[Center Parcs] De Vossemeren informatie bijzonderheden accommodaties.
- Tessy
Hallo,
Weet er iemand of de vernieuwde VIP-cottages ook beschikken over een “luxe-bad”, zo die voor 2 personen met hoofdsteunen zoals in Erperheide?
Alvast bedankt!
Groetjes,
Tessy
Weet er iemand of de vernieuwde VIP-cottages ook beschikken over een “luxe-bad”, zo die voor 2 personen met hoofdsteunen zoals in Erperheide?
Alvast bedankt!
Groetjes,
Tessy
- Mariëtte
- Eigenaar en Beheerder
Hoi Tessy,
Niet alle vernieuwde VIP cottages hebben een luxe bad met hoofdsteunen.
De nieuwe 2 persoons VIP cottages hebben dat wel. De al bestaande gerenoveerde 2 persoons VIP cottages hebben dat niet.
Er zijn 2 types vernieuwde 4 persoons VIP cottages, eentje met een groter badkamer en een luxe bad met 2 hoofsteunen
het andere type heeft een kleinere badkamer met een kleiner luxe bad met 1 hoofsteun.
De al bestaande 4 persoons VIP cottages hebben niet zo'n luxe bad met hoofdsteunen.
Niet alle vernieuwde VIP cottages hebben een luxe bad met hoofdsteunen.
De nieuwe 2 persoons VIP cottages hebben dat wel. De al bestaande gerenoveerde 2 persoons VIP cottages hebben dat niet.
Er zijn 2 types vernieuwde 4 persoons VIP cottages, eentje met een groter badkamer en een luxe bad met 2 hoofsteunen
het andere type heeft een kleinere badkamer met een kleiner luxe bad met 1 hoofsteun.
De al bestaande 4 persoons VIP cottages hebben niet zo'n luxe bad met hoofdsteunen.
- B767-300ER
Er zijn 3 varianten
Cottages die light gerenoveerd zijn hebben een gewoon normaal bubbelbad zonder hoofdsteun.
Cottages die volledig gerenoveerd zijn hebben een luxe bubbelbad met 2 hoofdsteunen aan 1 kant. Dit bad loopt wat taps toe. Het is iets breder dan een gewoon bad (met name aan het hoofdeinde) maar ook iets korter!
Cottages die volledig gerenoveerd zijn met een luxe bad met hoofdsteunen aan beide zijden.
Dit is qua maten een gewoon bad maar oogt luxer dan de bestaande bubbelbaden.
Persoonlijk vind ik het gewone bubbelbad (de oudtse variant) het lekkerste. De andere 2 die er luxer uitzien vind ik persoonlijk minder fijn. Maar smaken kunnen verschillen.
Belangrijk: Geen van de baden is echt geschikt voor 2 personen!
Cottages die light gerenoveerd zijn hebben een gewoon normaal bubbelbad zonder hoofdsteun.
Cottages die volledig gerenoveerd zijn hebben een luxe bubbelbad met 2 hoofdsteunen aan 1 kant. Dit bad loopt wat taps toe. Het is iets breder dan een gewoon bad (met name aan het hoofdeinde) maar ook iets korter!
Cottages die volledig gerenoveerd zijn met een luxe bad met hoofdsteunen aan beide zijden.
Dit is qua maten een gewoon bad maar oogt luxer dan de bestaande bubbelbaden.
Persoonlijk vind ik het gewone bubbelbad (de oudtse variant) het lekkerste. De andere 2 die er luxer uitzien vind ik persoonlijk minder fijn. Maar smaken kunnen verschillen.
Belangrijk: Geen van de baden is echt geschikt voor 2 personen!
Niets is wat het lijkt....
HB: ‘87/‘03/‘04/‘18/‘19/‘20(2)/‘21(3)
KV: ‘88/‘02/‘03/‘19(2)/‘21
MD: ‘87/‘97/‘02/‘04/‘20/‘21
HH: ‘88/‘90/‘19/‘20
EH: ‘89/‘19/‘20(2)/‘21
PZ: ‘98
LB: ‘93
VB: ‘94
BH: ‘89
VM: ‘08/‘18
BP: ‘07
Next: HB (01/22)
- Mariëtte
- Eigenaar en Beheerder
Re: [Center Parcs] De Vossemeren informatie bijzonderheden accommodaties.
6 persoons premium cottagenr.864.
Deze cottage wijk af van de reguliere 6 persoons premium cottages. Deze cottage is
gebouwd op de plek waar in het verleden een cottage is afgebrand. De cottage lijkt
een beetje op een Eden cottage.
MAART 2019
Met dank aan forumlid Tom... voor de foto's.

Het Halletje.

De zithoek.

De intercom (werkt niet meer).

De eethoek.

De keuken.

Slaapkamer 1, met badkamer ensuite.

Het uitzicht vanuit het slaapkamerraam.

De badkamer ensuite. Als je door de badkamer loopt kom je bij slaapkamer 2 uit.

Slaapkamer 2, met dezelfde badkamer ensuite als slaapkamer 1.

Slaapkamer 3, met badkamer ensuite.

Met badkamer ensuite.

Het terras + het uitzicht vanaf het terras.

Het watertje vlakbij het terras.

Deze cottage wijk af van de reguliere 6 persoons premium cottages. Deze cottage is
gebouwd op de plek waar in het verleden een cottage is afgebrand. De cottage lijkt
een beetje op een Eden cottage.
MAART 2019
Met dank aan forumlid Tom... voor de foto's.

Het Halletje.

De zithoek.

De intercom (werkt niet meer).

De eethoek.

De keuken.

Slaapkamer 1, met badkamer ensuite.

