Hoi Kevin,
Ik heb een aantal foto's gemaakt van 4 persoons VIP cottagenr.980, Het Heijderbos.. Foto's van nr.982 volgen ook nog.
Jolandake1969 schreef: ↑07 okt 2020, 13:35 Heb hem gewijzigd naar 453 kortbij de plaza, was nog de enigste hoek, iemand foto's
MMYY schreef: ↑06 okt 2020, 19:54 Ik vroeg mij af of er ook foto's beschikbaar zijn van de 8p cottages (type maakt niets uit) in zone 0 en 1 van KV en van de 8p cottages (ook hier is zowel comfort als premium prima) in zone 9 van HH.
Liefst zowel interieur als omgeving en uitzicht vanaf het terras/de woonkamer.
Alvast bedankt, ook namens mijn moeder.
Mariëtte schreef: ↑08 okt 2020, 10:26 Hoi Kevin,
Ik heb een aantal foto's gemaakt van 4 persoons VIP cottagenr.980, Het Heijderbos. Foto's van nr.982 volgen ook nog.
MMYY schreef: ↑10 okt 2020, 19:48 Bedankt voor de fotos van HH cottage 945.
Ze zijn voor mijn moeder zodat ze een idee heeft van de ligging en ruimte in de cottage en hopelijk een keuze kan maken.
Ze wil het liefst zo dicht als mogelijk bij het market dome, maar ook een mooie ligging en liefst wat speelruimte rondom de cottage voor de kleinkinderen. Ik weet dat het veel gevraagd is en vind het daarom lastig daar een specifiek cottagenummer aan te hangen.
Voor KV zone 0 en 1 8p cottage geldt hetzelfde. Maar een paar foto's voor zicht op ruimte in de cottage is al heel fijn.
Alvast bedankt Mariëtte!
MMYY schreef: ↑13 okt 2020, 22:20 Dank!
De foto's van 701 wil ik ook wel graag zien. Qua omgeving vooral. Voordeel van LP zijn de vrijstaande cottages en kleinschaliger opzet.
Heb je van de 7p toevallig ook foto's?
Volgens de plattegrond van de CP site beneden veel meer leefruimte doordat daar een slaapkamer weg valt vergeleken met de 8p.
Ik zag het. Nog bedankt voor de tip!B767-300ER schreef: ↑15 okt 2020, 22:24 In het topic kortingsakties zijn nu ook kortingen voor mei opgenomen......