Welkom op Center Parcs Informatie, hét Center Parcs Fan Forum van nu, verrassend vernieuwend!

[Center Parcs] Welk park/cottage past het beste bij mij

Als je twijfelt tussen een park/cottage dan kun je in dit topic je vraag stellen.
We zullen dan helpen bij het maken van een keuze.
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Re: [Center Parcs] Welk park/cottage past het beste bij mij

Bericht door Mariëtte »

Hoi Tammiepammie,

De cottage ligt mooi in het groen met vlakbij een speeltuintje.

Ik ben eind deze week even op Erperheide en wil foto's voor je maken. Laat maar weten.

Afbeelding

Speeltuintje ter hoogte van cottagenr.154, Erperheide.
Afbeelding
Tammiepammie

Bericht door Tammiepammie »

Bedankt voor de foto's.
Me man wilde toch graag dichter bij de grote speeltuin En de kinderboerderij zodat onze dochter zelf als ze wil naar de speeltuin of kinderboerderij kan gaan. Ik heb gebeld en we hebben nu huisje 227 dat was voorheen een 4 persoon comfort kinderhuisje. Ja leuk je mag foto's maken als je tijd voor heb alvast bedankt
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

Hoi Tammiepammie,

Ik zal foto's voor je maken die je dan op het forum ziet verschijnen.
Stefan

Bericht door Stefan »

Een vraagje wat raden jullie aan, we zijn aan het oriënteren voor volgend jaar we zoeken iets voor 2 weken mag ook gerust 2 keer 1 week op verschillende parken. Boeken meestal comfort.
We zoeken wat in het buitenland dus liever geen Nederland. Met groot aquamundo met glijbanen. Wat raden jullie aan. Na ons verblijf op de Eemhof en de haan vinden we gastvrijheid en goede schoonmaak ook wel belangrijk.
2018: Les trio’s forets
2019: Vossemeren, Erperheide
2020: Meerdal, park de Eifel, Park Zandvoort
2021: Eemhof, De haan
Dagbezoeken 2021 Sandur, Huttenheugte, Zandvoort, Meerdal, Limburgse Peel
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

Hoi Stefan,

Misschien is Park Allgäu een optie, mooie cottages alleen de schoonmaak van de cottages hebben ze daar nog steeds niet helemaal onder controle.
Verder een prachtig park in een adembenemend mooie omgeving. Grote mooie Market Dome en een prachtige Aqua Mundo met heel veel attracties. Misschien heb je wat aan mijn review Park Allgäu.

Of Erperheide? Ook de comfort cottages zijn daar mooi vernieuwd en de schoonmaak is wat ik heb ervaren de afgelopen bezoeken ook in orde. De Aqua Mundo vind ik heel erg mooi, heel veel groen en met de nieuwe Water Factory echt een aanrader.
SanneStar

Bericht door SanneStar »

Goede middag!

Wij willen een keer een ander park dan de Eemhof, hebben dat nou wel gezien dus tijd voor iets nieuws..

Wij zoeken een park in NL en we moeten t vooral hebben van t zwembad, het moet leuk zijn voor onze kleine meid dus de wildwaterbaan en het peuterbad moeten het leukste zijn.

Heb gelezen dat de wildwaterbaan van het Heijderbos de wildste is, de wildwaterbaan van de Eemhof vond onze dochter (1,5jr) super leuk! Gillen, lachen & alles!
Is die van het Heijderbos niet te wild?? Wil natuurlijk niet dat t fout gaat!

Verder kijken we naar een 2per. VIP waarvan de badkamer niet meteen aan de slaapkamer zit zonder deur er tussen zodat onze dochter gewoon kan slapen & de slaapkamer moet dus groot genoeg zijn voor een ledikantje er bij.

