Welkom op Center Parcs Informatie, hét enige echte Center Parcs Fan Forum zónder verdienmodel. Wij maken het verschil!

[Center Parcs] Vragen en opmerkingen over boekingen

Voor alle algemene Center Parcs informatie
Plaats reactie
bianca

Re: [Center Parcs] Vragen en opmerkingen over boekingen

Bericht door bianca »

Ik heb al even niet meer ingelogd op mijncenterparcs ik zie nu dat het vernieuwd is. Heeft iemand een idee hoe je toekomstige reserveringen kan zien. Ik zie wel ons verblijf in juni staan maar niet die van september waar kan ik die vinden?
pinatorq

Bericht door pinatorq »

bianca schreef: 04 mei 2022, 20:14 Ik heb al even niet meer ingelogd op mijncenterparcs ik zie nu dat het vernieuwd is. Heeft iemand een idee hoe je toekomstige reserveringen kan zien. Ik zie wel ons verblijf in juni staan maar niet die van september waar kan ik die vinden?
Via de app kan het niet.

Via browser kun je het vinden onder het kopje”wijzig mijn boeking”
Coming up:

Park Hochsauerland
September Bispinger Heide

Huttenheugte 90, 91, 93, 95, 97, 98, 99, 02, 03, 05, 07, 08, 09, 21
Heijderbos 2009
Bispinger Heide 2010
Meerdal 2021
Kempervennen 2022
bianca

Bericht door bianca »

Ah top dank je, daar had ik nog niet op geklikt.
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

bianca schreef: 04 mei 2022, 18:02 Gisteren geprobeerd te bellen naar de Eemhof, nummer werkte niet. Toen ik in de mail keek zag ik een mailtje van de Eemhof dat de desbetreffende dame klaar met werken was, met de vraag om vandaag terug te bellen met tijden erbij. Vanochtend een mail gehad van de Eemhof dat ze daar zelf ook geprobeerd hebben om een boeking te maken voor een 6 persoons premium maar het lukte hen ook niet dit was de reactie;

Beste Bianca
ik ben voor je aan het speuren waarom het niet lukt om een boeking te maken mij lukut het op dit moment ook niet.Ik ben er mee bezig misschien is het een optie zodra ik antwoord heb dat ik jou bel of mail. Excuses voor het ongemak.

Dus nog even afwachten voor het antwoord.

Hoi Bianca,

Heb je inmiddels een antwoord ontvangen?
bianca

Bericht door bianca »

Nee nog niet ik denk dat ze het zelf ook niet weten wat er aan de hand is. Ik wordt geappet of ik krijg een mail zodra het is opgelost.
NaMiSe

Bericht door NaMiSe »

Even een vraag: voor onze zomervakantie in Allgäu moeten we eigenlijk uiterlijk 20-5 betalen. Het vakantiegeld komt alleen de week erna. Zou dat een probleem zijn om het daarna te betalen of wordt dan meteen je reservering geannuleerd?
pinatorq

Bericht door pinatorq »

NaMiSe schreef: 15 mei 2022, 15:11 Even een vraag: voor onze zomervakantie in Allgäu moeten we eigenlijk uiterlijk 20-5 betalen. Het vakantiegeld komt alleen de week erna. Zou dat een probleem zijn om het daarna te betalen of wordt dan meteen je reservering geannuleerd?
Ik zou gewoon even bellen met de klantenservice😀
Coming up:

Park Hochsauerland
September Bispinger Heide

Huttenheugte 90, 91, 93, 95, 97, 98, 99, 02, 03, 05, 07, 08, 09, 21
Heijderbos 2009
Bispinger Heide 2010
Meerdal 2021
Kempervennen 2022
Tom...

Bericht door Tom... »

NaMiSe schreef: 15 mei 2022, 15:11 of wordt dan meteen je reservering geannuleerd?
Ze annuleren dat echt niet zomaar. Wij hebben al eens per ongeluk een betaling vergeten en dan krijg je eerst nog een mailtje of telefoontje 😊
bianca

Bericht door bianca »

Gisteren weer bericht gehad vanuit de Eemhof over het boeken van de 5 en 6 persoons premium voor volgend jaar, zie hieronder de reactie:

Beste Bianca,

Ik ben je niet vergeten ben nog steeds aan het zoeken, helaas zijn beide weekendende de 5 en de 6 persoons premium cottages niet te boeken. Deze staan volledig dicht.

De comforts zijn wel te boeken.

Hopelijk heb ik binnenkort wel een goed antwoord voor je excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Echter kreeg ik 's middags een mail dat er met hoge uitzonder een boeking gemaakt kan worden in een 5 of 6 persoons premium voor het weekend van 9 juni. Alleen willen wij niet een weekend maar een 1 week op vakantie. Daarop heb ik de vraag gesteld of het al duidelijk is wanneer de cottages online te boeken zijn.
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

Dank je wel voor de update Bianca.

