Welkom op Center Parcs Informatie, hét enige echte Center Parcs Fan Forum zónder verdienmodel. Wij maken het verschil!

[Center Parcs] De Vossemeren renovatie nieuws

De Eemhof, De Huttenheugte, De Kempervennen, Het Heijderbos, Het Meerdal, Limburgse Peel, Park Zandvoort, Parc Sandur,
De Vossemeren, Erperheide, Bispinger Heide, Park Hochsauerland
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Re: [Center Parcs] De Vossemeren renovatie nieuws

Bericht door Mariëtte »

Super fijn, alvast bedankt!
Aliske

Bericht door Aliske »

Word het zwembad ook onderhanden genomen?
Zoja wanneer?
Wij gaan in de week van 13 september naar CP vossenmeren

Dankjeee
B767-300ER

Bericht door B767-300ER »

Als er iets gebeurd met het zwembad dan zal dat later zijn.
Niets is wat het lijkt....

HB: ‘87/‘03/‘04/‘18/‘19/‘20(2)/‘21(3)
KV: ‘88/‘02/‘03/‘19(2)/‘21
MD: ‘87/‘97/‘02/‘04/‘20/‘21
HH: ‘88/‘90/‘19/‘20
EH: ‘89/‘19/‘20(2)/‘21
PZ: ‘98
LB: ‘93
VB: ‘94
BH: ‘89
VM: ‘08/‘18
BP: ‘07

Next: HB (01/22)
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

GERENOVEERDE COMFORT COTTAGE

Als ik weer thuis ben zal ik nog meer foto's plaatsen.

Afbeelding
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

Er zijn nog 2 pilot cottages, 2 persoons VIP en 4 persoons premium. Foto's volgen, ook van de binnenkant.

De badkamer van de vernieuwde 2 persoons VIP heeft een bubbelbad maar niet zo'n mooie als op Erperheide.

Informatie over de renovatie van het hotel heb ik gekregen, er is al een hotelkamer gedeeltelijk leeggehaald.
Info en foto's komen binnenkort.
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

START RENOVATIE COTTAGES 30-08-2021

Er wordt op 30 augustus 2021 begonnen met het strippen en de renovatie van de eerste 14 cottage, Het rijtje cottagenummers140-153.
Duur 6 tot 7 weken. Boekbaar vanaf medio oktober 2021.
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

RENOVATIE VAN HET HOTEL

Volgens de planning tot nu toe zal worden begonnen met het renoveren van het hotel en de hotelkamers na de zomer van 2022.

Er is wel al een hotelkamer gedeeltelijk leeggehaald en deze zal een pilot hotelkamer worden, waarschijnlijk starten ze daar eind
september 2022 mee. Foto's volgen dan.

Hotelkamer nummer 21, is al gedeeltelijk leeggehaald.
Afbeelding

Afbeelding

Het ligbad zal worden vervangen door een inloopdouche.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

START RENOVATIE COTTAGES

Vanaf morgen 30-08-2021 begint de renovatie van de eerste cottages.

Benieuwd naar de eerste gerenoveerde cottages? Wij hebben foto's gemaakt van een vernieuwde 4 persoons premium cottage.
Meer foto's van vernieuwde cottages staan hierboven in dit topic. Foto's van een vernieuwde 2 persoons VIP cottage hebben we
ook gemaakt, die komen binnenkort online.

Alles staat klaar voor de renovatie van de cottages.
Afbeelding

Een gerenoveerde cottage.
Afbeelding
Jarne

Bericht door Jarne »

Hoi Mariëtte,

Hopelijk heb je een fijn verblijf gehad op Vossemeren! Ik las in een bericht van jou dat vandaag de renovatie zou starten in zone 1. Wij hebben volgende week en de week erna een verblijf gepland in nr. 717 (voorkeursligging). Voor het verblijf van volgende week werden we omgeboekt naar een andere cottage. Heb je enig idee waarom cottages van zone 7 uit verhuur gehaald worden? Start de renovatie ook in deze zone?
38x CP (VM-EP-KV-HB-MD-HH-TF-BD)
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

Hoi Jarne,

De eerste fase van de renovatie van de cottages is nrs.140-153 en daarna 154-180.

Zone 7 is pas later aan de beurt.

Waarom jullie zijn omgeboekt weet ik niet maar het heeft niet te maken met de
renovaties. Cottagenr.717 is wel weer beschikbaar half september 2021.

