Op centerparcs.com staat deze foto van Il Giardino, de oude situatie. De geel/witte luifels (rechts) die je door de beplanting heen ziet was vroeger het Market Café. Deze twee outlets lijken nu samengetrokken te zijn, toch?
Dat zegt genoeg over de vernieuwingen in de Aqua Mundo.
Inderdaad, volledig mee eens. En ik vrees dat ze dit ook niet zomaar snel even tussendoor nog gaan uitvoeren...Tom... schreef: ↑27 mei 2023, 08:34 Inderdaad blijft hij klein, maar ze hadden er zó iets moois van kunnen maken. Nu is het klein en écht niet mooi, het ziet er ouderwets en totaal niet CP-waardig uit. Ik snap dat natuursteen duur is en zelfs de witte tegels in het bad kan ik mee leven, maar had dan tenminste de vloeren langs de baden van nieuwe tegels gemaakt. Al hadden ze de blauw/groene tegels die ze recentelijk op veel parken in de baden gebruiken, daar gelegd.
Ik vind het tof dat ze een nieuwe glijbaan en waterspeelplaats hebben, maar het voelt toch echt als een gemiste kans dat ze de rest niet opgeknapt hebben. Nieuwe tegels en een beetje nieuwe aankleding had dit bad een heel stuk mooier gemaakt.
De foto's van het Market Terras vind ik mooi, maar ze komen ook een beetje steriel en kil over, heel gezellig vind ik het er niet uitzien, maar die mening stel ik waarschijnlijk bij als ik het in het echt gezien heb. Máár ik ben blij dat de lelijke vloeren in de Market Dome helemaal vernieuwd zijn, die maken een enorm verschil.
De boel is daar in ieder geval enorm opgeknapt en ik denk dat het park aanvoelt als nieuw. Ik verheug me op ons bezoek in de late zomer en ik verheug me op meer foto's![]()