De badkamer ensuite. Als je door de badkamer loopt kom je bij slaapkamer 2 uit.

Slaapkamer 2, met dezelfde badkamer ensuite als slaapkamer 1.

Slaapkamer 3, met badkamer ensuite.

Met badkamer ensuite.

Het terras + het uitzicht vanaf het terras.

Het watertje vlakbij het terras.

- Nickos
Re: [Center Parcs] De Vossemeren informatie bijzonderheden accommodaties
Cottage 864 is naast de twee Eden pilot cottages op de Kempervennen (Premium en VIP Eden) eigenlijk de comfort Eden pilot cottage.
Deze cottage had in het begin ook een soort ronde bank ipv de oude banken uit de 5p premium/style cottages aan de overzijde van deze cottage. En aan de eettafel een verzameling kleurrijke maar verschillende soorten stoelen.
De inrichting is hierna toegepast op les trois forets.
Ben benieuwd hoe deze cottage gerenoveerd zal worden, de inrichting is alweer minstens tien jaar oud.
Deze cottage had in het begin ook een soort ronde bank ipv de oude banken uit de 5p premium/style cottages aan de overzijde van deze cottage. En aan de eettafel een verzameling kleurrijke maar verschillende soorten stoelen.
De inrichting is hierna toegepast op les trois forets.
Ben benieuwd hoe deze cottage gerenoveerd zal worden, de inrichting is alweer minstens tien jaar oud.
- Mariëtte
- Eigenaar en Beheerder
Re: [Center Parcs] De Vossemeren informatie bijzonderheden accommodaties
Hotelkamers die met voorkeur vernieuwd kunnen worden geboekt.
Er zijn een paar hotelkamers die een aantal jaar geleden zijn vernieuwd en die met voorkeur vernieuwd te boeken zijn.
Hotelkamersnummers: 2 - 3 - 5 - 6 - 23 - 24 - 25 - 26 -27.
Nieuwe vloer, nieuwe bedden, nieuwe gordijnen, geen tafeltje meer met 2 stoeltjes, maar een bankje. Nieuw kluisje. In de
badkamer een vernieuwd plafond en nieuwe kranen.

Nieuw bed.

Een nieuw bankje.

De badkamer met nieuwe kranen en een vernieuwd plafond.

Nieuw kluisje.

Er zijn een paar hotelkamers die een aantal jaar geleden zijn vernieuwd en die met voorkeur vernieuwd te boeken zijn.
Hotelkamersnummers: 2 - 3 - 5 - 6 - 23 - 24 - 25 - 26 -27.
Nieuwe vloer, nieuwe bedden, nieuwe gordijnen, geen tafeltje meer met 2 stoeltjes, maar een bankje. Nieuw kluisje. In de
badkamer een vernieuwd plafond en nieuwe kranen.

Nieuw bed.

Een nieuw bankje.

De badkamer met nieuwe kranen en een vernieuwd plafond.

Nieuw kluisje.

- Rivière sauvage
ik heb al veel gezocht in het forum, maar deze vraag wordt mij niet duidelijk:
in de vernieuwde 8p premium op vossemeren, kan ik bij voorkeursligging filteren op:
"met extra douche".
"met 2 badkamers"
Wat moet ik nou voorstellen bij het verschil tussen die 2?
Ik begin te twijfelen, want in het Vossemeren renovatie topic lees ik, dat alle vernieuwde 8p premium op vossemeren 2 badkamers hebben.
Dus hier: viewtopic.php?p=20546#p20546
Moet ik "met extra douche" dan lezen als de cottages, die door de uitbouw nu een 2e badkamer hebben gekregen?
Deze hebben dus in badkamer 1: wastafel + ligbad + douche en in badkamer 2: wastafel + douche?
in de vernieuwde 8p premium op vossemeren, kan ik bij voorkeursligging filteren op:
"met extra douche".
"met 2 badkamers"
Ik begin te twijfelen, want in het Vossemeren renovatie topic lees ik, dat alle vernieuwde 8p premium op vossemeren 2 badkamers hebben.
Moet ik "met extra douche" dan lezen als de cottages, die door de uitbouw nu een 2e badkamer hebben gekregen?
Deze hebben dus in badkamer 1: wastafel + ligbad + douche en in badkamer 2: wastafel + douche?
Frequent bezoeker van Franse CP parken. Hautes des Bruyeres, Bois Francs, Lac d'Ailette, Trois Forets, Bois aux Daims.
- B767-300ER
De variant “met extra badkamer” had voor de renovatie ook al een tweede badkamer. (Vnl gelegen in zone 8 en 9). Deze weken al heel licht af van de lay out.
De variant “met extra douche” heeft de nieuwe aanbouw, waarbij er een extra slaapkamer is gebouwd voor de cottage en een oude slaapkamer is opgeofferd als extra douchegelenheid.
De variant “met extra douche” heeft de nieuwe aanbouw, waarbij er een extra slaapkamer is gebouwd voor de cottage en een oude slaapkamer is opgeofferd als extra douchegelenheid.
Niets is wat het lijkt....
- Mariëtte
- Eigenaar en Beheerder
Rivière sauvage schreef: ↑27 mar 2022, 23:16 ik heb al veel gezocht in het forum, maar deze vraag wordt mij niet duidelijk:
"met extra douche".
"met 2 badkamers"
8 PERSOONS PREMIUM COTTAGES MET EN ZONDER EXTRA DOUCHE
MET EXTRA DOUCHE
Alle vernieuwde 8 persoons premium cottages hebben inderdaad 2 badkamers. Met uitbouw heeft een
extra douche in de badkamer met bad en nog een aparte badkamer met douche en 2e toilet. Dit type
heeft 1x een bad en 2x een douche. Met uitbouw.
MET 1 DOUCHE
Zonder uitbouw (dat zijn de 8 persoons premium cottages die al twee badkamers hadden voor renovatie)
badkamer met bad en 2e toilet. 2e badkamer met douche. Dit type heeft 1 bad en 1 douche.
Misschien heb je wat aan onderstaande foto's van voor de renovatie van een al bestaande 8 persoons
premium cottage met 2 badkamers. Aan de indeling is verder niks veranderd.
8 persoons premium vóór renovatie met al twee badkamers.
- hardwave
Is er ergens een overzicht van welke 6P premium cottages een extra badkamer of bad hebben?
- Mariëtte
- Eigenaar en Beheerder
Hoi hardwave,
Er zijn een aantal vernieuwde 6 persoons premium cottages met een tweede badkamer die geboekt kunnen worden via
een betaalde voorkeur. De oppervlakte van deze cottages is 96 m2.
6 persoons premium cottagenummers met een 2e badkamer: 325 (na omnummering nr.994) , 337 ( na omnummering nr.982) en 864.
Er zijn een aantal vernieuwde 6 persoons premium cottages met een tweede badkamer die geboekt kunnen worden via
6 persoons premium cottagenummers met een 2e badkamer: 325 (na omnummering nr.994) , 337 ( na omnummering nr.982) en 864.
- hardwave
- Nickos
Is er bekend wat vernieuwd is aan de 864?Mariëtte schreef: ↑04 mei 2022, 10:02 Hoi hardwave,
6 persoons premium cottagenummers met een 2e badkamer: 325, 337 en 864.
- Mariëtte
- Eigenaar en Beheerder
Hoi Nickos,
Daar ben ik zelf ook erg benieuwd naar, de boel zat potdicht toen ik er pas geleden was en heb ze benaderd of
6 persoons premium cottagenr.864 met afwijkende indeling een light of full renovatie heeft gekregen. Zodra
ik een antwoord heb ontvangen hoor je het van me.

