Nou, wij waren wel wel blij met het Kubb-spel hoor. Eens een leuk spel dat we samen op vakantie konden spelen, veel leuker dan die puzzels die je toch niet samen kunt maken en die in de CP cottage toch maar op tafel in de weg zou liggen. We hebben onze 3 puzzels telkens meteen gedumpt.
Op de vossemeren afgelopen weekend ook het kubb spel ontvangen.
Wij waren juist wel blij hiermee
Maar als je zegt dat je het al hebt mag je vaak iets anders kiezen, op de vossemeren kregen andere mensen een paraplu nadat ze aangaven al een kubb spel te hebben
Melissab schreef: ↑22 nov 2022, 22:52
Maar als je zegt dat je het al hebt mag je vaak iets anders kiezen, op de vossemeren kregen andere mensen een paraplu nadat ze aangaven al een kubb spel te hebben
Wat een goede tip! Dat gaan we proberen, want het spel kregen we al op Park Eifel, hopelijk hebben ze op Het Meerdal nog paraplu’s op voorraad, want dat vind ik een super cadeau
Nieuwgierig wanneer en hoe je kunt zien dat je friends bent.
3 verblijven geboekt staan nu waarmee ik eraan voldoe.
Ben je dan al friends als ik nu nr 4 ga boeken of pas als het verblijf nr 3 achter de rug is ( is nog in de toekomst dus)
Toen ik gisteren keek op de .de site kon ik friends early check-in aanklikken bij evt boeking maar op de nl site ed zie ik nergens de optie nog.
Ook op mijn profiel niet.
Achteraf de early check in kan sowieso niet toch?!
04/2019 Vossemeren
01/2023 Heijderbos
04/2023 Kempervennen
07/2023 Park Eifel
Dat word ik dus NA de 3 boekingen?
Ik heb 3 boekingen nu staan in my centerparcs.
Allemaal voor 2023.
Geen friendslogo of niks te zien.
Maar zag dus toen ik op Duitse site aan het snuffelen was ingelogd opeens optie early check-in.
Enkel daar dus, als ik op Nederlandse site probeer te boeken is de optie er niet
Moet ik dus nog afwachten
04/2019 Vossemeren
01/2023 Heijderbos
04/2023 Kempervennen
07/2023 Park Eifel
Wat houden de friendsvoordelen vandaag de dag eigenlijk nog in? Behalve een kado bij aankomst en enkele activiteitenvouchers, die overigens maar beperkt in te leveren zijn, stelt het toch niet zo heel veel meer voor……
Oh ja. De early check in is ook nog een friend voordeel. Wanneer verlies je de friendvoordelen eigenlijk? Wij zijn bijna 14 maanden niet geweest waar we normaal gezien tock zeker 1 keer per jaar naar cp gingen. Door omstandigheden is het er dit jaar helemaal niet van gekomen en nu gaan we dus in januari.
Ineens heb ik een vraag waar jij misschien ook het antwoord op weet. Tellen dan alle boekingen mee?
Ik boek meestal wanneer ik veel korting krijg. Maar Friends voordelen heb ik daardoor al twee jaar niet meer gehad. Dat zit er bij de acties met veel korting dan niet bij. Tellen die boekingen dan wel mee voor het Friend blijven?
Wanneer je nu friends bent is mij nog steeds onduidelijk.
Op mijn profiel staat dat ik friends ben.
Bij boeking deze week ook early check-in gekregen en alles maar als ik contact op neem met park eifel zegt ze dat ik pas bij de 4de boeking ( dus NA verblijf in park eifel) friends voordelen krijg.
Komt ze later terug dat ik met speciale actie hebt geboekt en dat het daarom de friendsvoordelen niet gelden.
Maar ik heb gewoon met vroegboekkorting geboekt?!
Hoe zit het nu?
04/2019 Vossemeren
01/2023 Heijderbos
04/2023 Kempervennen
07/2023 Park Eifel
Ik vind het ook vrij onduidelijk. Dit staat in hun voorwaarden: U bent automatisch Friend als u in 36 maanden tijd minstens drie keer
een vakantie boekt en verblijft in een van de parken. Dat zou dus inhouden dat je nu wel al Friend bent maar de Friendsvoordelen pas
hebt vanaf het 4e verblijf.
Heb je gevraagd met welke speciale actie je hebt geboekt? Anders centerparcs mailen wie weet krijg je een ander persoon die wel de friendsvoordelen toevoegd.
Blijkbaar is het voor hen ook onduidelijk dan.
Park eifel zegt inderdaad dat ik wel friend ben maar de voordelen pas NA de 3de boeking heeft plaatsgevonden tellen.
Terwijl we aankomende weekend al profiteren ervan.
Misschien is dat dan foutje en hebben we geluk?!
Maar las hier ook dat als je boekt via Franse site je ook geen friendsvoordelen krijgt?
Want ik heb park eifel via .fr geboekt omdat het best wat scheelde en ook linnengoed inbegrepen is daar.
Ik ga tzt nog wel bellen anders naar algemene nummer.
04/2019 Vossemeren
01/2023 Heijderbos
04/2023 Kempervennen
07/2023 Park Eifel
Dat maakt niet uit, zolang je maar 3 verblijven boekt in 36 maanden.
Helaas, zojuist uitgebreid met Centerparcs gebeld en boekingen via vakantieveilingen en postcode loterij tellen niet mee. 3 keer in 3 jaar met vakantieveilingen is niet genoeg om friend te worden. Dat mijn Friends status ontbreekt is nog steeds een foutje. Misschien komt het zelfs doordat ik de laatste 3 keer met vakantieveilingen ging. Hopelijk maken de twee komende boekingen via hun eigen site het dan weer goed.