Welkom op Center Parcs Informatie, hét Center Parcs Fan Forum van nu, verrassend vernieuwend!

[Center Parcs] Beleid coronavirus

Beleid Center Parcs coronavirus COVID-19
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Re: [Center Parcs] Beleid coronavirus

Bericht door Mariëtte »

Hoi Malou77,

Ik denk eerder omdat het laag seizoen is en dan vaak minder entertainment is.

Heb je een fijn verblijf gehad op De Huttenheugte?
Malou77

Bericht door Malou77 »

We hebben het heerlijk gehad! Uiteindelijk na een update bleek er gewoon animatie te zijn. Dus de kinderen ook blij dat ze nog konden dansen bij de kinderdisco.
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

DE HUTTENHEUGTE EN PARC SANDUR TESTEN VOOR TOEGANG TESTLOCATIE

De Hutteheugte: Ter plaatse beschikbaar vanaf 10 november 2021.

Parc Sandur: Ter plaatse beschikbaar vanaf 12 november 2021.
B767-300ER

Bericht door B767-300ER »

Worden aangeboden door exact hetzelfde bedrijf als op de andere parken
Lead Healthcare services

Overigens ook beschikbaar op Sandur
Niets is wat het lijkt....

HB: 12x
KV: 7x
EH: 5x
MD: 5x
HH: 4x
PZ: 1x
LB: 1x
VB: 1x
BH: 1x
VM: 2x
BP: 1x

Next: HB /KV
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

Dank je wel voor de aanvulling Niels!

Ik heb Parc Sandur er ook gelijk bijgezet in mijn bericht van De Huttenheugte.
B767-300ER

Dit is er nu bekend: Vanaf zaterdag 1900 uur:

Horeca om 1900 uur gesloten
Niet essentiele winkels om 1900 gesloten
Dierentuinen en pretparken met Coronapas (kinderboerderij?)
Groepgrootte naar gezin +4
(En nog wat andere zaken welke voor CP niet van toepassing zijn)

Vanavond PersCo.

Voordat de vraag komt:
Er is nog niet bekend hoe CP hiermee omgaat. Dat zal pas NA de PersCo zijn.

Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

UPDATE CORONAMAATREGELEN NEDERLANDSE CENTER PARCS PARKEN

Vrijdag 12 november 2021 om 19.00 uur is er een persconferentie vanuit de Nederlandse overheid. Op basis van de berichtgeving die nu al bekend is lijkt het erop dat de horeca vanaf zaterdag 13 november om 20.00 uur moet sluiten. Vooruitlopend op dit besluit vanuit de overheid houden wij hier vast rekening mee, waardoor er alleen vroege restaurantreserveringen mogelijk zijn vanaf zaterdag 13 november 2021. Het is uiteraard wel mogelijk om gebruik te maken van onze take away mogelijkheden. Via onze website zullen de uiteindelijke aanpassingen in de dienstverlening naar aanleiding van de persconferentie worden gecommuniceerd.

Wordt vervolg zodra er meer bekend is.
Jolandake1969

Bericht door Jolandake1969 »

En hoe gaat het dan met de AM??
Met vriendelijke groet, Jolanda :)
2021* EH-EP
2019* LP-VM
2018* HB-LP
2017* HH-LB-MD
2016* KV
2015* HB-EH
2014* EP-MD-HH-MD
quincyj1998
Moderator

Bericht door quincyj1998 »

Daar heb je de QR code voor.
Joyce109

Bericht door Joyce109 »

Tot hoelaat mag die dan open zijn?
Heijderbos1

Bericht door Heijderbos1 »

Volgens mij geldt er geen restrictie op de tijd voor de AM.

Het lijkt erop dat alle faciliteiten open mogen blijven (horeca met tijdsbeperking) mits ze om je coronapas vragen.

Weet iemand hoe Centerparcs omgaat met overschrijding van het aantal personen uit verschillende huishoudens?
Nu is het bijv. thuis max 4 gasten per dag.