Blijkbaar is het voor Center Parcs een lastig probleem om op te lossen.
Ze zullen een hoop boekingen mislopen denk ik.
bianca

Bericht door bianca »

Ja dat denk ik ook Mariette, ik ben benieuwd of ik nog antwoord krijg op mijn vraag wanneer de cottage wel boekbaar zijn. Zodra ik antwoord heb laat ik het weer weten. Over een paar weken zijn we toch in de Eemhof op vakantie dan kan ik het altijd nog een keer vragen.
Roy

Bericht door Roy »

Het is inderdaad erg vreemd, zou het wellicht te maken hebben met tekort aan schoonmakers of dat ze de drukte op aankomstdagen willen verspreiden? Een andere reden kan ik mij niet bedenken.

Wij wilde (aankomende zomervakantie) ook graag een 6 persoons Premium bij De Eemhof boeken maar dat ging ook alleen met aankomstdag op zaterdag, vrijdag was niet mogelijk. Uiteindelijk maar geboekt van zaterdag tot zaterdag, ook prima. Is dat geen optie voor jullie?
bianca

Bericht door bianca »

Dat gaat niet in de periode die wij willen ivm het healty fest.
bianca

Bericht door bianca »

Roy schreef: 20 mei 2022, 13:41 Het is inderdaad erg vreemd, zou het wellicht te maken hebben met tekort aan schoonmakers of dat ze de drukte op aankomstdagen willen verspreiden? Een andere reden kan ik mij niet bedenken.

Wij wilde (aankomende zomervakantie) ook graag een 6 persoons Premium bij De Eemhof boeken maar dat ging ook alleen met aankomstdag op zaterdag, vrijdag was niet mogelijk. Uiteindelijk maar geboekt van zaterdag tot zaterdag, ook prima. Is dat geen optie voor jullie?
De 5 en 6 persoon premium zijn zoals ik het kan zien in april, mei en juni 2023 niet te boeken (misschien de andere maanden ook niet maar daar heb ik niet naar gekeken). Zou wel vreemd zijn als het alleen om de schoonmaak ging dat net deze cottages niet beschikbaar zijn op maandag of vrijdag.
quincyj1998
Moderator

Bericht door quincyj1998 »

Ik kwam deze tegen, erg scherp geprijsd.

A8ED004B-C965-444D-B68A-9DBC1D714114.png
Nov 22: Wellness Cottage de Eemhof
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

Dank je wel voor de tip Quincy, ik heb de cottage gelijk vastgelegd :lol:.
Rur001

Bericht door Rur001 »

Hallo,

Ik heb een vraagje. Wij willen een vakantie boeken naar CP Hochsauerland in Mei 2023. Boeking via FR site scheelde 250 euro met NL site dus het er op gewaagd. Kon alleen met Paypal of CC betalen en aangezien ik deze beide niet had ging betalen niet lukken.

Nu krijg ik herinnering mailtjes (in het Frans) voor het bevestigen/volledig maken van mijn reservering. Ik zou wel de mogelijkheid hebben om het met CC te betalen alleen nu ben ik een beetje bang dat wellicht in Mei het ingewikkeld gaat worden met Covid. verzetten is dan lastiger omdat ik in het Frans moet bellen (beheers de taal niet). Ik zat er aan te denken om via de BE site te boeken (50 euro duurder en zonder lakenpakket) maar als er dan iets veranderd moet worden kan ik idd geval nog in het nederlands bellen ipv het Frans.

Mijn vraag is of ik vast zit in aan de Franse reservering? Ik heb wel geklikt op akkoord met de algemene voorwaarden maar nog niet betaald. Als ik de algemene voorwaarden erop na sla dan lijkt het of ik er wel aan vast zit ( ze sturen dan een factuur) maar helemaal zeker ben ik niet .

De mails vertaald zien er niet dwingend uit (rond uw reservering af) en het voorkeurshuisje is nog steeds te boeken.

Heeft iemand hier ervaring mee en kan mij advies geven?

BVD!
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

Hoi Rur001,

Heb je een bevestigingsmail gehad met alle informatie over je boeking en het boekingsnummer?
Als dat zo is heb je een overeenkomst gesloten. Maar als je alleen een proefboeking hebt gedaan
en verder niks dan worden vaak mailtjes vanuit Center Parcs verzonden dat je de boeking nog niet
hebt afgemaakt. Als het laatste het geval is dan heb je nog geen overeenkomst gesloten en zit je
nergens aan vast.
Plaats reactie

Terug naar “Center Parcs Algemene Informatie”