Welkom op Center Parcs Informatie, hét enige echte Center Parcs Fan Forum zónder verdienmodel. Wij maken het verschil!

[Center Parcs] Park Eifel Vernieuwingen

De Eemhof, De Huttenheugte, De Kempervennen, Het Heijderbos, Het Meerdal, Limburgse Peel, Park Zandvoort, Parc Sandur,
De Vossemeren, Erperheide, Bispinger Heide, Park Hochsauerland, Les Bois Francs, Les Hauts de Bruyères
Martijn

Re: [Center Parcs] Park Eifel Vernieuwingen

Bericht door Martijn »

Als de Family Bar o.a. de taak van snackbar op zich neemt scheelt dat natuurlijk weer een medewerker en andere kosten. In dat opzicht wel slim.

Afbeelding
Op centerparcs.com staat deze foto van Il Giardino, de oude situatie. De geel/witte luifels (rechts) die je door de beplanting heen ziet was vroeger het Market Café. Deze twee outlets lijken nu samengetrokken te zijn, toch?
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

Als ik de foto's van nu vergelijk met die foto lijkt dat er wel op inderdaad.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Martijn

Bericht door Martijn »

Dat ziet er fantastisch opgeknapt uit als één groot Market Café en wat ontzettend grondig ook allemaal: nieuwe vloeren, nieuwe plafonds, nieuwe wandbekleding. Wellicht nog wat kaal, maar dat wordt vast nog wel verder aangevuld.
simon

Bericht door simon »

Leuk dat ze alles zo grondig opgeknapt hebben! Ik vind het er prachtig uitzien. Omgekeerd vind ik het wel jammer dat het aanbod in horeca zo beperkter geworden is... Ik vind het leuker om elke keer iets anders te proberen, maar hier moet je dus grotendeels dezelfde locatie opzoeken, waar dan van alles besteld kan worden?

Het doet me zo wat denken aan Park Bostalsee, of ben ik verkeerd?
Coming up next: Park De Haan (juni) / Kempense Meren (september)

2023: Het Heijderbos
2022: Port Zélande / De Lommerbergen / Limburgse Peel / Les Ardennes / Park De Haan (op visite)
2021: Les Ardennes / Erperheide / De Kempervennen / De Eemhof
Martijn

Bericht door Martijn »

Bostalsee heeft inderdaad ook een Market Café, met twee 'delen', een Market Restaurant en Snack Corner (daar dan weer wel 😉). Al neemt hier het Family Café dan deels die functie over.
bestmayo

Bericht door bestmayo »

Zie net op YouTube (Duits) filmpje van de opening met wat beelden van het nieuwe park en kan niet anders zeggen dat het er heel mooi en fris uit ziet!
Komen vast nog meer filmpjes 🙏

2019' Vossemeren
01/2023 Heijderbos
04/2023 Kempervennen

Uitkijkend naar:
Juli '23 Park Eifel
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

Bedankt voor het plaatsen van de video.

Een stukje uit de video is van de rondleiding die we kregen over het park, leuk om terug te zien :).

Het park en de cottages zijn inderdaad mooi geworden, ik heb er aardig wat foto's van gemaakt,
die zal ik uiteraard gaan plaatsen op het forum.
christiaan

Bericht door christiaan »

Zondag komt al een heel stuk in onze vlog van aankomst tot cottage en leuk feitje we waren de eerste wat incheckte hihi
bestmayo

Bericht door bestmayo »

Wij kijken hier al uit naar jullie vlog Chris!
2019' Vossemeren
01/2023 Heijderbos
04/2023 Kempervennen

Uitkijkend naar:
Juli '23 Park Eifel
simon

Bericht door simon »

De rode zwembadtegels zijn dus wel gebleven als ik die video bekijk?

2022: Port Zélande / De Lommerbergen / Limburgse Peel / Les Ardennes / Park De Haan (op visite)
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

Ja dat klopt en ook de witte tegeltjes zijn behouden.