Tips zijn welkom!
Stefan

Bericht door Stefan »

Park zandvoort is bij ons geleifd mooi compact zwembad met wildwaterbaan. Natuurlijk ook dicht bij de zee echt op loopafstand, mischien kun je hier een hotelkamer nemen is het overwegen zeker waard maar de vip is ook erg luxe qau badkamer deze grenst niet aan de slaapkamer
Heijderbos is inderdaad erg wild, je zou bij het wilde stuk er wel uit kunnen. Deze grenst de slaapkamer ook niet aan de badkamer.
Meerdal is ook zeker een aanrader mooi zwembad met een leuke wildwaterbaan met glijbaan daar in verwerkt. Ook hier een aparte badkamer. hier is het plaza ook erg mooi en is er voor u dochter een baluba aanwezig.
Wij waren van der week op Huttenheugte voor een dagje en vonden dit ook een erg gezelig park met een leuk zwemabd en gezelig plaza.

Wat ook het overwegen waard is om naar Belgie naar Erperheide te gaan. Dit park heeft een heel mooi zwembad met rustige wildwaterbaan en heeft en groot baluba en veel speeltuintjes zeker geschikt voor kleine kinderen dit park
Debbie

Bericht door Debbie »

Hoi Sanne,
Mijn zoontje inmiddels 5 is helemaal fan van de huttenheugte. Erg leuk park voor de kleintjes met leuk zwembad en Plopsaland naast de deur. De nieuwe speeltuinen zijn ook een succes.
Groetjes Debbie
Debbie

Bericht door Debbie »

Stefan schreef: 29 aug 2021, 00:04 Een vraagje wat raden jullie aan, we zijn aan het oriënteren voor volgend jaar we zoeken iets voor 2 weken mag ook gerust 2 keer 1 week op verschillende parken. Boeken meestal comfort.
We zoeken wat in het buitenland dus liever geen Nederland. Met groot aquamundo met glijbanen. Wat raden jullie aan. Na ons verblijf op de Eemhof en de haan vinden we gastvrijheid en goede schoonmaak ook wel belangrijk.
Eventueel de combinatie Bostalsee met Allgau?
Aqua Mundo is op Bostalsee niet heel groot maar wel meerdere glijbanen.
Stefan

Bericht door Stefan »

Dankjewel bostalsee is inderdaad ook wel een idee. Omdat wij daar eigenlijk dit jaar heen zouden gaan maar door Corona naar Eemhof. Is Bostalsee leuk park?

Ook zat ik aan de combinatie allgau en LTF te denken
SanneStar

Bericht door SanneStar »

Stefan;
Bedankt voor je reactie.. helaas valt Zandvoort al af omdat je daar geen baby mee kan nemen in een 2per. VIP, dat willen wij echt omdat we de eerste week van januari willen gaan (stuk kouder dus willen met z’n 2e volop genieten als die meid slaapt).
Een hotelkamer zien wij zelf echt niet zitten.

België ziet m’n vriend helaas niet zitten.. hij wil echt in NL blijven (hij rijd dus hij bepaald daarin 🤣)

Verder ga ik dan even research doen naar de andere parken qua 2per. VIP en de aqua mundo.

Debbie;
Ik vind de 2per. VIP van de huttenheugte tegenvallen als ik zo de omschrijving lees van de badkamer, is nou niet echt duidelijk wat je krijgt (zie hier omschrijving van 2per. Vernieuwde VIP)

Badkamer:
Vernieuwde badkamer met dubbele inloop regendouche, wastafel, toilet of een badkamer met bubbelbad, inloop regendouche, wastafel, toilet

Je moet dus net weten welke cottage wat heeft, ik wil een bubbelbad, hou niet zo van een sauna.. en heb ik die niet vind ik t zonde van m’n geld!
Debbie

Bericht door Debbie »

Hoi Sanne,
Volgensmij moet je dan nr 806 hebben Cott. 806: afwijkende indeling met o.a. opp. 36 m², infrarood sauna en 2-pers. bubbelbad
Groetjes Debbie
SanneStar

Bericht door SanneStar »

