Welkom op Center Parcs Informatie, hét enige echte Center Parcs Fan Forum zónder verdienmodel. Wij maken het verschil!

[Center Parcs] Erperheide Informatie & Nieuws

De Vossemeren, Erperheide, Les Ardennes, Park De Haan, Terhills Resort
Plaats reactie
Channy81

Re: [Center Parcs] Erperheide Informatie & Nieuws

Bericht door Channy81 »

Ja daar zat ik ook aan te denken. Wacht nog heel even op een reactie van vakantiediscounter, aangezien ik van hun die voorkeursligging kado heb gehad en daar geen gebruik van hen kunnen maken door drukte bij hun.

Bedankt voor de tips en adviezen
dylan2001

Bericht door dylan2001 »

Channy81 schreef: 12 jul 2022, 17:06 Ja daar zat ik ook aan te denken. Wacht nog heel even op een reactie van vakantiediscounter, aangezien ik van hun die voorkeursligging kado heb gehad en daar geen gebruik van hen kunnen maken door drukte bij hun.

Bedankt voor de tips en adviezen
Weet niet of je een mindervalide kaart heb voor je man en anders wilt je arts misschien een verklaring schrijven, dan zou je ontheffing kunnen krijgen en de auto bij je huisje parkeren maar ook mogen gebruiken op het park. Vlakbij de plaza zijn diverse mindervalide parkeerplaatsen
Channy81

Bericht door Channy81 »

Ohhh top, ga deze zeker onthouden mochten de andere dingen niets worden, bedankt voor de tip!
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

Voortgang heropbouw van de afgebrande cottage nummer 682.

29-07-2022.

Na de bouwvak gaan ze weer verder met de heropbouw.

Afbeelding

Het lijkt erop dat de binnenwanden gestuct gaan worden want de stenen zijn glad ipv. de bekende korrelblokken.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
dylan2001

Bericht door dylan2001 »

Ik ga 2 september een week naar erperheide zal proberen foto's te maken of ze al verder zijn.
Tom...

Bericht door Tom... »

Waw, tof om te zien!

Ze gebruiken wel zoveel mogelijk de "oude" stenen, ik ben heel benieuwd hoe dat uit gaat zien en of je straks duidelijk ziet dat deze écht vernieuwd is of dat alleen "wij" dat zien :lol:

Leuk dat je in september foto's wilt maken, dan zijn ze vast een stuk verder al!
quincyj1998
Moderator

Bericht door quincyj1998 »

Tom... schreef: 29 jul 2022, 16:29 Waw, tof om te zien!

Ze gebruiken wel zoveel mogelijk de "oude" stenen, ik ben heel benieuwd hoe dat uit gaat zien en of je straks duidelijk ziet dat deze écht vernieuwd is of dat alleen "wij" dat zien :lol:

Leuk dat je in september foto's wilt maken, dan zijn ze vast een stuk verder al!
Gaaf hè! Ik denk op de stuc na, dat we er meer niet aan gaan zien. Vindt het wel indrukwekkend en apart zo.
Nov 22: Wellness Cottage de Eemhof
SylviaK

Bericht door SylviaK »

Wij gaan binnenkort voor de 1e keer naar de Erperheide, kan iemand mij vertellen of er een boodschappentrolley beschikbaar is bij de bungalows? We verblijven in een 5 persoons comfort cottage.
quincyj1998
Moderator

SylviaK schreef: 31 jul 2022, 09:06 Wij gaan binnenkort voor de 1e keer naar de Erperheide, kan iemand mij vertellen of er een boodschappentrolley beschikbaar is bij de bungalows? We verblijven in een 5 persoons comfort cottage.
Jazeker, deze staat in de berging (indien de cottage deze heeft) en anders in de kast die in de tuin staat.
Ona1991
Contacteer:

Bericht door Ona1991 »

Vandaag een dagbezoekje gebracht aan Erperheide, blijft toch met reden ons favoriete parkje! :D

