Welkom op Center Parcs Informatie.

[Center Parcs] Welk park/cottage past het beste bij mij

Als je twijfelt tussen een park/cottage dan kun je in dit topic je vraag stellen.
We zullen dan helpen bij het maken van een keuze.
ClementA

Re: [Center Parcs] Welk park/cottage past het beste bij mij

Bericht door ClementA »

Hoi allemaal,

Wij willen in maart een midweekje of weekend weg met ons meisje van dan 1,5 jaar oud.
We zijn vorig jaar in Erperheide geweest en dat beviel ons erg goed. We zouden graag naar zo'n soort park willen, maar voor nu vinden we het iets te ver weg en willen we graag in Nederland blijven. Ik heb al wat onderzoek gedaan naar de verschillende parken in Nederland, maar ik kom er niet helemaal uit wat nu leuk is en wat niet.
Wat we graag zouden willen:
- zwembad met leuk peuterbadje/gedeelte voor peuters
- indoorspeeltuin, leuk voor de allerkleinsten
- kinderboerderij is een pre
- vip huisje voor papa en mama ook een pre

Ik hoor graag jullie meningen. Ik twijfel nu een beetje aan parc sandur, op de site staat dat er een indoor speeltuin is en een zwembad. Maar overal lees je weer dat Meerdal erg leuk is voor de kleintjes..
marcozandstra

Bericht door marcozandstra »

Ik zou inderdaad voor het meerdal gaan. Het zwembad en de indoorspeeltuin stellen beide niet zo veel voor op parc sandur. Het meerdal is mooi vernieuwd en is echt een park toegespeeld op jonge kinderen. Check wel even als je een vip boekt dat je een volledig gerenoveerde kiest.
Debbie

Bericht door Debbie »

De huttenheugte is ook een erg leuk park!
Er is geen binnenspeeltuin maar wij boeken dan een Plopsa meerdagenpas erbij en maken gebruik van de binnenspeeltuin en attracties daar.
Hartelijke groet,
Debbie

2017 EP-BT
2018 HH-BT
2019 HH-VM-PS
2020 HH-EH
2021 EH-HH-HH-EP-BT-KV-PS
2022 BT-EP-HH
2023 MD-VM-HS-BT-KV-HH-KV-BF-LD-HE
2024 BT-BH-EH-TF-VM-HH-HA
markieanta
Moderator

Bericht door markieanta »

Afhankelijk van waar je woont zou ik altijd het Meerdal aan willen raden.
Bloem94

Bericht door Bloem94 »

Na lang denken, zijn we helemaal veranderd naar een ander soort park.
We hopen in juni een week naar village nature Paris te gaan, in een 4 persoons comfort huisje.
We wilden daar graag nog een keer heen, met de Prenatal voucher geboekt..
Bloem94 schreef: 28 nov 2023, 12:24 Goedemiddag,

We hebben even een vraag..
we willen in juni een weekje met onze kids naar centerparcs Eifel of bostalsee..
wat zouden jullie adviseren? De kinderen zijn 3 en 5 jaar..
we vinden de omgeving belangrijk en voor onze kids het zwembad. Zijn dol op glijbanen.. liefst beetje waar ze ook wat open ruimte hebben.. water playhouse erperheide vonden ze helemaal niets..🫢 omdat het daar erg donker en in een hoekje zat
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

Alvast een fijn verblijf toegewenst!

Wat heeft jullie doen besluiten nog een keer naar Villages Nature te gaan?
corianne

Bericht door corianne »

Wij willen in de meivakantie naar Park Allgau in Duitsland in een comfort cottage. Nu kunnen we kiezen uit de nummers: 130, 131, 140, 143, 147, 150.158, 163, 164, 167, 172, 181, 184, 188, 189, 202, 238, 241, 246, 255, 320, 325, 328, 347, 350, 362, 367, 368, 455, 1124, 1128....

Heeft iemand foto's van 1 van deze cottages? En bij welke cottage kijk je een beetje vrij weg?

Alvast super bedankt!
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

Hoi corianne,

Onderstaand de cottage-foto's van Park Allgäu die we online hebben staan. We hebben meer foto's
die niet online staan. Ik kan altijd voor je kijken of ik foto's heb van een specifieke cottage(s).

Cottage-foto's Park Allgäu.