Afbeelding

Afbeelding
markieanta
Moderator

Bericht door markieanta »

Dit zijn oude foto's toch Mariëtte?
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

Dat zijn hele nieuwe foto's die ik afgelopen weekend heb gemaakt.
Martijn

Bericht door Martijn »

markieanta schreef: 26 mei 2023, 11:16 Dit zijn oude foto's toch Mariëtte?
Dat zegt genoeg over de vernieuwingen in de Aqua Mundo. :lol: Het Aqua Café is iets opgepoetst, de Waterfactory is toegevoegd en de bandenglijbaan, dan heb je het wel gehad.
markieanta
Moderator

Dan kan ik niet zeggen dat het zwembad er heel bijzonder uitziet nee. Ik had echt het idee dat het oude fotos waren.
simon

Bericht door simon »

Het blijft een kleine AM he, jammer wel.

Tom...

Bericht door Tom... »

Inderdaad blijft hij klein, maar ze hadden er zó iets moois van kunnen maken. Nu is het klein en écht niet mooi, het ziet er ouderwets en totaal niet CP-waardig uit. Ik snap dat natuursteen duur is en zelfs de witte tegels in het bad kan ik mee leven, maar had dan tenminste de vloeren langs de baden van nieuwe tegels gemaakt. Al hadden ze de blauw/groene tegels die ze recentelijk op veel parken in de baden gebruiken, daar gelegd.

Ik vind het tof dat ze een nieuwe glijbaan en waterspeelplaats hebben, maar het voelt toch echt als een gemiste kans dat ze de rest niet opgeknapt hebben. Nieuwe tegels en een beetje nieuwe aankleding had dit bad een heel stuk mooier gemaakt.

De foto's van het Market Terras vind ik mooi, maar ze komen ook een beetje steriel en kil over, heel gezellig vind ik het er niet uitzien, maar die mening stel ik waarschijnlijk bij als ik het in het echt gezien heb. Máár ik ben blij dat de lelijke vloeren in de Market Dome helemaal vernieuwd zijn, die maken een enorm verschil.

De boel is daar in ieder geval enorm opgeknapt en ik denk dat het park aanvoelt als nieuw. Ik verheug me op ons bezoek in de late zomer en ik verheug me op meer foto's :lol:
markieanta
Moderator

Ik ben het helemaal met je eens Tom. Maar ik heb er ook een beetje een Ardennen gevoel bij. Voor een vermogen alles opknappen en dan het zwembad half half doen omdat het geld op is denk ik.
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

Tom... schreef: 27 mei 2023, 08:34 ik verheug me op meer foto's :lol:

Die komen er zeker Tom, maar zoals gewoonlijk maak ik weer veel te veel foto's wat me dan weer meer uitzoekwerk oplevert :roll:.
Maar ik ben er mee bezig en ze komen zeker binnenkort op het forum te staan.
Tom...

Bericht door Tom... »

Haha, dat maakt helemaal niks uit! Neem je tijd, ik kijk ernaar uit 😊
peter249

Bericht door peter249 »

Wij willen in het weekend van 7-7 CP Eifel bezoeken (2p VIP). Is het zwembad tegen die tijd al volledig gerenoveerd? En nog een klein vraagje; wij twijfelen tussen Vossemeren en Eifel. Is AM van Eifel beter of minder dan Vossemeren? Enige 2 parken waar we nog niet zijn geweest.. ;)
Tom...

Bericht door Tom... »

Nou, daar bestaat geen twijfel over! De AM van De Vossemeren is véél mooier en groter 😂
Debbie

Bericht door Debbie »

Als je de keuze wil maken op basis van het zwembad dan zou ik voor Vossemeren gaan die hebben een grotere aqua mundo
Hartelijke groet,
Debbie

2017 EP-BT
2018 HH-BT
2019 HH
2020 HH-EH
2021 EH-HH-HH-EP-BT
2022 BT-EP-HH
2023 VM-HS-BT-KV-BF-HE
simon

Bericht door simon »

Tom... schreef: 27 mei 2023, 08:34 Inderdaad blijft hij klein, maar ze hadden er zó iets moois van kunnen maken. Nu is het klein en écht niet mooi, het ziet er ouderwets en totaal niet CP-waardig uit. Ik snap dat natuursteen duur is en zelfs de witte tegels in het bad kan ik mee leven, maar had dan tenminste de vloeren langs de baden van nieuwe tegels gemaakt. Al hadden ze de blauw/groene tegels die ze recentelijk op veel parken in de baden gebruiken, daar gelegd.