Een fijn verblijf toegewenst!
Jarne

Bericht door Jarne »

Vorige week werd er gestart met graafwerkzaamheden in zone 7. Er wordt een dikke zwarte kabel in de grond gestoken. De werkzaamheden in zone 7 zijn afgerond maar gaan nu verder in zone 6 waardoor een heel aantal cottages uit de verhuur zijn (vanaf de brug tot aan begin zone 7).
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

Hoi Jarne,

Dank je wel voor de informatie!

Heb je enig idee waarvoor die dikke zwarte kabel is?
Jarne

Bericht door Jarne »

Mariëtte schreef: 15 sep 2021, 14:03 Hoi Jarne,

Dank je wel voor de informatie!

Heb je enig idee waarvoor die dikke zwarte kabel is?
Hey Mariëtte, Volgens mij is het elektriciteitskabel. Het ziet ernaar uit dat de werken in een gedeelte van zone 6 deze week nog klaar zijn en dat ze dan verder gaan richting zone 5.
Bakkertje1973

Bericht door Bakkertje1973 »

Hallo allemaal, ik zie net in mijn app dat mijn 6 pers premium voor volgend jaar al is omgezet naar vernieuwd. Dat is cottage 465. Ze hebben de vaart erin.
bianca

Bericht door bianca »

In welke maand ga je volgende jaar?
Bakkertje1973 schreef: 18 sep 2021, 16:52 Hallo allemaal, ik zie net in mijn app dat mijn 6 pers premium voor volgend jaar al is omgezet naar vernieuwd. Dat is cottage 465. Ze hebben de vaart erin.
Jarne

Bericht door Jarne »

Vanaf vandaag 18/9 t.e.m. 7/10 is de Toys en Souvenirs gesloten wegens verbouwing. Ook de shop met badkleding, Aquatique, werd gisteren volledig leeggemaakt door medewerkers. Er is een tijdelijke shop naast de ingang van het business center.
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

Make-Over van ruim 37 miljoen euro voor De Vossemeren.

Center Parcs Belgium blijft met haar vernieuwingsprogramma fors in België investeren: Met ruim 37 miljoen euro zal Center Parcs De Vossemeren
haar gasten blijven verrassen en de nieuwe standaard in vakantiebeleving ook doortrekken op het grootste vakantiepark van België.

Meer luxe cottages.
Eind augustus 2021 zijn de werkzaamheden van start gegaan. Alle 650 cottages, ruim 3.500 bedden, komen aan de beurt. Alles binnen wordt aangepakt, nieuwe vloeren, inrichting, keukens en badkamers. Daarnaast worden ook alle cottages voorzien van nieuwe daken. De mix van cottages wordt tegelijkertijd veranderd. Er zijn straks meer luxe cottages, de VIP en Premium. Het aantal comfort cottages zal minder worden. Tevens komen er acht nieuwe themacottages met o.a. de nieuwe 'Magical Nature' cottage.

De badkamer van een vernieuwde 2 persoons VIP cottage.
Afbeelding

Alle cottages worden voorzien van een nieuw dak.
Afbeelding

Volledige Make-Over voor het hotel.
Daarnaast krijgt het hotel ook een volledige make-over met een nieuwe lobby en ontbijtruimte, en de 60 hotelkamers krijgen ook een nieuwe look qua inrichting en nieuwe badkamer. En ook de zalen van het Business Center zullen volledig gerestyled worden.

Ook het hotel wordt volledig vernieuwd.
Afbeelding

De ontbijtzaal krijgt ook een nieuwe look.
Afbeelding

Clusters.
Om de impact op de vakantiegangers zo klein mogelijk te houden, wordt er telkens met clusters gewerkt. De eerste twee clusters van 27 cottages zijn nu aan de beurt en zullen reeds half oktober 2021 opgeleverd worden.

Nieuwe receptie, Check-In en introductie digitale armbandjes.
Na het hele project is er een volledig nieuwe receptie en Check-in gerealiseerd. Vanaf dan, zullen de gasten met hun armbandjes hun cottage kunnen openen en via de Center Parcs app, al de activiteiten en restaurants kunnen reserveren. Ook de lockers in de Aqua Mundo zijn met de armband af te sluiten en te openen. Daartoe worden de kleedruimtes volledig vernieuwd.

