Vanaf 30 april tot en met 7 mei gaan we naar Port Zélande.
Ondanks dat het zwembad nog dicht is hebben we er allemaal wel veel zin in, want we zijn daar nog nooit geweest! Een heel park en een nieuwe omgeving om te ontdekken dus
In september naar het Heijderbos, een 6p vip eden. De eerste keer op vakantie met twee kindjes! En onze dochter mag daarna nog een week met opa en oma naar het Meerdal. Misschien dat wij dan nog een midweek boeken met onze zoon (dan 6 maanden) maar dat zien we tzt
Als alles meezit trekken we (als Belgen) van 13 tot 23 augustus naar Het Eemhof.
Hopelijk kan het tegen dan, vorig jaar hadden we in zelfde periode Hochsauerland gepland maar toen ook last minute nog moeten wijzigen naar Vossemeren.
Op onze laatste dag Port Zélande de zomervakantie geboekt: 27 aug tot en met 3 sept 6p premium cottage Meerdal, nr 332 met voorkeur.
Mede door de vele tips hier een keuze kunnen maken. Dank hiervoor!
We zitten nog te kijken of we nog een midweek/week erbij gaan boeken op een ander park (dus een wisseldag op 27 aug van ??? naar Meerdal) met de vakantie voordeeldagen. Nog even zoeken wat er te vinden is voor moois
Wie doen volgende :
7-11/06/21 : ter hills 6p exclusieve lake side 545
11-14/06/21 : erperheide 4p vip 234
13-16/08/21 : houchsauerland 4p kidscottage 226
1-4 / 10/21 : les ardennes
3-6/12/21 : het meerdal comfort cottage 604
12-02/22 : de haan 4 p vip
18-22/03/22: erperheide
04-11/04/22: het meerdal new genaration kids cottage 206
Voorboeking gedaan in allgau zelf voor zomer 22 ( normaal 1-11 /07/22 zouden contact nemen als prijzen beschikbaar zijn in juli .)
In november zouden we dan graag lac dailliete of de eemhof welness cottage willen doen
6 tm 17 sept Heijderbos 6p vip eden
17 tm 20 sept camping Port Zelande (maar we gaan zondag weg)
En onze dochter met opa en oma: 20 t/m 27 sept Meerdal 4p comfort
3 september tot 10 september erperheide 4 pers vip en dan door naar heijderbos tot 17 september 4 pers premium. Veel leden van het forum op heijderbos als ik het zo lees haha.
Hahaha. Dat klopt zeker!!! (Alhoewel we gisteren en vandaag even in een achtbaan zaten in het ziekenhuis zijn we sinds het einde van de middag weer thuis gelukkig en is alles weer stabiel)
Alles alles goed gaat in november ergens een weekeinde (een het einde van het verlof) en in januari nog anderhalve week. Dat laatste wordt waarschijnlijk Kempervennen. Dan zitten jullie er ook volgens mij
B767-300ER schreef: ↑05 aug 2021, 19:43
Hahaha. Dat klopt zeker!!! (Alhoewel we gisteren en vandaag even in een achtbaan zaten in het ziekenhuis zijn we sinds het einde van de middag weer thuis gelukkig en is alles weer stabiel)
Alles alles goed gaat in november ergens een weekeinde (een het einde van het verlof) en in januari nog anderhalve week. Dat laatste wordt waarschijnlijk Kempervennen. Dan zitten jullie er ook volgens mij
Nog niet geboekt die in januari het staat wel op de planning,..
Wacht even ons verblijf af op erperheide en dan maken we keus kempervennen of erperheide.
Ik wil ook graag naar Erperheide. Helaas verwacht ik dat we in oktober weer terugvallen in Corona dus durf dat niet aan en zullen waarschijnlijk Nederland en dan KV.
Ja gelukkig weer stabiel. Twee dagen in een spreekwoordelijke achtbaan gezeten. Nog een paar weekjes.
Weer 2 boekingen gemaakt
- Park nordseekuste van 24 tot en met 27 september
2 persoons comfort appartement
- Park Hochsauerland van 27 september tot 1 oktober
4 persoons vip
Ze weigerden alleen om slechts 1x boekingskosten te berekenen. Nu moest ik een klachtenformulier hierover invullen. Iemand die dit vaker heeft gehoord?
Net geboekt voor 10 januari via de korting zoek en win be. Samen met mijn zoon 2 vip in erperheide.
Deze kan dus met friends en om 13.00 inchecken .
Midweek een heel mooi prijsje
In november weekend naar de Haan, dat ondertussen al 2 keer verzet is vanwege corona. Nu twijfelen we of we het beter niet alvast kunnen omzetten naar een park in NL.. Dan wordt het Zandvoort... Daar wilden we eigenlijk begin volged jaar al naar toe maar dat wordt dan wat anders.......
Wij gaan met dezelfde actie midweek in januari en inderdaad heel leuk prijsje. Heb alleen geen voorkeur geboekt, in de winter maakt me dat niet zo uit en ga dan liever een keer extra uit eten van dat geld
Amberino1 schreef: ↑22 aug 2021, 19:58
Zojuist een 2 persoons VIP geboekt Erperheide 26 tm 29 november. Voorkeur op nummer 159. Leuk prijsje met de zoek en win actie BE
Waar kan je deze actie vinden? Ik heb gegoogled en als ik dan de parasol zoek actie vind, is mijn postcode niet geldig
Wij (m’n vriend, dochter ik & neefje (verrassing voor hem, hij weet nog niets)) gaan vrijdag 27aug op mijn verjaardag tot maandag 30aug naar de Eemhof, 4per premium #626
En dan waarschijnlijk als we t vertrouwen (besluiten we na ons weekend Eemhof) van 3Jan tot 7Jan in een 2per VIP cottage vernieuwd met onze dochter
Verder wil ik denk rond 19Feb weer gaan (word onze dochter 2) maar dan via een mysterie boeking