Welkom op Center Parcs Informatie, hét Center Parcs Fan Forum van nu, verrassend vernieuwend!

[Center Parcs] Kort nieuws

Voor alle algemene Center Parcs informatie
Devlin

Re: [Center Parcs] Kort nieuws

Bericht door Devlin »

En wat gebeurt er met die andere Sunparks? ik hoop dat ze hem weg doen.
quincyj1998

Bericht door quincyj1998 »

De Ardennen is al vanaf 2016 CenterParcs. Vanaf mei 2020. Is sunparks de haan ook een CenterParcs Park.
De overige parken zullen ook volgen.
B767-300ER
Moderator

Bericht door B767-300ER »

Devlin schreef: 19 feb 2020, 19:11 En wat gebeurt er met die andere Sunparks? ik hoop dat ze hem weg doen.

Hoezo? Je hoeft er niet heen als de parken je om wat voor reden dan ook niet trekken.
Tom...

Bericht door Tom... »

Mariëtte schreef: 19 feb 2020, 16:40
Het project wordt gefaseerd uitgevoerd; MH Roadstyling is reeds gestart in Center Parcs Zandvoort, waar de werkzaamheden in april 2020 af moeten zijn, vóór de eerste Formule 1 wedstrijd in 35 jaar op circuit Zandvoort. Parken De Vossemeren (BE), Park De Haan (BE), Erperheide (BE), Kempense Meren (BE) en Terhills Resort (BE) zullen volgen. In een tweede fase worden Duitse en Franse parken onder handen genomen.

Driewerf hoera :D

Hoera 1: Die borden vind ik prachtig, ik ben blij dat ze op (bijna?) alle parken komen, dat geeft de parken toch weer wat uniformiteit. Er zijn parken waar de hele oude paaltjes nog staan, met benamingen als "Parc Plaza" etc, haha. Ook hebben veel voormalige FreeLife/ SeaSpirit parken vaak nog oerlelijke bebording, dat wordt nu "echte" CP bebording en dat is mooi. Fijn dat ze dit grondig aanpakken en fijn dat dit mooie borden zijn.

Hoera 2: Dit kan betekenen dat Sunparks Oostduinkerke géén CP park wordt en dat is een pak van mijn hart. Dat park is de naam CP echt niet waard, het zou een lelijke eend zijn in de familie. Goed nieuws ;)

Hoera 3: Terills Resort wordt dus wel écht in CP stijl gebouwd en dat is ook goed nieuws! Ondanks dat CP het park niet zelf bouwt en voor nu voor "slechts 15 jaar" de rechten op het park heeft, wordt het dus wel als CP park aangelegd. Heel fijn om te lezen!

En zoals ik het begrijp, wordt op een park als De Vossemeren dus de bebording wel al aangepakt, terwijl de grote renovatie daar pas over 2 jaar start?! Dat is fijn. Zouden ze op Kempense Meren al nieuwe borden gaan zetten, voordat dit een CP park wordt? Dat zou wel vreemd zijn, want dan staat daar ineens "Aqua Mundo" etc. op? Of ze doen het in oude stijl met stickers ofzo?!

Benieuwd wat ze met de Nederlandse parken gaan doen en of parken als Park Eifel ook meegenomen worden hierin!
TimBerg

Bericht door TimBerg »

Zandvoort is toch niet het eerste park in NL met de nieuwe signing? Op Limburgse Peel is het toch ook al toegepast?
Tom...

Bericht door Tom... »

TimBerg schreef: 19 feb 2020, 22:01 Zandvoort is toch niet het eerste park in NL met de nieuwe signing? Op Limburgse Peel is het toch ook al toegepast?

Klopt! En op Les Ardennes en Park Allgäu ook al. Maar in Nederland dus al op een eerdere plek ja. Zijn ze op De Eemhof niet ook ermee bezig?
B767-300ER
Moderator

Klopt eemhof wordt ook aangepakt. In zone 1 stond al een proefopstelling bij cottage 149
Reginald41

Bericht door Reginald41 »

Devlin schreef: 19 feb 2020, 16:54 Wordt Kempense meren center parcs???

