Wij zijn inmiddels ook weer op zoek naar de gouden tip...
We hebben vakantie gepland staan van 3-13 juni waarin we graag een weekverblijf willen plannen van vr 3 - vr 11 juni.
Normaliter wilden wij, mits de hele covid situatie gunstig genoeg evolueert, richting Spanje, maar wij hebben recent goed nieuws gekregen van een fokker waar we mee in contact stonden dat zij vroeger dan verwacht een pupje voor ons hebben daar er iemand heeft afgezegd bij het eerst geplande nestje waardoor wij naar voren schoven op de wachtlijst. Superleuk, want vanaf maart hebben wij dus een samojeed in huis!
De vakantieplannen, moeten daardoor dan ook uiteraard aangepast worden, want het is de bedoeling dat de pluizenbol die tegen juni 5,5 maandjes oud is, gewoon met ons mee kan natuurlijk.
We kwamen bijgevolg al snel bij het idee Centerparcs uit.
Wij zoeken een bosrijk park met leuke wandelmogelijkheden, leuke 2P VIP cottages (bij voorkeur vernieuwd), een "echt" CP zwembad (daarmee bedoelen we zoveel mogelijk natuursteen en niet zo'n wit steriel bad zoals ze op veel van de omgevormde parken hebben) en rij afstand een max. 3u vanaf Brussel (een jonge pup willen we nog niet half Frankrijk of Duitsland mee doorheen). Verder ook belangrijk is dat de grand café en resto's een terras hebben (ik had begrepen dat hondjes niet in de dome mogen, maar wel op de terrassen, vandaar).
Ik dacht in eerste instantie aan Erperheide, Vossemeren, Eemhof of Heijderbos maar misschien zie ik er nog over het hoofd? Voornamelijk Erperheide en Eemhof spraken ons aan, vanwege de vernieuwd cottages, maar we staan ook open voor andere suggesties. Alles zal ook afhangen van de situatie met COVID op het moment, of we het land uitmogen of niet e.d (we zijn zelf van België).
Iemand nog tips voor ons?