Welkom op Center Parcs Informatie, hét Center Parcs Fan Forum van nu, verrassend vernieuwend!

[Center Parcs] Mystery park

Voor alle algemene Center Parcs informatie
NaMiSe

Re: [Center Parcs] Mystery park

Bericht door NaMiSe »

Als je nu een Mystery zou boeken, wat denken jullie welk park van CP het meest gereserveerd wordt? Zijn dat de goedkopere, nog niet gerenoveerde parken? De 3 vogels? Ben benieuwd
B767-300ER
Moderator

Bericht door B767-300ER »

Er wordt zo weinig gereserveerd dat er op alle parken meer dan voldoende ruimte is om de mistery boekere te plaatsen
NaMiSe

Bericht door NaMiSe »

Aha oké, maar doen z3 dat ook voor dat geld? Of zouden ze voor die prijs niet ook dure cottages weggeven?
MMYY

Bericht door MMYY »

Wij hebben een aantal keer via mystery boeking op CP verbleven. De boeking zijn geweest zonder en ook een de aantal met onze kinderen.

We zijn de afgelopen jaren terechtgekomen op Kempervennen, Eemhof, Vossemeren en Meerdal. Niet eens de slechtste huisjes kregen wij. Zelfs met een 4p boeking een paar keer in 5p of 6p cottage terechtgekomen.

Ik dacht dat de 3 vogel parken niet meededen. Stond destijds aangegeven in de voorwaarden welke parken wel. Geen idee of dat nu ook nog zo is.
B767-300ER
Moderator

NaMiSe schreef: 18 apr 2021, 18:32 Aha oké, maar doen z3 dat ook voor dat geld? Of zouden ze voor die prijs niet ook dure cottages weggeven?
Hoe meer beschikbaar, hoe gemiddeld goedkoper de mensen geplaats zullen worden lijkt mij ;)
Sid

Bericht door Sid »

Ik heb nog nooit zo'n boeking gedaan omdat ik altijd het idee heb dat ze je dan in de goedkoopste huisjes ver van het centrum weg stoppen :lol:
Maar misschien krijg je ook wel een Premium of VIP. Ik heb eigenlijk geen idee.....
Sander lipsch

Bericht door Sander lipsch »

Kom je nu nog in belgie door de negatieve reisadvies
B767-300ER
Moderator

Momenteel niet.
Bad.eend

Bericht door Bad.eend »

Wij hebben voor 26 april tm 30 april een mystery geboekt. Is er iemand die ook mystery geboekt heeft en al weet waar hij/zij heen gaat?
Martang2012

Bericht door Martang2012 »

Bad.eend schreef: 19 apr 2021, 13:55 Wij hebben voor 26 april tm 30 april een mystery geboekt. Is er iemand die ook mystery geboekt heeft en al weet waar hij/zij heen gaat?
Wij gaan van 23 tm 26 april naar het Heijderbos
B767-300ER
Moderator

Veel plezier. Wij zitten daar nu.
Bad.eend

Bericht door Bad.eend »

Martang2012 schreef: 19 apr 2021, 15:01 Wij gaan van 23 tm 26 april naar het Heijderbos

Veel plezier! Net te horen gekregen dat wij daar ook heen gaan.
wendy424

Bericht door wendy424 »

Sid schreef: 18 apr 2021, 20:12 Ik heb nog nooit zo'n boeking gedaan omdat ik altijd het idee heb dat ze je dan in de goedkoopste huisjes ver van het centrum weg stoppen :lol:
Maar misschien krijg je ook wel een Premium of VIP. Ik heb eigenlijk geen idee.....
Dat is absoluut niet zo, wij zijn in ook onderstaande terechtgekomen:
4p. Comfort Meerdal
6p. Premium kempervennen
6p. Premium Huttenheugte
4p. Premium kindercottage Meerdal

Dit allemaal in de zomervakanties
Heijderbos1

Bericht door Heijderbos1 »

Mijn ervaring is ook niet dat de huisjes minder of minder schoon zijn.
Tot nu toe altijd positieve ervaringen gehad met de mysterie weekenden, maar de locatie van het huisje t.o.v. de faciliteiten is voor ons niet van belang.