Voor de ligging kun je ook altijd Google Earth/Streetview bekijken voor de ligging.
corianne

Bericht door corianne »

Super! Dankjewel!
Debbie

Bericht door Debbie »

Hoi allen,
Hebben jullie advies voor ons?
Volgend jaar oud en nieuw willen we graag een week weg.
We twijfelen nu tussen de Ardennen of de Haan. Deze zijn qua prijs even duur, andere parken zijn al snel €800 duurder.

De kinderen zijn dan 8, 6 en bijna 3 jaar.
De middelste zit in een rolstoel. Ik neig meer naar de haan, heb het idee dat de plaza en het zwembad daar wat completer is. Maar andere vinden de Ardennen leuker omdat we in de winter gaan.
Zijn er al mensen in de winter op de Haan geweest en hoe is dat bevallen?

Alvast bedankt voor de reacties!
Hartelijke groet,
Debbie

2017 EP-BT
2018 HH-BT
2019 HH-VM-PS
2020 HH-EH
2021 EH-HH-HH-EP-BT-KV-PS
2022 BT-EP-HH
2023 MD-VM-HS-BT-KV-HH-KV-BF-LD-HE
2024 BT-BH-EH-TF-VM-HH-HA
markieanta
Moderator

Ik zou zeggen dat de Ardennen veel leuker is in de winter. Maar qua bereikbaarheid met een rolstoel is het park uiteraard een stuk minder, veel heuvels, trappetjes en wat al niet meer. Ook qua bereikbaarheid van de marketdome en het zwembad.
Het zwembad van de haan is uiteraard veel mooier, maar de domes hebben allebei hun eigen charmes, waarbij ik qua gezelligheid naar de Ardennen neig.
simon

Bericht door simon »

Persoonlijk zou ik eerder naar De Haan gaan dan, vooral omdat het park vlakker is en zo wel een stuk rolstoelvriendelijker. Let wel op, want er zijn daar ook heel wat smalle paadjes waar je met de auto niet kan parkeren, dus dat je een stukje al lopend moet doen.

Verder zit je ook aan de Belgische kust, waar er ook heel wat kerstmarkten zijn en er ook genoeg randanimatie nabij is. De Aqua Mundo van De Haan is ook leuker met kinderen, want je hebt er 2 glijbanen en een wildwaterbaan. Beide parken hebben ook een Baluba.

Ik ben er vorig jaar op bezoek geweest bij vrienden die er verbleven in de winter, en dat viel goed mee trouwens.

Ga je naar Les Ardennes, is het park dus wel veel heuvelachtiger, wat lastiger kan zijn met een rolstoel. De Baluba bevindt zich ook in de Action Factory, dus ook op de heuvel. De Aqua Mundo is er een stuk compacter, maar heeft wel een leuker kinderbad. In de Market Dome is er trouwens ook een lift, die je kan gebruiken om naar de verschillende verdiepingen te gaan. Op een (kleine) afstand van het park kan je dan ook naar Durbuy, La Roche of Luik voor de kerstsfeer. En in de winter heb je er meer kans op sneeuw...
Coming up: De Kempervennen (jan) / Het Vennenbos (feb)

2023: HB / HA / MD / KM / HH
2022: PZ / LB / LH / AR / HA (op visite)
2021: AR / EP / KV / EH
CPArend2370

Bericht door CPArend2370 »

Goedenavond,

Wij zijn een gezin van 3 (2 volwassenen & 1 kind van 13 maanden) en zoeken een weekendje weg te gaan naar een van de parken. Mijn partner is echter leerkracht dus moeten we rekening houden met de schoolvakanties: Paasvakantie (29/3-14/4), O.H.Hemelvaart (9/5-12/5) en Pinksteren (17/5-20/5).

We hadden zelf al een Premium Cottage van 4 personen op het Heijderbos (+-€485) in gedachten maar hadden graag meerdere opties om het meeste uit dat weekend te halen.

We zouden een van de volgende parken kiezen: Erperheide, Les Ardennes, Kempervennen, Heijderbos, De Eemhof, Meerdal, Limburgse Peel.

Graag jullie meningen en tips.