Debbie schreef: 31 aug 2021, 15:25 Hoi Sanne,
Volgensmij moet je dan nr 806 hebben Cott. 806: afwijkende indeling met o.a. opp. 36 m², infrarood sauna en 2-pers. bubbelbad
Groetjes Debbie

Ik zie t ja maar dan kom je weer op dit uit met slaapkamer;

Slaapkamer:
Slaapkamer (geen aparte slaapkamer in cottage 806) met 2 boxsprings, tweede TV in één slaapkamer, éénpersoonsdekbedden en hoofdkussens zijn aanwezig in de cottages

En wij willen dus echt dat de slaapkamer deur dicht kan anders slaapt ons meisje echt niet 😅
Stefan

Bericht door Stefan »

Wat ik me net nog zat te bedenken is voor jullie de kempervennen niet wat een vernieuwde cottage 2 vip?
Kempervenen zelf is geen baluba, maar wel een kinderboederij en een zwembad met wildwaterbaan

Ik zou als ik jullie was ook naar het Meerdal kijken
quincyj1998
Moderator

Bericht door quincyj1998 »

Debbie schreef: 31 aug 2021, 15:25 Hoi Sanne,
Groetjes Debbie
Je zou dan nog het beste de 4p VIP kunnen nemen op de Huttenheugte. Deze nemen wij ook altijd met z'n tweeën.
SanneStar

Bericht door SanneStar »

Quincy

Opzich is de prijs nog wel te doen voor een midweek alleen zie ik dit dat op de site staan:

Slaapkamer:
2 slaapkamers met ieder 2 boxsprings, tweede TV in één slaapkamer, föhn, éénpersoonsdekbedden en hoofdkussens zijn aanwezig in de cottages
(geen plaats voor een kinderbedje in de slaapkamer)

Enig idee of het dan een beetje te schuiven is zodat een kinderbedje/ledikantje wel gaat passen?
Janneke91

Bericht door Janneke91 »

Je kunt altijd wel bedden opschuiven tegen de muur of 2 bedden op elkaar leggen. Hebben wij wel gedaan in n 4p vip op kempervennen en Limburgse peel
SanneStar

Bericht door SanneStar »

Ohh top! Doen we dat dan wel.. uiteraard eerst met vriendlief overleggen of dit een optie voor ons is.. we zijn tot nu toe t meest enthousiast over heijderbos door de jungle dome, lijkt ons super met een kleine, ze is gek op dieren!

Dus mijn vraag verder; wat maakt de huttenheugte zo leuk?? Wat is daar echt t leukste?? Wat maakt dat park weer bijzonder?

Gelukkig kunnen we nog even na denken en wachten we even mijn MRI af die ik 15sep krijg (mogelijke hernia).. als ik groen licht krijg op 17sep dan boeken we pas.
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

SanneStar schreef: 01 sep 2021, 10:24 Dus mijn vraag verder; wat maakt de huttenheugte zo leuk?? Wat is daar echt t leukste?? Wat maakt dat park weer bijzonder?

De kinderboerderij en het wasberenverblijf zijn erg leuk, verder is straks het hele park gerenoveerd met een gloednieuw
Water Playhouse in De Aqua Mundo. Ik vind het een fijn park, ook omdat het een original park is. Vlakbij zit ook Plopsa.
Ona1991
Contacteer:

Bericht door Ona1991 »