Vriendelijk geholpen bij de receptie (we wilden onze zwemkaartjes betalen met de sport en cultuurcheques van Sodexo, maar dat kan online niet, dus zonder reservatie naar daartoe gereden en ter plekke zwemkaartjes dan betaald). Nadien bij het Grand Café geluncht. Eerlijk gezegd wat teleurgesteld hierin. Ik had een croque madame, waarvan de kaas niet gesmolten was (alsin helemaal niet, ik had gewoon een snee kaas die ik er zo uit kon nemen tussen m'n 2 vingers als ik wilde :lol: ), mijn vriend de club sandwich (gigantisch! wel lekker).
Grootste teleurstelling vonden wij toch wel de updates aan de menukaart waarbij sommige gerechten enkel in vegetarische variant nog beschikbaar zijn (o.a spaghetti bolognaise is nu een vegetarische spaghetti, alsook de pizza shoarma is met vega reepjes en de nuggets van de borrel bites zijn ook standaard vega nuggets nu). Persoonlijk geen voorstander van dat de standaard versie al vega wordt. Laat de gewone versie gewoon blijven en biedt als alternatief vega aan, iedereen blij en de klant kan zelf kiezen wat hij/zij wil. Vond het nu een beetje heel erg opgedrongen overkomen alsof ze dat vega/vegan door je strot proberen te rammen en daar ben ik nou niet bepaald blij mee. Werkt bij mij ook heel averechts, ga ik er net over zaniken en klagen ipv te denken achja zal het eens proberen. Kan misschien ook een beetje aan mijn koppige karakter liggen. :mrgreen:

Verder wel fijn dat ze nog steeds de QR-codes behouden hebben voor het mobiel bestellen, lekker makkelijk, zou enkel fijn zijn als ze hierin ook de optie gaan voorzien om met de bonuscheques rechtstreeks te betalen. Weet van vorige verblijf dat dit niet kan en je hiermee dus alsnog in persoon moet bestellen, had gehoopt dat ze dit inmiddels al geupdate hadden maar helaas pindakaas.

In de Aqua Mundo was het gezellig druk, maar niet over de koppen lopen. Watertemperatuur oké, het golfslagbad was wat frisser dan we gewend zijn maar gezien de hoge buitentemperaturen zeker niet over te klagen en begrijpelijk dat die verwarming dan wel wat minder mag. Hoop enkel dat dit niet de nieuwe standaard wordt het hele jaar door want als we in januari/februari in deze temperatuur moeten zwemmen en plonsen dan kom ik er met blauwe lippen uit vrees ik. :lol:
Maar momenteel meer dan prima! eens je even je eerste duik genomen had voelde je ook al niet meer dat het frisser was dan anders. De omgevingstemperatuur was ook heel warm natuurlijk door de warmte buiten, dus dan is het verschil tussen uit en in het water ook groter en voelt het water ook kouder aan dan het eigenlijk is.
Fijn gezwommen, wildwaterbaantje meegepikt. De glijbanen sloegen we over, geen zin om te wachten, hier stonden toch wel rijen (niet gigantische hoor, maar aangezien wij 2 volwassenen zonder kids waren die gewoon wat verfrissing zochten was het geen must voor ons).

Na het zwemmen nog wat gedronken bij het Grand Café en nadien gaan dineren bij Evergreenz. 38,50€ per volwassene voor eten en drinken zoveel je wilt, vind ik persoonlijk geen slechte prijs. Officieel een tijdslimiet (2u onbeperkt drankjes volgens menu/infobord aan de ingang en onze tafelreservatiemail gaf een "eindtijd" aan) maar in praktijk wordt hier niks van gezegd of mee gedaan. Je wordt dus zeker niet na 2u buitengegooid. :)
Lekker gegeten, veel keuze o.a lasange, pasta carbonara, paella, frietjes, gratin dauphinois, stamppot, rundsstoofvlees, gebraden kip, rumsteak met sausjes naar keuze, worstjes, balletjes in tomatensaus, frikandel en kipnuggets voor de kindjes, ...
Vond het zeker uitgebreid, alles lekker warm en vers.

Na het eten nog een drankje bij de grand café gedaan en nadien weer huiswaarts gereden. Was weer een fijn blitsbezoekje, dus nu komende dagen 500x de boekingssite open en dicht want het kriebelt weer om een effectief verblijf te boeken nu haha. ;)
quincyj1998
Moderator

Leuk! De dag bezoeken blijven altijd leuk.
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

Hoi Ona1991,

Heerlijk een dagje Erperheide, dank je wel voor je uitgebreide verslag ervan, erg leuk om te lezen!

Je hebt in verschillende topics ook foto's geplaatst van het dagje uit, helaas zijn deze foto's niet
zichtbaar en ik krijg ze ook niet aan de praat.

Zou je misschien de foto's opnieuw willen plaatsen of mailen dan zet ik ze erbij in je berichten.

contact @ centerparcsinformatie.nl

Edit Mariëtte: Mail gekregen en de foto's in de diversen berichten opnieuw geplaatst.
Groentje

Bericht door Groentje »

Ik ben erg blij om te lezen dat er veel vegetarische gerechten zijn bij gekomen! Als vegetariër is het toch altijd lastig om wat te vinden, helemaal omdat er geen Nonna's is.
Plaats reactie

Terug naar “Informatie Center Parcs parken België”