Bedankt!
Snakedockter

Bericht door Snakedockter »

Ik zou voor Erperheide gaan. De Baluba is leuk voor alle leeftijden.
Melissab

Bericht door Melissab »

CPArend2370 schreef: 02 jan 2024, 19:48 Goedenavond,

Wij zijn een gezin van 3 (2 volwassenen & 1 kind van 13 maanden) en zoeken een weekendje weg te gaan naar een van de parken. Mijn partner is echter leerkracht dus moeten we rekening houden met de schoolvakanties: Paasvakantie (29/3-14/4), O.H.Hemelvaart (9/5-12/5) en Pinksteren (17/5-20/5).

We hadden zelf al een Premium Cottage van 4 personen op het Heijderbos (+-€485) in gedachten maar hadden graag meerdere opties om het meeste uit dat weekend te halen.

We zouden een van de volgende parken kiezen: Erperheide, Les Ardennes, Kempervennen, Heijderbos, De Eemhof, Meerdal, Limburgse Peel.

Graag jullie meningen en tips.

Bedankt!
Goedeavond!
Wat zijn belangrijke punten voor jullie?
Ik zelf heb een dochter van 16 en kijk eigenlijk zelf pas vanaf dat ze een jaar of 7 is naar parken die me leuk lijken voor die leeftijd.
Als ze kleiner zijn is het al gauw goed ;-)
Met een kind van 13 maanden zou ik vooral kijken naar wat je zelf wilt.
Nancy79

Bericht door Nancy79 »

Goedemorgen allen,

Welk park is leuk om naartoe te gaan met kinderen van 18 en 16?

Zelf zijn wij meerdere keren naar De Eemhof, Huttenheugte en Het Meerdal geweest. Ook zijn we naar Kempervennen geweest ....

Iemand een ideetje??
Ik hoor het graag :lol:

Groetjes,
Nancy
ronaldvos33

Bericht door ronaldvos33 »

Vossemeren, mooi zwembad, waterskiën, banaanvaren etc in de zomer
NLD: Huttenheugte - Eemhof - Heijderbos - Kempervennen- Meerdal - Port Zelande - Zandvoort
DUI: Nordseekuste - Bispinger Heide - Allgaü - Eifel - Hochsauerland
BE: Erperheide - Vossemeren - Kempense meren - de Haan
FR: Le lac D'ailette - les trois forets
markieanta
Moderator

Hoe ver wil je rijden, Duitsland liggen ook meerdere parken waar je in die leeftijd goed terecht kunt, allgau, bispinger en zelfs nsk zou in de zomer leuk kunnen zijn door de aanwezigheid van het strand etc.
pinatorq

Bericht door pinatorq »

Vanaf 23 maart zou ik zeggen Bispinger heide omdat het pretpark Heidepark ( https://www.heide-park.de/en/tickets-passes/tickets/ ) vlak naast ligt
Groeten john

Coming up:

6-24 Les Trios Foréts
6-24 Heijderbos
12-24 Hochsauerland

HH 90, 91, 93, 95, 97-99, 02, 03, 05, 07-09, 21, 23
HB 09, 23
Bispinger Heide 10, 22, 23
MD 21
KV 22
Hochsauerland 22, 23
Vossemeren 23
Erperheide 23, 24
Port Zélande 24
Picardo

Bericht door Picardo »

Wij willen in de herfstvakantie (regio Midden ) een weekje boeken in le trois forets. Een vernieuwde 4 pers vip.
nu ben ik een mooie locatie aan het zoeken in de buurt van het centrum/zwembad maar kom er niet helemaal uit.
Wil graag uitzicht op de bossen hebben en een beetje rustig op een hoekje. Ik dacht nr 221 gezien te hebben maar ik twijfel.
Wie kan me helpen.

En als iemand nog een leuke korting weet voor in die week graag. Ik kom nu steeds rond de 2000 uit.
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

Hoi Picardo,

Als ik kijk via Google Earth ligt 4 persoons VIP cottagenummer 221 op Les Tois Forêts rustig met uitzicht op bossen. Zie onderstaande screenshot van de ligging van de cottage. AMFVlogs is bij de cottage geweest. Onderstaand in quote hun bevindingen.

Een leuke korting heb ik niet kunnen vinden. Misschien iemand anders wel?

