De Edens blijven mooi en qua ligging ook prima, alleen best een stukje lopen vanaf MD.B767-300ER schreef: ↑20 feb 2021, 10:18 Op de KV ben ik weg van de EDEN’s. Maar ook die hebben een prijskaartje met 3 slaapkamers.
Of in zone 8/9/5 met uitzocht op het meer. Wel een kleinere cottage maar daar ook mooi uitzocht zeker zone 9 en 5. Bij zone 8 slechts een klein gedeelte.
Rond het meer loopt een voetpad. Komt dat erg dicht langs de cottages? Ik zou dat zelf niet zo prettig vinden.
Ik heb even alle info (dank daarvoor!) laten bezinken en eens gevraagd aan man en kids wat nu echt bij de vakantie moest zijn.
Manlief heeft niet echt voorkeuren. Als hij een bed heeft is het goed

De jongste wil graag lang en vaak zwemmen (duimen draaien

Dat gaat om een vakantie van zo'n 4 jaar geleden in een 6p kindercottage op KV (448 of 449 denk ik dat het geweest is). Heeft positieve indruk gemaakt

Het gaat dus tussen de 6p prem op MD vanwege de ruimte binnen en de 6p prem kinder op KV in zone 4 vanwege de ruimte buiten en de ligging.
Om mijn keuze beter te kunnen maken: wat is de beste ligging van de 6p oren cottages op MD van nr 325 tot en met 339? Welke zouden jullie aanraden?
@Mariëtte, zijn er nog andere foto's dan van MD 344 en 347 toevallig? Of toevallig fotos van het uitzicht vanaf het terras van de 6p kindercottages op KV in gedeelte tussen nr 413 tot en met 418?