Welkom op Center Parcs Informatie, hét enige echte Center Parcs Fan Forum zónder verdienmodel. Wij maken het verschil!

[Center Parcs] Kortingen en Kortingscodes

Voor alle kortingen en kortingscodes Center Parcs
Plaats reactie
Maaikevanas

Re: [Center Parcs] Kortingen en Kortingscodes

Bericht door Maaikevanas »

Ja vorige week wel naar gekeken, maar kon hem niet meer terugvinden. Prijstechnisch wel prima! Dus kan hem thuis nog voorstellen, maar vind dat wel een héle spannende ;-) Ik wil met kleine kinderen niet ál te ver weg, las ergens dat ze daar rekening mee houden. Klopt dat?

En las ook ook ergens op het forum een trucje om te zien hoe vol de parken zitten, met ander woorden waar de kans het grootste is dat je terecht komt. Maar die kon ik niet meer vinden? Iemand hier die weet hoe je dat kan zien?
pinatorq

Bericht door pinatorq »

Maaikevanas schreef: 14 jun 2022, 23:10 En las ook ook ergens op het forum een trucje om te zien hoe vol de parken zitten, met ander woorden waar de kans het grootste is dat je terecht komt. Maar die kon ik niet meer vinden? Iemand hier die weet hoe je dat kan zien?

Durf ik niet te zeggen heb er geen ervaring mee. Je kon het altijd zien via de belgische website dacht ik maar ik weet niet of dat dat nog steeds kan
Coming up:

Park Hochsauerland
September Bispinger Heide

Huttenheugte 90, 91, 93, 95, 97, 98, 99, 02, 03, 05, 07, 08, 09, 21
Heijderbos 2009
Bispinger Heide 2010
Meerdal 2021
Kempervennen 2022
Maaikevanas

Ok, wellicht iemand anders die me hier nog mee kan helpen :-)
Maaikevanas

Het frustreert me overigens gewoon dat het allemaal wel beschikbaar is, maar dat ze maar zo beperkt korting geven.

Ik kijk bijvoorbeeld bij Babybox op Kempervennen:

- Ma 20 juni - do 23 juni = € 285 --> Comfort cottage Vernieuwd, 4 personen - Prima prijs, maar wil graag dag langer en dat is onmogelijk
- Ma 20 juni - vr 24 juni = € 558 --> Comfort cottage Vernieuwd, 6 personen

En dat zou ik nog begrijpen als de Comfort cottage vernieuwd 4 personen op Kempervennen bijv. van vrijdag 24 t/m maandag 27 juni volgeboekt is, want dat bekent dat ik de comfort cottage voor 4 personen simpelweg niet kan boeken voor een midweek. Echter staan ze er voor vrij t/m maandag ook gewoon op voor € 378.

Het zal wel aan mij liggen, maar ik snap dat soms gewoon niet niet... Ik wil heel graag nog lastminute naar centerparcs. Ze hebben best mooie prijzen, de cottages die ik zoek zijn blijkbaar nog beschikbaar met korting beschikbaar... Dusssss, waarom zo moelijk!

Wij gaan 4 keer per jaar naar Centerparcs. We zouden dan nu voor het eerst naar Landal gaan. Stel dat het bevalt, gaan we wellicht vaker. Toch zonde. Zijn ze mijn inziens een goede klant kwijt... Haha, ben in staat om ze dit morgen te melden... Maar CP kennende zijn ze niet héél klantvriendelijk en meedenkend voor vaste gasten ;-)
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

Hoi Maaikevanas,

Ik snap je zoektocht naar een mooie prijs binnen jullie budget. Ik vermoed dat je de zomeraanbieding al hebt gezien? De aanbiedingen.

Ik denk wel dat het heel lastig zal worden om binnen jullie budget iets te vinden, de prijzen zijn hoog en ik vermoed dat dit niet snel zal veranderen,
het gaat na corona heel goed met de reisbranche en de prijzen rijzen de pan uit.

Maaikevanas schreef: 14 jun 2022, 23:10 Ja vorige week wel naar gekeken, maar kon hem niet meer terugvinden. Prijstechnisch wel prima! Dus kan hem thuis nog voorstellen, maar vind dat wel een héle spannende ;-) Ik wil met kleine kinderen niet ál te ver weg, las ergens dat ze daar rekening mee houden. Klopt dat?
Nee daar houden ze geen rekening mee.

Maaikevanas schreef: 14 jun 2022, 23:10 En las ook ook ergens op het forum een trucje om te zien hoe vol de parken zitten, met ander woorden waar de kans het grootste is dat je terecht komt. Maar die kon ik niet meer vinden? Iemand hier die weet hoe je dat kan zien?

