Welkom op Center Parcs Informatie.
[Center Parcs] Nordborg Resort Informatie & Nieuws
- markieanta
- Moderator
Re: [Center Parcs] Nordborg Resort Informatie & Nieuws
Zelfde idee heb ik met ltf ook, het is niet zo, vrijblijvend ingericht noem ik het haast maar. Alles in rijtjes, overal een grasveldje omheen en erachter dennenbomen. Geen huisjes waar de bossen omheen zijn gegroeid in speelse, organische vormen. Maar alles rechttoe rechtaan.
- Martijn
Vroeger bouwde men ook om de bomen heen en hierdoor ontstonden er organische slieren cottages met soms ietwat gekke hoogteverschillen. Maar nu rooien ze die gebieden leeg en kunnen ze er snel met prefab-delen aan de slag. Dat zorgt op die plekken wel voor een kaalslag natuurlijk.
- markieanta
- Moderator
Dat klopt helaas.
- Wildwaterbaan_88
Dat heb ik ook opgemerkt. En het klinkt misschien raar, maar ik ga niet graag naar de nieuwere parken. Terwijl ik best van vernieuwing hou. Maar het landschap op die parken spreekt me helaas niet aan. Er is een gebrek aan de filosofie van de natuur die men eerder wel meer hanteerde. Op Nordborg zie ik helaas geen verbetering..
- simon
De eerste beelden zijn er!
Ik loop niet zo warm om eerlijk te zijn. De keuken vind ik afschuwelijk... Waarom geen inbouwtoestellen?!
Volgens de video ook boekbaar vanaf september 2024... Benieuwd wat er de komende dagen dus nog te wachten staat!
Ik loop niet zo warm om eerlijk te zijn. De keuken vind ik afschuwelijk... Waarom geen inbouwtoestellen?!
Volgens de video ook boekbaar vanaf september 2024... Benieuwd wat er de komende dagen dus nog te wachten staat!
Coming up: Park De Haan (september)
2024: KV / VB
2023: HB / HA / MD / KM / HH
2022: PZ / LB / LH / AR / HA (op visite)
2021: AR / EP / KV / EH
- Mariëtte
- Eigenaar en Beheerder
Bedankt voor het delen van de eerste beelden van een comfort cottage .
Ik weet even nu niet wat ik ervan moet vinden, moet het nog even op me in laten werken .
Ik ben ook benieuwd wanneer er eindelijk geboekt kan worden, we gaan het zien.
Ik weet even nu niet wat ik ervan moet vinden, moet het nog even op me in laten werken .
Ik ben ook benieuwd wanneer er eindelijk geboekt kan worden, we gaan het zien.
- Snakedockter
Het oogt een beetje als het huis van opa en oma.
- simon
Graag gedaan! Moet er ook nog even aan wennen.
- Tom...
Nou, ik moet er ook nog even aan wennen. Het oogt in ieder geval niet als Center Parcs, ik krijg bij niks een "CP-vibe".
Dit is voor mij niet CP aangepast naar Scandinavische maatstaven, dit voelt gewoon als iets anders, dat door CP verhuurd gaat worden (wat het in zeker zin ook is natuurlijk )
Dank voor het filmpje en de afbeeldingen, eens kijken wat we er over een aantal weken allemaal van vinden inderdaad
Dit is voor mij niet CP aangepast naar Scandinavische maatstaven, dit voelt gewoon als iets anders, dat door CP verhuurd gaat worden (wat het in zeker zin ook is natuurlijk )
Dank voor het filmpje en de afbeeldingen, eens kijken wat we er over een aantal weken allemaal van vinden inderdaad
- Martijn
Zie dat in de omschrijving van de video het volgende is aangepast: Buchen könnt ihr bereits ab Mitte Oktober 2024!. Laten we die maand dus maar goed in de gaten houden.
- Tom...
Haha, het was te verwachten… CP zou CP niet zijn als dit niet werd uitgesteld
Afwachten dan maar, ik denk dat we allemaal heel erg benieuwd zijn!
Afwachten dan maar, ik denk dat we allemaal heel erg benieuwd zijn!
