Welkom op Center Parcs Informatie! Hét informatie en nieuws forum over Center Parcs! Voor én door Center Parcs Fans!

[Center Parcs] Boek nu beslis later

Voor alle kortingen en kortingscodes Center Parcs
Plaats reactie
Mariëtte
Beheerder

[Center Parcs] Boek nu beslis later

Bericht door Mariëtte »

BOEK NU BESLIS LATER. PAS JE DATUM GRATIS AAN

FLEXIBEL BOEKEN

Boek nu , beslis later. Gratis omboeken t/m december 2020.

Geldig voor iedere nieuw boeking. Omboeken tenminste 21 dagen voor aankomst, met als uiterste aankomstdatum 15 maart 2021.

tik/klik op de foto.

Afbeelding

DE ACTIEVOORWAARDEN

Deze actie is alleen geldig voor nieuwe boekingen vanaf boekingsdatum 19-03-2020 t/m het
einde van deze actie.

Deze actie is alleen geldig voor boekingen met een aankomstdatum t/m 15-03-2021.

Deze actie is geldig voor boekingen gemaakt via ons call center, onze website of op één onze
parken.

Je kunt alleen je parkkeuze wijzigen, de datum van je boeking, of beiden.

Je kunt je boeking éénmalig wijzigen, tenminste 21 dagen voor de aankomstdatum.

Als je de aankomstdatum van je boeking wilt wijzigen, dan kun je dit doen tot en met
aankomstdatum 15-03-2021 (maximale aankomstdatum).

Deze nieuwe datum en/of parkkeuze is op basis van beschikbaarheid.

In afwijking van de toepasselijke algemene voorwaarden van Center Parcs, zijn er geen
administratiekosten verbonden aan het éénmalig wijzigen van je boeking.

Indien de nieuwe boeking duurder is, wordt het prijsverschil aan je doorberekend.

Indien de nieuwe boeking goedkoper is, wordt het prijsverschil door ons gecompenseerd in
de vorm van een voucher

Voor het wijzigen van je boeking, kun je contact opnemen met het Customer Contact Center
om de boeking te laten aanpassen.

Deze actie geldt niet voor het annuleren van je boeking of voor het maken van overige
wijzigingen.

Voor het maken van overige wijzigingen of annuleren van de boeking, inclusief een tweede
wijziging van dezelfde boeking of een wijziging die niet te maken heeft met de wijziging van
de parkkeuze of het wijzigen van de datum zijn de algemene voorwaarden van Center Parcs
van toepassing

B767-300ER
Moderator

Re: [Center Parcs] Boek nu beslis later

Bericht door B767-300ER »

Mooi initiatief!
Groeten Niels

HH: ‘87/‘91/‘98/‘18
EH: ‘92/‘19/‘20
KV: ‘86/‘02/‘03/‘19/‘19
HB: ‘87/‘03/‘04/‘18/‘19/‘20/‘20
MD: ‘88/‘96/‘02/‘03/‘20
VM: ‘08/‘18
BH: ‘07
PZ: ‘98
LB: ‘85
VB: ‘94

Next stay: HB (08-2020), KV (11-2020), KV (01-2021)

jacob

Bericht door jacob »

Deze actie is alleen geldig voor nieuwe boekingen vanaf boekingsdatum 19-03-2020 t/m het
einde van deze actie.

heb je nu geen moer aan.
Was mooi geweest voor de klanten die dus al geboekt hebben voor de nabije toekomst en na heropening met allerlei restricties te maken krijgen, juist hen moet je die gelegenheid bieden.
Nieuwe boekingen weten zelf welk avontuur ze aangaan, wel goed natuurlijk dat ze die mogelijkheid krijgen.
H.Bos2x,Meerd,Huttenh6x,Kemper,L.Peel2x,PZee,Bisp,PHoch 4x,PEifel 5x,PNord,VosseM,ErperH.Bijna alle parken meermaals bezocht met name de duitse parken, inmiddels de tel kwijt. 2018 HochS.enP.Eifel. 2019 LimP en P.eifel 2020 Eifel en 2021 HH

Ralf

Bericht door Ralf »

Zou je nu alsjeblief willen ophouden met dit gedoe. Dump je problemen bij centerparcs en niet op dit forum. We hebben er allemaal last van en ieder bedrijf probeert zijn best te doen om het voor iedereen zo goed mogelijk op te lossen.

jacob

Bericht door jacob »

Zoek jij een andere hobby volgens mij heb je te veel tijd over. :lol:

Ik heb geen problemen met cp mijn vak is goed geregeld maar velen die hier lezen dus niet!!

Ik kan er niet over dat deze groep aan de willekeur van een groot bedrijf is overgeleverd en hun vakantie zien verkloot gaan worden door allerlei restricties en alleen maar omdat ze op het verkeerde tijdstip een verkeerd tijdstip hebben geboekt.
En dan gaat Cp een dergelijke actie bedenken waar juist deze gevallen weer buiten vallen.
Hartstikke fraai dus het zal je maar betreffen, dan piep je wel anders. (alhoewel kon jou toch al geen ene moer schelen)
H.Bos2x,Meerd,Huttenh6x,Kemper,L.Peel2x,PZee,Bisp,PHoch 4x,PEifel 5x,PNord,VosseM,ErperH.Bijna alle parken meermaals bezocht met name de duitse parken, inmiddels de tel kwijt. 2018 HochS.enP.Eifel. 2019 LimP en P.eifel 2020 Eifel en 2021 HH

Mariëtte
Beheerder

Bericht door Mariëtte »

Iedereen mag een mening hebben, maar laten we wel op respectvolle manier met elkaar omgaan.
Of het iemand wel of geen moer kan schelen, tijd over heeft, een ander hobby moet zoeken, zijn
zaken waar we niks van weten, wat ons niks aangaat en komt aanvallend over en heeft niks met
dit topic te maken.

