Welkom op Center Parcs Informatie.
[Center Parcs] Nordborg Resort Informatie & Nieuws
- Tom...
Re: [Center Parcs] Nordborg Resort Informatie & Nieuws
Wat een toffe updates zeg, geweldig om te zien, dank jullie wel
- Mariëtte
- Eigenaar en Beheerder
Foto's augustus 2024.
Bron: Hoffmann.dk.
Bron: Hoffmann.dk.
- markieanta
- Moderator
Ik vind die steiger heel erg gaaf, de rest ben ik nog niet over uit haha.
- Mariëtte
- Eigenaar en Beheerder
Die steiger is super gaaf, de rest lijkt me vooralsnog ook niet verkeerd, wel nog heel erg kaal maar dat was op Park Allgäu en andere parken ook.
We wachten met grote belangstelling op foto's van de binnenkant van de cottages en vanaf wanneer ze te boeken zijn.
Zodra er geboekt kan worden en de prijzen zijn te betalen, gaan we richting Denemarken, ik kan eigenlijk al niet wachten erop.
We wachten met grote belangstelling op foto's van de binnenkant van de cottages en vanaf wanneer ze te boeken zijn.
Zodra er geboekt kan worden en de prijzen zijn te betalen, gaan we richting Denemarken, ik kan eigenlijk al niet wachten erop.
- guusdebruijn
Wij zijn ook erg benieuwd. Moet toch een dezer dagen te boeken zijn lijkt mij. Gaat nu hard.
Park Eifel 05-24
Park Le Lac d'Ailette 07-24
Park Hochsauerland 12-24
Park Le Lac d'Ailette 07-24
Park Hochsauerland 12-24
- Mariëtte
- Eigenaar en Beheerder
Volgens de berichten kan er geboekt gaan worden in de herfst.
Ik kijk wel elke dag even hoe het ermee staat .
Ik kijk wel elke dag even hoe het ermee staat .
- Mariëtte
- Eigenaar en Beheerder
De Marketing.
Ze kunnen een grote belangstelling voor het project voelen - niet alleen onder de lokale bevolking, maar ook van de pers, bedrijven en potentiële gasten en daarom hebben ze het ook gemakkelijker gemaakt om de ontwikkeling vanaf de zijlijn te volgen.
U kunt het proces hier op ons forum volgen, op hun nieuw aangemaakte LinkedIn-pagina of op YouTube dronevluchten boven het resort bekijken.
Daarnaast zijn ze in samenwerking met Center Parcs goed op weg om toekomstige gasten te inspireren op sociale media - Facebook en Instagram, terwijl ze ondertussen werken aan de ontwikkeling van het komende marketingmateriaal, dat het raamwerk zal vormen voor hun eerste marketingcampagne in Denemarken en in het buitenland.
Er is blijkbaar al een fotoshoot geweest in de cottages. Helaas wordt er tot nu toe enkel onderstaande foto van gedeeld.
Maar beter iets dan niets, maar toch wel hopende op meer foto's van de binnenkanten van de cottages.
Fotoshoot in een slaapkamer van een cottage.
Bron: Center Parcs Denemarken.
Ze kunnen een grote belangstelling voor het project voelen - niet alleen onder de lokale bevolking, maar ook van de pers, bedrijven en potentiële gasten en daarom hebben ze het ook gemakkelijker gemaakt om de ontwikkeling vanaf de zijlijn te volgen.
U kunt het proces hier op ons forum volgen, op hun nieuw aangemaakte LinkedIn-pagina of op YouTube dronevluchten boven het resort bekijken.
Daarnaast zijn ze in samenwerking met Center Parcs goed op weg om toekomstige gasten te inspireren op sociale media - Facebook en Instagram, terwijl ze ondertussen werken aan de ontwikkeling van het komende marketingmateriaal, dat het raamwerk zal vormen voor hun eerste marketingcampagne in Denemarken en in het buitenland.
Er is blijkbaar al een fotoshoot geweest in de cottages. Helaas wordt er tot nu toe enkel onderstaande foto van gedeeld.
Maar beter iets dan niets, maar toch wel hopende op meer foto's van de binnenkanten van de cottages.
Fotoshoot in een slaapkamer van een cottage.
Bron: Center Parcs Denemarken.
- Tom...
Oeh leuk!!!
Het ziet er “houterig” en natuurlijk uit, mooi
Het ziet er “houterig” en natuurlijk uit, mooi
- Martijn
Was al niet zo'n fan van de buitenzijdes van de cottages, maar ook al die houten wanden binnen... ... Het is vrij Deens zullen we maar zeggen. Hopelijk heb je verder niet het gevoel continu in een sauna te verblijven.
Evengoed benieuwd naar meer beelden.
Evengoed benieuwd naar meer beelden.
- Mariëtte
- Eigenaar en Beheerder
- Wildwaterbaan_88
de sauna's keren weer terug
Het is een scandinavisch dingetje het ontwerp. Ik hoop dat het park ook een beetje mooi bebost gaat worden. Nu doet het mij aan De Eemhof denken anno 1979. Ik zou mijn geld er niet zo snel aan uitgeven. Maar meningen verschillen.
