CENTER PARCS INFORMATIE: Sunparks De Haan aan Zee wordt vanaf mei 2020 Center Parcs Park De Haan en is nu boekbaar via de Center Parcs website voor verblijven vanaf mei 2020. Het is weer Winter Wonderland op de Center Parcs parken ❄️☃️🌟🎄🎅. Op Center Parcs De Eemhof wordt vanaf maandag 6 januari 2020 gestart met de grootschalige renovaties. De wildwaterbaan van Center Parcs De Vossemeren is gesloten van maandag 15 juni 2020 t/m vrijdag 26 juni 2020. De nieuwe website van Resort Center Parcs Terhills staat online, met op ons forum de eerste foto's van een volledig afgewerkte cottage! De naam van de gloednieuwe Orry & Friendsshow is De Geheimzinnige Fluitketel. Nog veel meer nieuws vind je op ons forum!

[Center Parcs] Renovatie 8 parken

De Eemhof, De Huttenheugte, De Kempervennen, Het Heijderbos, Het Meerdal, Park Zandvoort, De Vossemeren, Erperheide, Bispinger Heide,
Park Hochsauerland
Plaats reactie
Mariëtte
Beheerder

[Center Parcs] Renovatie 8 parken

Bericht door Mariëtte » 02 aug 2019, 22:11

Complete upgrade voor 8 Center Parcs parken!

Vanaf 2020 worden 1 voor 1 maar liefst 8 parken onder handen nemen. Het gaat om De Eemhof, De Huttenheugte,
Het Heijderbos, De Kempervennen en Het Meerdal in Nederland, Erperheide en De Vossemeren in België,en het
Duitse park Bispinger Heide. Vernieuwingen van A tot Z, van cottages tot de glijbanen in de Aqua Mundo.

Wij zullen regelmatig de parken gaan bezoeken tijdens de renovatiewerkzaamheden. Houd dit topic in de
gaten voor foto's én informatie & nieuws van de vernieuwingen!

Impressie vernieuwde VIP cottage.
Afbeelding

bianca

Re: [Center Parcs] Renovatie 8 parken

Bericht door bianca » 24 sep 2019, 08:16

Bij het Heijderbos zijn ze al bezig met kabels rondom het centrum waren overal al gaten gegraven waar ze met de kabels bezig waren.

bianca

Bericht door bianca » 24 sep 2019, 08:17

Bij het Heijderbos zijn ze al bezig met kabels rondom het centrum waren overal al gaten gegraven waar ze met de kabels bezig waren.

Mariëtte
Beheerder

Bericht door Mariëtte » 02 dec 2019, 21:35

DE GROTE VERNIEUWING HUISELIJK EN AFWISSELEND

In het nieuwe Center Parcs magazine 2020 wordt ingezoomd op de designs van de cottages op De Kempervennen en De Vossemeren.

Qua ontwerp liggen ze in elkaars verlengde. Het zijn allebei parken in het groen, met een groot watersportmeer. Maar bij De Kempervennen
ligt de nadruk op sportiviteit, De Vossemeren heeft ook ontspanning in het DNA. Dat onderscheid nemen we altijd mee, net als de omgeving.
In de verschillende parken zie je het verschil in materialen en kleurnuances terug.

Afbeelding

Afbeelding

TimBerg

Bericht door TimBerg » 02 dec 2019, 22:21

Wauw, wat een prachtige interieurs. Ik vind het er veelbelovend uitzien! Slim trouwens, hoe ze een extra vensterbank boven de radiator in de huiskamer hebben gemaakt, met de TV erop. Ook de eethoek met bank tegen de muur is slim; zo lijken de wat krappe oude cottages toch ineens een stuk ruimer.

B767-300ER

Bericht door B767-300ER » 03 dec 2019, 07:52

Ziet er miss leuk uit, maar handig is het niet.
TV kijken met tegenlicht. Auw aan je ogen.

Bank van de eettafel tegen de muur. Lekker handig als je op de hoek zit en je moet om wat voor reden ook even “van tafel”. Dan moet de hele rij opstaan.

Ze kunnen beter om ruimte te creeeren zorgen dat alle oude bakema’s 2 personen minder gaan herbergen, zoals in het verleden met de VIPS is gebeurd. Dan creeer je ook meer ruimte. Maar dat is waarschijnlijk een veel duurdere oplossing.