Daar ben ik zelf ook erg benieuwd naar, de boel zat potdicht toen ik er pas geleden was en heb ze benaderd of
6 persoons premium cottagenr.864 met afwijkende indeling een light of full renovatie heeft gekregen. Zodra
ik een antwoord heb ontvangen hoor je het van me.

- Mariëtte
- Eigenaar en Beheerder
Hoi Nickos,
Ik heb antwoord gekregen vanuit De Vossemeren:
6 persoons premium cottagenr.864 met 2 badkamers en een afwijkende indeling heeft een full renovatie gekregen van de woonkamer, keuken en de slaapkamers, de 2 badkamers zijn light gerenoveerd.
- Mariëtte
- Eigenaar en Beheerder
Nieuwe/vernieuwde 2 persoons VIP cottages met een luxe 1.5 persoons bubbelbad en vernieuwde 2 persoons VIP cottages met een al bestaand gewoon bubbelbad.
Er zijn 2 types vernieuwde/ nieuwe 2 persoons VIP cottages. Type 1* die al 2 persoons VIP cottages waren voor de renovatie, met een gewoon, al bestaand bubbelbad, inloop regendouche, apart toilet. Type 2*: Waren voor de renovatie 4 persoons premium cottages, volledig vernieuwd
badkamer met luxe 1.5 persoons bubbelbad, inloop regendouche, apart toilet.
*Type 1 Cottagenummers: 204 - 223 - 224 - 225 - 226 - 879 - 880 - 881 - 882 - 883 - 884 - 885 - 948 - 949 - 950.
*Type 2 cottagenummers: 903 - 905 - 906 - 907 - 908 - 918 - 919 - 920 - 921 - 922 - 926 - 934 - 936 - 938 - 939.
Foto's type 1
Cottagenr.948, 2 persoons VIP, vernieuwd
Foto's type 2.
Cottagenr.934, 2 persoons VIP, nieuw
Er zijn 2 types vernieuwde/ nieuwe 2 persoons VIP cottages. Type 1* die al 2 persoons VIP cottages waren voor de renovatie, met een gewoon, al bestaand bubbelbad, inloop regendouche, apart toilet. Type 2*: Waren voor de renovatie 4 persoons premium cottages, volledig vernieuwd
badkamer met luxe 1.5 persoons bubbelbad, inloop regendouche, apart toilet.
*Type 1 Cottagenummers: 204 - 223 - 224 - 225 - 226 - 879 - 880 - 881 - 882 - 883 - 884 - 885 - 948 - 949 - 950.
*Type 2 cottagenummers: 903 - 905 - 906 - 907 - 908 - 918 - 919 - 920 - 921 - 922 - 926 - 934 - 936 - 938 - 939.
Foto's type 1
Cottagenr.948, 2 persoons VIP, vernieuwd
Foto's type 2.
Cottagenr.934, 2 persoons VIP, nieuw
- Poldermolen
Welke nummers vip bungalows voor 4 personen zijn fulltime gerenoveerd?
- Mariëtte
- Eigenaar en Beheerder
Hoi Poldermolen,
Alle 4 persoons VIP cottages die dat nog niet waren voor de renovatie zijn volledig gerenoveerd.
De 4 persoons VIP cottages die dat al waren voor de renovatie hebben een deelrenovatie gekregen.
Er vind binnenkort wel een omnummering plaats van een behoorlijk aantal cottages.
Ik moet nog even kijken hoe ik dat het beste kan gaan organiseren met het vermelden van de juiste
cottagenummers na de omnummering. Ook de cottagefoto's die hier op het forum staan zullen
sommige een ander nummer krijgen na de omnummering en zal ik aan moeten gaan passen.
Alle 4 persoons VIP cottages die dat nog niet waren voor de renovatie zijn volledig gerenoveerd.
De 4 persoons VIP cottages die dat al waren voor de renovatie hebben een deelrenovatie gekregen.
Er vind binnenkort wel een omnummering plaats van een behoorlijk aantal cottages.
Ik moet nog even kijken hoe ik dat het beste kan gaan organiseren met het vermelden van de juiste
cottagenummers na de omnummering. Ook de cottagefoto's die hier op het forum staan zullen
sommige een ander nummer krijgen na de omnummering en zal ik aan moeten gaan passen.
- Mariëtte
- Eigenaar en Beheerder
Omnummering van sommige cottages.
Ik snap niet dat de nieuwe parkplattegrond van De Vossemeren na de omnummering nog steeds niet online staat, dat scheelt hun veel vragen.
Via onze Facebookgroep is onderstaande vraag gesteld:
Wil ik net een 2 persoons vip cottage op De Vossenmeren gaan boeken, en een voorkeursligging aangeven ik kon kiezen uit 21 cottages.
Blijkt dus dat een aantal cottagenummers er niet op staan. Heeft iemand de nieuwe parkplattegrond waar cottage nummers *879 t/m 885
wel op staan?
*Was voorheen de rij 981-988.
Een gedeelte van de nieuwe parkplattegrond na omnummering. Ik heb gevraagd of degene de hele parkplattegrond wil plaatsen in onze
groep. Hopelijk gebeurt dit en zal die dan hier plaatsen.

