
Moderator

Bericht door quincyj1998 »

Rob schreef: 25 jul 2022, 23:28 Facebook heeft al menig leuk forum om zeep geholpen. Foto en berichtje plaatsten is dan ook super makkelijk vanaf je smartphone. Echter, terug kijken en zoeken in de berichten zoals op een forum gaat je niet lukken. Het is vluchtig een vluchtig medium en gemaakt om je (leeg) te entertainen.

Zet eens een wat uitgebreidere omschrijving van wat je kan vinden op het forum. Een schat aan informatie hier.
Daar ben ik het helemaal mee eens.
Totaal aantal verblijven op Center Parcs: 33
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

Rob schreef: 25 jul 2022, 23:28 Facebook heeft al menig leuk forum om zeep geholpen. Foto en berichtje plaatsten is dan ook super makkelijk vanaf je smartphone. Echter, terug kijken en zoeken in de berichten zoals op een forum gaat je niet lukken. Het is vluchtig een vluchtig medium en gemaakt om je (leeg) te entertainen.

100% mee eens Rob, ik zet zoveel mogelijk foto's die daar geplaatst worden ook hier op het forum. Relevante informatie die in de groep
wordt geplaatst zet ik ook hier neer. Verder link ik vanuit de groep naar hier voor antwoorden of foto's die hier aanwezig zijn. Dat is wel
een voordeel want ik merk dat toch nog mensen dit forum helemaal niet kennen en door te linken naar hier geef ik op die manier toch
weer meer bekendheid aan dit forum. Als er een fotoverzoekje is in de groep en ik heb er foto's van of ik ga ze maken dan plaatst ik de
foto's hier en zet een link in de groep naar de plek hier op het forum waar de foto's (of informatie) staan.

Inderdaad via de smartphone gaat het erg makkelijk maar ook hier foto's plaatsen is niet zo heel ingewikkeld, eigenlijk hetzelfde.

UITLEG FOTO'S PLAATSEN OP HET FORUM.

Ik ga een uitgebreidere omschrijving maken in de groep van wat er hier allemaal te vinden is op het forum, dank je wel voor deze super tip :D!
Brenda

Bericht door Brenda »

Juist voor wat meer inhoudelijke info kom ik hier terecht.
Op FB blijft het meestal basic en hier vind je meer info en nieuwe ontwikkelingen etc.
Hopelijk krijgt het forum idd wat meer bekendheid.
Tom...

Bericht door Tom... »

Dit forum is mijn favoriet! En niet alleen om nieuws te lezen, maar ook om cottages te zoeken als ik iets wil boeken of om gewoon doorheen te struinen. Ik hoop dat je er nog lang mee wilt en kunt doorgaan, Mariëtte! 😊
Heijderbos1

Bericht door Heijderbos1 »

Ik hoop ook dat je dit nog lang voortzet.

Bijna dagelijks lees ik de nieuwe berichten altijd even door.
Het is voor mij echt een momentje van ontspanning en versterkt voor mij het gevoel dat ik bij CP heb.
Jolandake1969

Bericht door Jolandake1969 »

Ik kijk op facebook en ik kijk zeker ook hier.
Ben al zolang lid, maar er zijn ook leden in deze groep die nooit reageren, dat is ook wel jammer.
Maar het is zeker overzichtelijker hier op het forum
Met vriendelijke groet, Jolanda :)
2023* EP-LP-KV
2022* KV- MD-KV
2021* EH-EP
2019* LP-VM
2018* HB-LP
2017* HH-LB-MD
2016* KV
2015* HB-EH
2014* EP-MD-HH-MD
Ona1991
Contacteer:

Bericht door Ona1991 »

Ik kom ook quasi dagelijks hier piepen!
Zit ook op de FB-groep, maar ik vind dat persoonlijk minder overzichtelijk. Is leuk voor wat gekeuvel en om de recente reviews/foto's die er opkomen eens door te scrollen, maar als ik gericht info/foto's/ervaringen van een bepaald park zoek, kortingsacties o.i.d dan gooi ik toch veel liever het forum open. Het is een feit dat vele fanfora en websites langzamerhand vervangen worden door social media zoals Facebookgroepen en pagina's, maar ik vind zo'n klassiek forum toch zijn eigen charme hebben wat zo'n groep niet vervangt. Voor sommige onderwerpen/doelgroepen kan dat prima werken maar CP is naar mijn mening een veel te divers onderwerp om in een (onverzichtelijke) FB groep te gaan proberen gieten.
dylan2001

Bericht door dylan2001 »

Ook ik kom liever hier als fb. Bedankt Mariëtte
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

Hoi iedereen,

Er komen in onze Facebookgroep veel foto's binnen, van cottages, maar ook van vernieuwingen en ook veel informatie over van alles over Center Parcs.

Ik probeer zoveel mogelijk naar hier op het forum te plaatsen, maar soms hou ik het niet meer bij. Neem dus ook gerust een kijkje in onze Facebookgroep, misschien vind je er foto's en/ of informatie wat ik (nog) niet hier op het forum heb geplaatst.

Ik wil iedereen bedanken voor de foto's die in de groep worden geplaatst, maar óók de foto's die ik opgestuurd krijg, of rechtstreeks worden geplaatst op het forum ben ik enorm dankbaar voor!
Snakedockter

Bericht door Snakedockter »

En wij zijn dankbaar voor je werk hier op het forum. Met name de snelheid en zorgvuldigheid, Dankjewel daarvoor! :D
Tom...

Bericht door Tom... »

Snakedockter schreef: 30 nov 2023, 07:41 En wij zijn dankbaar voor je werk hier op het forum. Met name de snelheid en zorgvuldigheid, Dankjewel daarvoor! :D
Helemaal mee eens! Dank je wel Mariëtte :)
Plaats reactie

Terug naar “Center Parcs Informatie Facebookgroep”