Welkom op Center Parcs Informatie, hét enige echte Center Parcs Fan Forum zónder verdienmodel. Wij maken het verschil!

Een algemeen bericht

Je kunt hier over van alles praten.
Plaats reactie
Ralf

Een algemeen bericht

Bericht door Ralf »

Beste CP liefhebbers,

Zoals sommige van jullie weten heb ik ook een eigen Centerparcs-site, maar wat jullie misschien niet weten is dat er ongelofelijk veel tijd in gaat zitten om een site/forum te maken en bij te houden. Dit geldt natuurlijk al helemaal voor een forum als deze waar dagelijks tientallen vragen voorbij komen. Mariette en Niels doen hun stinkende best om iedereen zo snel en goed mogelijk te helpen. Ikzelf zou het dan ook zeer op prijs stellen als iedereen een beetje met fatsoen een vraag kan stellen ipv gewoon een nummer en een parknaam in te typen om duidelijk te maken dat je graag foto's wilt zien van de binnen- of buitenkant van een cottage. Tevens zou het ook helpen als je foto's vraagt van een cottage en er zijn er geen en Mariette vraagt of je dan tijdens je vakantie foto's wilt maken dit dan ook te doen. Het is een kwestie van een paar minuten van je vakantie en het helpt namelijk iedereen, want hoe meer foto's er zijn hoe sneller iedereen geholpen is. Ook is er een makkelijke zoekfunctie op de site. Deze kun je gebruiken om te kijken of er al foto's zijn van de cottage die je zoekt. Ik weet dat het erg makkelijk is om te vragen of er foto's maar als ze 2 of 3 pagina's terug gewoon op het forum staan is het natuurlijk zonde. Nogmaals, Mariette en Niels zijn echt heel veel tijd kwijt met deze site en verdienen echt respect.

Het vriendelijke verzoek om NIET te reageren op deze post om eindeloze discussies te voorkomen. De personen die zich aangesproken voelen hoop ik met deze post wel te bereiken.
Nick25

Re: Een algemeen bericht

Bericht door Nick25 »

Ja niet reageren, een forum is juist om te reageren. Respect verdienen ze zeker 100% maar we blijven hollanders en vragen werkt veel makkelijker dan zoeken. De zoekfunctie is niet optimaal en geeft veel te veel antwoorden wat ik net niet zoek.
Dan wordt het automatisch vragen :D
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

Ik sluit me aan bij Ralf:

Tevens zou het ook helpen als je foto's vraagt van een cottage en er zijn er geen en Mariette vraagt of je dan tijdens je vakantie foto's wilt maken dit dan ook te doen. Het is een kwestie van een paar minuten van je vakantie en het helpt namelijk iedereen, want hoe meer foto's er zijn hoe sneller iedereen geholpen is.

Er zijn zeker ook een aantal forumleden die foto's plaatsen of opsturen naar me, dank jullie wel hiervoor, wordt enorm gewaardeerd :D.
bianca

Bericht door bianca »

Ik heb 2 kaarten gewonnen voor het thialf voor morgen of zondag. Is er iemand die ik er blij mee kan maken. Je krijgt van mij dan de code om de kaarten online te bestellen. Groetjes Bianca
Plaats reactie

Terug naar “Diversen”