En las ook ook ergens op het forum een trucje om te zien hoe vol de parken zitten, met ander woorden waar de kans het grootste is dat je terecht komt. Maar die kon ik niet meer vinden? Iemand hier die weet hoe je dat kan zien?
Maaikevanas schreef: ↑14 jun 2022, 23:10 En las ook ook ergens op het forum een trucje om te zien hoe vol de parken zitten, met ander woorden waar de kans het grootste is dat je terecht komt. Maar die kon ik niet meer vinden? Iemand hier die weet hoe je dat kan zien?
Nee daar houden ze geen rekening mee.Maaikevanas schreef: ↑14 jun 2022, 23:10 Ja vorige week wel naar gekeken, maar kon hem niet meer terugvinden. Prijstechnisch wel prima! Dus kan hem thuis nog voorstellen, maar vind dat wel een héle spannendeIk wil met kleine kinderen niet ál te ver weg, las ergens dat ze daar rekening mee houden. Klopt dat?
Maaikevanas schreef: ↑14 jun 2022, 23:10 En las ook ook ergens op het forum een trucje om te zien hoe vol de parken zitten, met ander woorden waar de kans het grootste is dat je terecht komt. Maar die kon ik niet meer vinden? Iemand hier die weet hoe je dat kan zien?
Hoi Mariëtte,Mariëtte schreef: ↑15 jun 2022, 08:23 Hoi Maaikevanas,
Ik snap je zoektocht naar een mooie prijs binnen jullie budget. Ik vermoed dat je de zomeraanbieding al hebt gezien? De aanbiedingen.
Ik denk wel dat het heel lastig zal worden om binnen jullie budget iets te vinden, de prijzen zijn hoog en ik vermoed dat dit niet snel zal veranderen,
het gaat na corona heel goed met de reisbranche en de prijzen rijzen de pan uit.
Nee daar houden ze geen rekening mee.Maaikevanas schreef: ↑14 jun 2022, 23:10 Ja vorige week wel naar gekeken, maar kon hem niet meer terugvinden. Prijstechnisch wel prima! Dus kan hem thuis nog voorstellen, maar vind dat wel een héle spannendeIk wil met kleine kinderen niet ál te ver weg, las ergens dat ze daar rekening mee houden. Klopt dat?
Dat kun je hier lezen. Bezettingsgraad parken.
Roy,Roy schreef: ↑15 jun 2022, 09:05 Al bij Waanzinnige Woensdag gekeken? Bij een 6 persoons Comfort vernieuwd op De Kempervennen kom ik uit op 501 euro inclusief alle kosten. Meerdal helaas alleen een 8 persoons Premium die wat duurder uit valt.
Alternatieven:
Lekker voordelig naar Limburgse Peel in een 5 persoons Comfort voor 358 euro inclusief alle kosten, dan heb je wel een minder mooie cottage maar een prima park en dichtbij Het Meerdal en uitjes zoals Toverland en Mattel Play in Sevenum.
Mijn advies: Erperheide in een 5 persoons Comfort vernieuwd voor 413 euro inclusief alle kosten. Voor een peuter is dat een geweldig park en je hebt dan ook een mooie cottage.
Laatste optie: Vossemeren in een 6 persoons Comfort cottage vernieuwd voor 486 euro inclusief alle kosten. Zeker met mooi weer ook een erg leuk park, er is nu nog een cottage (275) vrij aan het grote meer.
Klopt dankzij jou code gaan wij ook weer in september.pinatorq schreef: ↑18 jun 2022, 15:27 Ik heb er altijd een stuk of 10 liggen. Ik verkoop ze niet en ben het ook zeker niet van plan. Dit komt omdat ik het gewoon ordinair afzetten van mensen vind. Wij als jong gezin bestellen regelmatig bij de prenatal en die bonnen krijg je er GRATIS als reclame bij. Ik ben altijd zeer behulpzaam hier op het fotum om te kijken of de wensen van de mensen past bij de kortingscode. Mocht dit passen mogen ze zo GRATIS de code van mij hebben.
pinatorq schreef: ↑18 jun 2022, 15:27 Ik heb er altijd een stuk of 10 liggen. Ik verkoop ze niet en ben het ook zeker niet van plan. Dit komt omdat ik het gewoon ordinair afzetten van mensen vind. Wij als jong gezin bestellen regelmatig bij de prenatal en die bonnen krijg je er GRATIS als reclame bij. Ik ben altijd zeer behulpzaam hier op het fotum om te kijken of de wensen van de mensen past bij de kortingscode. Mocht dit passen mogen ze zo GRATIS de code van mij hebben.
Hi, heb je misschien nog zo'n code over? Wij willen graag met z'n 4en naar Les Trois Forets, ik kreeg hier via zo'n prenatal code toegang tot die portal, en daar lagen de prijzen zo'n 200 euro lager. Helaas was de code al te vaak gebruikt dus konden we de boeking niet afronden. Je zou ons er echt super, maar dan ook super blij mee maken. Die 200 euro is toch weer de benzinepinatorq schreef: ↑18 jun 2022, 15:27 Ik heb er altijd een stuk of 10 liggen. Ik verkoop ze niet en ben het ook zeker niet van plan. Dit komt omdat ik het gewoon ordinair afzetten van mensen vind. Wij als jong gezin bestellen regelmatig bij de prenatal en die bonnen krijg je er GRATIS als reclame bij. Ik ben altijd zeer behulpzaam hier op het fotum om te kijken of de wensen van de mensen past bij de kortingscode. Mocht dit passen mogen ze zo GRATIS de code van mij hebben.