Stel dat je reisgezelschap van 6 of 8 personen niet uit hetzelfde huishouden komt? Voorbeeld: een gezin van 3 en een gezin van 5.
Controleren zij dat?
MartijnR

Bericht door MartijnR »

Vorige keer werd daar niet op gehandhaafd: net als thuis is dat je eigen verantwoordelijkheid, zo werd destijds betoogd (en natuurlijk willen ze geen klanten letterlijk van het park jagen...)
B767-300ER

Het gezin van 5 krijgt dan toch een gezin van 3 op bezoek?
Je mag maximaal 4p op bezoek krijgen dus geen probleem.

Enkel personen boven de 18 tellen mee.

B767-300ER

Jolandake1969 schreef: 12 nov 2021, 19:30 En hoe gaat het dan met de AM??
QR code dus verder veen restricties.

Heijderbos1

Bericht door Heijderbos1 »

B767-300ER schreef: 12 nov 2021, 21:33 Het gezin van 5 krijgt dan toch een gezin van 3 op bezoek?

Zo kun je het stellen, maar ik kan mij van een eerdere lockdown herinneren dat een clubje van 3 er dan ook 5 op bezoek krijgt.

Mij raakt het ook niet, maar ik vroeg mij af of ze actief controleren bij bijv. een groep vriendinnen/vrienden
Jolandake1969

Jolandake1969 schreef: 12 nov 2021, 19:30 En hoe gaat het dan met de AM??

B767-300ER schreef: 12 nov 2021, 21:34 QR code dus verder veen restricties.

Die QR code geen probleem, die heb ik maar volgens mij zijn het personen van boven de 13 wat meetellen voor bezoek, las ik net.

Maximaal 4 bezoekers thuis
Het maximaal thuis te ontvangen gasten is terug van weggeweest. Het kabinet adviseert dringend om thuis maximaal vier bezoekers per dag te ontvangen van 13 jaar of ouder. Ook als de meeste mensen gevaccineerd zijn.
2021* EH-EP
2019* LP-VM
2018* HB-LP
2017* HH-LB-MD
2016* KV
2015* HB-EH
2014* EP-MD-HH-MD
B767-300ER

B767-300ER schreef: 12 nov 2021, 21:33 Het gezin van 5 krijgt dan toch een gezin van 3 op bezoek?

Heijderbos1 schreef: 12 nov 2021, 22:27 Zo kun je het stellen, maar ik kan mij van een eerdere lockdown herinneren dat een clubje van 3 er dan ook 5 op bezoek krijgt.

Mij raakt het ook niet, maar ik vroeg mij af of ze actief controleren bij bijv. een groep vriendinnen/vrienden

In het begin wel. Daar werden met namw de grotere cottages vooraf geinformeerd. Nu niet meer.

Ik zie geen enkele reden waarom je die 5 en 3 niet kan omdraaien in het voor jou gunstige voordeel.

Toen het bezoek maximaal 2 was, mocht ik en mijn wederhelft wel bij mijn ouders en broer (die zijn met 3) op bezoek, naar andersom mochten zij dan niet bij mij komen.

Op CP kan je toch stellen dat de grootste groep uit 1 huishouden komt, en de overgeeven 3 uit een ander huishouden. Geen enkele discussie dus.

En over tot de orde van de dag zoals ze dat in de tweede kamer zo mooi kunnen zeggen :? :mrgreen:

Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

UPDATE CORONAMAATREGELEN NEDERLANDSE CENTER PARCS PARKEN PER 13-11/2021

De huidige situatie in de Nederlandse Center Parcs parken.

De parken in Nederland zijn geopend.

Als je naar Nederland reist uit een geel gebied moet je een COVID Certificaat kunnen voorleggen om een (zelf)quarantaine van 10 dagen te vermijden. Dit certificaat kan zijn: Bewijs van volledige vaccinatie (+ 2 weken), negatieve covid-19 test (max. 72 uur) of een bewijs van herstel.

Op basis van de persconferentie van 12 november 2021 19.00 uur zijn wij genoodzaakt om vanaf zaterdag 13 november, tot in ieder geval zaterdag 4 december 2021, de volgende maatregelen te nemen in de parken:

De restaurants, bars en de supermarkt zijn geopend tot 20.00 uur. De Take Away service en Retail Delivery services blijven beschikbaar, om u en uw gezin de mogelijkheid te bieden om in uw cottage te genieten van lekker eten & drinken.