Ik vind het tof dat ze een nieuwe glijbaan en waterspeelplaats hebben, maar het voelt toch echt als een gemiste kans dat ze de rest niet opgeknapt hebben. Nieuwe tegels en een beetje nieuwe aankleding had dit bad een heel stuk mooier gemaakt.

De foto's van het Market Terras vind ik mooi, maar ze komen ook een beetje steriel en kil over, heel gezellig vind ik het er niet uitzien, maar die mening stel ik waarschijnlijk bij als ik het in het echt gezien heb. Máár ik ben blij dat de lelijke vloeren in de Market Dome helemaal vernieuwd zijn, die maken een enorm verschil.

De boel is daar in ieder geval enorm opgeknapt en ik denk dat het park aanvoelt als nieuw. Ik verheug me op ons bezoek in de late zomer en ik verheug me op meer foto's :lol:
Inderdaad, volledig mee eens. En ik vrees dat ze dit ook niet zomaar snel even tussendoor nog gaan uitvoeren...

TamaraBlaas

Bericht door TamaraBlaas »

Vind het vernieuwde park er op de foto's erg mooi uitzien. Ik zie die smalle paden voor de huisjes dus vroeg me af of je nog wel met de auto bij het huisje kan of dat je ergens anders moet uitladen ?
Martijn

Bericht door Martijn »

Dat ligt eraan waar je boekt, er zijn delen met hoofdwegen en kleine paadjes naar de cottages toe, andere cottages liggen direct aan de hoofdwegen. En sommige types hebben zelfs een eigen carport. Hiervoor zou je het beste op de plattegrond kunnen kijken.
bestmayo

Bericht door bestmayo »

Ja valt mij nu ook op. Van te voren was mij dat niet duidelijk. Heb oude foto's bekeken en toen was het huisje wat wij boekte wel aan een weg waar je met auto kon komen. Nu is dat een wandelpad geworden

Had beter ander nummer kunnen boeken wat dat betreft.
Wordt toch stuk sjouwen met spullen nu.
2019' Vossemeren
01/2023 Heijderbos
04/2023 Kempervennen

Uitkijkend naar:
Juli '23 Park Eifel
christiaan

Een hele nieuwe 💦Aqua Mundo Vlog en dit keer van het mooie en vernieuwde Center Parcs Eifel 🤩 Ook zo benieuwd? Kijk dan naar deze zwemvlog en zie het nieuwe Water playhouse genaamd Wasserwerke AG in actie, maar ook de mooie familieglijbaan de Aqua Racer 😍
Ben je nieuw? Abonneer dan op ons kanaal, het is gratis!!
Doe je ook een duimpje omhoog!

Dit is vlog 369

Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

Wat een leuke vlog weer, bedankt voor het maken en plaatsen ervan.

Jullie waren dus de allereerste gasten die de Aqua Racer hebben gedaan en op beeld hebben gezet, super!

Hahaha, die kiepende emmer met water, dat was even schrikken, maar volgens mij zit er niet zoveel water in
als op de andere parken met een Water Playhouse, of lijkt dat maar zo?
christiaan

Ja 1 van de eerste maar zeker de eerste wat deze glijbaan gefilmd heeft. Het bouwstof hebben we eraf gegleden. Het playhouse is heel leuk. En denk zeker een liter of 10 dat er in dat emmertje zit hihi.
Plaats reactie

Terug naar “Renovatie Center Parcs parken”