Welkom op Center Parcs Informatie! Hét informatie en nieuws forum over Center Parcs. Voor en door Center Parcs liefhebbers!

[Center Parcs] Park Zandvoort Renovatie nieuws

De Eemhof, De Huttenheugte, De Kempervennen, Het Heijderbos, Het Meerdal, Park Zandvoort, De Vossemeren, Erperheide, Bispinger Heide,
Park Hochsauerland
Plaats reactie
Reginald41

Re: [Center Parcs] Park Zandvoort Renovatie nieuws

Bericht door Reginald41 »

En dan nog parkeerplaatsen grondig op de schop, heel goed. Het kan echt niet meer met zwaar verloederd parkeerplaatsen.

djpeter

Bericht door djpeter »

Nee Indd. die hele entree van het park was echt wel heel nodig aan een opknapbeurt toe.
Het is toch de eerst indruk van je vakantie.
Nu kwam bij aankomt direct vanuit de bebouwde kom op een vervalen entree/parking.

Krijgt het park ook nog wat extra speeltuinen ?
En wat extra dieren in de boerderij ?
Dat mis je nog wel een beetje voor de jongste gasten daar.

Tom...

Bericht door Tom... »

djpeter schreef:
01 mei 2020, 19:58
die hele entree van het park was echt wel heel nodig aan een opknapbeurt toe.

Ik denk dat als ze die rode muurtjes en die gele strepen langs de stoeprand verven, ze al een heel eind zijn.

Oh en het hout van de gevel van de receptie (helemaal bovenin) opschuren, want de zon heeft daar het Sunparks logo in "uitgegraveerd", haha!

Mariëtte
Beheerder

Bericht door Mariëtte »

WERKZAAMHEDEN OP HET PARK

MEI 2020

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Asfalteren wegen.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Bouw nieuwe afvalstations.
Afbeelding

Afbeelding

Nieuwe bestrating.
Afbeelding

De nieuwe damwanden.
Afbeelding

Afbeelding

Vendalmeren

Bericht door Vendalmeren »

Enorm opgeknapt! Het is net een heel nieuw gebouwd park.

Tom...

Bericht door Tom... »

Dank je voor weer een update, ik vind het geweldig dat we de boel daar in deze tijden toch zo kunnen volgen. Heel erg bedankt!

Het ziet er mega mooi uit allemaal, zoals Vendalmeren al zegt: het lijkt wel een compleet nieuw park. Dit park wordt wel grondiger aangepakt dan de vorige renovaties van andere parken. En het lijkt alsof hier iemand aan het roer staat, die precies weet hoe het moet: geen half werk, maar echt alles wordt op smaakvolle wijze aangepakt, geheel binnen het Center Parcs concept. Ik ben er tot nu toe echt super blij mee!
Mariëtte schreef:
02 mei 2020, 08:30

Nieuwe bestrating.
Afbeelding
Neem dit als voorbeeld: dit was een heel onhandig en bijna gevaarlijk heuveltje, met een trap helemaal omhoog en dan weer helemaal omlaag. Nu hebben ze er een veilige en mooie verhoging van gemaakt. Heel mooi!

Ook leuk: zo'n parkplattegrond bord. Heel fijn dat ze allemaal kleine elementen aan het park toevoegen, die het een "echt" CP park maken, leuk om te zien. Dit is pas een échte metamorfose!

:)

Vendalmeren

Bericht door Vendalmeren »

Helemaal mee eens hoor! Het is zo'n mega opknapper hoe Park Zandvoort nu wordt. Het heeft sfeer en uitstraling nu. Er is heel goed over nagedacht om dit park heel fraai en toepasselijk aan de omgeving te maken. Er hangt heel veel sfeer nu. Ook de uitstraling van de cottages doen daar goed aan mee. Het geeft een goed gevoel!

Dennis_vdg

Bericht door Dennis_vdg »

Gaaf om te zien dat ook dit park langzaam aan het veranderen is naar een volwaardig Center Parcs park. Ik plan zeker een dagje in om het eindresultaat te bewonderen. Zoals meerdere op het forum al gezegd hebben, is de uitstraling van het park er enorm op vooruit gegaan.