De overige winkels en de GameTown zijn geopend tot 18:00 uur.

De sauna- en wellnessfaciliteiten zijn geopend tot 18.00 uur.

Op advies van de Nederlandse overheid mogen gasten met hun eigen huishouden en maximaal 4 andere personen in een accommodatie verblijven (kinderen van 12 jaar of jonger tellen niet mee).

Gasten dienen op alle (openbare) locaties de 1,5 meter afstandsregel te respecteren, behalve de locaties waar het coronatoegangsbewijs* van toepassing is.

Daarnaast gelden de bestaande veiligheidsmaatregelen voor alle parken in Nederland:

Wij doen er alles aan om de veiligheid van onze medewerkers en gasten te waarborgen. Wij vragen al onze gasten en medewerkers om regelmatig 20 seconden de handen te wassen, te hoesten/niezen in de elleboog, papieren zakdoekjes te gebruiken, de 1,5 meter te respecteren en het schudden van handen te vermijden.

Het dragen van een mondkapje verplicht in alle binnenfaciliteiten voor alle gasten van 13 jaar en ouder. Met uitzondering van de locaties waar een coronatoegangsbewijs* verplicht is.

Het subtropisch zwemparadijs Aqua Mundo is open, inclusief wildwaterbanen, waterglijbanen en kinderbaden. Een coronatoegangsbewijs* is verplicht om de Aqua Mundo binnen te komen. Iedereen vanaf 18 jaar moet een geldig bewijs kunnen tonen om toegang te krijgen. Iedereen vanaf 18 jaar moet zich hierbij ook kunnen legitimeren.

Het coronatoegangsbewijs* geldt voor alle binnen sportactiviteiten, zowel voor publiek als voor deelnemers. Iedereen vanaf 18 jaar moet een geldig bewijs kunnen tonen om toegang te krijgen. Hierbij moet je je kunnen legitimeren.

Voor toegang tot een bar, restaurant of terras (exclusief afhaal- en bezorgdiensten) geldt dat iedereen vanaf 13 jaar een coronatoegangsbewijs* moet kunnen tonen bij binnenkomst. Iedereen vanaf 14 jaar moet zich hierbij ook kunnen legitimeren. Je kunt een coronatoegangsbewijs krijgen als je volledig gevaccineerd bent, volledig hersteld bent of een negatieve covid-19 test hebt die minder dan 24 uur oud is.

In of nabij de parken zijn testlocaties beschikbaar die kunnen worden geboekt via www.testenvoortoegang.org. Ze zijn beschikbaar op de volgende plaatsen:

De Kempervennen: Ter plaatse beschikbaar.

De Eemhof: Ter plaatse beschikbaar.

Het Heijderbos: Ter plaatse beschikbaar.

Port Zélande: Ter plaatse beschikbaar.

Park Zandvoort: 700 meter van park beschikbaar.

Het Meerdal/Limburgse Peel: Ter plaatse beschikbaar.

De Hutteheugte: Ter plaatse beschikbaar.

Parc Sandur: Ter plaatse beschikbaar.

Voor gasten zonder bewijs van vaccinatie of herstel blijft het gratis om je te laten testen. Met de CoronaCheck-app op je mobiele telefoon kun je een coronatoegangsbewijs* krijgen.

*Een coronatoegangsbewijs is een QR code die aantoont dat je gevaccineerd bent, een herstelbewijs of een testbewijs van maximaal 24 uur oud hebt. Enkel een vaccinatie/test/herstel-bewijs zonder QR code volstaat niet.
Janneke91

Bericht door Janneke91 »

Wij kregen deze mail net, maar als ik het goed begrijp is de am dan ook tot 18 open?
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

Hoi Janneke91,

Zou je misschien de mail willen plaatsen?
B767-300ER

De Aqua Mundo gaat niet om 1800 dicht. De gewone openingstijden van de Aqua Mundo worden gehanteerd.
Hetzelfde geldt voor de Bowling.

