Welkom op Center Parcs Informatie! Hét informatie en nieuws forum over Center Parcs! Voor én door Center Parcs Fans!

[Center Parcs] Fotoverzoeken cottages

Foto aanvragen cottages en meer
Mariëtte
Beheerder

Re: [Center Parcs] Fotoverzoeken cottages

Bericht door Mariëtte »

MMYY schreef:
13 okt 2020, 14:07
Foto's van 7p of 8p cottages op LP zijn ook welkom.

Hierbij een aantal foto's van 8 persoons comfort cottagenr.704, Limburgse Peel. Ik heb ook (buiten) foto's van 8 persoons comfort cottagenr.701. Mocht je die willen zien dan hoor ik het wel.

MMYY

Bericht door MMYY »

Dank!

De foto's van 701 wil ik ook wel graag zien. Qua omgeving vooral. Voordeel van LP zijn de vrijstaande cottages en kleinschaliger opzet.

Heb je van de 7p toevallig ook foto's?
Volgens de plattegrond van de CP site beneden veel meer leefruimte doordat daar een slaapkamer weg valt vergeleken met de 8p.

Mariëtte
Beheerder

Bericht door Mariëtte »

Hoi MMYY,

Ik ga de foto's opzoeken van 8 persoons comfort cottagenr.701 en dan plaatsen. Ik ga verder zoeken of ik ook foto's kan vinden van een 7 persoons comfort cottage op Limburgse Peel.

Mariëtte
Beheerder

Bericht door Mariëtte »

MMYY schreef:
13 okt 2020, 22:20
Dank!

De foto's van 701 wil ik ook wel graag zien. Qua omgeving vooral. Voordeel van LP zijn de vrijstaande cottages en kleinschaliger opzet.

Heb je van de 7p toevallig ook foto's?
Volgens de plattegrond van de CP site beneden veel meer leefruimte doordat daar een slaapkamer weg valt vergeleken met de 8p.

Hoi MMYY,

Hierbij een aantal foto's van Cottagenr.701, 8 persoons comfort, Limburgse Peel.

Ik ga ook opzoek naar foto's van een 7 persoons comfort. Het klopt dat er meer leefruimte is bij een 7 persoons comfort omdat er bij dit type 3 slaapkamers boven zijn en inderdaad maar eentje beneden. Bij een 7 persoons comfort heb je wel maar 1 badkamer.

MMYY

Bericht door MMYY »

Wederom bedankt voor de foto's. Wat heerlijk die vrijstaande cottages. Mooie ligging zo te zien!

Maar 1 badkamer en 1 toilet. Zal je zien dat de hele bubs tegelijk moet plassen :lol: Weer iets om te overleggen met mijn moeder.
Leefruimte met een grote hond en baby is fijn, maar 1 toilet en 1 badkamer is misschien wel erg minimaal. Keuzes, keuzes!

Mariëtte
Beheerder

Bericht door Mariëtte »

Hoi MMYY,

Ik heb voor je gezocht, ook op internet, maar ik heb geen foto's kunnen vinden van een 7 persoons comfort cottage op Limburgse Peel, behalve dan degene die op de website van Center Parcs zelf staan.

Foto's van 8 persoons cottages op De Kempervennen in zone 0 en 1 ga ik voor je zoeken, of is dat niet meer nodig?

MMYY

Bericht door MMYY »

Graag die nog zoeken. We zijn nog niet eruit

MMYY

Bericht door MMYY »

Sorry voor de korte reactie.

Jammer van de 7p. Na overleg is 1 badkamer en 1 toilet wat weinig met 8, dus we houden het op een 8p voor wat betreft de LP.

Graag nog de fotos van KV 8p zone 0 en 1. Dat ben ik benieuwd naar. Foto's op de site van centerparcs laten een iets oudere bank zien volgens mij.

Daarna hoop ik dat mijn moeder niet met nog meer mogelijkheden gaat komen :P

B767-300ER
Moderator

Bericht door B767-300ER »

In het topic kortingsakties zijn nu ook kortingen voor mei opgenomen......
Groeten Niels

HH: 87/91/98/18
EH: 92/19/20
KV: 86/02/03/19/19
HB: 87/03/04/18/19/20/20
MD: 88/96/02/03/20
VM: 08/18
BH: 07
PZ: 98
LB: 85
VB: 94

Next stay: EH (2P VIP nw 12-20), KV (4P EDEN Prem. 01-21), HB (6P EDEN VIP 03-21). HB (4P VIP nw, 09-21)

Mariëtte
Beheerder

Bericht door Mariëtte »

MMYY schreef:
15 okt 2020, 22:22

Graag nog de fotos van KV 8p zone 0 en 1. Dat ben ik benieuwd naar. Foto's op de site van centerparcs laten een iets oudere bank zien volgens mij.

