CENTER PARCS INFORMATIE: De nieuwe website van Resort Center Parcs Terhills staat online, met op ons forum de eerste foto's van een volledig afgewerkte cottage! De nieuwe wildwaterbaan op Center Parcs Park Zandvoort is op 24 september 2019 geopend door Maarten van der Weijden en wij waren erbij! Op ons forum een uitgebreide fotoreportage! Grootschalige vernieuwingen op Center Parcs De Eemhof. De naam van de gloednieuwe Orry & Friendsshow is De Geheimzinnige Fluitketel. Nieuwe 12 persoons VIP cottages Center Parcs Parc Sandur.

[Center Parcs] Park Zandvoort Officiële opening wildwaterbaan 24-09-2019

Voor alle algemene Center Parcs informatie
Plaats reactie
TimBerg

Re: [Center Parcs] Park Zandvoort Officiële opening wildwaterbaan 24-09-2019

Bericht door TimBerg » 07 okt 2019, 16:28

Ik hoorde zojuist de DJ's van Q-music zelfs praten over het probleem met de golven en de temperatuur van het golfslagbad en de WWB in het park. Ze maakten grapjes over "dat park in Zandvorot met een subtropisch zwembad dat koud is" en "niet zo slim ontworpen"...

TMCThomas

Bericht door TMCThomas » 07 okt 2019, 18:28

ja ze moeten er wel echt iets aan doen zeker als het nog kouder wordt van de winter. Misschien dat de verwarmingselementen ook op een lager standje moeten door problemen met de stroomvoorziening (wat mij de reden lijkt dat de golven niet door kunnen gaan) en dat dat opgelost wordt zodra de stroom ook in orde is. Overigens vond ik het golfslagbad niet koud hoor. Die is gewoon goed. Wel merkte ik ook dat de lucht nabij de wildwaterbaan een stuk kouder is. Misschien dat ze daar ook nog iets van verwarming moeten plaatsen want door de 2 extra openingen van de wildwaterbaan komt er een stuk meer koude lucht naar binnen die er vroeger niet was. Zover ik kan zien zaten er in het nieuwe gebouwtje geen verwarmingselementen dus daar zouden ze nog naar kunnen kijken.

Mariëtte
Beheerder

Bericht door Mariëtte » 09 okt 2019, 14:02

OEFENEN VOOR DE NIEUWE ACTIVITEIT RAFTEN WILDWATERBAAN

Mariëtte
Beheerder

Bericht door Mariëtte » 13 okt 2019, 17:20

DE WILDWATERBAAN ALS HIJ NIET WILD IS

Tijdens de opening van de nieuwe wildwaterbaan maakte we ook een aantal foto's toen de baan nog niet aanstond.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding