Welkom op Center Parcs Informatie.
[Center Parcs] Vragen en opmerkingen over kortingen & kortingscodes
- Bart_D
Re: [Center Parcs] Vragen en opmerkingen over kortingen & kortingscodes
TIP!
Bij de huidige Lidl NL actie voor Limburgse Peel is de actie enkel geldig voor comfort cottages.
Maar als je kijkt via de franse website is er een soortgelijke actie, maar die ook voor VIP cottages geldig is!
Zo hebben we voor zat-ma 18/01-20/01 een VIP 2P kunnen scoren voor maar € 137,20!
Daarbovenop ook nog € 30 gratis activiteiten
Whoehoew!
Bij de huidige Lidl NL actie voor Limburgse Peel is de actie enkel geldig voor comfort cottages.
Maar als je kijkt via de franse website is er een soortgelijke actie, maar die ook voor VIP cottages geldig is!
Zo hebben we voor zat-ma 18/01-20/01 een VIP 2P kunnen scoren voor maar € 137,20!
Daarbovenop ook nog € 30 gratis activiteiten
Whoehoew!
'20: Vossemeren BEL
'21: Terhills BEL - Erperheide BEL
'22: Kempervennen NL - Terhills BEL - Erperheide BEL
'23: Heijderbos NL - Vossemeren BEL - Meerdal NL
'24: Huttenheugte NL - Eemhof NL - Terhills BEL
Soon '24: Meerdal NL - Park Eifel GER
- markieanta
- Moderator
Kijk dat is dan weer wel een koopje
- SuzieQ
Ga af en toe naar Sandur en vaak is deze duurder als bijvoorbeeld HH.markieanta schreef: ↑17 aug 2024, 23:05 Is het in een vakantie of buiten de vakantie, want dan vind ik het nog best aan de prijs.
- markieanta
- Moderator
Bijzonder, bij mij staan De Peel en Sandur altijd als goedkoopste opties in de lijst.
- SuzieQ
Hangt misschien van type huisje af?
Ik boek daar altijd minimaal premium.
Ik boek daar altijd minimaal premium.
- markieanta
- Moderator
Wij kijken altijd alleen naar vip huisjes.
- Bart_D
Heeft er iemand hier al een code ontvangen om de gratis midweek te boeken?
Hier nog steeds niets... En je kan vanaf vandaag al boeken
Hier nog steeds niets... En je kan vanaf vandaag al boeken
Mariëtte schreef: ↑07 aug 2024, 18:54 Unieke aanbieding: gratis midweek verblijf bij boeking van een Last Minute!
http://www.centerparcs.nl/lm-gratismidweek
Voorwaarden:
Aanbieding geldig van 7 t/m 9 augustus 2024 (beperkt beschikbaar).
- De aanbieding is niet geldig op reeds gemaakte boekingen.
- Voor zover hiervan in deze voorwaarden niet is afgeweken, zijn de Algemene Voorwaarden van toepassing.
- Center Parcs behoudt zich het recht voor om het aanbod op elk moment op te schorten, te wijzigen of te verwijderen, zonder dat dit gevolgen heeft voor reeds gemaakte reserveringen.
- Geldig voor aankomsten van vrijdag 9 augustus t/m zondag 6 oktober 2024.
- Geldig voor boekingen gemaakt op www.centerparcs.nl/lm-gratismidweek op de actie "Last Minute + gratis midweek".
- Waarde eerste verblijf minimaal €399
- Geldig voor een selectie van cottage types en aankomstdata in alle parken in Nederland en België, behalve Limburgse Peel en Terhills Resort.
- In de week van 19 augustus ontvang je een mail met een unieke vouchercode. Met deze vouchercode kun je je midweek verblijf boeken op deze speciale pagina: www.centerparcs.nl/gratismidweek Je kunt alvast een kijkje nemen naar het aanbod maar boeken kan pas zodra je je vouchercode hebt ontvangen.
- Bovengenoemde kortingsregelingen gelden niet voor boekingen in het kader van Center Parcs Meetings & Events.
- Uiterste boekingsdatum eerste verblijf: 9 augustus 2024
Voorwaarden tweede verblijf (gratis midweek):
- Voucher geldig voor een midweek in een 4-persoons Comfort cottage voor 4 personen en 4 nachten, inclusief BTW, toeristenbelasting en heffingen.
- Bedlinnen optioneel bij te boeken.
- Je kunt alleen gebruikmaken van de gratis midweek als je je eerste verblijf niet annuleert.
- Alle parken in Nederland en België behalve Terhills Resort op basis van beschikbaarheid.
- Mogelijke aankomsten gratis midweek: 30 september, 4,11,18,25 November, 2,9,16 december 2024, 6,13,20,27 januari, 3,10 februari en 10,17,24,31 maart 2025
- Het is mogelijk om te upgraden naar een 6- of 8-persoons Comfort cottage of een Premium of VIP cottage. Hiervoor geldt een toeslag:
- 6-persoons cottage; €50 toeslag
- 8-persoons cottage; €100 toeslag
- Premium cottage; €75 toeslag
- VIP cottage; €150 toeslag
- Gratis midweek is alleen te boeken via deze pagina: www.centerparcs.nl/gratismidweek
- De voucher is niet overdraagbaar en kan niet uitgekeerd worden in geld.
- De voucher dient geboekt te worden door dezelfde hoofdboeker als die van het eerste verblijf.
- Uiterste boekingsdatum gratis midweek: 30 september 2024
'20: Vossemeren BEL
- Venture
Bij ons ook niks binnen! Ben bang dat straks onze voorkeur al weg is. Heb wel een Mention Me voucher code gehad van 30 euro voor Food&Fun, maar weet totaal niet waar ik de voucher moet invullen om te kunnen innen. Iemand meer ervaring met Mention Me (vertel een vriend)?
- SuzieQ
Denken jullie dat het straks zo hard gaat dan?
Heb nog niet naar data gekeken
Heb nog niet naar data gekeken
- ronaldvos33
Hier ook nog niets gekregen. Vaak zijn er maar een beperkt aantal cottages beschikbaar voor een actie. Ben benieuwd...
NLD: Huttenheugte - Eemhof - Heijderbos - Kempervennen- Meerdal - Port Zelande - Zandvoort
DUI: Nordseekuste - Bispinger Heide - Allgaü - Eifel - Hochsauerland
BE: Erperheide - Vossemeren - Kempense meren - de Haan
FR: Le lac D'ailette - les trois forets
- Mariëtte
- Eigenaar en Beheerder
Wat ik lees in de algemene voorwaarden is dat de vouchercode in de week van 19 augustus 2024 zal worden verzonden.
De vouchercode kan naar mijn idee dan ook deze hele week nog binnenkomen, of lees/interpreteer ik het verkeerd?
De vouchercode kan naar mijn idee dan ook deze hele week nog binnenkomen, of lees/interpreteer ik het verkeerd?
- SuzieQ
Dacht ik ook, maar omdat op de site staat boeken vanaf 21 augustus worden mensen onrustig.
- gardensnake
jammer dat ze o.a. herfstvakantie vanaf dit jaar hebben aangepast. Wat voorheen bijv via felicitas deutschland of babybox belgie kon boeken rondt de 500-600 euro voor een midweek, zijn nu dezelfde huisjes alleen jaar later naar minimaal 850euro gegaan. Zojuist even een boeking erbij gepakt van vorig jaar herfstvakantie. 16-20okt. 2023 cottage comfort vernieuwd 4 personen de Huttenheugte via Corporate Benefits centerparcs. 799 - 319,60 korting + 50euro toeristenbelasting. Totaal voor 5 personen 529,40. Wanneer ik nu boek voor 28okt t/m 1 nov betaal ik 938euro voor een premium huisje. comfort niet (meer) beschikbaar, maar wat zou het schelen op een boeking 80 a 90 euro? dan zou vergelijking zijn dat je nu 840euro kwijt bent en vorig jaar 530euro. dat is ruim 1,5x duurder. Helaas voor ons voorlopig geen CP meer tijdens schoolvakanties. Ik durf niet eens te kijken wat we nu gaan betalen voor de voorjaarsvakantie 2025 (vorig jaar 19feb t/m 23feb 2024 gingen we naar het Heijderbos. VIP huisje 4 persoons. totale kosten 566,40). Jammer, want we gingen (bijna) altijd in de voorjaar en najaar vakanties . voorlopig houden we nog wel de jaarlijkse weekendje Eemhof aan
- Mariëtte
- Eigenaar en Beheerder
Hoi gardensnake,
Ik snap je punt, de prijzen zijn behoorlijk doorgeschoten en ook de leuke kortingen via Prénatal etc. zijn niet meer zo hoog als voorheen.
