De Eemhof, De Huttenheugte, De Kempervennen, Het Heijderbos, Het Meerdal, Limburgse Peel, Park Zandvoort, Parc Sandur,
De Vossemeren, Erperheide, Bispinger Heide, Park Hochsauerland, Les Bois Francs, Les Hauts de Bruyères
Gek inderdaaad dat er weinig gedeeld wordt tot nu toe van de bouwwerkzaamheden. Wellicht dat ze het pas écht willen delen als het klaar is. Ook bij de nieuwe parken zagen we vanuit Center Parcs vrij weinig van het bouwproces.
Ziet er wel mooi uit allemaal! En mss dat de aftelklok verwijst naar meer info/beelden van het vernieuwde park?
Coming up next: Park De Haan (juni) / Kempense Meren (september)
2023: Het Heijderbos
2022: Port Zélande / De Lommerbergen / Limburgse Peel / Les Ardennes / Park De Haan (op visite)
2021: Les Ardennes / Erperheide / De Kempervennen / De Eemhof
Wouw .Ziet er al goed uit.
Erg benieuwd naar dit park.
Geboekt voor November 2023 2 pers Vip nr 42.
Erg benieuwd naar deze bungalow en vooral de ligging
Super bedankt voor de foto's . Eindelijk wat meer foto's van de bouwwerkzaamheden, ziet er al goed uit!
@Maurice241,
Martijn heeft pas geleden een paar foto's van een 2 persoons VIP cottage, Park Eifel op het forum geplaatst.
Als ik de parkplattegrond bekijk lijkt de 2 persoons VIP cottagenummer 42 mooi te liggen.
Alvast een fijn verblijf toegewenst!
Zou je misschien een paar foto's willen maken van de cottage met de ligging, terras/uitzicht terras?
De glijbaan ziet er tof uit, de andere vernieuwingen ook, alleen die zonnepanelen staan wel heel erg prominent op de cottages, dat is wat minder (maarja niks aan te doen).
Ik ben benieuwd wat we over enkele dagen nog te zien krijgen, maar deze foto's zijn al super, dank je wel!
Buiten de impressies van het Market Café en The Market Restaurant geven de foto's vooralsnog weinig weg. Bij Il Giardino is het nog de oude setting en ook bij Restaurant Villa Tik Tak is het een foto uit het archief van een willekeurig restaurant.
Hopelijk zien we daar ook snel meer van. De plattegrond van de vernieuwde Market Dome (en de foto hieronder) zou wel suggereren dat er weinig/niets met het Billy's Burger wordt gedaan. Sterker nog, dat er ook niets meer komt te zitten voor mijn gevoel. Bij Les Ardennes heb je na de verbouwing ook geen snackbar meer, behalve in de Aqua Mundo. Hopelijk wordt deze hier wel behouden.
Ik denk dat sommige foto's nog vernieuwd moeten worden, omdat het nog niet klaar is.
Waar zat de snackbar bij Les Ardennes overigens?
2022: Port Zélande / De Lommerbergen / Limburgse Peel / Les Ardennes / Park De Haan (op visite)
simon schreef: ↑24 apr 2023, 12:57
Ik denk dat sommige foto's nog vernieuwd moeten worden, omdat het nog niet klaar is.
Zeker weten, maar was ook hier wel benieuwd geweest naar de artist impressions. Ook benieuwd wat men nu in de Baluba/Kids Factory gaat doen. Wellicht weten we het snel, gezien de teaser..
De snackbar bij Les Ardennes zat op de plek waar nu het Grand Café is naar mijn weten.
Snap ik hoor, maar zal wellicht niet meer gedeeld worden aangezien ze snel foto's kunnen maken.
En achzo, dan is een Grand Café er mss iets handiger, hoewel die ook kon op de locatie van het Sports Café.
Inderdaad een bijzondere manier om updates te delen, maar blij om toch iets van de nieuwigheden te zien. En dat ziet er goed uit! Hier nog wat screenshots die wel de moeite waard waren:
Nieuwe ingang Baluba, nieuwe vulkaan met glijbaan binnen en daarachter ook een nieuw klimtoestel. Zou hiervoor een deel van de sporthal opgeofferd zijn?
Bovenaanzicht Adventure Golf:
Aqua Factory op de plaats van de oude Welness:
Leisure Boulevard en op de achtergrond nieuwe check-in:
Supergaaf om foto's van de vernieuwingen te zien, dat ziet er grotendeels prachtig uit!
Ik hoop wel dat ze de rode tegels in het zwembad nog vernieuwen: die zijn lelijk en mega glad. Maar ze hebben nog even en we weten niet van wanneer die foto's zijn.
Maar alles ziet er stukken mooier uit dan wat het was. Dit park wordt volgens mij een geweldig park
Het ziet er inderdaad mooi uit allemaal! De rode tegels vrees ik wat voor... Dat zouden ze volgens mij toch ook al gedaan hebben?
jover schreef: ↑27 apr 2023, 15:07
Ik verwacht eerder dat nieuwe vloertegels op het einde geplaatst worden, als de zware werken voorbij zijn.
Dat klinkt logisch, zo kunnen deze ook niet kapot gaan bij grote werken.
Net zoals in de Market Dome, waar de vloer denk ik ook als laatste gelegd wordt.
Die inkom van de Baluba ziet er heel leuk en uitnodigend uit. Dit is al heel wat anders dat vroeger.
Ik heb de indruk dat deze beelden geen animaties zijn maar reële foto's. Mooi, het park krijgt echt vorm!
Zooo, de foto's van de vernieuwde cottages met carport zijn er en ze zien er grandioos uit! Wát een verschil met dat witte plafond en die spotjes: eindelijk genoeg licht in deze cottages. Ik vind ze echt super uitzien!
Voor:
Na:
Bron oude foto's: mezelf
Brond nieuwe foto's: CP website
markieanta schreef: ↑04 mei 2023, 20:13
Toch zagen ze er, op de badkamers na, niet eens vreselijk uit. Mooie update zo.
Ze waren "vrij recent" al eens opgefleurd, wij zijn er 2 keer geweest en we vinden het heerlijke cottages! Alleen waren ze altijd zo donker, maar dat lijkt nu opgelost.
En nu vind ik ze helemaal super. We hebben voor het najaar een nieuwe cottage geboekt op dit park, maar als ik deze foto's zie, moet ik mezelf tegenhouden om niet om te boeken naar deze cottage Ochja, dan gaan we gewoon nog eens daarna, haha, we zijn echt Park Eifel fans geworden de afgelopen jaren.
Ziet er echt goed uit! En precies ook heel wat bergruimte
Het is het hart van Park Eifel: de Market Dome.
Na de verbouwing wacht u hier een compleet nieuwe ambiance, laat u verrassen.
Meer onthullen we nog niet...
Ik weet niet of het aan mij ligt, maar deze stijl inrichting past hier toch echt perfect? Ik vind alle cottagefoto's heel erg geslaagd!