Dat kun je hier lezen. Bezettingsgraad parken.
Roy

Bericht door Roy »

Al bij Waanzinnige Woensdag gekeken? Bij een 6 persoons Comfort vernieuwd op De Kempervennen kom ik uit op 501 euro inclusief alle kosten. Meerdal helaas alleen een 8 persoons Premium die wat duurder uit valt.

Alternatieven:

Lekker voordelig naar Limburgse Peel in een 5 persoons Comfort voor 358 euro inclusief alle kosten, dan heb je wel een minder mooie cottage maar een prima park en dichtbij Het Meerdal en uitjes zoals Toverland en Mattel Play in Sevenum.

Mijn advies: Erperheide in een 5 persoons Comfort vernieuwd voor 413 euro inclusief alle kosten. Voor een peuter is dat een geweldig park en je hebt dan ook een mooie cottage.

Laatste optie: Vossemeren in een 6 persoons Comfort cottage vernieuwd voor 486 euro inclusief alle kosten. Zeker met mooi weer ook een erg leuk park, er is nu nog een cottage (275) vrij aan het grote meer.
Maaikevanas

Mariëtte schreef: 15 jun 2022, 08:23 Hoi Maaikevanas,

Ik snap je zoektocht naar een mooie prijs binnen jullie budget. Ik vermoed dat je de zomeraanbieding al hebt gezien? De aanbiedingen.

Ik denk wel dat het heel lastig zal worden om binnen jullie budget iets te vinden, de prijzen zijn hoog en ik vermoed dat dit niet snel zal veranderen,
het gaat na corona heel goed met de reisbranche en de prijzen rijzen de pan uit.

Maaikevanas schreef: 14 jun 2022, 23:10 Ja vorige week wel naar gekeken, maar kon hem niet meer terugvinden. Prijstechnisch wel prima! Dus kan hem thuis nog voorstellen, maar vind dat wel een héle spannende ;-) Ik wil met kleine kinderen niet ál te ver weg, las ergens dat ze daar rekening mee houden. Klopt dat?
Nee daar houden ze geen rekening mee.

Dat kun je hier lezen. Bezettingsgraad parken.
Hoi Mariëtte,

Thanks voor de antwoorden. Voor nu hebben we waarschijnlijk een oplossing gevonden, 5 dagen voor € 434 op park naar voorkeur. Maar Mysterie houd ik in mijn achterhoofd!
Maaikevanas

Roy schreef: 15 jun 2022, 09:05 Al bij Waanzinnige Woensdag gekeken? Bij een 6 persoons Comfort vernieuwd op De Kempervennen kom ik uit op 501 euro inclusief alle kosten. Meerdal helaas alleen een 8 persoons Premium die wat duurder uit valt.

Alternatieven:

Lekker voordelig naar Limburgse Peel in een 5 persoons Comfort voor 358 euro inclusief alle kosten, dan heb je wel een minder mooie cottage maar een prima park en dichtbij Het Meerdal en uitjes zoals Toverland en Mattel Play in Sevenum.

Mijn advies: Erperheide in een 5 persoons Comfort vernieuwd voor 413 euro inclusief alle kosten. Voor een peuter is dat een geweldig park en je hebt dan ook een mooie cottage.

Laatste optie: Vossemeren in een 6 persoons Comfort cottage vernieuwd voor 486 euro inclusief alle kosten. Zeker met mooi weer ook een erg leuk park, er is nu nog een cottage (275) vrij aan het grote meer.
Roy,

Dank voor het meedenken. Waanzinnige woensdag kende ik niet, zat ook nog wel goede korting bij inderdaad. Dus goede om voor volgende keer in het achterhoofd te houden. Maar vond 500 euro toch nog flink boven het budget.

Ik heb uiteindelijk gebeld en een hele vriendelijke dame heeft met mij meegekeken. Uiteindelijk heeft zij door middel van het schuiven met huisnummers het voor elkaar gekregen om toch via Babybox een 4 pers. Comfort Cottage voor 5 dagen vrij te krijgen voor €434 incl. alle kosten. Online kon dat alleen voor 4 dagen. Mijn ervaring met het contact center was eerlijk gezegd niet goed (vaak niet meedenkend), maar deze dame heeft daar verandering in gebracht :-)

PS. Erperheide is inderdaad supergaaf, maar dan zijn we in afgelopen oktober en maart al geweest, dus wilde keer wat anders ;-)

Dank voor het meedenken!
Roy

Bericht door Roy »

Fijn om te horen! Veel plezier alvast!
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

Wij zijn opzoek naar een kortingscode/bon van Center Parcs van de Prénatal.
Is er iemand die hem heeft liggen voor ons?

Een vraag vanuit onze Facebookgroep waar heel veel reactie op zijn gekomen.