Het ziet naar uit dat Kempense meren ook Center Parcs wordt want Sunparks zal in Europa als merk uit straatbeeld verdwijnen.
weegschaaltje

Bericht door weegschaaltje »

Effe naar Kempense Meren gegoogled, ziet er een leuk parkje uit. Jammer dat er geen huisjes rond het meer staan, mss een leuk idee voor de CP-verandering?
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

BRAND PTT HUISJE CENTER PARCS DE KEMPERVENNEN

Een PTT huisje is donderdagnacht door brand beschadigd. De brand werd rond twee uur ontdekt.In het PTT huisje bevonden zich
twee mannen. Ze waren eten aan het opwarmen in een pan op het gasfornuis. Het ging mis, omdat ze in slaap vielen. Toen ze
wakker werden en de brand ontdekten, probeerden ze het vuur nog te blussen maar dat lukte niet.

Vervolgens werd de brandweer gewaarschuwd. Die kreeg het vuur wel onder controle. De mannen zijn er heelhuids vanaf gekomen,
laat een ooggetuige weten, maar het huisje heeft veel schade opgelopen.

Veel schade aan het PTT huisje.
Afbeelding

Afbeelding

Bron Informatie en foto 2: omroepbrabant.
Bron foto 1: Rico Vogels.
Peer

Bericht door Peer »

Er staat ook een video filmpje op Omroep Brabant (zuid oost) over de brand...
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

I.V.M HET CORONAVIRUS ZIJN ALLE BELGISCHE CENTER PARCS PARKEN VANAF VANDAAG (13-03-2020) 12.00 UUR GESLOTEN

Op last van de overheid zijn alle Vlaamse Center Parcs en Sunparks parken in België vanaf vrijdag 13-3-2020, 12.00 uur gesloten.

In Wallonië zal ook Center Parcs Les Ardennes gesloten worden per 13-3-2020, 12.00 uur.

De maatregelen gelden tot 3 april 2020.

Bron: Center Parcs.
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

I.V.M HET CORONAVIRUS ZIJN ALLE FRANSE CENTER PARCS PARKEN VANAF VANDAAG (15-03-2020) GESLOTEN TOT 14 APRIL 2020
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

I.V.M HET CORONAVIRUS ZIJN ALLE NEDERLANDSE CENTER PARCS PARKEN VANAF MORGEN (16-03-2020) 12.00 UUR GESLOTEN TOT 6 APRIL 2020
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

I.V.M HET CORONAVIRUS ZIJN ALLE CENTER PARCS PARKEN VANAF MAANDAG 12.00 UUR GESLOTEN.

Vanaf maandag 16 maart 2020, 12.00 uur zijn alle Center Parcs parken in Nederland, België, Duitsland en Frankrijk gesloten.
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

Het zijn moeilijke tijden voor iedereen, ook voor Center Parcs. Zoals jullie van ons gewend zijn zullen we het
nieuwste 🆕 Center Parcs nieuws blijven publiceren, maar ook de cottage-park-Aqua Mundo foto's, de renovaties
van de parken, de bouw van nieuwe parken, vraag & antwoord, kortom alles wat met Center Parcs te maken heeft.
Ook onze Center Parcs Vloggers zullen nieuwe video's 🎬 📹 blijven delen op het YouTube kanaal.

Tom...

Bericht door Tom... »

Heel fijn dat jullie de moed er goed inhouden en gewoon doorgaan! Leuk en succes :)
Vendalmeren

Bericht door Vendalmeren »

Ja top! Hopen op snelle heropening!!
marcozandstra

Bericht door marcozandstra »

Dat hoop ik ook! Eerst 6 april afwachten
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

Het bekende welkomstkoffertje wat daarna nog even is vervangen door een welkomstbox
zal hoogstwaarschijnlijk niet meer terug keren. De rede is dat er teveel bezwaren werden
gemaakt over de inhoud. Bijvoorbeeld dat er bier in zat of mentos snoepjes die gevaarlijk
zijn voor hele kleine kinderen enz.

Het welkomstkoffertje komt niet meer terug.
Afbeelding

Afbeelding

De Welkomstbox komt ook niet meer terug.
Afbeelding

Afbeelding
Joost

Bericht door Joost »

Mariëtte schreef: 30 mar 2020, 17:11 De rede is dat er teveel bezwaren werden gemaakt over de inhoud. Bijvoorbeeld dat er bier in zat of mentos snoepjes die gevaarlijk
zijn voor hele kleine kinderen enz.