Ik snap niet dat de nieuwe parkplattegrond van De Vossemeren na de omnummering nog steeds niet online staat, dat scheelt hun veel vragen.
Via onze Facebookgroep is onderstaande vraag gesteld:
Wil ik net een 2 persoons vip cottage op De Vossenmeren gaan boeken, en een voorkeursligging aangeven ik kon kiezen uit 21 cottages.
Blijkt dus dat een aantal cottagenummers er niet op staan. Heeft iemand de nieuwe parkplattegrond waar cottage nummers *879 t/m 885
wel op staan?
*Was voorheen de rij 981-988.
Een gedeelte van de nieuwe parkplattegrond na omnummering. Ik heb gevraagd of degene de hele parkplattegrond wil plaatsen in onze
groep. Hopelijk gebeurt dit en zal die dan hier plaatsen.

- Mariëtte
- Eigenaar en Beheerder
De nieuwe parkplattegrond na omnummering van een aantal cottages.

- Mariëtte
- Eigenaar en Beheerder
Overzicht van alle cottagenummers op De Vossemeren die een ander nummer hebben gekregen na de omnummering in juli 2022.
Er is in de maand juli 2022 een omnummering geweest van een aantal cottages. Dit was nodig omdat de rijrichting
is veranderd door de komst van de Leisure Boulevard.
Onder voorbehoud van een eventuele typefout(en).
Cottagenr.154 ná de omnummering cottagenr.301.
Cottagenr.155 ná de omnummering cottagenr.302.
Cottagenr.156 ná de omnummering cottagenr.303.
Cottagenr.157 ná de omnummering cottagenr.304.
Cottagenr.158 ná de omnummering cottagenr.305.
Cottagenr.159 ná de omnummering cottagenr.306.
Cottagenr.160 ná de omnummering cottagenr.307.
Cottagenr.161 ná de omnummering cottagenr.308.
Cottagenr.162 ná de omnummering cottagenr.309.
Cottagenr.163 ná de omnummering cottagenr.310.
Cottagenr.164 ná de omnummering cottagenr.311.
Cottagenr.165 ná de omnummering cottagenr.312.
Cottagenr.166 ná de omnummering cottagenr.313.
Cottagenr.167 ná de omnummering cottagenr.314.
Cottagenr.168 ná de omnummering cottagenr.315.
Cottagenr.169 ná de omnummering cottagenr.316.
Cottagenr.170 ná de omnummering cottagenr.317.
Cottagenr.171 ná de omnummering cottagenr.318.
Cottagenr.172 ná de omnummering cottagenr.319.
Cottagenr.173 ná de omnummering cottagenr.320.
Cottagenr.174 ná de omnummering cottagenr.321.
Cottagenr.175 ná de omnummering cottagenr.322.
Cottagenr.176 ná de omnummering cottagenr.323.
Cottagenr.177 ná de omnummering cottagenr.324.
Cottagenr.178 ná de omnummering cottagenr.325.
Cottagenr.179 ná de omnummering cottagenr.326.
Cottagenr.180 ná de omnummering cottagenr.327.
Cottagenr.181 ná de omnummering cottagenr.328.
Cottagenr.182 ná de omnummering cottagenr.329.
Cottagenr.183 ná de omnummering cottagenr.330.
Cottagenr.184 ná de omnummering cottagenr.331.
Cottagenr.185 ná de omnummering cottagenr.332.
Cottagenr.186 ná de omnummering cottagenr.333.
Cottagenr.187 ná de omnummering cottagenr.334.
Cottagenr.188 ná de omnummering cottagenr.335.
Cottagenr.189 ná de omnummering cottagenr.336.
Cottagenr.190 ná de omnummering cottagenr.337.
Cottagenr.191 ná de omnummering cottagenr.338.
Cottagenr.192 ná de omnummering cottagenr.339.
Cottagenr.193 ná de omnummering vervallen. ( samengevoegd met nr.192= nr.339, 10 persoons VIP.)
Cottagenr.194 ná de omnummering cottagenr.340.
Cottagenr.195 ná de omnummering cottagenr.341.
Cottagenr.196 ná de omnummering cottagenr.342.
Cottagenr.301 ná de omnummering cottagenr.343.
Cottagenr.302 ná de omnummering cottagenr.344.
Cottagenr.303 ná de omnummering cottagenr.345.
Cottagenr.304 ná de omnummering cottagenr.346.
Cottagenr.305 ná de omnummering cottagenr.347.