Laatste ronde hierzo, maar we kunnen nogmaals advies gebruiken. Blijven over voor ons verblijf in Januari: Les Trois Forets en Heijderbos!
Oorspronkelijk wilden we echt niet zo ver rijden maar zéér mooie kortingsactie gespot waardoor we voor 399€ een weekendje in 2p exclusive zouden zitten in Trois Forets... Aangezien ik via de prijskalender nergens anders een prijs onder de 500-600€ vind hiervoor, hebben we zo'n beetje een gevoel van "je zou wel gek zijn om het te laten schieten".
Anderzijds hadden we inmiddels onze zinnen best wel op Heijderbos gezet en wilden we ook wel graag een weekendje "klassieke" Centerparcs. Dit zou dan in een 2P VIP zijn.
Ter info: het prijsverschil tussen beiden is 30€... Zijn we idioten als we deze prijs voor les trois forets laten schieten of is deze toch de moeite niet zo voor een weekendje?
We moeten 3u rijden hebben we gezien, dus op zich, valt het best nog wel mee, maar ik zou het ook jammer vinden als we op maandag naar huis moeten met een gevoel van "we hebben het hier nog niet gezien".
Wat denken jullie? Doenbaar om op een weekendje te genieten van al wat trois forets te bieden heeft, of houden we het beter op Heijderbos om trois forets ooit eens voor een langere verblijfsduur te doen?
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

Ik weet niet hoelang het voor jullie rijden is naar het Heijderbos maar 3 uur rijden naar Les Trois Forêts voor een weekend
vind ik nog wel te doen. Sowieso vind ik een weekend altijd tekort op welk park dan ook. Maar ik zou voor die prijs een
weekend Les Trois Forêts doen, zo'n prijs zal je niet snel meer vinden en dan heerlijk in een 2 persoons exclusive. Die zijn
echt exclusive. De 2 persoons VIP cottages op Het Heijderbos zijn ook mooi, maar een exclusive is toch naar mijn idee een
pak mooier.

Wat ik heb gelezen in een review op ons archiefforum is dat niet alle exclusive cottages op palen staan en vrij uitzicht hebben op de Fogezen.
Review 2 persoons VIP exlusive, Center Parcs Les Trois Forêts.

Succes met het maken van een keuze, laat je nog even weten welk park jullie uiteindelijk hebben gekozen?

Geen uitzicht vanaf het terras op de Fogezen.
Afbeelding

Afbeelding
Stefan

Bericht door Stefan »

Ik zou er eigenlijk niet over twijfelen ;) ik vind het jammer dat LTF voor mij 6 a 7 uur rijden (Overijssel) als het 3 uur rijden is ging ik er zeker misschien wel meerdere keren naar LTF per jaar tot nu toe veel parken gezien maar kom toch telkens tot de conclusie dat LTF toch ietsje meer bied dan en gewoon CenterParcs in Nederland. Ik vind het zwembad, ligweide en sauna heerlijk ook in het midden van het park kun je heerlijk wandelen. Het is qua tijd beetje wat je wild weekendje enkel op dit park is prima wij gaan altijd ook naar steden in de buurt dit geval strasbourg en Nancy als je dit niet zou doen is weekendje heerlijk op dit park om even te onthaasten
Stefan

Bericht door Stefan »

Nu onze week Zandvoort vip zo goed als vast staat. Zoeken we nog andere week ervoor nu twijfelen tussen hochsaurland bostalsee . Wat is jullie aanrader? Ook lijkt ons les ardenes wel wat maar daar lijkt me voor 1 week het minst mooie zwembad
Stefan

Bericht door Stefan »

Ik heb advies van jullie nodig

Mijn oma (86) en ik willen graag naar Centerparcs we dachten aan de midweek naar het meerdal 6 vip vernieuwd
Maar we willen het weekend ervoor ook graag naar een park. Nu zit ik te twijfel tussen heijderbos 4 comfort of vossemeren 4 comfort. Of limburgse Peel 4 vip. Allemaal vernieuwde cottages. Wat zouden jullie doen?
Stefan

Bericht door Stefan »

Normaal zijn wij echt van de aqua mundos. Maar nu met oma niet het is leuk als ik (kleinzoon) keertje kan zwemmen. Maar hoeft niet groot zwembad te zijn. Vooral de ligging dat we veel op het park kunnen doen en wandelen. Ze krijgt een nieuwe keuken vandaar dat we een weekje naar CenterParcs willen. Ikzelf ben erg fan CenterParcs dus daarom 1 weekend en daarna 1 midweek ergens anders heen die midweek willen we naar vip 6 persoons vernieuwd Meerdal
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

Stefan schreef: 12 sep 2021, 19:23 Nu onze week Zandvoort vip zo goed als vast staat. Zoeken we nog andere week ervoor nu twijfelen tussen hochsaurland bostalsee . Wat is jullie aanrader? Ook lijkt ons les ardenes wel wat maar daar lijkt me voor 1 week het minst mooie zwembad

Ik lees je berichtje nu pas :oops:.