Wat een kulreden. Ik vermoed meer de zoveelste kostenbesparing ten koste van de klant.
A state of happiness
Ralf

Bericht door Ralf »

Heeft niks met kostenbesparing te maken want er zaten alleen gesponsorde dingen in.
Reginald41

Bericht door Reginald41 »

Niet voor niets afgeschaft want mensen klagen over de inhoud van de koffer dus heeft niks met kosten besparingen te maken!
B767-300ER
Moderator

Alles is ter beschikking gesteld dus heeft weinig met kostenbesparing te maken. Wellicht eerst je wat verdiepen in de materie.
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

Mensen klaagde inderdaad veel over de inhoud wat niet zou deugen om verschillende redenen. Er was zelfs
een keer een ouder die de media erbij ging halen omdat er een blikje bier in het Welkomstkoffertje zat.
Uiteindelijk is toen besloten, na zoveel geklaag over de inhoud, om het koffertje af te schaffen.
verena

Bericht door verena »

:lol: ik ga klagen heb nooit geen gehad 😂
Reeds veel jaren erperheide ervaring 8-)
Jolandake1969

Bericht door Jolandake1969 »

Mariëtte schreef: 30 mar 2020, 19:23 Mensen klaagde inderdaad veel over de inhoud wat niet zou deugen om verschillende redenen. Er was zelfs
een keer een ouder die de media erbij ging halen omdat er een blikje bier in het Welkomstkoffertje zat.
Uiteindelijk is toen besloten, na zoveel geklaag over de inhoud, om het koffertje af te schaffen.

ja heb ik ook gelezen,niet mormaal.
een welkomstkoffertje is toch niet alleen voor kinderen,is toch voor iedereen.
Ze mochten blij zijn dat ze het kregen.
Vond het wel altijd leuk om te krijgen.
Maar ja friendsvoordelen zijn ook minder geworden,net zoals je op het park zelf ging boeken kreeg je bij het meerdal of limburgse peel een BBQ
of fondueset of een koeltas wat je als rugtas kon gebruiken.
Met vriendelijke groet, Jolanda :)
2021* EH-EP
2019* LP-VM
2018* HB-LP
2017* HH-LB-MD
2016* KV
2015* HB-EH
2014* EP-MD-HH-MD
Joost

Bericht door Joost »

B767-300ER schreef: 30 mar 2020, 18:00 Alles is ter beschikking gesteld dus heeft weinig met kostenbesparing te maken. Wellicht eerst je wat verdiepen in de materie.

Waar kan ik me als eenvoudige CP-klant in deze materie verdiepen? Misschien ga ik iets te kort door de bocht, maar is/was dit niet een samenwerking tussen CP en de bedrijven van de producten uit het koffertje? Waren al deze producten volledig gratis voor CP? Dan nog, zo'n koffer moet gedrukt worden, gevouwen worden en samengesteld worden, dat kost tijd en geld en dat bespaart CP nu.

Als ik het mis heb, prima, misschien ben ik gewoon te verbaasd dat CP daadwerkelijk eens iets met klachten van klanten doet.
A state of happiness
timosun

Bericht door timosun »

B767-300ER schreef: 30 mar 2020, 18:00 Alles is ter beschikking gesteld dus heeft weinig met kostenbesparing te maken. Wellicht eerst je wat verdiepen in de materie.

Waarom moet je altijd over waar je opmerking maakt bij een andere een sneer naar gegeven? Mogelijk heeft deze persoon het niet op het forum gelezen. Een onderwerp wat lang geleden is besproken op verschillende forums. Volg de eerste gedachten gang dat het een kostenbesparing lijkt. Waarom kunnen we niet gewoon vriendelijke naar elkaar zijn en het dan uitleggen of verwijs naar het topic waar het staat.