Cottagenummer 221, Les Trois Forêts.
Afbeelding

AMFVlogs schreef: 17 sep 2023, 22:11 221 ligt mooi over een bruggetje vanaf de weg en je bent er. ligt ook dicht bij de Farm en de rest is ook best dichtbij.

Afbeelding

Afbeelding
Difontaine

Bericht door Difontaine »

Hallo allemaal,
Wij zijn voor de zomer aan het kijken naar een centerparcs in Duitsland of Frankrijk ( 26 juli tm 5 augustus .
We zijn met z'n 4en , 2 volwassenen en 2 meisjes die dan 6 en 9 zullen zijn .
We zijn gek op glijbanen, wildwaterbaan, maar wel dat we er dan allemaal af mogen er er geen minimum leeftijds aan zit.
We willen ook graag een nieuw of vernieuwd huisje ( premium is prima )
En graag mooie gebieden of leuke dingen die te doen zijn in de omgeving
Zelf kwam ik uit op deze parken( allgau, bispinger heide, les trois forets,les landes de .... maar mischien dat jullie betere tips adviezen hebben.
Als je recensies leest is het ook er wisselend, de 1 geeft een 4 en andere voor hetzelfde park een 10 .
Alvast bedankt voor de tips
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

Dan zou ik zeggen, Park Allgäu, dit park ligt in een meer dan schitterende omgeving waar veel uitstapjes mogelijk zijn.

Aan de glijbanen zit op elk park wel een minimum leeftijd, jullie dochter van 6 zal sowieso niet van elke glijbaan mogen.

Ik zou me niet teveel laten leiden door recensies, wat voor de 1 als heel vervelend wordt ervaren valt voor een ander weer niet op.

Ik heb ervaring met Bispinger Heide en Park Allgäu en en ik kan niet echt negatieve zaken benoemen, behalve dan op Park Allgäu dat de schoonmaak niet in orde was in onze cottage, toen heb ik zelf maar even de zwabber er doorheen gehaald.

Succes met de keuze, zou je ons nog willen laten weten wat het geworden is?
markieanta
Moderator

Dat zijn ook wel een beetje de grotere bekende parken. Volgens mij zijn die dan ook allemaal prima. Aard wat voor mij persoonlijk een verborgen parel was, was Le Lac vlakbij Laon. Dit is een park met heel veel glijbanen en volgens mij waren die ook allemaal voor zes jaar en ouder.
Difontaine

Bericht door Difontaine »

Hallo, en bedankt , we hebben niet naar Center Parcs Le Lac d'Ailette gekeken omdat we alleen naar nieuwere of vernieuwde huisjes hebben gekeken.
Ik weet niet hoe de huisjes zijn in Frankrijk, maar ik denk dat deze ook aan vernieuwing toe zijn .

Ik laat weten wat het gaat worden ( ik zie wel dat allgau ook het duurste park is :shock:

Van 2 april t/m 6 april naar de Eemhof cottage 328 .
markieanta
Moderator

Volgens mij hebben de huisjes bij Le Lac een paar jaar geleden nogal onder water gestaan. Dus ik vermoed dat daar de huisjes redelijk recent zijn qua inrichting. Ik zou het park in ieder geval ten zeerste aanraden en vind het leuker dan ltf, qua faciliteiten maar vooral ook qua omgeving.
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

Difontaine schreef: 20 jan 2024, 10:55 Ik laat weten wat het gaat worden ( ik zie wel dat allgau ook het duurste park is :shock:

Van 2 april t/m 6 april naar de Eemhof cottage 328 .

Ik ben benieuwd wat jullie keuze zal gaan worden ;).

Alvast een fijn verblijf toegewenst op De Eemhof!
MMYY

Bericht door MMYY »

Omdat ik totaal blanco ben qua zomervakantie dit jaar vraag ik jullie hulp.

We willen 10 of 11 dagen op vakantie gaan in de zomervakantie (gebonden aan de schoolvakantie). We gaan met 2 volwassenen en 2 kinderen (11 en 9 jaar) en mogelijk nemen wij opa en oma ook mee op vakantie.
De kinderen houden van een fijn zwembad, minimaal 1 glijbaan, een buitenbad, golfbad is ook fijn. Daarnaast doen we meestal een paar activiteiten op het park (midgetgolf, aquapark, pony rijden, kids safari en bowlen zijn de afgelopen jaren bijvoorbeeld gedaan), maar een uitje in de omgeving is ook iets wat wij doen, maar daarvoor gaan we geen uur rijden bijvoorbeeld.
Een park aan het water of in het bos hebben we geen voorkeur voor, dus dat maakt het ook niet makkelijker om te kiezen.
De kinderen vinden het heel fijn tijdens een langere vakantie, zoals de zomervakantie, een eigen slaapkamer te hebben, dus liefst een 6p cottage of 8p cottage als opa en oma mee gaan.