De Aqua Mundo krijgt vernieuwde kleedruimtes.
Afbeelding

Nieuwe Leisure boulevard, signing en verlichting.
Daarnaast zal de vernieuwde signalisatie en verlichting alsook het nieuwe Leisure Boulevard een nieuwe aanblik geven. De kinderen zullen
zeker de vernieuwde kinderboerderij weten te waarderen alsook een splinternieuwe activiteit in de Discovery Bay.

Make-Over voor de kinderboerderij.
Afbeelding

Nieuwe activiteit in de Discovery Bay.
Afbeelding

November 2022 moeten de werken voltooid zijn.

Bron informatie: FM goud.
Stefan

Bericht door Stefan »

Filmpje over hoe de cottage eruit komen te zien
2018: Les trio’s forets
2019: Vossemeren, Erperheide
2020: Meerdal, park de Eifel, Park Zandvoort
2021: Eemhof, De haan
Dagbezoeken 2021 Sandur, Huttenheugte, Zandvoort, Meerdal, Limburgse Peel
bianca

Bericht door bianca »

November 2022 klaar en 27 cottages vernieuwen per maand dat gaan ze toch nooit redden.
B767-300ER

bianca schreef: 29 sep 2021, 07:36 November 2022 klaar en 27 cottages vernieuwen per maand dat gaan ze toch nooit redden.
Ze zullen er gemiddeld wel iets meer doen dan 27 ;)

Het gaat vaak in blokken. En elke week schuift er een stuk bij en wordt er weer een klein blok opgeleverd. Renkvatie van een cottage duurt 4 tot 5 weken. Hoe lager het seizoen, hoe meer blokken eruit worden gehaald. Zo zullen november, december, januari, februari en maart (vakanties en feestdagen uitgezonderd) veel grotere/ meer blokken zijn als in Bv juni en September.

HB en EP zijn tussen een jaar en anderhalf jaar bezig geweest. Ook voor KV staat dat dese rond komende zomer klaar is en voor HH en MD staat eind 2022. Dat is allemaal om en nabij de 1 jaar en 3 maanden. Waarom zou dat voor VM niet haalbaar zijn?

bianca

Bericht door bianca »

Zoals jij het aangeeft klinkt het logisch om het in die tijd te halen, ik las dat ze 27 cottages renoveren per blok per maand. Op andere parken werden er veel meer cottages per blok gerenoveerd. Vandaar de vraagtekens bij mij of het wel haalbaar zou zijn.
B767-300ER

Ze werken in clusters. De clusters beslaan een periode waarin gewerkt wordt (bv januari na de kerstvakantie tot meivakantie is cluster) je kan het beter zien als een fase.
In die fase zitten meerdere deel fases. Elke week gaat er een deel uit, en komt er weer een ander deel terug. En zo schuiven ze door de hele fase heen. Dus in week 1 doen ze cottage 1 tm 30. In week 2 komt daar 30 tm 40 bij en in week 3 40 tm 50. In week 4 50 tm 60 maar dan wordt deel
1 tm 10 reeds opgeleverd en zo gaat het door tot het einde van de fase, waarna er vaan een stop is bv door schoolvakanties en of feestdagen (denk aan Kerstvakantie)
Cijfers zijn geheel fictief uiteraard in dit voorbeeld.

Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

De eerste vernieuwde cottages zijn opgeleverd.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Bron: De Vossemeren.
bianca

Bericht door bianca »

Op facebook staat een filmpje over de vernieuwingen bij de Vossemeren. Aan het eind van het filmpje wordt er geschreven dat de verwachting is dat medio zomer de verbouwing klaar is. Ze gaan hard daar. Het park ik voor de komende weken ook helemaal volgeboekt.
Nick25

Bericht door Nick25 »

Niet iedereen waardeerd het dat ik de vlogs deel :oops:
Doe het wel want deze is goed en laat veel zien.

Snakedockter

Bericht door Snakedockter »

Niks van aantrekken. Sommige denken alles te moeten/ kunnen bepalen voor een ander. Als je het niet wil zien dan kijk je niet, simpel. Ik waardeer het, ga zo door!
Guideke

Bericht door Guideke »

Ik ben momenteel op De Vossemeren. Tijdens een korte wandeling heb ik gezien dat ze momenteel in zone 4 bezig zijn met de renovatie van de cottages. De daken zijn ze ook aan het vernieuwen.
Nickos

Bericht door Nickos »

Op het park wordt op dit moment hard gewerkt aan het realiseren van 8 persoons cottages met een tweede badkamer. Op het Heijderbos zijn alle 8 persoons cottages met een enkele badkamer omgebouwd naar vip extra cottages omdat bij een eerdere uitbreiding extra 8 persoons cottages met een tweede badkamer zijn gebouwd. Toch waren er op de Vossemeren een aantal 8 persoons cottages met een tweede badkamer. Waaronder de enige 8 persoons comfort cottage in het rijtje met 5 persoons premium\style cottages in de 850-873 reeks.