Qua kleuren en rust ziet het er zeker erg mooi uit

weegschaaltje

Bericht door weegschaaltje » 03 dec 2019, 08:55

Mooie kleuren, fijn ruimtegevoel. De tv staat daar idd wel wat ongelukkig, maar toch beter dan hoog tegen een muur hangen zoals op Limburgse Peel en Port Zélande is gedaan. Van mij mogen ze de onpraktische haarden dichtmaken en daar de tv plaatsen.

En die eetbank, tja, heb je gelijk, niet zo handig, maar ik zie ze maar op één type cottage, de anderen lijken wel stoelen te hebben.

Waar ik wel heel blij van wordt is de badkamer: niet meer douchen in het bad, hoera, en dat het gasvuur is behouden vind ik ook fijn.

Op Kempervennen zou het idd geen overbodige luxe zijn een deel van de cottages om te zetten naar 2 personen minder, de cottages daar zijn wel erg klein.

B767-300ER

Bericht door B767-300ER » 03 dec 2019, 09:42

De open haarden mogen ze van mij juist erin laten.
Dat douchen ben ik helemaal met je eens.
Zo zie je maar. Zoveel mensen zoveel wensen. :mrgreen:

Met name de 6p Bakema cottages op de KV MD en HH vind ik wat aan de kleine kant. Dat zouden beter 4 persoons kunnen worden. Maar ja.. kosten/baten ;)

Reginald41

Bericht door Reginald41 » 03 dec 2019, 09:51

Open haarden moet blijven op Center Parcs want daar moeten zij vanaf blijven

Markboer1997

Bericht door Markboer1997 » 03 dec 2019, 10:50

Reginald41 schreef:
03 dec 2019, 09:51
Dat mag straks niet meer is slecht voor het milieu. Net als de kabinet slecht is voor de Nederlanders. Ze slaan er wat mij betreft er behoorlijk in door.

Reginald41

Bericht door Reginald41 » 03 dec 2019, 11:02

Markboer1997 schreef:
03 dec 2019, 10:50
Reginald41 schreef:
03 dec 2019, 09:51
Dat mag straks niet meer is slecht voor het milieu. Net als de kabinet slecht is voor de Nederlanders. Ze slaan er wat mij betreft er behoorlijk in door.
Als er niet mag dan elektrisch of gashaard plaatsen.

B767-300ER

Bericht door B767-300ER » 03 dec 2019, 13:05

Markboer1997 schreef:
03 dec 2019, 10:50

Gelukkig heeft iedereen in Nederland stemrecht, en kan men daar gebruik van maken als men het met de huidige politiek “niet eens” Is. Zullen we de politieke argumenten daarom hier lekker achterwege laten, dan houden we het vooral informatief. :mrgreen: :mrgreen:

Ben het eens met reginald. Open haarden moeten gewoon lekker blijven. Heerlijk “knus” in het voorjaar, najaar en natuurlijk de winter. En gebruik je hem niet, dan gebruik je hem niet. Die halve vierkante meter zal de ruimte niet opleveren.

Jolandake1969

Bericht door Jolandake1969 » 04 dec 2019, 22:35

weegschaaltje schreef:
03 dec 2019, 08:55
Mooie kleuren, fijn ruimtegevoel. De tv staat daar idd wel wat ongelukkig, maar toch beter dan hoog tegen een muur hangen zoals op Limburgse Peel en Port Zélande is gedaan. Van mij mogen ze de onpraktische haarden dichtmaken en daar de tv plaatsen.

En die eetbank, tja, heb je gelijk, niet zo handig, maar ik zie ze maar op één type cottage, de anderen lijken wel stoelen te hebben.

Waar ik wel heel blij van wordt is de badkamer: niet meer douchen in het bad, hoera, en dat het gasvuur is behouden vind ik ook fijn.

Op Kempervennen zou het idd geen overbodige luxe zijn een deel van de cottages om te zetten naar 2 personen minder, de cottages daar zijn wel erg klein.
Ik vindt de tv wel goed hangen bij de limburgse peel,
En fijn groot beeld!!
2019- Limburgse peel- De vossemeren.
2018 Het heijderbos en De Limburgse Peel..2017 de huttenheugte en de lommerbergen Het Meerdal.2016- De Kempervennen.2015- Het Heijderbos-De eemhof
2014- Erperheide-Het meerdal- De Huttenheugte-Het meerdal

Plaats reactie