- pinatorq
Cp heeft van fouten geleerd hoorde ik van het weekend van een medewerker. Ze hebben in het verleden de fout gemaakt bij Les Ardennes. Dat was een duur foutje door te vroeg te verkopen/beschikbaar te stellen
Groeten john
Coming up:
9-24 Meerdal
12-24 Hochsauerland
3-25 Lommerbergen
HH 90, 91, 93, 95, 97-99, 02, 03, 05, 07-09, 21, 23
HB 09, 23, 24
BH10, 22, 23
MD 21
KV 22
HS 22, 23
VM 23
Erperheide 23, 24
Port Zélande 24
Les Trois Forêts 24
Vennenbos 24
Coming up:
9-24 Meerdal
12-24 Hochsauerland
3-25 Lommerbergen
HH 90, 91, 93, 95, 97-99, 02, 03, 05, 07-09, 21, 23
HB 09, 23, 24
BH10, 22, 23
MD 21
KV 22
HS 22, 23
VM 23
Erperheide 23, 24
Port Zélande 24
Les Trois Forêts 24
Vennenbos 24
- Martijn
Benieuwd naar alle interieurs en hoe alle faciliteiten er straks uit gaan zien. Er zullen vast meer impressies gedeeld worden tzt, maar echt boeken komt er bij ons niet van. Het land trekt ons eigenlijk niet en wat ik nu van het park zie: het park verder eigenlijk ook niet. Haalt niet weg, benieuwd naar alle updates van het park.
Maar laat die Center Parcs-parken met meer zuidelijke bestemmingen maar komen, zoals Italië of Spanje. Maar het lijkt erop dat ze juist vooral noordelijker willen.
Maar laat die Center Parcs-parken met meer zuidelijke bestemmingen maar komen, zoals Italië of Spanje. Maar het lijkt erop dat ze juist vooral noordelijker willen.
- markieanta
- Moderator
Wij zaten inderdaad in die eerste winter op Les Ardennes, heerlijk park was het toentertijd, maar overal nog noodverlichting, gehuurd materiaal en materieel en noem maar op. Dus dat dat heel wat geld heeft gekost kan ik me heel goed voorstellen.
- Tom...
Sinds ik CP echt volg (ergens rond 1996), worden projecten al uitgesteld. Ik heb volgens mij nog nooit een CP project meegemaakt dat op de geplande tijd klaar was. Voor mij begond dat bij de koraalbaden op Het Heijderbos en De Kempervennen, die waren destijds al niet op de geplande tijd klaar.
Fouten hebben ze zeker gemaakt, ik denk dat we ons allemaal de dramatische eerste weken van Park Allgäu nog herinneren?
Het is natuurlijk beter iets uit te stellen dan het half te doen, maar ik snap niet dat ze in al die jaren niet van hun fouten geleerd hebben en de planning gewoon niet zo strak maken naar de buitenwereld toe. Het is allemaal niet zo erg hoor, het komt op mij alleen een beetje knullig over
Fouten hebben ze zeker gemaakt, ik denk dat we ons allemaal de dramatische eerste weken van Park Allgäu nog herinneren?
Het is natuurlijk beter iets uit te stellen dan het half te doen, maar ik snap niet dat ze in al die jaren niet van hun fouten geleerd hebben en de planning gewoon niet zo strak maken naar de buitenwereld toe. Het is allemaal niet zo erg hoor, het komt op mij alleen een beetje knullig over
- Mariëtte
- Eigenaar en Beheerder
Ik kan me dat ook nog heel goed herinneren, we kregen toen een testverblijf aangeboden en hebben toen winterbanden aangeschaft, maar helaas dat verblijf werd toen afgelast door de tijdelijke sluiting van het park. Dat verblijf kwam er uiteindelijk wel maar was in juni van het jaar daarop wat overigens een geweldig verblijf was, maar de winterbanden hebben we voor Jan joker aangeschaft, hadden dat anders nooit gedaan. Elk jaar als we ze er weer onder laten zetten doet het me weer herinneren aan die tijd.
- Tom...
Wat suf zeg van die banden en het uitstellen!
En toen het in juni opende, waren cottages nog niet klaar, was er overal modder en hebben ze het park toch weer een week ofzo gesloten, omdat het drama alom was?! Dat was nog groot in het Duitse nieuws volgens mij.
En toen het in juni opende, waren cottages nog niet klaar, was er overal modder en hebben ze het park toch weer een week ofzo gesloten, omdat het drama alom was?! Dat was nog groot in het Duitse nieuws volgens mij.
- Mariëtte
- Eigenaar en Beheerder
Klopt, dat was allemaal in oktober 2018, toen zat echt voor Center Parcs alles tegen, het park ging al snel na de opening dicht
omdat er zaken niet op orde waren en toen zie die onder controle hadden en ze het park weer wilde gaan heropenen kwam er
extreem slecht weer met heel veel regen zodat het park een grote modderpoel werd en ze de heropening weer moesten
uitstellen. De heropening was toen op 29-10-2018.
Ons testverblijf is toen uitgesteld naar juni 2019, een heel stuk later dan gepland.
omdat er zaken niet op orde waren en toen zie die onder controle hadden en ze het park weer wilde gaan heropenen kwam er
extreem slecht weer met heel veel regen zodat het park een grote modderpoel werd en ze de heropening weer moesten
uitstellen. De heropening was toen op 29-10-2018.
Ons testverblijf is toen uitgesteld naar juni 2019, een heel stuk later dan gepland.