Is er eerder op het park een uitbreiding geweest waarmee men alsnog de iets grotere 8 persoons cottages heeft gebouwd?
B767-300ER

Ja. Net als op HB zijn er op VM later cottages toegevoegd.
Wat nu deels zone 8 en deels zone 9 is.
6A4D89DD-1277-46CA-B775-1138C972BB28.jpeg

Nickos

Bericht door Nickos »

Dat verklaart een hele hoop! Zeker gezien het feit dat deze uitbreiding al op de plattegrond van 1990 te vinden was.

Bedankt!
Guideke

Bericht door Guideke »

COTTAGENR.158, 8 PERSOONS PREMIUM NA OMNUMMERING NR.305

DECEMBER 2021

Ik heb een paar foto's kunnen nemen van een vernieuwde 8 persoons premium cottage. De deur was niet afgesloten. Het is nr. 158. Edit Mariëtte: na omnummering nr.305. Hier is ook een een slaapkamer bijgebouwd. Zo te zien is dat ook de enigste kamer dat goed geïsoleerd en afgewerkt is.
Ik ben ook in zone 4 in enkele cottages binnen geweest die nog niet helemaal afgewerkt waren en ook niet afgesloten waren. Ik had toen jammer genoeg mijn fototoestel en telefoon niet bij om ook daar foto's van te maken. Ik had niet verwacht dat al die cottages open waren. De werkmannen zijn echt slordig want heel het weekend waren die cottages dus open.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Guideke

Bericht door Guideke »

Hier zijn nog wat foto's van de vernieuwde 4 pers. vip cottage 162. Op het eerste gezicht is het een mooie cottage maar wij vonden de oude 4 pers. vip mooier en praktischer. In de vernieuwde cottages zijn er geen Finse sauna's meer maar infrarood sauna's en dat vinden wij persoonlijk een jammerlijke zaak. Bij navraag zijn er in de vernieuwde cottages geen Finse sauna's meer geplaatst, hopelijk gaan ze dat nog wel doen als ze de oude vips gaan vernieuwen.
Wat wij ook heel jammer vinden is dat ze bij de verbouwingen niets aan de isolatie van de cottages doen zodat ze moeilijk warm te stoken zijn.
Ze leggen alleen nieuwe roofing. Ik heb tijdens ons verblijf wat vragen kunnen stellen aan een technieker van CP en hij vertelde dat alleen de cottages 501en 502 volledig gestript en vernieuwd zijn, inclusief dakisolatie, nieuwe raamkozijnen en isolerende beglazing. De afwerking van al de rest is daar ook veel beter. Toen de directie die prijs hoorden van zo'n volledige renovatie vonden ze dat veel te duur. De vernieuwingen die ze nu doen zijn dus veel goedkoper. Het gevolg is nu wel dat er geen isolatie is en dat al de rest slechter en slordiger wordt afgewerkt. In onze cottage was het plafond aan de keuken en de slaapkamer heel slecht afgewerkt zodat we de slaapkamer niet warm kregen, gelukkig is dat in een slaapkamer niet zo erg.
De vloer in de badkamer is tevens ook slecht gelegd. Het water van de douche waterde af richting de living deur. De deur van de infraroodsauna kon maar half open omdat er daar ook een tegel te hoog gelegd was. De deur bleef haperen aan die tegel.
In de slaapkamer was er ook een lamp dat niet werkte, de technieker vertelde dat ze al heel wat dingen in de vernieuwde cottages moeten repareren omdat de afwerking overal zo slecht is en dat ze bij de oplevering die dingen niet opmerken.
Tijdens ons verblijf was men in zone 5 de bomen aan het kappen. Het is daar een ware kaalslag. Ze laten daar veel te weinig bomen staan. In de zone van de cottages 154-180 valt de kaalslag nog goed mee maar in de buurt van de cottages 130 en verder is het ook een ware kaalslag. In zone 3 en 4 zijn zijn ze momenteel bezig met de cottages te vernieuwen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afwerking plafond slaapkamer

Afbeelding
Afwerking plafond slaapkamer

Afbeelding
Afwerking plafond aan de keuken.