Janneke91

Bericht door Janneke91 »

B767-300ER schreef: 13 nov 2021, 10:21 De Aqua Mundo gaat niet om 1800 dicht. De gewone openingstijden van de Aqua Mundo worden gehanteerd.
Hetzelfde geldt voor de Bowling.
Ah prima! Kon dat niet duidelijk opmaken uit de mail.

Hieronder de mail:
Beste gast(en),
Uw verblijf bij ons in het park komt eraan, en daar zijn we erg blij om!
Om de gezondheid en veiligheid van u en uw dierbaren te waarborgen, zijn wij verplicht ons te houden aan de Corona-beschermingsverordening van de overheid.

Dit houdt in dat vanaf zaterdag 13 november de volgende maatregelen van kracht zijn:

• Onze restaurants, bars en supermarkt sluiten om 20.00 uur. Onze afhaalservice en Retail delivery services blijven beschikbaar, waardoor u samen met uw familie in de cottage kunt blijven genieten van lekker eten en drinken.
• De overige winkels en onze GameTown sluiten om 18.00 uur.
• Onze sauna- en wellness faciliteiten sluiten om 18.00 uur.
• Gasten dienen een coronatoegangsbewijs* te tonen bij entree van de Aqua Mundo, restaurants, bars en terrassen en alle binnensport activiteiten.
• In navolging van het advies van de Nederlandse overheid, is het toegestaan om met maximaal 4 personen (vanaf 13 jaar en ouder) naast het eigen gezin in een cottage te verblijven/ te ontvangen.
• Gasten dienen te allen tijde 1,5 meter afstand te respecteren, met uitzondering van de locaties waar het coronatoegangsbewijs getoond word.
• Het dragen van een mondkapje is verplicht in alle binnen faciliteiten voor alle gasten van 13 jaar en ouder. Met uitzondering van de locaties waar een coronatoegangsbewijs* verplicht is.
• Het subtropisch zwemparadijs Aqua Mundo is open, inclusief wildwaterbanen, waterglijbanen en kinderbaden. Een coronatoegangsbewijs* is verplicht om de Aqua Mundo binnen te komen. Iedereen vanaf 18 jaar moet een geldig bewijs kunnen tonen om toegang te krijgen. Iedereen vanaf 18 jaar moet zich hierbij ook kunnen legitimeren.
• Het coronatoegangsbewijs* geldt tevens voor alle binnensportactiviteiten. Publiek is niet toegestaan. Iedereen vanaf 18 jaar moet een geldig bewijs kunnen tonen om toegang te krijgen. Hierbij moet je je kunnen legitimeren.
• De restaurants, bars en terrassen zijn open. Voor toegang tot een bar of restaurant en terras (exclusief afhaal- en bezorgdiensten) geldt dat iedereen vanaf 13 jaar een coronatoegangsbewijs* moet kunnen tonen bij binnenkomst. Iedereen vanaf 14 jaar moet zich hierbij ook kunnen legitimeren.
• In of nabij onze parken zijn testlocaties beschikbaar die kunnen worden geboekt via www.testenvoortoegang.org. Zie de FAQ op onze website https://www.centerparcs.nl/nl-nl/faq of op uw park een testlocatie beschikbaar is.
• Voor gasten zonder bewijs van vaccinatie of herstel blijft het gratis om je te laten testen. Met de CoronaCheck-app op je mobiele telefoon kun je een coronatoegangsbewijs* krijgen.

* Een coronatoegangsbewijs is een QR code die aantoont dat u gevaccineerd bent, een herstelbewijs of een testbewijs van maximaal 24 uur oud hebt. Enkel een vaccinatie/test/herstel-bewijs zonder QR code volstaat niet.

Wij heten u van harte welkom op ons park en wensen u een prettig verblijf.

Uw Center Parcs-team
B767-300ER

Bowlen en zwemmen valt onder de binnensporten.

ninatb1021

Bericht door ninatb1021 »

Hoi,

Weet iemand hoe het zit met de shows, zoals de bingo en de quiz? Vallen deze onder theater met vaste zitplek of wordt het toch als evenement/horeca gezien?