Cottagenr.306 ná de omnummering cottagenr.348.
Cottagenr.307 ná de omnummering vervallen, samengevoegd met nr.306, nu 10 persoons VIP nr.348.
Cottagenr.308 ná de omnummering cottagenr.349.
Cottagenr.309 ná de omnummering vervallen, samengevoegd met nr.308, nu 10 persoons VIP nr.349.
Cottagenr.310 ná de omnummering cottagenr.350.
Cottagenr.311 ná de omnummering cottagenr.351.
Cottagenr.312 ná de omnummering cottagenr.352.
Cottagenr.313 ná de omnummering cottagenr.353.
Cottagenr.314 ná de omnummering cottagenr.354.
Cottagenr.315 ná de omnummering cottagenr.355.
Cottagenr.316 ná de omnummering cottagenr.356.
Cottagenr.317 ná de omnummering cottagenr.357.
Cottagenr.318 ná de omnummering cottagenr.358.
Cottagenr.319 ná de omnummering cottagenr.359.
Cottagenr.320 ná de omnummering cottagenr.360.
Cottagenr.321 ná de omnummering cottagenr.361.
Cottagenr.322 ná de omnummering cottagenr.362.
Cottagenr.323 ná de omnummering cottagenr.996.
Cottagenr.324 ná de omnummering cottagenr.995.
Cottagenr.325 ná de omnummering cottagenr.994.
Cottagenr.326 ná de omnummering cottagenr.993.
Cottagenr.327 ná de omnummering cottagenr.992.
Cottagenr.328 ná de omnummering cottagenr.991.
Cottagenr.329 ná de omnummering cottagenr.990.
Cottagenr.330 ná de omnummering cottagenr.989.
Cottagenr.331 ná de omnummering cottagenr.988.
Cottagenr.332 ná de omnummering cottagenr.987.
Cottagenr.333 ná de omnummering cottagenr.986.
Cottagenr.334 ná de omnummering cottagenr.985.
Cottagenr.335 ná de omnummering cottagenr.984.
Cottagenr.336 ná de omnummering cottagenr.983.
Cottagenr.337 ná de omnummering cottagenr.982.
Cottagenr.338 ná de omnummering cottagenr.981.
Cottagenr.339 ná de omnummering cottagenr.980.
Cottagenr.340 ná de omnummering cottagenr.979.
Cottagenr.341 ná de omnummering cottagenr.978.
Cottagenr.342 ná de omnummering cottagenr.977.
Cottagenr.343 ná de omnummering cottagenr.976.
Cottagenr.344 ná de omnummering cottagenr.975.
Cottagenr.345 ná de omnummering cottagenr.974.
Cottagenr.346 ná de omnummering cottagenr.973.
Cottagenr.347 ná de omnummering cottagenr.972.
Cottagenr.348 ná de omnummering cottagenr.971.
Cottagenr.349 ná de omnummering vervallen, samengevoegd met nr.348, 10 persoons VIP.
Cottagenr.350 ná de omnummering cottagenr.970.
Cottagenr.966 ná de omnummering cottagenr.896.
Cottagenr.967 ná de omnummering cottagenr.894.
Cottagenr.968 ná de omnummering cottagenr.893.
Cottagenr.969 ná de omnummering cottagenr.892.
Cottagenr.970 ná de omnummering cottagenr.899.
Cottagenr.971 ná de omnummering cottagenr.898.
Cottagenr.972 ná de omnummering cottagenr.897.
Cottagenr.973 ná de omnummering cottagenr.895.
Cottagenr.974 ná de omnummering cottagenr.891.
Cottagenr.975 ná de omnummering cottagenr.890.
Cottagenr.976 ná de omnummering cottagenr.889.
Cottagenr.977 ná de omnummering cottagenr.888.
Cottagenr.978 ná de omnummering cottagenr.887.
Cottagenr.979 ná de omnummering cottagenr.878.
Cottagenr.980 ná de omnummering cottagenr.877.
Cottagenr.981 ná de omnummering cottagenr.886.
Cottagenr.982 ná de omnummering cottagenr.885.
Cottagenr.983 ná de omnummering cottagenr.884.
Cottagenr.984 ná de omnummering cottagenr.883.
Cottagenr.985 ná de omnummering cottagenr.882.
Cottagenr.986 ná de omnummering cottagenr.881.
Cottagenr.987 ná de omnummering cottagenr.880.
Cottagenr.988 ná de omnummering cottagenr.879.
De nieuwe parkplattegrond.
De 4 persoons premium cottages met het gele vakje zijn de nieuwe 4 persoons premium mindervalide cottages nrs.105 & 115.