Ik ben blij dat u vaak veel weet, ik stoor mij alleen aan de toon van de muziek.
TimBerg

Bericht door TimBerg »

Joost schreef: 31 mar 2020, 10:49
Waar kan ik me als eenvoudige CP-klant in deze materie verdiepen? Misschien ga ik iets te kort door de bocht, maar is/was dit niet een samenwerking tussen CP en de bedrijven van de producten uit het koffertje? Waren al deze producten volledig gratis voor CP? Dan nog, zo'n koffer moet gedrukt worden, gevouwen worden en samengesteld worden, dat kost tijd en geld en dat bespaart CP nu.

Als ik het mis heb, prima, misschien ben ik gewoon te verbaasd dat CP daadwerkelijk eens iets met klachten van klanten doet.

Hi Joost, ik heb voor mijn werk samengewerkt met het bedrijf dat de koffertjes maakte, dus ik kan je wel iets uitleggen hierover. Levensmiddelenfabrikanten willen altijd graag sampelen: het gratis verstrekken van kleine proefverpakkingen. Het doel hiervan is om mensen te verleiden het product na het uitproberen voor de volle prijs te laten kopen in de winkel. Voor sampelen is het belangrijk dat je de producten uitdeelt aan mensen die tot de doelgroep van jouw product behoren. Het voordeel van de welkomstkoffer voor fabrikanten, is dat het profiel van de CP-bezoeker (leeftijd, opleiding, werk etc.) heel duidelijk is. Beter dan bijvoorbeeld in de binnenstad van een grote plaats, waar iedereen door elkaar loopt en veel mensen uberhaupt geen interesse in jouw product hebben. Fabrikanten betalen dus geld om producten in het koffertje te doen. Deze kosten bestaan uit de kosten van het product zelf, een deel van de materiaal- en ompakkosten voor het koffertje en een vergoeding voor het bureau dat de koffertjes verspreidt bij CP. Er zitten voor Center Parcs dus helemaal geen kosten aan verbonden.

Zelf was ik nooit zo'n fan van de koffertjes. Het klinkt leuk om gratis spullen te krijgen, maar eigenlijk is het dus gewoon reclame, die CP niets kost. Ik vond het soms raar om wél zo;n koffertje te krijgen (want gratis voor CP), maar slechts 3 afwastabletjes voor een midweek, want die moet CP zelf betalen. :?
B767-300ER
Moderator

Bedankt TimBerg.

Dat dus. En zo werkt het nagenoeg overal als je dingen “gratis” krijgt

Een spaaraktie in de supermarkt wordt bijvoorbeeld ook niet door de supermarkt bekostigd...
De fabrikanten betalen (en uiteindelijk gewoon de consument natuurlijk, als je de artikelen gewoon aanschaft. Voor niets gaat tenslotte enkel de zon op )

@Timosun
Bedankt voor je toevoeging. Ik zal erop letten.
Vind het alleen bijzonder dat mensen meteen denken te weten hoe het zit zonder dat men ook maar een fractie weet van hoe iets in elkaar zit. Vaak gebaseerd op enkel aannames. Als men dat met zijn alleen wat minder zou doen zou er een stuk minder discussie op de wereld
Zijn ;)
Joost

Bericht door Joost »

I stand corrected, dank voor de heldere uitleg TimBerg :)
A state of happiness
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

NEDERLAND ZAL MASSAAL EEN VAKANTIEHUISJE BOEKEN ALS DE CORONA MAATREGELEN WORDEN VERSOEPELD

Momenteel zijn de meeste vakantieparken in Nederland gesloten of is het er bizar rustig. “Stilte voor de storm”
voorziet vakantiepark-expert Laurens Taekema van Parkvakanties. Zodra de overheid groen licht geeft zullen
Nederlanders de vakantieparken massaal gaan boeken.

Een run op de cottages van Center Parcs wordt verwacht.
Afbeelding

De verblijfsrecreatie zit nu nog vrijwel op slot vanwege het Coronavirus en de landelijke afgekondigde maatregelen
vanuit de overheid. De afgelopen weken is de online zoekvraag naar vakantie- en bungalowparken gemiddeld met 58%
gedaald vergeleken met dezelfde periode vorig jaar. En nieuwe boekingen worden zo goed als niet meer gedaan (-98%).
Daar komt bij dat veel gasten hun vakantie hebben geannuleerd of omgeboekt. “Het Paasweekend was een ramp. Een
enorme klap voor de recreatieondernemers die hun omzet zien verdampen.” aldus Taekema.

