De Eemhof, De Huttenheugte, De Kempervennen, Het Heijderbos, Het Meerdal, Limburgse Peel, Park Zandvoort, Parc Sandur,
De Vossemeren, Erperheide, Bispinger Heide, Park Hochsauerland, Les Bois Francs, Les Hauts de Bruyères
Mariëtte schreef: ↑24 mar 2023, 09:01
Ik snap wat je bedoelt Mark, maar ik vind dit er toch ook mooi uitzien .
Precies dat! Wat Mark zegt klopt wel: ik vind restaurants in Duitsland ook vaak een bepaalde gezelligheid hebben en de "oude" versie van de MD in Park Eifel had had ook wel, maar het was van de andere kant ook wel een beetje vergane glorie en dat maken ze nu meer dan goed. Het ziet er fris en meer in de lijn van CP uit. Gelukkig kun je onderaan de berg in Gunderath nog twee "gezellige Duitse" restaurants vinden en heb je nu de keuze wat je wilt.
Center Pars trekt de sfeer waar de parken mee bekend zijn geworden in ieder geval door op dit park en daar ben ik alleen maar blij om.
Heel mooi allemaal en echte verbeteringen! Hoe veel mooier wordt dit park er niet van?!
Coming up next: Park De Haan (juni) / Kempense Meren (september)
2023: Het Heijderbos
2022: Port Zélande / De Lommerbergen / Limburgse Peel / Les Ardennes / Park De Haan (op visite)
2021: Les Ardennes / Erperheide / De Kempervennen / De Eemhof
Wauw wat een mooie foto’s allemaal!
Zijn de foto’s van de 4-persoons premium cottage trouwens van de cottages die in de plattegrond bruin gemarkeerd zijn? Ik dacht namelijk dat de trap op een andere plek zat?
Vroeger zag het restaurant er inderdaad ook niet uit als een Bierstübe, meer als een goedkoop all you can eat hotel in een of ander oord aan de Middellandse zee.
Dat had ik persoonlijk wel mooier gevonden trouwens, als ze de omgeving qua bouwstijl terug zouden laten komen in de dome. Het zal als park waarschijnlijk altijd een buitenbeentje blijven, waarom dat dan ook niet naar voren laten komen in de dome.
In een fabriek is begonnen met het produceren van de nieuwe bewegwijzering.
Vanaf april 2023 zal de nieuwe bewegwijzering op het park worden geplaatst.
Steigers, kabels, graafmachines en modder. Het ziet er hier op dit moment natuurlijk nog chaotisch uit, maar de voortgang is ook
goed te zien. Ze werken er hard aan om ervoor te zorgen dat u vanaf 26 mei 2023 Park Eifel in nieuwe pracht kunt beleven.
Hele leuke foto's! Wij zitten in Juni in een 6 pers. ViP huisje. Fijn om nu ook foto's te zien wat we kunnen verwachten! Bedankt! Eerste keer een VIP huisje.
Hi Tom, we hebben de 6 persoons comfort cottage gehuurd. Nummer 361. Als ik de foto’s in de center parcs app moet geloven ziet het huisje er prachtig uit.
Wat heerlijk! Die zien er ook prachtig uit, wij hebben ooit voor de verbouwing in zo'n type gelegen en die vond ik toen al enorm prettig (ruime slaapkamers, apart toilet). Maar nu met de nieuwe tweede douche boven en de volledige renovatie van binnen, heb je daarmee een geweldig vakantiehuis voor de zomervakantie, daar gaan jullie het zeker fijn hebben.
De ligging is daar ook perfect, zo vlakbij het begin van de nieuwe wandelboulevard, waardoor je snel en autovrij naar het parkcentrum kunt lopen. En je bent ook snel met de auto van het park af. Wat een fijn vooruitzicht, alvast heel veel plezier gewenst.
Weet iemand of de 4 of 6 persoons comfort of premium ook met bad te boeken is? Wij hebben thuis geen bad en voor de kinderen vinden we het altijd super fijn om met bad te kunnen boeken.
Toch typisch om te lezen. Als het vol begroeid is moet er van iedereen gesnoeid worden en als er gesnoeid is dan is het weer te veel. Mensen snoeien doe je niet half. En als je het te veel vind ga je naar 1 van de andere parken tot het weer naar je wens is aangegroeid.
Dat klopt helemaal! Het is een mooi park, met bomen en struiken, maar die staan niet zo dicht op de cottages. Snoeien zoals op de andere parken doen ze volgens mij helemaal niet hier. Dus geen paniek mensen
Dat had ik ook, die eerste twee foto's, ik kan die ook niet thuisbrengen, maar ik ben nog nooit op het park geweest en dacht het zal wel ergens er zijn maar waar, geen idee. Op de foto staat @Center Parcs Eifel en ik dacht, dan zal het toch goed moeten zijn, of misschien heeft het sloopbedrijf een foutje gemaakt?
Ja vreemd, ik kan de eerste twee foto's ook niet plaatsen.
De tweede foto is blijkbaar naast een groot gebouw. De Aqua Racer naast het hoofgebouw kan het niet zijn, de ramen en daken komen niet overeen. En voor zover ik me herinner ziet de Kids Factory er ook anders uit.
De derde foto is duidelijk van CP Eifel, met op de achtergrond de cottages naast het meer die afgebroken maar niet heropgebouwd gaan worden.
Als dit recente foto's zijn dan hebben ze nog heel veel werk om het park tegen de opening einde mei klaar te maken.
Gek inderdaaad dat er weinig gedeeld wordt tot nu toe van de bouwwerkzaamheden. Wellicht dat ze het pas écht willen delen als het klaar is. Ook bij de nieuwe parken zagen we vanuit Center Parcs vrij weinig van het bouwproces.
Ziet er wel mooi uit allemaal! En mss dat de aftelklok verwijst naar meer info/beelden van het vernieuwde park?
Coming up next: Park De Haan (juni) / Kempense Meren (september)
2023: Het Heijderbos
2022: Port Zélande / De Lommerbergen / Limburgse Peel / Les Ardennes / Park De Haan (op visite)
2021: Les Ardennes / Erperheide / De Kempervennen / De Eemhof
Wouw .Ziet er al goed uit.
Erg benieuwd naar dit park.
Geboekt voor November 2023 2 pers Vip nr 42.
Erg benieuwd naar deze bungalow en vooral de ligging
Super bedankt voor de foto's . Eindelijk wat meer foto's van de bouwwerkzaamheden, ziet er al goed uit!
@Maurice241,
Martijn heeft pas geleden een paar foto's van een 2 persoons VIP cottage, Park Eifel op het forum geplaatst.
Als ik de parkplattegrond bekijk lijkt de 2 persoons VIP cottagenummer 42 mooi te liggen.
Alvast een fijn verblijf toegewenst!
Zou je misschien een paar foto's willen maken van de cottage met de ligging, terras/uitzicht terras?