Er is in de maand juli 2022 een omnummering geweest van een aantal cottages. Dit was nodig omdat de rijrichting
is veranderd door de komst van de Leisure Boulevard.
Onder voorbehoud van een eventuele typefout(en).
Cottagenr.154 ná de omnummering cottagenr.301.
Cottagenr.155 ná de omnummering cottagenr.302.
Cottagenr.156 ná de omnummering cottagenr.303.
Cottagenr.157 ná de omnummering cottagenr.304.
Cottagenr.158 ná de omnummering cottagenr.305.
Cottagenr.159 ná de omnummering cottagenr.306.
Cottagenr.160 ná de omnummering cottagenr.307.
Cottagenr.161 ná de omnummering cottagenr.308.
Cottagenr.162 ná de omnummering cottagenr.309.
Cottagenr.163 ná de omnummering cottagenr.310.
Cottagenr.164 ná de omnummering cottagenr.311.
Cottagenr.165 ná de omnummering cottagenr.312.
Cottagenr.166 ná de omnummering cottagenr.313.
Cottagenr.167 ná de omnummering cottagenr.314.
Cottagenr.168 ná de omnummering cottagenr.315.
Cottagenr.169 ná de omnummering cottagenr.316.
Cottagenr.170 ná de omnummering cottagenr.317.
Cottagenr.171 ná de omnummering cottagenr.318.
Cottagenr.172 ná de omnummering cottagenr.319.
Cottagenr.173 ná de omnummering cottagenr.320.
Cottagenr.174 ná de omnummering cottagenr.321.
Cottagenr.175 ná de omnummering cottagenr.322.
Cottagenr.176 ná de omnummering cottagenr.323.
Cottagenr.177 ná de omnummering cottagenr.324.
Cottagenr.178 ná de omnummering cottagenr.325.
Cottagenr.179 ná de omnummering cottagenr.326.
Cottagenr.180 ná de omnummering cottagenr.327.
Cottagenr.181 ná de omnummering cottagenr.328.
Cottagenr.182 ná de omnummering cottagenr.329.
Cottagenr.183 ná de omnummering cottagenr.330.
Cottagenr.184 ná de omnummering cottagenr.331.
Cottagenr.185 ná de omnummering cottagenr.332.
Cottagenr.186 ná de omnummering cottagenr.333.
Cottagenr.187 ná de omnummering cottagenr.334.
Cottagenr.188 ná de omnummering cottagenr.335.
Cottagenr.189 ná de omnummering cottagenr.336.
Cottagenr.190 ná de omnummering cottagenr.337.
Cottagenr.191 ná de omnummering cottagenr.338.
Cottagenr.192 ná de omnummering cottagenr.339.
Cottagenr.193 ná de omnummering vervallen. ( samengevoegd met nr.192= nr.339, 10 persoons VIP.)
Cottagenr.194 ná de omnummering cottagenr.340.
Cottagenr.195 ná de omnummering cottagenr.341.
Cottagenr.196 ná de omnummering cottagenr.342.
Cottagenr.301 ná de omnummering cottagenr.343.
Cottagenr.302 ná de omnummering cottagenr.344.
Cottagenr.303 ná de omnummering cottagenr.345.
Cottagenr.304 ná de omnummering cottagenr.346.
Cottagenr.305 ná de omnummering cottagenr.347.
Cottagenr.306 ná de omnummering cottagenr.348.
Cottagenr.307 ná de omnummering vervallen, samengevoegd met nr.306, nu 10 persoons VIP nr.348.
Cottagenr.308 ná de omnummering cottagenr.349.
Cottagenr.309 ná de omnummering vervallen, samengevoegd met nr.308, nu 10 persoons VIP nr.349.
Cottagenr.310 ná de omnummering cottagenr.350.
Cottagenr.311 ná de omnummering cottagenr.351.
Cottagenr.312 ná de omnummering cottagenr.352.
Cottagenr.313 ná de omnummering cottagenr.353.
Cottagenr.314 ná de omnummering cottagenr.354.
Cottagenr.315 ná de omnummering cottagenr.355.
Cottagenr.316 ná de omnummering cottagenr.356.
Cottagenr.317 ná de omnummering cottagenr.357.
Cottagenr.318 ná de omnummering cottagenr.358.
Cottagenr.319 ná de omnummering cottagenr.359.
Cottagenr.320 ná de omnummering cottagenr.360.
Cottagenr.321 ná de omnummering cottagenr.361.
Cottagenr.322 ná de omnummering cottagenr.362.
Cottagenr.323 ná de omnummering cottagenr.996.
Cottagenr.324 ná de omnummering cottagenr.995.
Cottagenr.325 ná de omnummering cottagenr.994.
Cottagenr.326 ná de omnummering cottagenr.993.
Cottagenr.327 ná de omnummering cottagenr.992.
Cottagenr.328 ná de omnummering cottagenr.991.
Cottagenr.329 ná de omnummering cottagenr.990.
Cottagenr.330 ná de omnummering cottagenr.989.
Cottagenr.331 ná de omnummering cottagenr.988.
Cottagenr.332 ná de omnummering cottagenr.987.
Cottagenr.333 ná de omnummering cottagenr.986.
Cottagenr.334 ná de omnummering cottagenr.985.
Cottagenr.335 ná de omnummering cottagenr.984.
Cottagenr.336 ná de omnummering cottagenr.983.
Cottagenr.337 ná de omnummering cottagenr.982.
Cottagenr.338 ná de omnummering cottagenr.981.
Cottagenr.339 ná de omnummering cottagenr.980.
Cottagenr.340 ná de omnummering cottagenr.979.
Cottagenr.341 ná de omnummering cottagenr.978.
Cottagenr.342 ná de omnummering cottagenr.977.
Cottagenr.343 ná de omnummering cottagenr.976.
Cottagenr.344 ná de omnummering cottagenr.975.
Cottagenr.345 ná de omnummering cottagenr.974.
Cottagenr.346 ná de omnummering cottagenr.973.
Cottagenr.347 ná de omnummering cottagenr.972.
Cottagenr.348 ná de omnummering cottagenr.971.
Cottagenr.349 ná de omnummering vervallen, samengevoegd met nr.348, 10 persoons VIP.
Cottagenr.350 ná de omnummering cottagenr.970.
Cottagenr.966 ná de omnummering cottagenr.896.
Cottagenr.967 ná de omnummering cottagenr.894.
Cottagenr.968 ná de omnummering cottagenr.893.
Cottagenr.969 ná de omnummering cottagenr.892.
Cottagenr.970 ná de omnummering cottagenr.899.
Cottagenr.971 ná de omnummering cottagenr.898.
Cottagenr.972 ná de omnummering cottagenr.897.
Cottagenr.973 ná de omnummering cottagenr.895.
Cottagenr.974 ná de omnummering cottagenr.891.
Cottagenr.975 ná de omnummering cottagenr.890.
Cottagenr.976 ná de omnummering cottagenr.889.
Cottagenr.977 ná de omnummering cottagenr.888.
Cottagenr.978 ná de omnummering cottagenr.887.
Cottagenr.979 ná de omnummering cottagenr.878.
Cottagenr.980 ná de omnummering cottagenr.877.
Cottagenr.981 ná de omnummering cottagenr.886.
Cottagenr.982 ná de omnummering cottagenr.885.
Cottagenr.983 ná de omnummering cottagenr.884.
Cottagenr.984 ná de omnummering cottagenr.883.
Cottagenr.985 ná de omnummering cottagenr.882.
Cottagenr.986 ná de omnummering cottagenr.881.
Cottagenr.987 ná de omnummering cottagenr.880.
Cottagenr.988 ná de omnummering cottagenr.879.
De nieuwe parkplattegrond.
De 4 persoons premium cottages met het gele vakje zijn de nieuwe 4 persoons premium mindervalide cottages nrs.105 & 115.

