Welkom op Center Parcs Informatie! Hét informatie en nieuws forum over Center Parcs! Voor én door Center Parcs Fans!

[Center Parcs] Alle cottage plattegronden

Voor alle algemene Center Parcs informatie
Plaats reactie
Ralf

Bericht door Ralf »

Hoi allemaal,

Ik ben zelf een vaste bezoeker van Centerparcs (al 105 keer geweest) en heb nu een handige site gemaakt met alle cottage plattegronden gesorteerd op aantal personen. Je kunt deze bereiken via www.vakantieaanbeveling.nl/centerparcs

Ga dus voor een uitgebreid overzicht naar deze site. Voor alle andere informatie en foto's blijf je natuurlijk op deze site.

Groetjes en veel kijkplezier,
Ralf Hellings

Jolandake1969

Bericht door Jolandake1969 »

Je kunt beter vermelden open slaapkamer bij het Meerdal. Je slaapt achter een kast.
En zo zijn er nog meer cottage waar de slaapkamer open zijn..
Met vriendelijke groet, Jolanda :)

2020* HB
2019* LP-VM
2018* HB-LP
2017* HH-LB-MD
2016* KV
2015* HB-EH
2014* EP-MD-HH-MD

Keiko

Bericht door Keiko »

Handig overzicht zo, misschien is het handig om het ook nog in te delen op park? Het is nu vrij veel scrollwerk en links de titel van het park was me eerst niet opgevallen.
EH '05
BH '11
MD '16 - KV '16
LP '17
VM '18
HH '19
HB '20

Ralf

Bericht door Ralf »

Jolandake1969 schreef:
16 okt 2020, 16:01
Je kunt beter vermelden open slaapkamer bij het Meerdal. Je slaapt achter een kast.
En zo zijn er nog meer cottage waar de slaapkamer open zijn..
Beste Jolandake,

Het is misschien wel een open kamer (achter een kast of zonder een deur, maar er is wel een aparte kamer. Je slaapt niet in de woonkamer zoals bij sommige andere cottages/hotelkamers wel het geval is. Vandaar dat ik voor de benaming 1 slaapkamer heb gekozen ipv slaapkamer/woonkamer.

Gr. Ralf

Ralf

Bericht door Ralf »

Keiko schreef:
17 okt 2020, 01:58
Handig overzicht zo, misschien is het handig om het ook nog in te delen op park? Het is nu vrij veel scrollwerk en links de titel van het park was me eerst niet opgevallen.
Beste Keiko,

Ik heb daar aan zitten denken maar zoeken per park is wel makkelijk op de site van CP maar op personen niet. Daarom heb ik de keuze gemaakt om op personen in te delen. Daarbij komt dat iemand met een bepaald aantal personen wil gaan en vandaaruit wil gaan zoeken.

Gr. Ralf

Ralf

Re: [Center Parcs] Alle cottage plattegronden

Bericht door Ralf »

Ik heb een aantal kleine dingen aangepast:
- de tekstgrootte van de parknaam is nu groter
- ik heb bij de slaapkamers die niet geheel dicht zijn de tekst gewijzigd van "1 slaapkamer" naar "half open slaapkamer"
- ik heb bij sommige cottages (indien mij bekend) gezet dat er afwijkende cottages zijn waar geen plattegrond van is

:arrow: www.vakantieaanbeveling.nl/centerparcs

Groetjes,
Ralf

Keiko

Re: [Center Parcs] Alle cottage plattegronden

Bericht door Keiko »

Begrijpelijk inderdaad om het dan zo te doen om te kijken welke cottage op welk park het meest geschikt is. Je kan inderdaad op de CP site bekijken per park.
De parknamen zijn nu inderdaad beter zichtbaar en vallen meteen op. Ik wist niet dat er überhaupt 3 persoons cottages bestonden in cp.
EH '05
BH '11
MD '16 - KV '16
LP '17
VM '18
HH '19
HB '20

Plaats reactie