De actie met een gratis midweek vond ik dan wel weer een mooie actie, maar zoals meestal weer buiten de schoolvakanties.
Zo boekte ik 2 jaar geleden nog een 2 persoons VIP cottage voor een midweek op Het Meerdal (buiten de vakantieperiode) voor €250,00.
Dat lukt nu echt niet meer.
Maar nu moet ik wel zeggen dat niet alleen bij Center Parcs het fors duurder is geworden, eigenlijk geld dat wel voor bijna alles. Vandaag
boodschappen gedaan en dan sta ik perplex hoe duur de meeste producten zijn geworden.
Leuk om te lezen dat jullie het jaarlijkse weekendje De Eemhof voorlopig aanhouden.
Ik snap je punt, de prijzen zijn behoorlijk doorgeschoten en ook de leuke kortingen via Prénatal etc. zijn niet meer zo hoog als voorheen.
De actie met een gratis midweek vond ik dan wel weer een mooie actie, maar zoals meestal weer buiten de schoolvakanties.
Zo boekte ik 2 jaar geleden nog een 2 persoons VIP cottage voor een midweek op Het Meerdal (buiten de vakantieperiode) voor €250,00.
Dat lukt nu echt niet meer.
Maar nu moet ik wel zeggen dat niet alleen bij Center Parcs het fors duurder is geworden, eigenlijk geld dat wel voor bijna alles. Vandaag
boodschappen gedaan en dan sta ik perplex hoe duur de meeste producten zijn geworden.
Leuk om te lezen dat jullie het jaarlijkse weekendje De Eemhof voorlopig aanhouden.
- SuzieQ
Wij zijn nu al een paar keer een week naar Landal geweest met sauna voor dezelfde prijs/ goedkoper als weekend Sandur.
- bianca
Ik heb tich van die vouchers gehad maar mogen niet in combinatie met andere korting dus ook geen friends/ vroegboek enz. Is dus eigenlijk een waardeloze actie voor vaste centerparcs boekers, in ieder gaval voor ons. Alleen het hoofdkantoor kan deze actie voor je boeken. Wij hadden wel het geluk dat ze dit ook waardeloos vonden bij de Eemhof toen ik liet zien dat ik 5 vouchers nog had staan, nu krijgen we aankomende juni een gratis etentje voor 4 personen.
Venture schreef: ↑21 aug 2024, 08:44 Bij ons ook niks binnen! Ben bang dat straks onze voorkeur al weg is. Heb wel een Mention Me voucher code gehad van 30 euro voor Food&Fun, maar weet totaal niet waar ik de voucher moet invullen om te kunnen innen. Iemand meer ervaring met Mention Me (vertel een vriend)?
- SuzieQ
De gratis midweek geboekt
- Mariëtte
- Eigenaar en Beheerder
Wat fijn!
Mag ik vragen welk park en cottagetype het is geworden?
Mag ik vragen welk park en cottagetype het is geworden?
- SuzieQ
Het is de Huttenheugte geworden in een 4p vip.
Dus 150 euro bij betaald.
Dus 150 euro bij betaald.
- ronaldvos33
Bij ons ook geboekt, 6 persoons vip meerdal. Dus 200 bijbetaald. Anders zat deze op bijna 1000 euro, dus zeker een goede actie dit voor mensen zuiver schoolgaande kinderen
NLD: Huttenheugte - Eemhof - Heijderbos - Kempervennen- Meerdal - Port Zelande - Zandvoort
- markieanta
- Moderator
Wij pakken dit jaar voor de kerstvakantie ook een huisje van Landal. Ook hier een zwembad, uiteraard veel minder luxe dan CP, een veel ruimer, vrijstaand huisje, mooie omgeving, sauna in het huisje etc. en dat voor de prijs waarbij je op Sandur, wat voor mij geen CP park is, je net aan een comfort cottage hebt.