Ik vind -Boek nu en beslis later- een mooi initiatief voor mensen die nu angst hebben om een nieuwe
boeking te maken met de gedachte dat ze straks misschien hun geld kwijt zijn. Een hele slimme zet
van Center Parcs, met prima voorwaarden ook.

Mensen die al geboekt hebben zijn zeker niet overgeleverd aan de willekeur van Center Parcs, ook
Center Parcs heeft zich te houden aan de wetgeving over verkoop van reizen. In alle bestaande
gevallen kun je omboeken of een voucher krijgen ter waarde van je verblijf. Eigenlijk dus hetzelfde
als de voorwaarden die gelden als je nu boekt met -Boek nu, beslis later-.

Al met al vind ik dat Center Parcs het beste voor heeft met hun klanten en ze hun uiterste best doen
iedereen zo goed mogelijk te helpen in deze, ook voor hun, hectische en onzekere tijd.

jacob

Bericht door jacob »

# Inderdaad prima initiatief voor huidige boekingen.
# Prima oplossingen voor klanten die binnen een parksluiting vallen

Echter de gemaakte boekingen die op korte termijn zouden kunnen plaatsvinden, mogen niet zonder extra kosten 49,50 omboeken en hebben dus 2 keuzes , vakantie plaats laten vinden met mogelijk restricties voor verblijven op korte termijn als parken weer open gaan of omboeken en 49,50 verlies nemen.

B767-300ER
Moderator

Bericht door B767-300ER »

jacob schreef:
20 mar 2020, 13:12
# Inderdaad prima initiatief voor huidige boekingen.
# Prima oplossingen voor klanten die binnen een parksluiting vallen

Echter de gemaakte boekingen die op korte termijn zouden kunnen plaatsvinden, mogen niet zonder extra kosten 49,50 omboeken en hebben dus 2 keuzes , vakantie plaats laten vinden met mogelijk restricties voor verblijven op korte termijn als parken weer open gaan of omboeken en 49,50 verlies nemen.

Er is nog een 3e keuze. Gewoon even afwachten. En dat is denk ik de beste keuze in deze. Parksluitingen zijn voorlopig tot begin april, maar kan zomaar eens verlengd worden. Dan komt er vanzelf een regeling voor je.
Op dit moment kan je NOG niet kosteloos omboeken. NOG niet. Dat kan zomaar veranderen naar mate de tijd verstrijkt.

CenterParcs kennende gaan ze of niet open als ze niet volledige service kunnen bieden (das namelijk dacht ik de enige reden waarom ze nu gesloten zijn maar Roompot bv diverse parken nog wel open heeft) en als ze wel open gaan met restricties zal CP kennende enige compensatie richting de klant van toepassing zijn (bij een gesloten zwembad keerden ze bij mij al 15 eur pp uit afgelopen juni)

Wat ik wel bijzonder vindt in deze hele discussie is dat mensen die 49,50 kennelijk belangrijker vinden dan hun eigen gezondheid of die van anderen.

En nee, Ik heb niet makkelijk lullen. Ik ga trouwen begin mei en op huwelijksreis. Totale kosten van de dag en reis circa 15.000 euro. Ook ik weet nog niet of dat allemaal door kan gaan en wat ik wel of niet terug ga krijgen. Maar weet je. Ik zie het wel. Als de horeca nog steeds dicht is en je mag nog steeds niet reizen, zal ik vast een gedeelte terugkrijgen in vouchers of iets dergelijks.
Boek ik het nu alles om ben ik enkele honderden euro’s kwijt.

Moraal van het verhaal: Ik wacht gewoon af. dat zou iedereen moeten doen, dan hebben de klantenservices tenminste de tijd om de problemen op te lossen sie op korte termijn spelen (<72 uur).
Tegen de tijd Dat het mijn reis/verhaal betreft komt men vanzelf wel met een passende regeling. En ja. Uiteindelijk kost het ons allemaal geld. De bedrijven. Maar mijzelf ook. Het zij zo. Ik heb er geen invloed op. En ik wil er ook geen invloed op hebben.

Geduld! En tot die tijd. Zorg goed voor jezelf, je naasten, en de mensen die het echt nodig hebben! Verder sluit ik mij volledig aan bij het verhaal van Mariette..
Groeten Niels

HH: ‘87/‘91/‘98/‘18
EH: ‘92/‘19/‘20
KV: ‘86/‘02/‘03/‘19/‘19
HB: ‘87/‘03/‘04/‘18/‘19/‘20/‘20
MD: ‘88/‘96/‘02/‘03/‘20
VM: ‘08/‘18
BH: ‘07
PZ: ‘98
LB: ‘85
VB: ‘94

Next stay: HB (08-2020), KV (11-2020), KV (01-2021)

verena

Bericht door verena »

Mooi voorstel van CP
Wij hebben al 13 mrt geboekt voor volgend jaar op eh geboekt omdat ik geen zin had om mijn bon van de gamenight op te sturen
Reeds veel jaren erperheide ervaring 8-)

Visenya

Bericht door Visenya »

Wij hebben van deze actie gebruik gemaakt vlak voor de parken in Nl gesloten werden. (hadden eind volgende week een boeking op Het Heijderbos).
Vriendelijk en snel verder geholpen geweest via de Friendslijn.

Enkel spijtig dat we door onze korting via de bungalowrace nu wat meer moesten opleggen.

Als je voor de komende weken een boeking hebt staan en niet zeker bent, kan ik deze optie enkel maar aanraden.

Plaats reactie