Is er iets bekend over de kansverhouding om op een bepaald park terecht te komen?
Plaatsen ze bijv. op een park bewust maakt mysteriegasten
B767-300ER
Moderator

Geen peil op te trekken
Sid

Bericht door Sid »

Waar ik altijd voor vrees is dat ze ons stoppen in een park in Drenthe. Dat vind ik wat ver voor bv een weekendje. Is voor ons vanuit het zuidwesten een behoorlijk stuk rijden..... Dat heb ik er eigenlijk niet voor over. Zouden ze ook kijken hoe vaak je geboekt hebt in het verleden. Zou dat meespelen?
B767-300ER
Moderator

Nope. Er wordt totaal niet gekeken naar status of wat dan ook.
Merel14

Bericht door Merel14 »

Sid schreef: 28 jun 2021, 21:49 Waar ik altijd voor vrees is dat ze ons stoppen in een park in Drenthe. Dat vind ik wat ver voor bv een weekendje. Is voor ons vanuit het zuidwesten een behoorlijk stuk rijden..... Dat heb ik er eigenlijk niet voor over. Zouden ze ook kijken hoe vaak je geboekt hebt in het verleden. Zou dat meespelen?
In september is Huttenheugte dicht, dus om zeker te weten dat je niet daar wordt geplaatst: gewoon in september een weekendje weg ;)
Merel14

Bericht door Merel14 »

Ik heb onlangs weer een mystery geboekt. Ik wil graag een paar dagen met de baby op pad. In de voorwaarden zag ik staan dat ze rekening houden met het plaatsen van een kinderbed. Ik heb een paar accommodaties bekeken en ik vind bijvoorbeeld de 4-persoons comfort op Meerdal echt heel krap voor een babybed. Ik ben benieuwd hoe Center Parcs daar over denkt haha.
Iemand van jullie ervaring met een mystery en baby? Waar kwamen jullie terecht?
Of weet iemand toevallig in hoeverre ze écht rekening houden met de baby?
B767-300ER
Moderator

Op meerdal zijn wel zeker ook cottahes waar een babybed past. Krap kan het zijn, maar het past wel.
Ze houden er rekening mee.

En anders als dit teveel onzekerheid biedt, boek dan gewoon een cottage met bv de babybox aanbieding. Veel zal het niet schelen. Ik boek daarmee een midweek erperheide voor 189 euro in een VIP cottage! (Weekeinde 239)
Daar is plek zat voor een babybed!
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

Hoi Merel14,

Wat heerlijk een paar dagen op pad met de baby! Klopt, als je aangeeft dat je met een baby komt bij een Mystery boeking wordt daar rekening mee gehouden. Ikzelf heb hier geen ervaring mee, maar in hoeverre Center Parcs écht rekening houdt met een baby erbij blijft toch voor mij onduidelijk,
want op de website van Center Parcs kun je ook aangeven dat er een baby bij is, kom je in de cottage is er geen plek voor het babybedje.

Voor degene die misschien dezelfde vraag hebben: Zou je ons misschien willen laten weten waar je uiteindelijk terecht bent gekomen en of er plek
was in de cottage voor een babybed?

Dank je wel en een fijn verblijf toegewenst!
Merel14

Bericht door Merel14 »

Dat snap ik hoor, dat ik ook zelf iets kan uitkiezen. Het goedkoopste wat ik kon vinden voor de periode waarin ik vakantie heb, was ruim 150 euro duurder dan wat ik nu heb. En aangezien ik alleen met mijn dochter ga, wilde ik er geen vermogen aan uitgeven. Het is gewoon voor de leuk, naast onze gezinsvakantie.