- Melissab
Hoi!
Is er ergens een overzicht welke nummers 4vip type 1 zijn? Dus de 4vip met een grote badkamer.
Alvast bedankt!
Is er ergens een overzicht welke nummers 4vip type 1 zijn? Dus de 4vip met een grote badkamer.
Alvast bedankt!
- Mariëtte
- Eigenaar en Beheerder
Hoi Mellisab,
Er zijn een flink aantal cottages omgenummerd. Een compleet nieuw overzicht is er nog niet.
Het zijn in ieder geval 4 persoons VIP cottagenummers 307, 308, 311, 318, 319, 322, 323. Onder voorbehoud van een typefout(en).
Er zijn een flink aantal cottages omgenummerd. Een compleet nieuw overzicht is er nog niet.
Het zijn in ieder geval 4 persoons VIP cottagenummers 307, 308, 311, 318, 319, 322, 323. Onder voorbehoud van een typefout(en).
- Melissab
- Fiep
Mariëtte schreef: ↑09 mei 2022, 11:26 Hoi Nickos,
Ik heb antwoord gekregen vanuit De Vossemeren:
6 persoons premium cottagenr.864 met 2 badkamers en een afwijkende indeling heeft een full renovatie gekregen van de woonkamer, keuken en de slaapkamers, de 2 badkamers zijn light gerenoveerd.
Hoi,
Ik zit te twijfelen over 982 wat moet ik me voorstellen van light renovatie? Zit 982 qua indeling er net zo uit als 864? Heb nu 604 als voorkeur geboekt. Wat zouden jullie doen ruilen?
- quincyj1998
- Moderator
Afhankelijk van de cottage betekent een light renovatie dat bijvoorbeeld de keuken niet is vervangen, afhankelijk of de cottage hiervoor ook een premium of comfort was.
April 23: de Kempervennen
- Mariëtte
- Eigenaar en Beheerder
Hoi Fiep,
6 persoons premium cottagenr.864 heeft een afwijkende indeling, deze cottage is ooit afgebrand en opnieuw opgebouwd. Alleen in deze 6 persoons
premium cottage zijn de badkamers light gerenoveerd, alle andere 6 persoons premium cottages zijn volledig gerenoveerd. 6 persoons premium
cottagenrs.864, 982 en 994 hebben 2 badkamers de rest 1 badkamer.
Persoonlijk zou ik 6 persoons premium cottagenr.604 kiezen omdat die aan het grote meer ligt.
Linken naar 6 persoons premium cottagenr.864, De Vossemeren met afwijkende indeling.
Cottagenr.864, 6 persoons premium, deel 1, vernieuwd
Cottagenr.864, 6 persoons premium, deel 2
Cottagenr.864, 6 persoons premium, deel 3
6 persoons premium cottagenr.864 heeft een afwijkende indeling, deze cottage is ooit afgebrand en opnieuw opgebouwd. Alleen in deze 6 persoons
premium cottage zijn de badkamers light gerenoveerd, alle andere 6 persoons premium cottages zijn volledig gerenoveerd. 6 persoons premium
cottagenrs.864, 982 en 994 hebben 2 badkamers de rest 1 badkamer.
Persoonlijk zou ik 6 persoons premium cottagenr.604 kiezen omdat die aan het grote meer ligt.
Linken naar 6 persoons premium cottagenr.864, De Vossemeren met afwijkende indeling.
Cottagenr.864, 6 persoons premium, deel 1, vernieuwd
Cottagenr.864, 6 persoons premium, deel 2
Cottagenr.864, 6 persoons premium, deel 3
- Fiep
Bedankt voor je antwoord dan laat ik het zo, fijn dat je zoveel ervaring hebt. Is moeilijk van de kaart een voorkeur te boeken. wij gaan in de herfstvakantie, vossenmeren was last minute aanbieding relatief veel goedkoper dan de andere parken. Dus maar meteen geboekt. 