Ik ben op alle drie de parken geweest. Park Bostalsee ligt in een mooie omgeving, een nadeel kan zijn dat het soms erg steil is, de Aqua Mundo is vrij klein maar ik vond hem erg leuk, ook een mooi buitenbad een geweldige bandenglijbanen. De Market Dome is leuk aangekleed maar vrij klein.

Les Ardennes heeft ook erg steile stukken, de Aqua Mundo is niet zo groot maar heeft wel een Duo Racer glijbaan en een prachtig kindergedeelte. De Market Dome is best groot, alleen ik vond deze toen wij er waren wat sfeerloos.

Park Hochsauerland ligt ook in een mooie omgeving, minder klimwerk dan op de andere 2 parken. Een mooie Market Dome en Aqua Mundo. In de omgeving van het park is ook veel te doen.
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

Stefan schreef: 13 sep 2021, 18:20 Ik heb advies van jullie nodig

Mijn oma (86) en ik willen graag naar Centerparcs we dachten aan de midweek naar het meerdal 6 vip vernieuwd
Maar we willen het weekend ervoor ook graag naar een park. Nu zit ik te twijfel tussen heijderbos 4 comfort of vossemeren 4 comfort. Of limburgse Peel 4 vip. Allemaal vernieuwde cottages. Wat zouden jullie doen?

Ik zou voor de combinatie Het Meerdal en Het Heijderbos gaan. Het Heijderbos is helemaal vernieuwd en De Vossemeren nog lang niet.
Limburgse Peel zou ook kunnen maar persoonlijk ben ik niet weg van dat park.

Stefan schreef: 13 sep 2021, 18:38 Normaal zijn wij echt van de aqua mundos. Maar nu met oma niet het is leuk als ik (kleinzoon) keertje kan zwemmen. Maar hoeft niet groot zwembad te zijn. Vooral de ligging dat we veel op het park kunnen doen en wandelen. Ze krijgt een nieuwe keuken vandaar dat we een weekje naar CenterParcs willen. Ikzelf ben erg fan CenterParcs dus daarom 1 weekend en daarna 1 midweek ergens anders heen die midweek willen we naar vip 6 persoons vernieuwd Meerdal

Ik zou dan voor Het Heijderbos gaan, je kunt er heerlijk wandelen, er is ook een wandeluitgang naar het bos en jij kunt dan toch lekker zwemmen en de nieuwe Duo Racer uitproberen.
Klientje

Bericht door Klientje »

Huttenheugte heeft op dit moment nog verouderde cottages, dat weet ik en dat is op zich geen ramp voor ons.
Ik twijfel alleen erg tussen wat cottagenummers (6 persoons cottages) die dichtbij de Market Dome liggen.
133 is nog vrij zag ik, maar ook 151. 151 ligt ontzettend dicht bij de Market Dome, 133 is ook goed te doen lijkt mij. Het uitzicht van cottage 133 is mooier volgens mij, maar zit je er wel lekker vrij? Er zit een klein raampje zonder gordijn ervoor boven de hoekbank. Heeft cottage 151 dat ook of juist niet omdat die niet op een hoek ligt? Voor welke cottage zouden jullie gaan?

Oja, klopt het ook dat je bij cottage 151 telkens iedereen van cottage 152 tot 155 langs je huisje hebt lopen of valt dat wel mee?
Ik hoop dat iemand me kan helpen.
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

Hoi Klientje,

Nr.133 heeft een mooi uitzicht, met inderdaad een raampje bij de zithoek aan de zijkant.
Ik heb meer foto's van deze cottage mocht je ze willen zien. Cottagenr.151 heeft dat volgens
mij niet.