Ivm afstand vanaf onze woonplaats zitten te kijken naar de volgende parken:
NL: Kempervennen, Eemhof, Heijderbos, Park Zandvoort, Port Zelande, Meerdal of Huttenheugte
B: Vossemeren, Erperheide, Park de Haan of Les Ardennes
D: Hochsauerland, Bostalsee of Eifel
F: Lac d'Ailette

We zijn na de renovaties geweest bij Kempervennen, Meerdal en Port Zelande. Voor de renovaties bij Eemhof, Heijderbos, Huttenheugte en de Vossemeren.

Zelf wil ik wel eens iets anders dan de voor ons bekend parken, maar daarmee ook twijfel of de parken wel passend zijn. Wat raden jullie aan?

Ik heb natuurlijk al rondgekeken op het forum, foto's van cottages en van de parken bekeken, maar twijfel nog te veel.
Melissab

Bericht door Melissab »

Dan wordt het wel lastig ja :lol:
Ik ben zelf 2 weken geleden voor het eerst naar hochsauerland geweest en toevallig zei ik toen tegen mijn man; volgens mij is dit ook wel een leuk park met mooi weer.
Voor de leeftijd van jullie kinderen is er denk ik best veel te doen op het park en omgeving.
Grenzend aan het park zelf zit een megagrote buitenspeeltuin.
In winterberg zou je dan naar de erlebnisberg kappe kunnen gaan.
En de boodschappen/uit eten gaan is echt goed in Duitsland en goedkoop!
Zelfs op hochsauerland zelf is het goedkoop vergeleken met hier.
Ik vond het wel jammer dat er geen wildwaterbaan was, maar verder echt wel een mooi zwembad met meerdere glijbanen ook 1 bandenglijbaan.
In de zomer heb je ook een grote ligweide bij het zwembad.
En ik zag dat de huisjes niet vernieuwd zijn daar, dat is dan wel een nadeel. Wij zaten in een 2p vip en die was echt wel heel mooi.

Tja het is een beetje lastig als je zelf niet zo goed weet wat je wilt...
Maar een keer naar een onbekend park is misschien ook wel leuk.

Ik ben niet bekend met de overige parken in Duitsland en Frankrijk. De haan,de ardennen en zandvoort ben ik ook nog nooit geweest dus daar kan ik niks over zeggen.

De Haan lijkt mij overigens ook wel leuk omdat dat echt een vakantiegevoel geeft dat je aan zee zit en vanuit daar kun je met de tram naar vele badplaatsen en een keer naar plopsaland de panne vinden de kinderen ook wel leuk denk ik. Via kruidvat heb je vaak acties voor entreekaarten 1+1 gratis.

Ehm ja ik zou denk ik tussen die 2 kiezen...
Qua omgeving en omdat je daar nog nooit geweest bent ;-)
MMYY

Bericht door MMYY »

Bedankt voor je reactie. Ik weet het, het is echt heel erg ruime vraag :?
Ik zal Hochsauerland eens verder gaan bekijken.

Zat zelfs bij de Lommerbergen te kijken, als oud CP park misschien ook wel leuk. Luxe probleem zullen we maar zeggen, hahaha.
Melissab

Bericht door Melissab »

Hahaha ja idd.
Ik heb zelf wel altijd dat als ik buiten NL ben dat ik meer een "vakantiegevoel" heb zeg maar.
Maar Limburg is ook zeker een leuke omgeving!
Hoog vaals vonden wij ook een leuk park en mooie omgeving.
Wel zijn de faciliteiten iets minder, meer was zeker leuk.
Wij hadden het huisje met de jacuzzi.
Ik kijk zelf altijd naar waar ik vind dat ik het meeste waar voor mijn geld krijg.

