Na lang wikken en wegen hebben we besloten om 12-15 augustus ook nog een weekendje weg te gaan. Aangezien we met een puppy zitten, en op hotel gaan minder evident is (is gebleken na enkele dagen Zoutelande), hebben we er nu voor gekozen om toch naar een vakantiepark te gaan... Mijn eerste keuze was een 2 persoons VIP op Park De Haan, aangezien die niet zo ver is, en ik vrijdag nog moet werken en maandag familiefeest heb. Helaas waren deze plots weg, dus zocht ik verder.
We twijfelden tussen:
* Kempense Meren (Sunparks, dichtst bij huis, en ergens ben ik er ook wel benieuwd naar)
* De Lommerbergen (Landal, geheel vernieuwd)
* Het Meerdal (vernieuwd, en interessante deal gevonden op Traveldeal, maar vlak naast Limburgse Peel waar we in september heen gaan)
* De Huttenheugte (vernieuwd, maar heel ver rijden voor ons)
* Het Heijderbos (vernieuwd, en ook wel aangenaam vertoeven)
Uiteindelijk is de keuze op De Lommerbergen gevallen, omdat mijn partner na enkele Center Parcs parken ook eens iets anders wilt zien, en het interieur ons ook wel aanstaat. Dus wij gaan binnenkort naar De Lommerbergen. Indien er fotoverzoekjes zijn, wil ik proberen deze mee te nemen!

Coming up next: De Lommerbergen (augustus) / Limburgse Peel (september) / Les Ardennes (november)
2022: Port Zélande
2021: Les Ardennes, Erperheide, De Kempervennen en De Eemhof