Dit is de bank in een 8 persoons premium cottage op De Kempervennen. Morgen zal ik foto's plaatsen van 8 persoons premium cottagenr.019, een paar foto's genomen door de ramen maar meer van het terras + het uitzicht vanaf het terras. Een fijne plek vind ik, met lekker veel speelruimte voor de kinderen.

Bank 8 persoons premium cottage De Kempervennen.
Afbeelding

MMYY schreef:
15 okt 2020, 22:22
Daarna hoop ik dat mijn moeder niet met nog meer mogelijkheden gaat komen :P

Of ik :lol: , want ik zat eens te denken, een 8 persoons premium kindercottage op De Kempervennen is misschien ook een optie?

MMYY

Bericht door MMYY »

:lol: Nog meer keuzes? NEE! :o
Inderdaad ook een optie. Die kindercottages bij KV 8p zitten in hetzelfde hoekje van het park zie ik.

Ik wacht geduldig af waar je nog meer foto's van hebt. Nogmaals mijn dank!

MMYY

Bericht door MMYY »

B767-300ER schreef:
15 okt 2020, 22:24
In het topic kortingsakties zijn nu ook kortingen voor mei opgenomen......
Ik zag het. Nog bedankt voor de tip!

Mariëtte
Beheerder

Bericht door Mariëtte »

MMYY schreef:
16 okt 2020, 19:45
:lol: Nog meer keuzes? NEE! :o
Inderdaad ook een optie. Die kindercottages bij KV 8p zitten in hetzelfde hoekje van het park zie ik.

Ik wacht geduldig af waar je nog meer foto's van hebt. Nogmaals mijn dank!

Hierbij een aantal foto's van 8 persoons premium cottagenr.019, De Kempervennen.

Zone 1 ga ik voor je zoeken en inderdaad die 8 persoons premium kindercottages liggen daar ook. Het terras van die kindercottages heeft (voor zover ik heb gezien, ik heb ze niet allemaal nagelopen ;) ) een omheining. Ik ga daar ook foto's van opzoeken.

Mariëtte
Beheerder

Bericht door Mariëtte »

Hoi MMYY,

Hierbij een paar foto's van 8 persoons premium cottagenr.134, De Kempervennen.

Van nr.129 heb ik er wat meer, die ga ik ook binnenkort plaatsen. Van de 8 persoons premium kindercottages op De Kempervennen ga ik op zoek en zal die ook gaan plaatsen.

MMYY

Bericht door MMYY »

Dank. Je bent er maar druk mee!

Cottage 134 ligt ook mooi zeg. Heerlijk uitzicht zo en met volgense de plattegrond een doorsteek pad richting MD ook goed te doen!

racingguido

Bericht door racingguido »

Deze week zijn we op vakantie in het HB mochten mensen nog foto's willen.... u roept maar

Mariëtte
Beheerder

Bericht door Mariëtte »

Hoi racingguido,

Ja, heel graag! Als je wil zijn foto's van de renovaties, jullie cottage en informatie/ foto's hoe het nu is met de coronamaatregelen op het park meer dan welkom :D !

Alvast bedankt en een fijn verblijf toegewenst!

Mariëtte
Beheerder

Bericht door Mariëtte »

Hoi racingguido,

Dank je wel voor de informatie en de foto's :D !

Ik heb je bericht naar het topic van Het Heijderbos verplaatst, want het is zonde als alle informatie en foto's hier in dit topic van de fotoverzoekjes blijft staan.