In de app staan deze activiteiten nog wel in de agenda.
B767-300ER

ninatb1021 schreef: 15 nov 2021, 10:13 Hoi,

Weet iemand hoe het zit met de shows, zoals de bingo en de quiz? Vallen deze onder theater met vaste zitplek of wordt het toch als evenement/horeca gezien?

In de app staan deze activiteiten nog wel in de agenda.
Na 2000 is alles stil.

Rob

Bericht door Rob »

Op Bostalsee waren ze vanavond hekken aan het plaatsen bij de zij ingang van de plaza. Wat ik begrepen heb (mijn Duits is niet al te best) is dat er vanaf morgen één ingang is. Daar gaat door een beveiliger ook gecontroleerd worden en gaat er 2G gelden. En voor wie al op het park zat 3G.
jover

Bericht door jover »

De coronamaatregelen verschillen in Duitsland van regio tot regio. Een actueel overzicht van de maatregelen per park staat op de Duitse website van Center Parcs https://photo.centerparcs.com/pdf/covid ... _Parcs.pdf.
Bostalsee is het enige park met 2G-regel bij check-in, MD en AM, In Allgäu mag je het park binnen met 3G maar 2G voor MD en AM. De andere parken hebben de 3G-regel, testcentra zijn op het park of in de omgeving.
jover

Bericht door jover »

Vanaf maandag geldt ook in Park Eifel de 2G regel (gevaccineerd of genezen) om het park te betreden.
marcozandstra

Bericht door marcozandstra »

In park Allgaü de 3G regel om het park te mogen betreden en 2g om de market-dome in te mogen, gebruik te maken van de horeca of om te zwemmen
markieanta

Bericht door markieanta »

Misschien even een hele onnozele vraag hoor, maar 2g is dus gevaccineerd of genezen, maar wat is optie drie bij 3g dan?
NaMiSe

Bericht door NaMiSe »

markieanta schreef: 21 nov 2021, 15:08 Misschien even een hele onnozele vraag hoor, maar 2g is dus gevaccineerd of genezen, maar wat is optie drie bij 3g dan?

Getest
markieanta

Bericht door markieanta »

Thanx.
Rob

Bericht door Rob »

Nog een dingetje wat ik voor het eerst zag op Bostalsee. Er lagen plastic wanten die verplicht waren om te dragen als je ging opscheppen aan het buffet. Op zich geen slecht idee denk ik.
B767-300ER

Rob schreef: 21 nov 2021, 20:56 Nog een dingetje wat ik voor het eerst zag op Bostalsee. Er lagen plastic wanten die verplicht waren om te dragen als je ging opscheppen aan het buffet. Op zich geen slecht idee denk ik.
Was in begin van corona ook.
Op zoch geen slecht idee. Alleen om ze te pakken zit iedereen er met zijn fikken aan en is het effect weg.

jover

Bericht door jover »

Duitsland beschouwt België sinds dit weekend als een High Risk gebied. Concreet betekent dit voor toeristen uit België dat ze in quarantaine moeten als ze niet gevaccineerd of genezen zijn. Voor gevaccineerden of genezen personen is er geen quarantaineplicht, maar het bewijs moet op voorhand doorgegeven worden via https://www.einreiseanmeldung.de/

Edit Mariëtte 22-11-2021: Goede link in het bericht geplaatst.
Rooiereinder

Bericht door Rooiereinder »

Ja zelfde voor Nederland, wij hadden een boeking staan in december voor hochsauerland maar gaat waarschijnlijk niet door,
Kinderen onder de 12 moeten 5 dagen in quarantaine. Dat is natuurlijk geen optie.
jover

Bericht door jover »

jover schreef: 21 nov 2021, 21:29 ... het bewijs moet op voorhand doorgegeven worden via anreisemeldung.de.
Foutje in de weblink, de correcte website is : https://www.einreiseanmeldung.de/

@Mariëtte, wil je de link in mijn vorige post corrigeren? Bedankt.
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

Hoi Jover,

Ik heb de link in je vorige bericht gecorrigeerd.
Jolandake1969

Als we in december naar erperheide gaan, is de corona check app dan genoeg of moet je nog iets anders van formulieren hebben
2021* EH-EP
2019* LP-VM
2018* HB-LP
2017* HH-LB-MD
2016* KV
2015* HB-EH
2014* EP-MD-HH-MD
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

Hoi Jolanda,

Volgens mij moet je dan ook een PLF formulier invullen. Maar wat de nieuwe coronamaatregelen tegen die tijd zijn is afwachten.