Ik zou denk ik dan toch gaan voor nr.133, maar 151 ligt ook niet verkeerd en super dichtbij
de Market Dome.

Het uitzicht vanaf het terras van nr.133.
Afbeelding

Dat klopt, aan de voorkant is het toegangspad naar nummers 150-155.
Afbeelding

Afbeelding
Klientje

Bericht door Klientje »

Dankjewel Mariëtte voor je reactie. Ik zou wel graag nog wat extra foto's van cottage 133 willen zien!
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

Soms zie ik door de foto's de foto's niet meer ;) , ze staan gewoon op het forum zie ik nu.

Cottagenr.133, 6 persoons comfort, type HH044.
Klientje

Bericht door Klientje »

Haha, dankje! :lol:
Bertmbelgie

Bericht door Bertmbelgie »

Hallo iedereen,

Wij zijn aan het nadenken over onze vakantie volgend jaar juli en naar welk park we willen gaan, we zijn al 2x naar de eemhof geweest en is ons altijd al goed bevallen maar nu met de vernieuwing van de vip-cottage zitten wij met de vraag of deze vernieuwde vip altijd een terras boven het water hebben of zijn er ook die een gewoon tuintje hebben?
Heeft er iemand een idee wanneer de renovatie van de Huttenheugde volledig is afgerond?Deze staat ook op onze lijst maaar willen geen 2 weken met werken zitten :D
quincyj1998
Moderator

Bericht door quincyj1998 »

Er zijn ook vip's die een tuin hebben. Welke zoek je 2 of 4p vip?

De huttenheugte renovatie zal tot zeker zomer 2022 duren.
Bertmbelgie

thnx voor het snelle antwoord
Dan zal het niet de huttenheugde worden denk ik, we zoeken een 4 persoon vip dan
B767-300ER

Bericht door B767-300ER »

De 2P VIP hebben geen terras boven water
De 4P VIP heeft dit (grotendeels) wel. Een 10/15 tal cottages heeft dit niet, deze zijn Met voorkeur te boeken zonder terras boven water. Zie de voorkeurenlijst.

Verbouwing van de Huttenheugte zal niet voor de zomer van 2022 klaar zijn.
Niets is wat het lijkt....

HB: 12x
KV: 7x
EH: 5x
MD: 5x
HH: 4x
PZ: 1x
LB: 1x
VB: 1x
BH: 1x
VM: 2x
BP: 1x

Next: HB /KV
Bertmbelgie

ok dank u voor het antwoord, zelf niet over nagedacht dat je dat bij voorkeuren kon aangeven.
B767-300ER

En anders kan ik de nrs wel even opsnorren in mn database.

brigitte-vb

Bericht door brigitte-vb »

Goedemorgen,

De comfort cottage op Meerdal, zone 1. Is dat echt vergane glorie of nog wel te doen? We zitten te denken aan een last minute voor 27 september. Ik heb dan vakantie en mijn man werkt op 30 minuten van het park dus ik zou dan met de kleine een leuke midweek kunnen hebben daar.

Maar ik vraag me af of 380 voor een midweek niet veel geld is voor die oude huisjes...
ronaldvos33

Bericht door ronaldvos33 »

Als ik jou was zou ik even via ouders van nu kijken, betaal je een stuk minder voor een 4 persoons comfort en voor dat geld heb je dan bijna een premium
Bezochte parken:
NLD: De Huttenheugte - De Eemhof - Het Heijderbos - De Kempervennen- Het Meerdal - Port Zelande
DUI: Park Nordseekuste - Bispinger Heide - Park Allgaü - Park Eifel - Park Hochsauerland
BEL: Erperheide - Vossemeren
FR: Le lac D'ailette
brigitte-vb