Afbeelding

Afbeelding

Edit Mariëtte: enkele gekantelde foto's recht gezet en foto's gesorteerd.
B767-300ER

Oude 4P VIP welke VErnieuwd worden houden Finse Sauna
Oude 6P Prem/COnf welke nu ombegouwd worden naar 4P VIP krijgen InfraRood Sauna (en enkele een 2P bad)

Guideke

Bericht door Guideke »

De cottage 162 was vroeger inderdaad een 6 pers. comfort en is nu een 4 pers. vip met een 2p bruisbad. In de vroege jaren negentig was deze cottage een 6p comfort met een waterbed.
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

Hoi Guideke,

Dank je wel voor de informatie en de foto's :D!

De cottage ziet er op zich wel goed uit maar de afwerking is niet goed. Wij verbleven onlangs in een nieuwe 2 persoons VIP op Het Meerdal,
Op het eerste gezicht netjes en dat was het ook wel, vooral dat luxe bad, heerlijk! Maar de afwerking slecht, dat ik niet snap dat een cottage
dan akkoord krijgt om opgeleverd te worden. De slaapkamer heeft nog enkel glas en dat was te merken, het was er ijskoud en niet warm te
krijgen. Volgens mij is het plaatsen van dubbelglas op termijn een stuk goedkoper, zeker nu de gasprijs zo hoog is.
Guideke

Bericht door Guideke »

Hallo Mariëtte,
Wat je zegt klopt helemaal. Op het zicht was die vernieuwde 4 vip op de Vossemeren mooi tot je alles wat beter bekijkt. De keuken is wel een verbetering. De grotere koelkast is veel handiger dan de gewone kleine koelkast. Het kookvuur is nu van een beter merk wat een hele verbetering is. Het 2 pers. bad is ook een verbetering maar de wastafel vind ik niet goed. Tussen de wastafel en het blad is er een opening van een millemeter waar vuil blijft tussen zitten. De wastafels die ik in de vernieuwd 8 pers. premium zag zijn veel beter. Ze hadden die ook in de vips moeten gebruiken. De technieker die ik gesproken heb vertelde ook dat het het niet plaatsen van dakisolatie een gemiste kans is want de dakwerkers zijn nu toch bezig om de roofing te vervangen, nu moeten die dakwerkers later dat werk nog eens een uitvoeren maar dan met isolatie erbij om de milieudoelstellingen te kunnen halen. Het glas hadden ze nu ook beter ineens mee vervangen. Deze meerkosten verdienen zich snel terug door de lagere stookkosten. We voelden de koude zo door de slechte ramen komen.
Waarom ze niet ineens alle stopcontacten hebben vervangen is ook een raadsel. In de slaapkamers hebben ze de stopcontacten in het midden van de muur niet vervangen. Deze zijn nog van de jaren negentig.
Deze verbouwingen zijn echt een gemiste kans om de cottages bij de tijd te brengen.
De keren dat we techniekers hebben gezien in de cottages naast die van ons waren niet te tellen, waarschijnlijk zijn die dus ook even slecht afgewerkt.
Het poetspersoneel op de Vossemeren is heel goed. Alles was heel proper. Ze krijgen zo te zien wel veel tijd op te poetsen. Ze waren toch zo'n 2 uur bezig met 1 cottage alleen zijn ze soms wat slordig met het sluiten van de cottages. De cottage naast die van ons was tijdens onze eerste 4 dagen niet afgesloten, ook die 8 pers. nr. 158 was niet afgesloten ( dat was wel handig om wat foto's te nemen ) en ze vergeten soms de lichten uit te doen.

Al bij al hadden we een fijne vakantie. Het zwemmen verliep vlot. Het mondmasker mocht af vanaf de kleedhokjes. Tijdens de midweken was het altijd heel rustig, afstand houden was geen probleem. We moesten ook nooit aanschuiven aan de glijbanen en aan de wildwaterbaan. We hebben ook de nieuwe snackbar uitgeprobeerd en dat viel goed mee. Het zelf intikken van je bestelling is handig en sneller. Het onbeperkt bijvullen van de sausjes is ook een verbetering en de frieten zijn ook beter.
Wat zeker nog aangepakt moet worden zijn de auto- en wandelwegen, die lagen er zeer slecht bij. Het slechte weer hielp natuurlijk ook niet. De verlichting was ook maar heel povertjes.