- PJK
Toch nog een vraag over De Vossemeren. Ik zit me nu te verdiepen in die 6-persoons premium met tweede badkamer. Als dat vroeger een 8-persoons cottage was, dan zaten er toen toch al twee badkamers en vier slaapkamers in? Wat is er dan met de vierde slaapkamer gebeurd? Is die nu leeg?
- quincyj1998
- Moderator
Nee, deze cottages hadden maar 1 badkamer in de slaapkamer direct tegenover de badkamer is een extra badkamer gemaakt.
- PJK
Ah juist ja. Dit zijn dus niet oorspronkelijk de 'klassieke' 8 persoons CP-huisjes; die zijn 103m2 met 4 slaapkamers en twee badkamers.
Dan gok ik dat deze drie premium 6-persoons met tweede badkamer dezelfde indeling hebben als de 96m2 6-persoons VIP op Vossemeren, maar dan dus in Premium-uitvoering. Misschien enkel en alleen omdat de locatie niet heel erg VIP is dat ze die maar als Premium verkopen...
En @Mariette, doe niet veel moeite meer voor foto's van 723. Uiteindelijk hebben we na het zien van deze foto's besloten toch bij het strandje te gaan zitten. Helaas is 639 op de kop niet beschikbaar dus is het 640 geworden.
Dan gok ik dat deze drie premium 6-persoons met tweede badkamer dezelfde indeling hebben als de 96m2 6-persoons VIP op Vossemeren, maar dan dus in Premium-uitvoering. Misschien enkel en alleen omdat de locatie niet heel erg VIP is dat ze die maar als Premium verkopen...
En @Mariette, doe niet veel moeite meer voor foto's van 723. Uiteindelijk hebben we na het zien van deze foto's besloten toch bij het strandje te gaan zitten. Helaas is 639 op de kop niet beschikbaar dus is het 640 geworden.
- Mariëtte
- Eigenaar en Beheerder
Hoi PJK,
Voor de renovatie waren er 8 persoons premium cottages met 1 en met 2 badkamers.
Die met 2 badkamers zie je terug in de vernieuwde 8 persoons premium cottages,
waarvan er dan ook weer 2 verschillende indelingen zijn (om het makkelijk te houden
).
Voor zover ik weet is er altijd 1 type 8 persoons premium cottages geweest op
De Vossemeren type VM61, waarvan met voorkeur te boeken was met een extra
douche. 96m2.

6 persoons premium cottagenr.864, met 2 badkamers, heeft een hele andere indeling, deze
cottage is ooit afgebrand en helemaal opnieuw opgebouwd. 6 persoons premium cottagenrs.
982 en 994, met 2 badkamers, hebben inderdaad dezelfde indeling als de nieuwe 6 persoons
VIP cottages.
Moeite kost het me niet, ik krijg er juist energie van, het is mijn grote hobby om cottages op
de foto te zetten
.
Voor de renovatie waren er 8 persoons premium cottages met 1 en met 2 badkamers.
Die met 2 badkamers zie je terug in de vernieuwde 8 persoons premium cottages,
waarvan er dan ook weer 2 verschillende indelingen zijn (om het makkelijk te houden

Voor zover ik weet is er altijd 1 type 8 persoons premium cottages geweest op
De Vossemeren type VM61, waarvan met voorkeur te boeken was met een extra
douche. 96m2.

6 persoons premium cottagenr.864, met 2 badkamers, heeft een hele andere indeling, deze
cottage is ooit afgebrand en helemaal opnieuw opgebouwd. 6 persoons premium cottagenrs.
982 en 994, met 2 badkamers, hebben inderdaad dezelfde indeling als de nieuwe 6 persoons
VIP cottages.
Moeite kost het me niet, ik krijg er juist energie van, het is mijn grote hobby om cottages op
de foto te zetten

- quincyj1998
- Moderator
Klopt, deze waren vooral in zone 9 te vinden. Héb ooit verbleven in een 8p met 2 badkamers.
- markieanta
- Moderator
Mooi om die oude documentatie terug te zien Mariëtte, dat doet me denken aan mijn jeugd toen ik wel eens met mijn opa en oma mee mocht naar een park. En toen ze overal nog knuffelmuren hadden.
- quincyj1998
- Moderator
Leuk he! In de Aqua mundo staan ze er nog!markieanta schreef: ↑31 aug 2022, 17:22 Mooi om die oude documentatie terug te zien Mariëtte, dat doet me denken aan mijn jeugd toen ik wel eens met mijn opa en oma mee mocht naar een park. En toen ze overal nog knuffelmuren hadden.
- PJK
Weet iemand of de 6-persoons premium gerenoveerd op VM zo’n nieuw type overn heeft waarin je ook pizza kunt bakken?
- bianca
ja dat heeft ie, wij zitten nu in de 6 persoons
- Charlotte1992.
Heeft iemand ook fotos van de vernieuwde 4persoons VIP 321?
Ik ging er vanuit dat deze ook helemaal vernieuwd is vanaf vanaf 6p premium. Dus ook een grotere badkamer met een 2p bubbelbad. Ik heb nu deze geboekt met voorkeursligging voor eind november maar anders kan ik het nog veranderen.
Bedankt alvast
Ik ging er vanuit dat deze ook helemaal vernieuwd is vanaf vanaf 6p premium. Dus ook een grotere badkamer met een 2p bubbelbad. Ik heb nu deze geboekt met voorkeursligging voor eind november maar anders kan ik het nog veranderen.
Bedankt alvast

- Melissab
Volgens dit bericht niet...
- Melissab
Ik ga zelf half nov, naar 322 ook vanwege dit overzicht. Hoop dus dat het klopt