CENTER PARCS INFORMATIE: Sunparks De Haan aan Zee wordt vanaf mei 2020 Center Parcs Park De Haan en is nu boekbaar via de Center Parcs website voor verblijven vanaf mei 2020. Het is weer Winter Wonderland op de Center Parcs parken ❄️☃️🌟🎄🎅. Op Center Parcs De Eemhof wordt vanaf maandag 6 januari 2020 gestart met de grootschalige renovaties. De wildwaterbaan van Center Parcs De Vossemeren is gesloten van maandag 15 juni 2020 t/m vrijdag 26 juni 2020. De nieuwe website van Resort Center Parcs Terhills staat online, met op ons forum de eerste foto's van een volledig afgewerkte cottage! De naam van de gloednieuwe Orry & Friendsshow is De Geheimzinnige Fluitketel. Nog veel meer nieuws vind je op ons forum!

[Center Parcs] Welk park/cottage past het beste bij mij

Als je twijfelt tussen een park/cottage dan kun je in dit topic je vraag stellen.
We zullen dan helpen bij het maken van een keuze.
marcozandstra

Re: [Center Parcs] Welk park/cottage past het beste bij mij

Bericht door marcozandstra » 30 okt 2019, 10:04

Hallo Sandra,

Ik zou zeggen Port Zélande of Limburgse Peel. Port Zélande ligt op een prachtige locatie en is volledig vernieuwd, dus ook de comforts en de premium. Limburgse Peel is ook volledig vernieuwd maar heeft geen premiums. Daar in tegen zijn de de comforts erg mooi geworden !

Groetjes, Marco

B767-300ER

Bericht door B767-300ER » 30 okt 2019, 12:13

Of kijk naar de Premium Eden cottages op de Kempervennen.
Zeer ruim en nog geen 10 jaar oud qua bouw.
Met de kortingscodes elders op de website voor een leuke prijs te boeken.

Cindrie

[Center Parcs] Welk park/cottage past het beste bij mij

Bericht door Cindrie » 01 nov 2019, 23:46

Weet niet zeker of ik op de juiste plek schrijf, anders excuus. We willen dit jaar net als de afgelopen jaren in december naar De Eemhof in een 4persoons viphuisje. Afgelopen jaren steeds in 355 of 356 gezeten: dicht bij het zwembad en een terras boven het water. Helaas zijn die huisjes nu al bezet. Wat is een goed alternatief?

Nu een voorkeur voor 306 aangegeven, maar heeft die terras boven het water en is de afstand tot het zwembad vergelijkbaar? Lees online klachten van een jaar geleden over dat huisje, mag ik er vanuit gaan dat dat is opgelost? Heeft iemand andere alternatieven?

B767-300ER

Bericht door B767-300ER » 02 nov 2019, 08:19

306 heeft terras boven water.
Als ik de plattegrond bekijk is het wellicht een minuutje verder lopen.

Jolandake1969

Bericht door Jolandake1969 » 19 nov 2019, 22:15

SandravdM schreef:
30 okt 2019, 09:41
Goedemorgen, wij willen een weekend naar Center Parcs. De VIP huisjes vind ik te duur, maar in welk park zijn de comfort/premium huisjes nu al geupdate ofwel in welk park zijn ze in de beste, minst verouderde staat? We zoeken een park in Nederland of net over de grens in Belgie.

Bedankt!

Als je van een rustig park houd,met parkeerplek kort bij de cottage,zou ik de limburgse peel kiezen,alle cottages zijn vernieuwd,hebben ook allen een vaatwasser
2019- Limburgse peel- De vossemeren.
2018 Het heijderbos en De Limburgse Peel..2017 de huttenheugte en de lommerbergen Het Meerdal.2016- De Kempervennen.2015- Het Heijderbos-De eemhof
2014- Erperheide-Het meerdal- De Huttenheugte-Het meerdal

Dianne Aalderink

Bericht door Dianne Aalderink » 30 nov 2019, 11:25

hallo

volgend jaar juni 19 t/m 23 juni gaan wij weekendje weg.
zoontje dan bijna 2 jaar op week na :-) en een vriendin van ons.
nu aan het kijken welke cp. Zit te denken aan Erpenheide of Eifel.
Dit omdat beide parken wat ik lees leuk zijn voor jonge kids.
Nog een andere tip? Hoe zijn de huisjes bij Eifel? weet dat daar 3 sterren is.
Zijn ze verouderd? of nog wel beetje up tot date. we gaan voor een premium huisje.
Qua prijs scheelt het zo a 100 euro of je voor Erpenheide gaat of Eifel.
Wil voornamelijk graag dat het schoon is en dat er ook iets aanwezig is voor ons zoontje.
Zwemmen en dieren vind hij erg leuk!

iemand tips?
Alvast bedankt!

Mariëtte
Beheerder

Bericht door Mariëtte » 30 nov 2019, 15:32

Hoi Dianne Aalderink,

Persoonlijk zou ik dan kiezen voor Erperheide. Dit park is echt gericht op kleine kinderen
en heeft een hele grote Baluba die ook geschikt is voor peuters. De Aqua Mundo is echt
prachtig met een heel leuk Kinder-doe-bad. Bij de kinderboerderij zit apart ook het huisje
van de boer wat erg leuk is om te bezoeken. De premium cottages op het park zijn in 2012
gerenoveerd en is zeker een goede keuze.

Op Park Eifel zijn de meeste cottages nog niet gerenoveerd. Er zijn in 2017 wel een aantal
comfort cottages vernieuwd.

Mocht je nog meer willen weten dan hoor ik het graag.

Plaats reactie