Informatie Market Dome en Aqua Mundo in coronatijd, renovatie cottages, met veel foto's erbij.

racingguido

Bericht door racingguido »

Is goed hoor :D

MMYY

Bericht door MMYY »

Mariëtte schreef:
17 okt 2020, 16:33
Van nr.129 heb ik er wat meer, die ga ik ook binnenkort plaatsen. Van de 8 persoons premium kindercottages op De Kempervennen ga ik op zoek en zal die ook gaan plaatsen.
Mariëtte, mijn moeder heeft weer iets nieuws bedacht: Port Zélande, cottage 535, 8p Premium. Ze heeft alle foto's en parkinformatie nog eens bekeken en kwam hiermee. Laat de cottages op KV en LP dus maar even ;)

Net foto's van, ik dacht, cottage 531 hier op de site bekeken. Nogmaals bedankt voor alle hulp. Voor nu laten we het even rusten en gaan we eerst eens kijken of we allemaal vrij kunnen zijn die week!

Mariëtte
Beheerder

Bericht door Mariëtte »

Hoi MMYY,

Graag gedaan en mocht je in de toekomst foto's willen zien van cottages, laat het maar weten en ik ga opzoek!

dylan2001

[Center Parcs] Fotoverzoeken cottages

Bericht door dylan2001 »

Iemand toevallig foto's van nr. 835 Het Heijderbos? We gaan onverwacht deze vernieuwde 2 persoons premium bezoeken voor 2 nachten 6 november.

Alvast bedankt groetjes Sandra

Edit Mariëtte: Parknaam toegevoegd.

Mariëtte
Beheerder

Bericht door Mariëtte »

Hoi Sandra,

Ik heb voor je gezocht maar heb geen foto's kunnen vinden van de vernieuwde 2 persoons premium cottagenr.835.

Zou jij misschien een paar foto's willen maken? Alvast bedankt en een fijn verblijf toegewenst!

dylan2001

Bericht door dylan2001 »

Mariëtte schreef:
23 okt 2020, 09:00
Hoi Sandra,

Ik heb voor je gezocht maar heb geen foto's kunnen vinden van de vernieuwde 2 persoons premium cottagenr.835.

Zou jij misschien een paar foto's willen maken? Alvast bedankt en een fijn verblijf toegewenst!
Hoi komt goed

Kvdp

Bericht door Kvdp »

Goedendag !

Is er iemand die foto's heeft van de binnenkant van vip cottage 472 op het Heijderbos?

Alvast bedankt

Mariëtte
Beheerder

Bericht door Mariëtte »

Hoi Kvdp,

Ik ben pas geleden bij 4 persoons VIP EXTRA cottagenr.472 op Het Heijderbos geweest en heb er foto's gemaakt van de ligging, de cottage was bezet, foto's van de binnenkant maken ging daarom niet. Ik heb wel foto's van de binnenkant van een 4 persoons VIP EXTRA, nog niet gerenoveerd en op het forum staan foto's van gerenoveerde 4 persoons VIP EXTRA cottages op Het Heijderbos.

4 persoons VIP EXTRA cottagenr.711, gerenoveerd,Het Heijderbos.

4 persoons VIP EXTRA cottagenr.838, gerenoveerd, Het Heijderbos.

Wil je foto's zien van de ligging van nr.472 en/of van een nog niet gerenoveerde 4 persoons VIP extra op Het Heijderbos?

Kvdp

Bericht door Kvdp »

Mariëtte schreef:
24 okt 2020, 09:43
Hoi Kvdp,

Ik ben pas geleden bij 4 persoons VIP EXTRA cottagenr.472 op Het Heijderbos geweest en heb er foto's gemaakt van de ligging, de cottage was bezet, foto's van de binnenkant maken ging daarom niet. Ik heb wel foto's van de binnenkant van een 4 persoons VIP EXTRA, nog niet gerenoveerd en op het forum staan foto's van gerenoveerde 4 persoons VIP EXTRA cottages op Het Heijderbos.

4 persoons VIP EXTRA cottagenr.711, gerenoveerd,Het Heijderbos.

4 persoons VIP EXTRA cottagenr.838, gerenoveerd, Het Heijderbos.

Wil je foto's zien van de ligging van nr.472 en/of van een nog niet gerenoveerde 4 persoons VIP extra op Het Heijderbos?

Goedenmorge,

Bedankt voor je snelle reactie ! Ik heb het hele forum doorgezocht maar wat mij nu onduidelijk is of nr 472 tot gerenoveerde of de oude cottages behoord. Wij zijn namelijk verliefd op de badkamer die bij de boeking op cp staat maar zoals ik overal lees is het niet gegarandeerd dat je deze dus in je huisje vind :( ..

Plaats reactie