Debbie schreef: ↑11 aug 2020, 13:44 Hoi hoi,
Ik heb nog een vraagje en hoop dat jullie mij kunnen helpen.
We hebben nu gekeken naar le lac d’ailette maar ik vind het huisje er daar best klein uit zien en de bedden zijn daar wat smaller. Daarom zijn we nu aan het vergelijken en denken na over de optie een week les Trois Forets en een week Bostalsee.
Weten jullie hoe de 6p premium minder valide cottages er daar uit zien? Hopelijk is dit ruimer is met een gehandicapt kindje.
Alvast bedankt
Debbie
Hoi Debbie,
Ik heb alle drie de parken vergeleken en wat mijn conclusie is is dat de mindervalide cottage op Le Lac d'Ailette en Les Trois Forêts even groot zijn als de niet mindervalide cottages. Er zijn alleen wat aanpassingen gedaan in de badkamer, extra grote deuropeningen enz.
Aanpassingen mindervalide cottages Les Trois Forêts en
Le Lac d'Ailette.

Op Park Bostalsee zijn de mindervalide cottage echt groter in m2. Dit zijn comfort cottages en als ik zo de foto bekijk van de slaapkamer in de mindervalide cottage is deze echt ruimer dan de reguliere slaapkamer.
Slaapkamer mindervalide cottage Center Parcs Park Bostalsee.

Foto's van 6 persoons mindervalide cottagenr.468, Le Lac d'Ailette. Voor foto's van mindervalide cottages op Les Trois Forêts en Park Bostalsee heb ik heel het internet afgespeurd om foto's te vinden, maar die heb ik niet gevonden, ook niks op YouTube. Er staan wel een aantal foto's op de website van Center Parcs zelf.
Ik ben nog bezig om foto's te achterhalen en hoop dat dit lukt en zal ze dan zeker plaatsen op het forum.