Na mijn verblijf ben ik ook echt wel een beetje fan geworden van hochsauerland.
Maar dat komt denk ik ook mede door het totaalplaatje.
Wij verbleven 7 nachten in 2p vip voor €400, prachtige omgeving. Hebben nog kunnen skiën in winterberg. Het eten is echt lekker en goedkoop in Duitsland en ook op het park zelf.

Succes met kiezen, ben benieuwd wat het wordt ;-)
Ona1991
Contacteer:

Bericht door Ona1991 »

Iemand een tip welke 2p VIP op Erperheide een beetje leuk ligt, of zitten hier ook "speciale" cottages bij waar er iets anders is dan bij de andere van dit type? :)
We hebben de hond en baby voor het eerst samen mee dus een rustig tuintje wat niet al te dicht tegen een wandelpad/weg aan ligt zou fijn zijn. Verder geen gekke wensen. :D
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

Hoi Ona1991,

Er zijn geen speciale 2 persoons VIP cottages, wel zijn er die een zijraampje hebben bij de zithoek met uitzicht op het terras van de buren.

Wij verbleven een keer in 2 persoons VIP cottagenummer 202, Erpheide, deze ligt heerlijk privé zonder een pad achterlangs de cottage.
Ona1991
Contacteer:

Bericht door Ona1991 »

Iemand een suggestie welke 6p premium cottage er op Villages Nature Paris een beetje handig ligt? Ik zoek ééntje dichtbij de promenade of zwembad, maar ook niet te ver lopen van de parking voor bij de uitstapjes. Heb al wat zitten kijken met google maps en de parkplattegrond maar kom er niet helemaal uit.
Ik zag op het forum nog geen foto's van dit type cottage dus heb een beetje de indruk dat hier misschien nog niet zoveel ervaringen mee zijn. Mocht iemand in zo ééntje verbleven hebben die kan zeggen "dat was een goeie!"... :D
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

ronald22 schreef: 18 feb 2024, 17:28 Hoi Mariëtte,

Dank voor de snelle reactie en info.

Heb jij ook zich op de genoemde nummers welke in deze de beste keuze is (qua renovatie of ligging) of zijn alle cottages identiek?

Die cottages zijn van de binnenkant allemaal hetzelfde. Onderstaand foto's van cottagenummers 345, 611 en 620. Voor cottagenummer 881 zal ik, als je dat wilt, kijken of ik er in mijn fotomap van Erperheide foto's van heb.

Wat de beste keuze is voor de ligging hangt een beetje af van wat jezelf voor ogen hebt qua ligging?

Cottagenr.345, 5 persoons premium

Cottagenr.611, 5 persoons premium

Cottagenr.620, 5 persoons premium
ronald22

Bericht door ronald22 »

Bedankt voor de links naar de cottages, als het niet al teveel moeite is zie ik graag ook wat foto’s van cottage 881. We zijn op zoek naar een rustig en vrij gelegen cottage nabij een speeltuintje niet al te ver van Market Dome en Aqua Mundo.
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

Mijn voorkeur zou dan gaan naar cottagenummers 345 en 620, die liggen beide mooi privé en dichtbij de Market Dome. hoewel eigenlijk alle cottages niet ver liggen. Erperheide is een kleinschaliger park, waarbij de loopafstanden nooit echt ver zijn.

Ik heb helaas geen foto's kunnen vinden van de 5 persoons premium cottagenummer 881. Ik kan ze wel voor je maken volgende maand. Of is dat dan te laat?
ronald22

Bericht door ronald22 »

Bedankt voor de toelichting, volgende maand is voor ons inderdaad te laat voor de foto’s van cottage 881.
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

Ik heb wel foto's gemaakt in dat rijtje bij cottagenummer 890, en voor wat ik kan zien liggen die allemaal privé, je kijkt vanaf het terras tegen heel veel groen aan.

Misschien dat Google Earth je verder nog uitkomst kan bieden voor de exacte ligging van cottagenummer 881?

Een fijn verblijf toegewenst!

Zou je ons nog willen laten weten welk cottagenummer het is geworden?
ronald22

Bericht door ronald22 »

Ik word niet veel wijzer van Google. Ze zijn in ieder geval allemaal met veel privacy gelegen. Dankjewel, ik heb cottage 345 geboekt.
Plaats reactie

Terug naar “Welk park/cottage past het beste bij mij”