Welkom op Center Parcs Informatie, hét Center Parcs Fan Forum van nu, verrassend vernieuwend!

[Center Parcs] Welk park/cottage past het beste bij mij

Als je twijfelt tussen een park/cottage dan kun je in dit topic je vraag stellen.
We zullen dan helpen bij het maken van een keuze.
Plaats reactie
MMYY

Re: [Center Parcs] Welk park/cottage past het beste bij mij

Bericht door MMYY »

B767-300ER schreef: 20 feb 2021, 10:18 Op de KV ben ik weg van de EDEN’s. Maar ook die hebben een prijskaartje met 3 slaapkamers.

Of in zone 8/9/5 met uitzocht op het meer. Wel een kleinere cottage maar daar ook mooi uitzocht zeker zone 9 en 5. Bij zone 8 slechts een klein gedeelte.
De Edens blijven mooi en qua ligging ook prima, alleen best een stukje lopen vanaf MD.
Rond het meer loopt een voetpad. Komt dat erg dicht langs de cottages? Ik zou dat zelf niet zo prettig vinden.

Ik heb even alle info (dank daarvoor!) laten bezinken en eens gevraagd aan man en kids wat nu echt bij de vakantie moest zijn.
Manlief heeft niet echt voorkeuren. Als hij een bed heeft is het goed :lol:
De jongste wil graag lang en vaak zwemmen (duimen draaien ;) ) en oudste begon meteen over een vakantie waarbij de cottage aan een veldje lag en ze daarachter in een speeltuin aan het water had gespeeld.
Dat gaat om een vakantie van zo'n 4 jaar geleden in een 6p kindercottage op KV (448 of 449 denk ik dat het geweest is). Heeft positieve indruk gemaakt :lol: Ik vond die ligging overigens prima met een veld om op te spelen voor de deur en een paar stappen verder een speeltuin (zand en water :D ).

Het gaat dus tussen de 6p prem op MD vanwege de ruimte binnen en de 6p prem kinder op KV in zone 4 vanwege de ruimte buiten en de ligging.

Om mijn keuze beter te kunnen maken: wat is de beste ligging van de 6p oren cottages op MD van nr 325 tot en met 339? Welke zouden jullie aanraden?

@Mariëtte, zijn er nog andere foto's dan van MD 344 en 347 toevallig? Of toevallig fotos van het uitzicht vanaf het terras van de 6p kindercottages op KV in gedeelte tussen nr 413 tot en met 418?
B767-300ER

Bericht door B767-300ER »

Ik was wel weg van MD nummer 333. Op een hoek en rustig gelegen.

Als je verder van het pad af wil liggen , groot speelveld achter en in de verte het meer, dan kan je op KV ook nummers 818-823, 883-887 of 842-850 overwegen.
MMYY

Bericht door MMYY »

MD 333 was mij ook opgevallen en vanaf de plattegrond al een van mijn favorieten voor dit type cottage.

Nog een mogelijkheid op KV. Je maakt het mij moeilijk! Ik ga er eens naar kijken.
MSKamp88

Bericht door MSKamp88 »

MSKamp88 schreef: 02 jan 2021, 16:01 Dag allemaal!

Het is weer januari dus ik ben weer voorzichtig aan het nadenken over de zomervakantie 2021. Tien jaar geleden zijn we met z’n 2en voor het eerst een weekend weg geweest: 2 pers VIP naar het Meerdal.

Nu zijn we met z’n 4en en willen we weer naar het Meerdal. Kinderen zijn dan in de leeftijd van 7 en 2 jaar. We zitten te denken aan 6 persoons VIP. De vraag is welke huisjes hebben de mooiste ligging? En is de indeling overal hetzelfde, uitgezonderd de ex-beheerderscottages 800 en 785? Zijn er verder nog verschillen tussen de huisjes 307-311 en 937-940? Dank alvast!
De plannen wijzigen toch.. We gaan toch liever voor gerenoveerd en kiezen zeer waarschijnlijk voor de Eemhof. Ben hier ooit eens een weekend geweest dus ken het park (de zones) niet heel goed. Mijn oog viel op een 5 persoons premium, de nummers 341, 346 of 411 (deze laatste valt denk ik af, want heeft direct inkijk op het terras van 410. Het gaat mij erom, deze cottages liggen niet direct aan water. Met een kleine van 2 wel zo handig :) Kan iemand iets vertellen over deze ligging, zijn er bijvoorbeeld recente foto's en gaat er nog gesnoeid worden? Zo kijk ik graag ver weg vanaf het terras, maar zit aan de zijkant liever wel beschut. Andere opties, ik hoor ze graag! Bedankt!
2011: MD
2014: TF
2015: EH
2017: BT, KV
2018: BT
2019: HH, SL
2020: HB
2021: EH
B767-300ER

Zone 3 is volgens mij al geheel gesnoeid
Cynthiaaben

Bericht door Cynthiaaben »

Goedemorgen, gisteren heb ik geboekt voor een weekje Heijderbos vanaf 8 mei. Ik heb huisje 805 geboekt omdat wij graag een sauna willen. Op dit forum zag ik later de fotos en nou twijfel ik toch of ik de juiste keuze heb gemaakt. Ik heb ook als optie 442 gezien, volgens de plattegrond is dit 4p premium, blijkbaar is die nu omgebouwd naar 2p vip? Mijn twijfel komt door de berichten over de vip light, geen volledige renovatie, en dat de tv op de fotos bij 805 wel erg klein lijkt, terwijl ik op andere fotos van huisjes grotere tvs heb gezien? Ik probeer cp al te bellen maar ze zijn momenteel niet bereikbaar. Weten jullie of huisje 442 geheel gerenoveerd is en ook een grotere tv heeft? En zou ik dit dan om kunnen boeken? Heeft iemand misschien fotos van 442, ik kon ze via de zoekfunctie niet vinden? Gr. Cynthia
B767-300ER

442 is volledig gedaan.
Kan ook niet anders, dit was eerst een Premium.
Melvinpot

Bericht door Melvinpot »

Wij hebben voor over 2 weken een 4 persoons vip huisje op de Eemhof geboekt 118. Nu zag ik ook dat de avonturen cottage flink zijn afgeprijsd. Wat zou jullie voorkeur zijn? 4 pers vip of avonturen cottage? Ga samen met mijn vrouw en kleine van 2.
B767-300ER

Nadeel is alleen dat als je nu omboekt, je de prijs van de avonturencottage betaald die het was ten tijde van jouw boeking. Niet ten tijde van nu. Als de avonturencottage nu bv extreem laag is door Last Minute korting, heb jij dus geen recht op die prijs.

Enige optie is je reis annuleren en een nieuwe boeking maken. Voor de geannuleerde reis kriig ke met 8-12 weken een voucher, avonturen moet je nu meteen aftikken.

Aangezien je kleine 2 is, zou ik in de VIP blijven. De avonturen is meer iets voor iets oudere kinderen.
Plaats reactie