- VLH
markieanta schreef: ↑22 aug 2024, 07:25 Wij pakken dit jaar voor de kerstvakantie ook een huisje van Landal. Ook hier een zwembad, uiteraard veel minder luxe dan CP, een veel ruimer, vrijstaand huisje, mooie omgeving, sauna in het huisje etc. en dat voor de prijs waarbij je op Sandur, wat voor mij geen CP park is, je net aan een comfort cottage hebt.
Is er nog een specifiek park van Landal wat jullie aan kunnen raden? Ik zit al een tijdje erover te denken het eens uit te proberen!
- pinatorq
Lommerbergen(oud CP), Vennenbos(oud CP), Hof van saksen
Groeten john
Coming up:
9-24 Meerdal
12-24 Hochsauerland
3-25 Lommerbergen
HH 90, 91, 93, 95, 97-99, 02, 03, 05, 07-09, 21, 23
HB 09, 23, 24
BH10, 22, 23
MD 21
KV 22
HS 22, 23
VM 23
Erperheide 23, 24
Port Zélande 24
Les Trois Forêts 24
Vennenbos 24
Coming up:
9-24 Meerdal
12-24 Hochsauerland
3-25 Lommerbergen
HH 90, 91, 93, 95, 97-99, 02, 03, 05, 07-09, 21, 23
HB 09, 23, 24
BH10, 22, 23
MD 21
KV 22
HS 22, 23
VM 23
Erperheide 23, 24
Port Zélande 24
Les Trois Forêts 24
Vennenbos 24
- markieanta
- Moderator
Wij gaan dit keer eens bad Bentheim proberen, moet daar toch in de buurt zijn.
- SuzieQ
Wij nemen dan altijd de hond mee en gaan dan naar Drenthe. Kiezen dan altijd huisje met sauna, vrijstaand etc zoals Orveltermarke of een vrijstaande Aelderholt daarom van CP meestal ook Sandur.
Als ik centraler zou wonen of meer faciliteiten zou willen zou ik Vennenbos of Lommerbergen willen proberen. Ken ik nog van vroeger en was toen leuk.
Hond gaat overigens niet mee naar de Huttenheugte, daarom nu ook dat park geboekt met de gratis midweek.
Als ik centraler zou wonen of meer faciliteiten zou willen zou ik Vennenbos of Lommerbergen willen proberen. Ken ik nog van vroeger en was toen leuk.
Hond gaat overigens niet mee naar de Huttenheugte, daarom nu ook dat park geboekt met de gratis midweek.
- stoute
Vandaag geboekt voor de gratis midweek. We hebben gekozen voor het Meerdal, een 4p comfort. We zijn hier nog nooit geweest, dus mooi om te gaan kijken op dit park
- Mariëtte
- Eigenaar en Beheerder
Wat leuk, voor de eerste keer Het Meerdal, alvast veel (ontdek)plezier toegewenst!
Mag ik je vragen waarom je nog nooit naar Het Meerdal bent geweest?
Mag ik je vragen waarom je nog nooit naar Het Meerdal bent geweest?
- stoute
Geen idee eigenlijk, wij gingen en gaan nog steeds naar de Eemhof, en Sandur is daar de laatste 4 jaar bijgekomen. Mijn man wilde nu een keer naar het Meerdal
- guusdebruijn
Meerdal, mijn favoriete park in NL BE. Zo heeft ieder zijn favoreten. Heijderbos voor velen. Daar ben ik 1 keer geweest en zou niet snel terug gaan. Mooie van Meerdal blijft de enorme Dome en ligging met het grote meer. Het zwembad waar veel plek is om te zitten. Ook als het park vol is meestal wel gelijk een plekje.
Park Eifel 05-24
Park Le Lac d'Ailette 07-24
Park Hochsauerland 12-24
Park Le Lac d'Ailette 07-24
Park Hochsauerland 12-24
- VLH
Onze persoonlijke favorieten zijn ook wel het Meerdal en het Heidebos tot dusver. Meerdal waarschijnlijk omdat het onze eerste vakantieplek samen is .