Het is een scandinavisch dingetje het ontwerp. Ik hoop dat het park ook een beetje mooi bebost gaat worden. Nu doet het mij aan De Eemhof denken anno 1979. Ik zou mijn geld er niet zo snel aan uitgeven. Maar meningen verschillen.
- Tom...
Ik "hout" er wel van
Alleen kan het een beetje goedkoop overkomen soms, al dat hout van binnen en ik vrees dat dit park allesbehalve goedkoop gaat worden
Alleen kan het een beetje goedkoop overkomen soms, al dat hout van binnen en ik vrees dat dit park allesbehalve goedkoop gaat worden
- simon
Ik vind het ontwerp er toch heel anders uitzien dan wat we gewend zijn van op andere parken. Heel benieuwd naar het eindresultaat, maar die slaapkamer ziet er toch al gezellig uit!
Coming up: Park De Haan (september)
2024: KV / VB
2023: HB / HA / MD / KM / HH
2022: PZ / LB / LH / AR / HA (op visite)
2021: AR / EP / KV / EH
- Debbie
Hebben jullie dit filmpje al gezien?
https://www.linkedin.com/posts/centerpa ... ember_ios
https://www.linkedin.com/posts/centerpa ... ember_ios
Hartelijke groet,
Debbie
2017 EP-BT
2018 HH-BT
2019 HH-VM-PS
2020 HH-EH
2021 EH-HH-HH-EP-BT-KV-PS
2022 BT-EP-HH
2023 MD-VM-HS-BT-KV-HH-KV-BF-LD-HE
2024 BT-BH-EH-TF-VM-HH-HA
Debbie
2017 EP-BT
2018 HH-BT
2019 HH-VM-PS
2020 HH-EH
2021 EH-HH-HH-EP-BT-KV-PS
2022 BT-EP-HH
2023 MD-VM-HS-BT-KV-HH-KV-BF-LD-HE
2024 BT-BH-EH-TF-VM-HH-HA
- Mariëtte
- Eigenaar en Beheerder
Mooi filmpje, bedankt voor het delen.
- Daffy
Ben heel benieuwd naar dit park! Persoonlijk vind ik het juist heel gaaf dat het in de Scandinavische stijl gaat zijn qua cottages enz. Deze komt dus sowieso op ons lijstje!
HB - 2014
ZV - 2016, 2019, 2021
PZ - 2014, 2015, 2022
KV - 2017
VM - 2012, 2023
BH - 2015, 2018
NK - 2017
BS - 2014
LA - 2008
EH - 2022
MD - 2023
PS - 2023
ZV - 2016, 2019, 2021
PZ - 2014, 2015, 2022
KV - 2017
VM - 2012, 2023
BH - 2015, 2018
NK - 2017
BS - 2014
LA - 2008
EH - 2022
MD - 2023
PS - 2023
- Justin7377
Het zwembad begint al vorm te krijgen en de accommodatie is netjes ingericht. Alleen vraag ik me af of er ook een televisie hangt.
- Tom...
Oei! Van dat interieur schrik ik toch wel...
Dit lijkt wel Park Eifel vóór de verbouwingen daar
Bedankt voor de update in ieder geval, tof om weer foto's te zien.
Dit lijkt wel Park Eifel vóór de verbouwingen daar
Bedankt voor de update in ieder geval, tof om weer foto's te zien.
- markieanta
- Moderator
Het lijkt wel alsof we terug zijn gegaan naar de minimalistische jaren 80 ofzo.
- Martijn
Oei, hier nog iemand die hier niet zo'n fan van is. Een snelle Google levert wel het volgende op bij Scandinavisch design:
eenvoud, functionaliteit en een open, luchtig gevoel en gebruik van lichte kleuren
Dat zijn wel dingen die terug lijken te komen in het interieur, maar écht mooi is een tweede. Het oogt vrij simpel en niet luxe, gezien de kleuren lijkt het hier om een Premium te gaan, maar dat zou ik er verder niet aan afzien.
Ook de houten wandpanelen en de lampen die eigenlijk net-niet goed hangen werken daar niet aan mee.
eenvoud, functionaliteit en een open, luchtig gevoel en gebruik van lichte kleuren
Dat zijn wel dingen die terug lijken te komen in het interieur, maar écht mooi is een tweede. Het oogt vrij simpel en niet luxe, gezien de kleuren lijkt het hier om een Premium te gaan, maar dat zou ik er verder niet aan afzien.
Ook de houten wandpanelen en de lampen die eigenlijk net-niet goed hangen werken daar niet aan mee.
- Justin7377
Zelf vind ik het wel goed ingericht maar hier in huis is het ook zo goed als Scandinavisch ingericht.
- Justin7377
Weer een aantal foto’s!, maar nu zie je wel hoe kaal alles is op het park op het bos na. en de inrichting van het huisje vind ik nog steeds wel goed, maar die plafond platen zijn gewoon lelijk!