In onze Facebookgroep is hierover ook al een discussie.
B767-300ER

Idd. Je moet je komst aanmelden dmv de link van Mariette.

Jolandake1969

B767-300ER schreef: 25 nov 2021, 05:36 Idd. Je moet je komst aanmelden dmv de link van Mariette.
Terwijl je eigenlijk al een app hebt..
2021* EH-EP
2019* LP-VM
2018* HB-LP
2017* HH-LB-MD
2016* KV
2015* HB-EH
2014* EP-MD-HH-MD
B767-300ER

Ja. Je moet het coronabewijs uploaden in je aanvraag.

Jolandake1969

Er gaat al de ronde dat restaurants e.d om 17 uur moet sluiten.
Weer een strop ook voor cp
Maar helaas, ze hadden veel vroeger strengere maatregelen moeten treffen.
Zal mij benieuwen morgen
2021* EH-EP
2019* LP-VM
2018* HB-LP
2017* HH-LB-MD
2016* KV
2015* HB-EH
2014* EP-MD-HH-MD
Joyce109

Bericht door Joyce109 »

Jolandake1969 schreef: 25 nov 2021, 15:56 Er gaat al de ronde dat restaurants e.d om 17 uur moet sluiten.
Weer een strop ook voor cp
Maar helaas, ze hadden veel vroeger strengere maatregelen moeten treffen.
Zal mij benieuwen morgen
Wij gaan over een weekje, ik hoop dat de zwembaden open mogen blijven. Daar heb ik nog niks over gelezen.
Bericht over horeca had ik ook gezien 😕
Jolandake1969

coronamaatregelen.png
2021* EH-EP
2019* LP-VM
2018* HB-LP
2017* HH-LB-MD
2016* KV
2015* HB-EH
2014* EP-MD-HH-MD
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

UPDATE CORONAMAATREGELEN NEDERLANDSE CENTER PARCS PARKEN

26-11-2021

De parken in Nederland zijn geopend.

Als je naar Nederland reist uit een geel gebied moet je een COVID Certificaat kunnen voorleggen om een (zelf)quarantaine van 10 dagen te vermijden. Dit certificaat kan zijn: bewijs van volledige vaccinatie (+ 2 weken), negatieve covid-19 test (max. 72 uur) of een bewijs van herstel.

Op basis van de persconferentie van 26 november 19.00 uur zijn wij genoodzaakt om vanaf zondag 28 november, tot in ieder geval zondag 19 december, de volgende maatregelen te nemen in onze parken:

• Onze restaurants, terrassen en bars zijn geopend tot 17.00 uur. Onze Take Away service en Retail Delivery services blijven beschikbaar, om jou en je gezin de mogelijkheid te bieden om in de cottage te genieten van lekker eten & drinken. De supermarkt zal open blijven tot 20.00 uur.
• De Aqua Mundo sluit om 17:00 uur.
• Onze overige winkels en faciliteiten zoals bowling, kinderboerderij, GameTown en binnenspeeltuinen sluiten om 17:00 uur.
• Onze sauna- en wellnessfaciliteiten zijn geopend tot 17.00 uur.