Conclusie: Er is op de Vossemeren nog heel veel werk om het park terug de uitstraling te geven die het verdiend.
Amberino1

Bericht door Amberino1 »

We willen misschien een weekendje weg boeken in een 4p vip vernieuwd en dan zijn er enkele nummers beschikbaar tussen cottages 170-180. Op de plattegrond staan deze nu nog als een 6p comfort. Kan ik er dan vanuit gaan dat er een groot 2 persoons bubbelbad in zit? Want wat voor soort bad hebben de andere 4p vip cottages? Bedankt :D
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

Hoi Amberino1,

De 6 persoons comfort cottages die ná renovatie 4 persoons VIP cottages worden krijgen inderdaad zo'n 2 persoons bubbelbad.
De al bestaande 4 persoons VIP cottages hebben een gewoon 1 persoons bubbelbad.
Amberino1

Bericht door Amberino1 »

Super, dankjewel!
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

RENOVATIEWERKZAAMHEDEN ZONE 8

Dit is cottage 876 het blok dat aan deze cottage zit is al helemaal leeggemaakt tot aan cottage 869.

Met dank aan forumlid Bianca voor de informatie en de foto's.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
leka

Bericht door leka »

Vorig jaar zijn we naar Erperheide geweest en zijn er heel content van. De kids hadden een TOPtijd!
Ik zou in juli '22 naar een ander park willen gaan bijvoorbeeld de vossemeren.
Zou daartegen alles vernieuwd zijn (zwembad, winkels, speeltuinen,...) behalve evt enkele cottages?
B767-300ER

Nope.
De infrastrutcuur zal dan nig niet helemaal gereed zijn

Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

RENOVATIE VAN DE HOTELKAMERS

Vanaf begin september tot half november 2022 zal het hotel gesloten zijn. Er wordt dan gestart met de renovaties van de hotelkamers.

Daarnaast krijgt het hotel ook een volledige make-over met een nieuwe lobby en ontbijtruimte.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
quincyj1998
Moderator

Bericht door quincyj1998 »

Renovatie werkzaamheden bij cottage 932 (6P Premium)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Nov 22: Wellness Cottage de Eemhof
quincyj1998
Moderator

Renovatie werkzaamheden bij cottage 934 (2P VIP)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
quincyj1998
Moderator

Renovatie werkzaamheden bij cottage 917 (6P Comfort)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
bianca

Bericht door bianca »

Bij welke nummers zijn ze nu precies bezig met renoveren? Zijn ze in heel zone 9 bezig of alleen aan de buitenrand?
quincyj1998
Moderator

Zone 8 gedeeltelijk en Zone 9 volledig.
quincyj1998
Moderator

[Center Parcs] De Vossemeren renovatie nieuws

Twee verschillende types VIP 4

Op dit park zijn er twee verschillende type cottages beschikbaar van de 4P VIP.
Ik heb de lijst opgevraagd op het park maar hier moet ik nog op wachten. Ik heb alvast een klein overzicht met de twee verschillende types.

Type 1

Grotere badkamer
Vernieuwde luxe wellnessbadkamer met GROOT bubbelbad, inloop regendouche en infraroodsauna

Cottage Nummers: 160,161,164,171,172,175,176,303,306 (Let op gaat mogelijk nog gewijzigd worden)

1.jpg
type1-1.jpg
type1-2.jpg

Type 2

Kleinere badkamer
Vernieuwde luxe wellnessbadkamer met KLEIN bubbelbad, inloop regendouche en infraroodsauna

Cottage Nummers: Alle overige cottages.

2.jpg

Afbeelding

Afbeelding
B767-300ER

Top Quincy. Dat soort overzichten zijn goud waard.
Je begint een beetje op mij te lijken hahaha. :mrgreen:

Neem aan dat die cottagenummers niet volledig zijn nog?

B767-300ER

@Quincy
Sure about 180 and 183?
Die zijn voor de verbouwing namelijk respectievelijk een 4 en 8 p premium….

Nickos

Bericht door Nickos »

Ik vind het zo gek dat de indelingen van de 4p vip zo afwijken. Terwijl ze in alle gevallen gewoon een 6p cottage geweest zijn.
Plaats reactie

Terug naar “Renovatie Center Parcs parken”