- pinatorq
@justin. Ben jij daar zelf bij aanwezig?
Groeten john
Coming up:
9-24 Meerdal
12-24 Hochsauerland
3-25 Lommerbergen
HH 90, 91, 93, 95, 97-99, 02, 03, 05, 07-09, 21, 23
HB 09, 23, 24
BH10, 22, 23
MD 21
KV 22
HS 22, 23
VM 23
Erperheide 23, 24
Port Zélande 24
Les Trois Forêts 24
Vennenbos 24
Coming up:
9-24 Meerdal
12-24 Hochsauerland
3-25 Lommerbergen
HH 90, 91, 93, 95, 97-99, 02, 03, 05, 07-09, 21, 23
HB 09, 23, 24
BH10, 22, 23
MD 21
KV 22
HS 22, 23
VM 23
Erperheide 23, 24
Port Zélande 24
Les Trois Forêts 24
Vennenbos 24
- Justin7377
Nee dat niet @pinatorq staat gewoon op LinkedIn—> Nordborg Resort—> afgelopen 24 uur en je ziet de foto’s
- Tom...
Nou, ik doelde ook niet zozeer op de meubels, maar vooral op de muren van hout en het plafond van (iets kantoor-achtigs?).
Dat vind ik niet eens "niet zo mooi", ik vind het ronduit lelijk. Maar het Deense volk zal zoiets wel mooi vinden denk ik?!
Spannend hoe de promotiefoto's straks uit gaan zien en vooral wat ze gaan rekenen voor zo'n cottage
Dat vind ik niet eens "niet zo mooi", ik vind het ronduit lelijk. Maar het Deense volk zal zoiets wel mooi vinden denk ik?!
Spannend hoe de promotiefoto's straks uit gaan zien en vooral wat ze gaan rekenen voor zo'n cottage
- simon
Oei, hier slaan ze de bal toch inderdaad precies wat mis... Vooral die lampen vind ik verschrikkelijk... Hang die toch meteen juist op?!
Ik ben ook benieuwd naar het eindresultaat en de promotiefoto's, want op dit moment loop ik toch niet zo warm van dit interieur.
Ik ben ook benieuwd naar het eindresultaat en de promotiefoto's, want op dit moment loop ik toch niet zo warm van dit interieur.
Coming up: Park De Haan (september)
- Justin7377
Weer nieuwe foto’s van het park!
Bron: LinkedIn — Anita Balslev
De Pier
De Cottages
Kinderboerderij
Speelhal
Plaza + Aqua Mundo
Bron: LinkedIn — Anita Balslev
De Pier
De Cottages
Kinderboerderij
Speelhal
Plaza + Aqua Mundo
- Martijn
Dank voor het plaatsen! Lijkt er toch op dat vooral de landscaping en de cottages de mindere punten van dit park gaan worden. Ook van buiten ogen het als vrij saaie houten containers. De pier ziet er wel heel spectaculair uit, dat gaat echt wel iets tofs worden.
Mooi thema-speeltoestel ook. De eerste visuals van de Market Dome waren ook vrij steriel, maar hopelijk wordt dat nog wat tropischer in real-life.
Mooi thema-speeltoestel ook. De eerste visuals van de Market Dome waren ook vrij steriel, maar hopelijk wordt dat nog wat tropischer in real-life.
- ronaldvos33
Ik moet eerlijk zeggen dat ik bijvoorbeeld allgau ook niet zo mooi vind qua natuur rondom de cottage. Ik denk dat het name de locatie aan het water echt ze grote plus van dit park gaat zijn.
NLD: Huttenheugte - Eemhof - Heijderbos - Kempervennen- Meerdal - Port Zelande - Zandvoort
DUI: Nordseekuste - Bispinger Heide - Allgaü - Eifel - Hochsauerland
BE: Erperheide - Vossemeren - Kempense meren - de Haan
FR: Le lac D'ailette - les trois forets
DUI: Nordseekuste - Bispinger Heide - Allgaü - Eifel - Hochsauerland
BE: Erperheide - Vossemeren - Kempense meren - de Haan
FR: Le lac D'ailette - les trois forets
- Martijn
Daar heb je inderdaad wel gelijk in. De gebieden waar de cottages staan zijn vrij kaal, maar daartussen heb je dan de bosgebieden liggen. Nadeel is, die delen heb je hier nagenoeg ook niet. Dus wel benieuwd hoe dat in het echt overkomt.
Voordeel van Park Allgäu is wel dat het cottage-ontwerp diverser en fraaier is, waardoor het kalige rondom de cottages ook minder 'erg' is. Hopelijk krijgen we snel nog meer plaatjes van binnen ook.
Voordeel van Park Allgäu is wel dat het cottage-ontwerp diverser en fraaier is, waardoor het kalige rondom de cottages ook minder 'erg' is. Hopelijk krijgen we snel nog meer plaatjes van binnen ook.