Daarnaast gelden de bestaande veiligheidsmaatregelen voor alle parken in Nederland:

• Wij doen er alles aan om de veiligheid van onze medewerkers en gasten te waarborgen. Wij vragen al onze gasten en medewerkers om regelmatig 20 seconden de handen te wassen, te hoesten/niezen in de elleboog, papieren zakdoekjes te gebruiken, de 1,5 meter te respecteren en het schudden van handen te vermijden.
• Op advies van de Nederlandse overheid mogen gasten met hun eigen huishouden en maximaal 4 andere personen in een accommodatie verblijven (kinderen van 12 jaar of jonger tellen niet mee).
• Gasten dienen op alle (openbare) locaties de 1,5 meter afstandsregel te respecteren.
• Het dragen van een mondkapje verplicht in alle binnenfaciliteiten voor alle gasten van 13 jaar en ouder, ook in de kleedkamers van de Aqua Mundo. Het dragen van een mondkapje is verplicht in onze restaurants en bars, behalve als je aan tafel zit.
• Het subtropisch zwemparadijs Aqua Mundo is open, inclusief wildwaterbanen, waterglijbanen en kinderbaden. Een coronatoegangsbewijs* is verplicht om de Aqua Mundo binnen te komen. Iedereen vanaf 18 jaar moet een geldig bewijs kunnen tonen om toegang te krijgen. Iedereen vanaf 18 jaar moet zich hierbij ook kunnen legitimeren.
• Het coronatoegangsbewijs* geldt voor alle binnen sportactiviteiten, zowel voor publiek als voor deelnemers. Iedereen vanaf 18 jaar moet een geldig bewijs kunnen tonen om toegang te krijgen. Hierbij moet je je kunnen legitimeren.
• Voor toegang tot een bar, restaurant of terras (exclusief afhaal- en bezorgdiensten) geldt dat iedereen vanaf 13 jaar een coronatoegangsbewijs* moet kunnen tonen bij binnenkomst. Iedereen vanaf 14 jaar moet zich hierbij ook kunnen legitimeren. Je kunt een coronatoegangsbewijs krijgen als je volledig gevaccineerd bent, volledig hersteld bent of een negatieve covid-19 test hebt die minder dan 24 uur oud is.
• In of nabij onze parken zijn testlocaties beschikbaar die kunnen worden geboekt via www.testenvoortoegang.org. Ze zijn beschikbaar op de volgende plaatsen:
• De Kempervennen: Ter plaatse beschikbaar
• De Eemhof: Ter plaatse beschikbaar
• Het Heijderbos: Ter plaatse beschikbaar
• Port Zélande: Ter plaatse beschikbaar
• Park Zandvoort: 700 meter van park beschikbaar
• Het Meerdal/Limburgse Peel: Ter plaatse beschikbaar
• De Hutteheugte: Ter plaatse beschikbaar
• Parc Sandur: Ter plaatse beschikbaar
• Voor gasten zonder bewijs van vaccinatie of herstel blijft het gratis om je te laten testen. Met de CoronaCheck-app op je mobiele telefoon kun je een coronatoegangsbewijs* krijgen.

* Een coronatoegangsbewijs is een QR code die aantoont dat je gevaccineerd bent, een herstelbewijs of een testbewijs van maximaal 24 uur oud hebt. Enkel een vaccinatie/test/herstel-bewijs zonder QR code volstaat niet.
B767-300ER

Eigenlijk zouden ze de Aqua Mundo nu gewoon eerder open moeten doen

Jolandake1969

B767-300ER schreef: 26 nov 2021, 22:11 Eigenlijk zouden ze de Aqua Mundo nu gewoon eerder open moeten doen
Maar dat gaan ze niet doen, dan moeten ze ook de restaurants vroeger open doen
2021* EH-EP
2019* LP-VM
2018* HB-LP
2017* HH-LB-MD
2016* KV
2015* HB-EH
2014* EP-MD-HH-MD
Stefan

Bericht door Stefan »

B767-300ER schreef: 26 nov 2021, 22:11 Eigenlijk zouden ze de Aqua Mundo nu gewoon eerder open moeten doen
Hellemaal mee eens, zou het heerlijk vinden om nu al om 8:30 te zwemmen en dan rond 11:00 ergens heen kun je ook de hele middag wat doen
2018: Les trio’s forets
2019: Vossemeren, Erperheide
2020: Meerdal, park de Eifel, Park Zandvoort
2021: Eemhof, De haan
Dagbezoeken 2021 Sandur, Huttenheugte, Zandvoort, Meerdal, Limburgse Peel
Plaats reactie