1 ding wil ik er uitlichten en dat is dat er schijnbaar op Markplaats regelmatig Prénatal codes worden aangeboden voor ongeveer €5,00.
Geen idee of iemand daar al ervaring mee heeft en of het aan of juist af te raden is?
pinatorq

Bericht door pinatorq »

Ik heb er altijd een stuk of 10 liggen. Ik verkoop ze niet en ben het ook zeker niet van plan. Dit komt omdat ik het gewoon ordinair afzetten van mensen vind. Wij als jong gezin bestellen regelmatig bij de prenatal en die bonnen krijg je er GRATIS als reclame bij. Ik ben altijd zeer behulpzaam hier op het fotum om te kijken of de wensen van de mensen past bij de kortingscode. Mocht dit passen mogen ze zo GRATIS de code van mij hebben.
Coming up:

Park Hochsauerland

Heijderbos 2009
Bispinger Heide 2010
Meerdal 2021
Kempervennen 2022
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

Heel fijn Pinatorq dat je zo behulpzaam bent :D.
dylan2001

Bericht door dylan2001 »

pinatorq schreef: 18 jun 2022, 15:27 Ik heb er altijd een stuk of 10 liggen. Ik verkoop ze niet en ben het ook zeker niet van plan. Dit komt omdat ik het gewoon ordinair afzetten van mensen vind. Wij als jong gezin bestellen regelmatig bij de prenatal en die bonnen krijg je er GRATIS als reclame bij. Ik ben altijd zeer behulpzaam hier op het fotum om te kijken of de wensen van de mensen past bij de kortingscode. Mocht dit passen mogen ze zo GRATIS de code van mij hebben.
Klopt dankzij jou code gaan wij ook weer in september.
dylan2001

Bericht door dylan2001 »

pinatorq schreef: 18 jun 2022, 15:27 Ik heb er altijd een stuk of 10 liggen. Ik verkoop ze niet en ben het ook zeker niet van plan. Dit komt omdat ik het gewoon ordinair afzetten van mensen vind. Wij als jong gezin bestellen regelmatig bij de prenatal en die bonnen krijg je er GRATIS als reclame bij. Ik ben altijd zeer behulpzaam hier op het fotum om te kijken of de wensen van de mensen past bij de kortingscode. Mocht dit passen mogen ze zo GRATIS de code van mij hebben.

dylan2001 schreef: 18 jun 2022, 19:19 Klopt dankzij jou code gaan wij ook weer in september.

Ook Niels heeft ons er gegeven. We zijn er super blij mee.
pinatorq

Bericht door pinatorq »

Heey goeienavond,

Ik heb een oom en tante die zoeken erg low budget voor dit weekend(24jun) weet iemand nog een optie? Park maakt ze niet uit als het maar in nederland is. Ze zijn met 2 volwassenen en 1 dochter van 12. De hond gaat dan ook mee. Hun budget is ongeveer €250. Helaas heb ik ook al veel rond gestruind maar kan niets vinden😔
Coming up:

Park Hochsauerland

Heijderbos 2009
Bispinger Heide 2010
Meerdal 2021
Kempervennen 2022
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

Hoi pinatorq,

Ik heb ook even voor je meegekeken maar voor €250,00 gaat denk ik niet lukken voor komend weekend.

Ook nog even gekeken op Trivago en dan een nacht minder, maar ook daar hoge prijzen.

Mocht je toch nog een mooie deal vinden zou je het dan nog willen laten weten?
quincyj1998
Moderator

Bericht door quincyj1998 »

FLASHDEAL!⚡Verblijf 3, 4 of 5 dagen in een hotelkamer incl. ontbijt in Center Parcs De Eemhof aan de oevers van het Eemmeer
Schermafbeelding 2022-06-27 om 16.53.32.png
De Eemhof. Speciale aanbieding voor het hotel. Vanaf: 89,- pp (2 nachten)

Inclusief:

- 2, 3 of 4 overnachtingen
- Dagelijks uitgebreid ontbijtbuffet
- Inclusief toeristenbelasting
- Vrij toegang tot subtropisch zwemparadijs Aqua Mundo

https://traveldeal.nl/114254/flashdealv ... l-ontbijt?

Bron: Traveldeal.nl
Bron Foto: Centerparcs.nl
Nov 22: Wellness Cottage de Eemhof
Jochem013

Bericht door Jochem013 »

Hi, heb je misschien nog zo'n code over? Wij willen graag met z'n 4en naar Les Trois Forets, ik kreeg hier via zo'n prenatal code toegang tot die portal, en daar lagen de prijzen zo'n 200 euro lager. Helaas was de code al te vaak gebruikt dus konden we de boeking niet afronden. Je zou ons er echt super, maar dan ook super blij mee maken. Die 200 euro is toch weer de benzine :D
Parken waar we geweest zijn :)

Huttenheugte
Port Zelande
Kempervennen
Heijderbos
Hochsauerland
Les Bois aux Daims
Les Bois Francs
Plaats reactie

Terug naar “Center Parcs kortingen en kortingscodes”