Dankjewel voor je reactie. Dat heb ik inderdaad gedaan. Alleen is de aankomsttijd tegenwoordig pas 1600 uur en via de normale weg mogen we er al om 1300 in dus dat weegt niet tegenop het luxere huisje. Zoveel scheelt het niet mijn inziens. Een bad hebben we bijvoorbeeld in de comfort ook al.
ronaldvos33

Bericht door ronaldvos33 »

De premiums zijn uiteraard al wel enkele jaren geleden vernieuwd, maar ook een comfort kun je via ouders van nu goedkoper boeken!
Mijn ouders zijn in september naar Het Meerdal geweest in 4 persoons comfort 558, dat was een nette 4 persoons comfort. Wel gedateerd maar dat zijn alle comforts op het meerdal
Bezochte parken:
NLD: De Huttenheugte - De Eemhof - Het Heijderbos - De Kempervennen- Het Meerdal - Port Zelande
DUI: Park Nordseekuste - Bispinger Heide - Park Allgaü - Park Eifel - Park Hochsauerland
BEL: Erperheide - Vossemeren
FR: Le lac D'ailette
B767-300ER

Ik vind die 380 teveel voor een midweek.
Inderdaad via de babybox 50 procent korting op de zwarte doorhaalprijs.

brigitte-vb

Via de prenatal kortingcode kom ik ook nog op 310 uit. Er komt nog best veel bij aan kosten.

Dus helaas besloten om toch thuis te blijven.

Eind oktober een weekendje Heijderbos in het vooruitzicht dus ook erg leuk!
Debbie

Bericht door Debbie »

Hoi allemaal,
Wij hebben voor de kerstvakantie les Ardennes geboekt. Nu zie ik de laatste tijd wat negatieve recensies en ook dat het park niet goed begaanbaar is met kinderwagens. Nu ga ik met een dochter in een rolstoel dus is het wel fijn als het goed begaanbaar is.
Ik twijfel nu dus heel erg om het om te boeken. Ik denk zelf aan de Kempervennen of Vossenmeren. Ik heb nog een zoontje van 5 die dol is op de wild waterbaan en redelijk rustige glijbanen. Welk park zouden jullie adviseren?
Groetjes Debbie
B767-300ER

Les Ardennes is aardig heuvelachtig. Wel iets om rekening mee te houden.
Op VM en KV zou ik adviseren een nieuwe cottage te boeken. Wua WWB vind ik VM leuker dan KV. Ook een leukere glijbaan

dylan2001

Bericht door dylan2001 »

Heb je al gekeken naar erperheide, vonden wij goed met de rolstoel, hele fijne omkleedruimte bij zwembad en voor een 5 jarige ook gaaf zwembad.

Groetjes Sandra
Debbie

Bericht door Debbie »

Ja ik had ook naar Erperheide gekeken maar die is helaas al volgeboekt. We hebben een 8 persoonshuisje nodig en die zijn daar niet zo veel meer.
Stefan

Bericht door Stefan »

Misschien in de Eemhof en anders vossemeren
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

Debbie schreef: 30 sep 2021, 20:48 Hoi allemaal,
Wij hebben voor de kerstvakantie les Ardennes geboekt. Nu zie ik de laatste tijd wat negatieve recensies en ook dat het park niet goed begaanbaar is met kinderwagens. Nu ga ik met een dochter in een rolstoel dus is het wel fijn als het goed begaanbaar is.
Ik twijfel nu dus heel erg om het om te boeken. Ik denk zelf aan de Kempervennen of Vossenmeren. Ik heb nog een zoontje van 5 die dol is op de wild waterbaan en redelijk rustige glijbanen. Welk park zouden jullie adviseren?
Groetjes Debbie

Hoi Debbie,

Als je voor Les Ardennes zou kiezen dan is het wel raadzaam heel goed te kijken welke cottage je boekt en waar in het park.
Met een rolstoel of kinderwagen is het park in mijn ogen minder (niet) geschikt, ook omdat heel veel cottages alleen met een
trappetje zijn te bereiken, met een rolstoel onmogelijk met een kinderwagen een drama.
Plaats reactie