Een run op vakantieparken.
Toch voorspelt Taekema dat dit beeld straks drastisch zal veranderen wanneer de overheid de regels versoepelt en de
veiligheidsregio’s recreatie weer toestaan. Er is een goede kans dat vakantieparken dan hun deuren weer mogen
openen.

Bron: Verkeersinfo.
Vendalmeren

Bericht door Vendalmeren »

In Noord Duitsland rijden er stadsbussen met reclame voor Center Parcs Bispinger Heide rond.
Bijlagen
20200427_222717.jpg
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

VANAF VANDAAG (01-05-2020) IS SUNPARKS DE HAAN AAN ZEE OFFICIEEL CENTER PARCS PARK DE HAAN

Gefeliciteerd 🥳 🎉🎊🎈!!

Afbeelding
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

Vandaag (05-05-2020) bestaat Center Parcs Port Zélande 3️⃣0️⃣ jaar.

Gefeliciteerd 🎈 🎂 🎊 🎉 !!
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

BINNENKORT GOED NIEUWS VANUIT CENTER PARCS!

Afbeelding
EBFS

Bericht door EBFS »

Aangezien dit niet op de Facebookpagina van Center Parcs Belgium staat, vermoed ik dat het gaat over het heropenen van de Nederlandse parken. Maar een gokje natuurlijk...
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

Heropening Center Parcs parken Nederland 🥳 🎊️🎉 🥰️.

Persbericht.
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

Nieuwe Center Parcs campagne ‘Welkom in je nieuwe thuis bij Center Parcs’.
De campagne is de komende drie weken zowel op TV als online te zien .

persbericht
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

Nieuw: Center Parcs TV 👉 CENTER PARCS TV

Center Parcs TV met Orry & Friends voorleesverhaaltjes.
Afbeelding
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

Vanaf 1 juli 2020 ook een Aquapark op De Huttenheugte 💦.
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

TESTERS GEZOCHT!

De Eemhof heeft een nieuwe Duo Racer glijbaan en zoekt drie tweelingen om de Duo Racer glijbaan als eerste te testen.
Daar wordt volgende week de nieuwe Duo Racer in de Aqua Mundo geopend.

Testers gezocht.
Afbeelding

Officiële opening glijbaan door Tim & Tom Coronel.

De bekende tweeling Tim en Tom Coronel is het allereerste duo dat het tegen elkaar opneemt. De topcoureurs gaan met elkaar de strijd aan om als snelste beneden te zijn. De duoracer bestaat uit twee buizen waarin tegelijk wordt gestart. De tijd die nodig is om beneden te komen, wordt nauwkeurig geklokt. Dus een discussie over wie de winnaar is, is niet mogelijk.

Glijbaan van een miljoen.
De nieuwe glijbaan kost Center Parcs ruim een miljoen euro. Een hoop geld, maar een schijntje van de totale investering in het park De Eemhof. Eerder dit jaar kondigde de organisatie aan De Eemhof voor in totaal 46 miljoen op te knappen. Hiervoor krijgen de 651 bungalows een facelift en de Aqua Mundo een Duo Racer glijbaan. Ook de Action Factory wordt opgefleurd en er komt een wandelpromenade over het park met aanliggende speeltuinen in dierenthema.

Eerste in zijn soort.
De Duo Racer is de eerste in zijn soort voor Center Parcs Nederland. Sterker nog, buiten een camping in Zeeland is er, voor zover bekend, geen enkele andere van in ons land. Het bedrijf heeft wel ervaring met een dergelijke glijbaan in het Duitse vakantiepark Park Allgäu.

Duo Racer vijfde glijbaan.
In de Aqua Mundo van De Eemhof is de tijdklokbaan de vijfde glijbaan van het zwemparadijs. De laatste nieuwe aanwinst, de Turbo Twister, dateert van 2011. Badgasten leggen daarin de 152 meter in een band af. De Duo Racer heeft een lengte van 85 meter. Daarmee is hij langer dan de andere buisglijbanen in het zwembad (80 en 34 meter). Ook kent het bad nog een wildwaterbaan. De jongste glijbaan en zijn landingsbad zijn gebouwd op de plek waar voorheen de sauna zat.