- Tom...
Aha, dat was oktober! Wist ik even niet meer. Wel heel slim om de testverblijven een eind naar achteren te schuiven
- simon
Goed dat ze het in de video hebben aangepast! Ik ben ook heel benieuwd en keek gisteren ook nog eens op de websites haha.
Maar inderdaad: waarom leren ze niet van de fouten uit het verleden? Het is toch leuker om te kunnen zeggen: Opening 2026. En dan kunnen aankondigen dat alles vroeger op schema is en ze daarom al met een soft opening starten vanaf zomer 2025?
Maar inderdaad: waarom leren ze niet van de fouten uit het verleden? Het is toch leuker om te kunnen zeggen: Opening 2026. En dan kunnen aankondigen dat alles vroeger op schema is en ze daarom al met een soft opening starten vanaf zomer 2025?
- ronaldvos33
Ik moet eerlijk bekennen ook nog niet echt warm te lopen voor dit park. Ook de regio in Denemarken spreekt me niet zo heel veel aan. Jutland lijkt mij een veel mooiere locatie voor een Center Parcs park dan op dit schiereiland, maar als de prijzen enigszins meevallen willen we het toch een kans geven.
NLD: Huttenheugte - Eemhof - Heijderbos - Kempervennen- Meerdal - Port Zelande - Zandvoort
DUI: Nordseekuste - Bispinger Heide - Allgaü - Eifel - Hochsauerland
BE: Erperheide - Vossemeren - Kempense meren - de Haan
FR: Le lac D'ailette - les trois forets
DUI: Nordseekuste - Bispinger Heide - Allgaü - Eifel - Hochsauerland
BE: Erperheide - Vossemeren - Kempense meren - de Haan
FR: Le lac D'ailette - les trois forets
- Mariëtte
- Eigenaar en Beheerder
Nordborg Resort staat nu tussen de vakantieparken.
Het nieuwe park Nordborg Resort staat nu tussen de vakantieparken van Center Parcs.
Nog niet te boeken maar ik denk dat dit niet lang meer zal gaan duren.
Het nieuwe park Nordborg Resort staat nu tussen de vakantieparken van Center Parcs.
Nog niet te boeken maar ik denk dat dit niet lang meer zal gaan duren.
- Martijn
Gok dat het wellicht een test is/was? Op de NL-site is het park verdwenen en op DE zie je het wel, maar is het verder vrijwel leeg. Afwachten maar!
- Mariëtte
- Eigenaar en Beheerder
Dat denk ik ook, maar is wel al leuk om te zien die paar foto's van de cottages .
- Martijn
Foto's Nordborg Resort
Deze foto's werden zojuist gedeeld op de Duitse Facebook-pagina van Center Parcs.
Deze foto's werden zojuist gedeeld op de Duitse Facebook-pagina van Center Parcs.
- simon
Oooh! Heb ik gemist haha. Wel straf dat het wel op de Duitse site staat - beperkt - maar ontbreekt op de Deense site
- Tom...
Spannend hoor! Ik heb ook een beetje op de Duitse site zitten kijken en het is gewoon leuk om de eerste tekenen van het nieuwe park te zien.
Ik verheug me erg op de parkplattegrond, maar die kon ik helaas nog niet tevoorschijn toveren. Ik dacht ik verander de standaard link door NO in te vullen op de plek van een andere park-afkorting, maar dan vind je nog niks
Ik verheug me erg op de parkplattegrond, maar die kon ik helaas nog niet tevoorschijn toveren. Ik dacht ik verander de standaard link door NO in te vullen op de plek van een andere park-afkorting, maar dan vind je nog niks
- Martijn
Interieur-foto´s cottages
In het algemene album van Nordborg Resort via de Duitse Center Parcs-website zijn toch al een paar cottage-foto´s te bewonderen.
Premium:
Comfort:
Restaurants en faciliteiten:
- Rocket's on Beach (im Aqua Mundo)
- Rocket's - Burgerrestaurant
- All Day Café
- Market Restaurant
- Bäckerei
- Supermarkt
In het algemene album van Nordborg Resort via de Duitse Center Parcs-website zijn toch al een paar cottage-foto´s te bewonderen.
Premium:
Comfort:
Restaurants en faciliteiten:
- Rocket's on Beach (im Aqua Mundo)
- Rocket's - Burgerrestaurant
- All Day Café
- Market Restaurant
- Bäckerei
- Supermarkt
- markieanta
- Moderator
Pfoe, het is wel terug in de tijd dit, simpele badkamer met weinig ruimte, het lijkt wel een containerwoning ofzo.
- Mariëtte
- Eigenaar en Beheerder
Bedankt voor de foto's Martijn .
Ben ik dan de enige die het er best leuk vindt uitzien?
Ben ik dan de enige die het er best leuk vindt uitzien?