Wat het helemaal af zou maken is natuursteen in het zwembad :D
Dat zou helemaal geweldig zijn!

Ik voelde mij nooit aangetrokken tot dit (naar mijn mening sfeerloze park zonder de echte Center Parcs uitstraling) maar mijn mening is volledig omgedraaid.

Tot nu toe alleen maar complimenten over de renovatie!

Mariëtte
Beheerder

Bericht door Mariëtte »

Nieuwe signing.

Mei 2020.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Tom...

Bericht door Tom... »

Heel mooi, maar "minigolf", moet dat niet "Adventure Golf" zijn?
En "Boogschutter", moet dat niet "Boogschieten" zijn?! ;)

Wel mooie borden, weer helemaal in CP stijl!

TimBerg

Bericht door TimBerg »

Die roestkleurige grote borden zijn echt prachtig, ik zag deze voor het eerst op Limburgse Peel, ziet er chic uit!

TimBerg

Bericht door TimBerg »

Weet iemand trouwens in hoeverre de armbandjes voor het openen van de cottage, toegang tot de AM etc. op dit park geïmplementeerd worden?

Dennis_vdg

Bericht door Dennis_vdg »

Tom... schreef:
05 mei 2020, 09:54
Heel mooi, maar "minigolf", moet dat niet "Adventure Golf" zijn?
En "Boogschutter", moet dat niet "Boogschieten" zijn?! ;)

Wel mooie borden, weer helemaal in CP stijl!

Ik dacht in eerste instantie dat ik het fout las haha. Boogschutter. Vreemde woordkeuze :shock: :lol:

Tom...

Bericht door Tom... »

Dennis_vdg schreef:
05 mei 2020, 16:31

Boogschutter.

Misschien was iemand in de war met het sterrenbeeld, haha! Of die borden worden in het buitenland gemaakt, dat kan natuurlijk ook nog? Dat ze gewoon volgen wat op papier staat en dat degene die de bord-namen heeft doorgegeven dit gewoon verkeerd (of "snel snel") heeft doorgegeven!?

TimBerg schreef:
05 mei 2020, 14:00
Weet iemand trouwens in hoeverre de armbandjes voor het openen van de cottage, toegang tot de AM etc. op dit park geïmplementeerd worden?

Oh ja, niet bij nagedacht, maar dat zal op dit park bij de heropening ook wel komen toch?! Dat ligt wel in de lijn der verwachting :)

erikvl

Bericht door erikvl »

TimBerg schreef:

Ik denk niet dat dat gebeurt. We zaten een poosje geleden in een vernieuwde Premium, dat was nog gewoon met een ouderwetse sleutel.
Ga er niet vanuit dat ze dat nog gaan veranderen.

djpeter

Bericht door djpeter »

Gemisten kans niet alles met armbandjes ... dat werk zo makelijker.

B767-300ER
Moderator

Bericht door B767-300ER »

Ik vind dat juist verschrikkelijk. Zelfde als zo’n allinclusive bandje op een 5 sterren resort in Turkije. Brrrr
Groeten Niels

HH: ‘87/‘91/‘98/‘18
EH: ‘92/‘19
KV: ‘86/‘02/‘03/‘19/‘19
HB: ‘87/‘04/‘18/‘19/‘20
MD: ‘88/‘96/‘02/‘03/‘20
VM: ‘08/‘18
BH: ‘07
PZ: ‘98
LB: ‘85
VB: ‘94

Next stay: HB (08-2020), KV (11-2020)

Devlin

Bericht door Devlin »

TimBerg schreef:

Toen wij er midden februari waren was het bandje de sleutel van onze cottage, voor het kluisje bij de AM en er was geloof ik ook iets op de parkeerplaats. Het zwembadkaartje zou er later nog opkomen.

djpeter

Bericht door djpeter »

Ik vind het voor veel dingen wel werken: cottage iedereen ze eigen sleutel, zwembad kaartjes nooit meer vergeten, geen gedoe met geld voor kluisjes, kids dingen, etc etc via een Polsbandje werkt prima, hoe 1900 om nog met een afgeschuurd bonnetje bij het ontbijt buffet te staat ....
het is 2020 de tijd gaat door....ik zou ook nog eens ouders wets in een bungalow willen zitten met een oranje lamp etc ... maar het is 2020 en met deze Corona mogen we blij zijn als we al weg kunnen van huis :-(

B767-300ER
Moderator

Ik snap de gemakken hoor, maar ik vind een armbandje gewoon helemaal niets.