De vijfde glijbaan voor de Aqua Mundo van De Eemhof.
Afbeelding

AANMELDEN TESTEN

Naast de Coronels wil Center Parcs De Eemhof nog eens drie tweelingen de kans geven om de duoracer uit te proberen. Ze zijn op zoek naar kinderen van 8 tot en met 12 jaar die donderdagmiddag 2 juli 2020 vanaf 13.00 uur beschikbaar zijn. Wie kans wil maken om bij de opening aanwezig te zijn kan zich tot maandag 29 juni 2020 (10.00 uur) aanmelden via mailadres amber.mulders @ groupepvcp.com. De dag erna
krijgen de uitgekozen tweelingen bericht.

Bron foto 1: Antoon van Unen.
Bron tekst: Destentor.
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

TIM EN TOM CORONEL OPENEN NIEUWE DUO RACER GLIJBAAN OP CENTER PARCS DE EEMHOF

PERSBERICHT

Afbeelding
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

TIKTOK

Ook Center Parcs heeft inmiddels een TikTok account.

Afbeelding
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

DUITSE CENTER PARCS PARK PARKEN VANAF MANDAG 02 NOVEMBER 2020 TIJDELIJK GESLOTEN

Je leest er alles over in ons Coronavirus topic.
TimBerg

Bericht door TimBerg »

Leuk nieuws: Frites Affairs is zo'n succes, dat Albron het ook buiten CP gaat uitrollen. dus binnenkort ook naar de frites affairs in het winkelcentrum!

https://www.missethoreca.nl/catering/ar ... 1601285497
Ralf

Bericht door Ralf »

Samenwerking Albron Centerparcs en Swinkels (o.a. Bavaria) gaan samenwerken.

De samenwerking tussen Albron en Royal Swinkels start in het eerste kwartaal van 2021 voor een periode van 5 jaar. Hiermee zullen de bieren van de familiebrouwer beschikbaar zijn op evenementen als de Nijmeegse Vierdaagse, Circuit Park TT-Assen, Keukenhof, op verschillende horecalocaties in stadscentra en shoppingcenters en bij Center Parcs.

https://www.entreemagazine.nl/samenwerk ... l-swinkels
markieanta

Bericht door markieanta »

Pfff, Bavaria :(
Ralf

Bericht door Ralf »

Nou wel iets meer dan alleen Bavaria hoor.
markieanta

Bericht door markieanta »

Inderdaad ook lekkere Palmpjes en Rodenbach, mij allemaal wel bekend, maar laat ik nou net in Assen wonen en dus tijdens de TT week ook het nodige drinken ;)
NaMiSe

Bericht door NaMiSe »

TimBerg schreef: 04 nov 2020, 14:09 Leuk nieuws: Frites Affairs is zo'n succes, dat Albron het ook buiten CP gaat uitrollen. dus binnenkort ook naar de frites affairs in het winkelcentrum!

Hier in Zoetermeer zit er al 1!
Tom...

Bericht door Tom... »

TimBerg schreef: 04 nov 2020, 14:09 Leuk nieuws: Frites Affairs is zo'n succes, dat Albron het ook buiten CP gaat uitrollen. dus binnenkort ook naar de frites affairs in het winkelcentrum!

Goh wat grappig zeg! We hebben er toevallig afgelopen week 2 keer frieten gehaald en ik moet zeggen dat ik ze erg lekker vind. Alleen de bakjes met de "extra toppings" zien er zo klein uit, ik weet niet of er ook echt "te weinig" in zit voor een avondmaaltijd. Maar leuk nieuws dit, Center Parcs verovert Nederland :lol:

Ze mogen deze Frites Affairs voor mij op meer CP parken uitrollen, want ik vind het er allemaal veel charmanter uitzien dan de Snacks.
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

Groupe Pierre & Vacances - Center Parcs staat op de reisbeurs in Shanghai.

Tot nu toe staan er 2 nieuw te bouwen parken gepland in China.

Afbeelding

Afbeelding

Bron: D.Delopoulos.
Plaats reactie