Mocht ik wel in één van de (te) krappe huisjes terecht komen, dan redden we ons ook wel weer. Ik heb sowieso gekozen voor een 4-persoons cottage, dus ik kan prima wat bedden schuiven. Ik was alleen benieuwd naar ervaringen, vooral omdat ik nieuwsgierig ben.
Merel14

Bericht door Merel14 »

Mariëtte schreef: 12 jul 2021, 21:41 Hoi Merel14,

Wat heerlijk een paar dagen op pad met de baby! Klopt, als je aangeeft dat je met een baby komt bij een Mystery boeking wordt daar rekening mee gehouden. Ikzelf heb hier geen ervaring mee, maar in hoeverre Center Parcs écht rekening houdt met een baby erbij blijft toch voor mij onduidelijk,
want op de website van Center Parcs kun je ook aangeven dat er een baby bij is, kom je in de cottage is er geen plek voor het babybedje.

Voor degene die misschien dezelfde vraag hebben: Zou je ons misschien willen laten weten waar je uiteindelijk terecht bent gekomen en of er plek
was in de cottage voor een babybed?

Dank je wel en een fijn verblijf toegewenst!
Ja, dat ga ik doen! Nog twee maanden wachten :)
Dankjewel!
B767-300ER
Moderator

Als je met 1 volwassene en 1 baby gaat
Of 2 volwassenen en 1 baby, past een babybedje altijd.
Sander lipsch

Bericht door Sander lipsch »

Hallo

Ik heb 2 vragen als ik mystery verblijf boek zijn ik dan ook huisdieren toegestaan wel betaald natuurlijk
En word het ook bij de frends bij geschreven dat we er zijn geweest het gaat niet om die extra's ik weet dat dat niet gelt
Ralf

Bericht door Ralf »

Als je bij de boeking aangeeft dat er een huisdier mee gaat dan is dat geen probleem en de boeking wordt inderdaad meegerekend voor het aantal keren maar zoals je zelf al zegt heb je geen friends voordelen.
wendy424

Bericht door wendy424 »

Bij mij zijn er wel 2 mysterie boekingen meegenomen waardoor ik nu friend ben.
Ralf

Bericht door Ralf »

wendy424 schreef: 13 jul 2021, 11:14
Bij mij zijn er wel 2 mysterie boekingen meegenomen waardoor ik nu friend ben.

Ik denk dat we elkaar verkeerd begrijpen. Ik zeg namelijk dat de boeking inderdaad mee telt bij het aantal verblijven en dat je dus friend wordt maar dat je geen recht hebt op friends voordelen als je een mystery boeking maakt. Friends voordelen gelden alleen bij een normale boeking (dus niet bij aanbiedingen).
En het enige is tegenwoordig dat je twee uur eerder mag komen en je een aantal kortingsbonnen en een cadeautje krijgt. Noem ik meer "goede kennissen voordeel" ipv friends. ;)
ralph1993

Bericht door ralph1993 »

Mijn zus komt met een huishouden van 4 personen (2 volwassenen) in een 12 Persoons (ja geen grap) Premium op Port Zelande.

Die moest even knipperen met der ogen of ze het wel goed las :lol:

Zelf een mystery geboekt voor begin september, ben benieuwd waar dat ons gaat brengen.
B767-300ER
Moderator

Midweek?
Ralf

Bericht door Ralf »

ralph1993 schreef: 23 jul 2021, 09:58 Mijn zus komt met een huishouden van 4 personen (2 volwassenen) in een 12 Persoons (ja geen grap) Premium op Port Zelande.

Die moest even knipperen met der ogen of ze het wel goed las :lol:

Zelf een mystery geboekt voor begin september, ben benieuwd waar dat ons gaat brengen.
Dan hebben ze echt vakantie. Lekker allemaal een eigen kamer. ;)
ralph1993

Bericht door ralph1993 »

B767-300ER schreef: 23 jul 2021, 09:59Midweek?
week
Plaats reactie