Daarbij maak ik thuis ook gewoon de voordeur open met een sleutel en reserveer ik mijn favoriete restaurant ook dmv telefoontje en neem ik een emailbevestiging mee (al dan niet digitaal). Als ik hier in de buurt ga zwemmen neem ik ook gewoon mijn zwempas mee en gooi ik een euro in het kluisje. Is dat dan ook allemaal “1900” :o ?

Als we het dan echt zo nodig anno 2020 willen doen, dan doen we alles gewoon met onze eigen mobiel of onze eigen wearable. :mrgreen: Maar zover zijn sommige organisaties nog lang niet...
Groeten Niels

jover

Bericht door jover »

Als we het dan echt zo nodig anno 2020 willen doen, dan doen we alles gewoon met onze eigen mobiel of onze eigen wearable

Dat is in een vakantiepark als CP niet haalbaar. Kledijkastje bij het zwembad van AM op slot doen en dan in het zwembad en op de glijbanen blijven rondlopen met je mobiel of wearable? Kinderen die in een speeltuin gaan ravotten een mobiel of wearable meegeven als sleutel voor de cottage? Ideaal om de mobiel of wearable te verliezen of defect te laten gaan...

B767-300ER
Moderator

Tsja. Vwb zwembad goed punt, maar alles in de speeltuin kan natuurlijk ook met een armband gebeuren. Kwestie van een beetje verantwoording aanbrengen bij de kids.

Zoals gezegd. Thuis werkt alles prima met sleutels, pasjes, mails, maar op vakantie moet het opeens anders en krijg je een armband om je lichaam die al door honderden anderen is gedragen... Smaken en meningen verschillen, Ik bedank in deze. :mrgreen:
Groeten Niels

jover

Bericht door jover »

Je hoeft de armbandjes niet aan je pols te doen. De armbandjes van PZ zijn heel dun en flexibel, je kan ze probleemloos opvouwen en als een sleutel in bv. je jas of broek wegsteken ;)
Qua hygiëne is er ook geen probleem, ze zijn volledig van plastic en afwasbaar, geschikt voor gebruik in covid-19-tijden. Lijkt me trouwens veel beter dan de vroegere sleutels waar vuil en virussen in de moeilijk reinigbare sleutelgroeven kunnen blijven hangen.

B767-300ER
Moderator

Ieder zijn ding en voorkeur Jover! De mijne is het in ieder geval niet.

Ik zie dat armbandje dus niet als een echte verbetering ten opzichte van hoe het nu is. Ik denk dat het nog heel veel slimmer kan..
Groeten Niels

TimBerg

Bericht door TimBerg »

jover schreef:
06 mei 2020, 08:11
Je hoeft de armbandjes niet aan je pols te doen. De armbandjes van PZ zijn heel dun en flexibel, je kan ze probleemloos opvouwen en als een sleutel in bv. je jas of broek wegsteken ;)
Qua hygiëne is er ook geen probleem, ze zijn volledig van plastic en afwasbaar, geschikt voor gebruik in covid-19-tijden. Lijkt me trouwens veel beter dan de vroegere sleutels waar vuil en virussen in de moeilijk reinigbare sleutelgroeven kunnen blijven hangen.

Hebben ze de armbandjes op Port Zelande al? Dat wist ik niet...

Mij lijkt het een ideaal systeem, zeker als je met een grotere groep bent, is het handig dat iedereen de cottage kan openen, zonder gedoe met sleutels. In het zwembad wil je ook dat gedoe met euro's niet meer. Enige nadeel dat ik kan bedenken, is het verzamelen van data via de armbandjes. Handig voor CP, maar ik hou daar niet zo van.

Ik meen gelezen te hebben dat het armbandjessysteem gefaseerd ingevoerd zal worden. Dan zou je wel verwachten dat ze de sleutel van de gerenoveerde cottages direct vervangen?

Plaats reactie